خانه
بلاگ
حساب کاربری

مراکز خرید دبی؛ راهنمای کامل خرید از دبی

مراکز خرید دبی؛ راهنمای کامل خرید از دبی
تاریخ انتشار: 1401/9/27

شهر زیبای دبی را دیگر همه می‌شناسند. ساختار شهری مدرن این شهر در جهان معروف است. اگر از علاقه‌مندان به خرید هستید و از بازارگردی لذت می‌برید، باید حتما از مراکز خرید دبی دیدن کنید. اگر فکر می‌کنید که می‌توانید همه بازار‌ها و فروشگاه‌های دبی را در یک سفر بگردید و از آن‌ها سوغاتی‌های رنگارنگ بخرید، سخت در اشتباهید. باید خدمت‌تان عرض کنیم که دبی ۹۶ مرکز خرید دارد که همه نوع محصولاتی در آن‌ها به فروش می‌رسند. در این مطلب از توریک، همراه‌تان شدیم تا به صورت مجازی، گشتی در مراکز خرید دبی بزنیم و با آن‌ها آشنا شویم.

 


قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن!

 

 

بهترين مراكز‌ خريد دبي

همانطور که گفتیم، در دبی مراکز خرید بسیار زیادی دارد. بازار‌هایی که از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد را در آن‌ها پیدا می‌کنید. هر چیزی که بخواهید، می‌توانید دست‌تان را دراز کرده و آن را بردارید. از آنجا که ما نمی‌توانیم همه این مراکز خرید را به شما معرفی کنیم، در ادامه به بیان چند مورد از مهم‌ترین و معروفترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

1. مرکز خرید امارات مال، ترکیبی از مد و تفریح

 

مرکز خرید امارات مال، ترکیبی از مد و تفریح - مراکز خرید دبی

امارات مال یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی است.

با صدور ویزای توریستی امارات، باید خوشحال باشید که علاوه بر مکان‌های دیدنی متنوع و زیبا، به  بازا‌هایی مثل امارات مال دسترسی دارید. در بازار بزرگ امارات مال  حدود ۶۰۰ فروشگاه وجود دارد. شاید سرتان سوت بکش اگر بدانید که هرساله نزدیک به ۴۰ میلیون نفر از سراسر جهان، از این مرکز خرید بازدید و اجناس مورد نیازشان را می‌خیرند. در امارات مال از لحاظ خرید، دست‌تان حسابی باز است و هیچ محدودیتی پیش روی شما نیست. چون  محصولات بیش از ۶۰۰ برند مختلف  در این بازار، به فروش می‌رسند.

 

در این مکان، نمایشگاه‌هایی وجود دارد که طراحان مد، کار‌های خود را از طریق آن‌ها در معرض دید بازدید‌کنندگان قرار می‌دهند. این نمایشگاه‌ها لوکس‌وینگ و فشن‌دام هستند.  اگر مایل به خرید لباس از دبی هستید، در امارات مال محصولاتی از برند‌های معروف جهان مثل ورساچه، جیمی‌چو و بربری، در دسترس مشتریان قرار دارد. بنابراین می‌توانید یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید دبی خود را نونوار کنید.

 

مسئولان امارات مال برای اینکه افراد لذت بیشتری از خرید ببرند و در واقع خستگی ناشی از خرید آن‌ها رفع شود، اقدام به ایجاد مکان‌های تفریحی جذابی کرده‌اند. یعنی شما علاوه بر خرید می‌توانید در شهربازی سیاره طلایی که از جمله محبوب‌ترین شهر بازی‌ها در دنیاست، مشغول تفریح شوید. همچنین در این بازار عظیم، یک پارک زیبا وجود دارد که می‌توانید همراه با خانواده‌ به آن‌جا بروید و لحظات شادی را در آن‌جا سپری کنید.  یک پیست اسکی و سینما نیز برای تفریح مشتریان وجود دارد. شاید باور نکنید؛ اما در امارات مال، مکانی مخصوص صخره‌نوردی برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی، طراحی شده است.

این ویژگی‌های مراکز خرید دبی است که آن‌ها را دیگر مراکز خرید دنیا متمایز می‌کند.

ساعات کاری مرکز خرید امارات مال: همه روز‌های هفته از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

 

 

 

2. پاساژ بورجومان، یک مرکز خرید قدیمی در دبی

 

پاساژ بورجومان، یک مرکز خرید قدیمی در دبی

 

در صورت تمایل برای خرید جنس از دبی، مرکز خرید بورجومان یک گزینه بسیار عالی و مناسب برای شما‌ است. این پاساژ در مرکز تجاری قدیمی بور قرار دارد. در واقع نام آن نیز از نام همین مرکز تجاری گرفته شده است.

این مرکز خرید که در واقع قدیمی‌ترین مرکز خرید دبی نیز هست حدود ۲۰۰ فروشگاه را در خود جای داده و فضایی صمیمانه و دلنشین دارد. در این مرکز خرید نیز مارک‌های گوناگونی از جمله Next و Nautica یافت می‌شود. لوکس‌ترین فروشگاه‌های موجود در پاساژ بورجومان، لوئیس ویتون، هرمس و مون‌بلان هستند. اگر هنگام خرید در دبی  شکم‌تان به صدا در آمد، این امکان را دارید که در رستوران‌های  مراکز خرید دبی غذای مورد علاقه‌تان را نوش جان کنید. در بازار بورجومان نیز چندین رستوران بزرگ و مجلل وجود دارد که نیاز‌های تغذیه‌ای شما را تامین خواهند کرد.

در این مرکز خرید نیز مکان‌های تفریحی مثل سینما، شهر بازی ، مکان‌های مخصوص تفریحات خانوادگی، وجود دارد.

ساعت کاری پاساژ بورجومان: همه روزه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

3. مرکز خرید سیتی سنتر

 

مرکز خرید سیتی سنتر - مراکز خرید دبی

 

مرکز خرید سیتی سنتر نیز یکی از مراکز خرید دبی است. این مرکز خرید نیز مانند پاساژ بورجومان جزو قدیمی‌ترین فروشگاه‌های دبی است. مرکز خرید سیتی سنتر دبی وسعت بسیار زیادی دارد. به طوری که زیربنای آن ۱۲۳۰۰۰ متر مربع بوده و شامل بخش‌های مختلفی مانند سینمای ۳۰۰۰ نفری، رستوران، سوپرمارکت، شهربازی، و سالن بولینگ می‌شود. پاساژ سیتی سنتر همچنین ۳۷۰ فروشگاه را دارد. علاوه بر این‌ها یک هتل ۵ ستاره نیز در این مکان در دسترس شماست تا در صورت خستگی از خرید در آن اقامت کرده و خستگی در کنید.

فروشگاه‌های تخفیفی متعددی در سیستی سنتر فعال هستند. با وجود این فروشگاه‌ها، سیستی سنتر جزو ارزان‌ترین مراکز خرید دبی به شمار می‌رود.

ساعات کاری پاساژ سیتی سنتر: ۱۰ صبح الی ۱۲ شب

 

4. فستیوال سیتی مال، محبوب‌ترین فروشگاه در دبی

 

فستیوال سیتی مال، محبوب‌ترین فروشگاه در دبی

 

فستیوال سیتی مال از جمله محبوب‌ترین مراکز خرید دبی است که حدود ۴۰۰ فروشگاه مختلف را در خود جای داده‌چ است. در این مرکز خرید مارک‌های لوکس کشور امارات و مارک‌های خارجی یافت می‌شوند. در این مرکز بزرگ، ۹۰ کافه و رستوران وجود دارد. در این رستوران‌ها که غذا را در فضای باز به شما ارائه می‌دهند، می‌توانید علاوه بر میل غذا، از دیدن مناظر بسیار زیبایی که در زاویه نگاه‌تان قرار دارند، لذت ببرید. نوش جان کردن غذا‌های لذیذ دبی در چنین فضا و شرایطی، بسیار دلپذیر و لذت‌بخش است.

در فستیوال سیتی مال، اجناس بسیار متنوعی از جمله زیور‌آلات، لوازم ورزشی، ساعت، پوشاک ، مبلمان و عطر، به فروش می‌رسند.

سینما، هتل و شهر بازی از امکانات مشترکی هستند که می‌توانید در مراکز خرید دبی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ساعت کاری مرکز خرید فستیوال سیتی مال: هر رپز هفته ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب

 

5. مرکز خرید ابن بطوطه

 

مرکز خرید ابن بطوطه - مراکز خرید دبی

 

ابن بطوطه جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید در دبی است. همچنین می‌توان آن را بزرگ‌ترین بازار اقتباسی در دنیا دانست. نام آن از نام جهانگرد معروف مراکش به نام ابن بطوطه اقتباس شده است. در واقع ساختار معماری بازار ابن بطوطه از ۶ مورد از مکان‌هایی که این جهانگرد بازدید کرده بود، اقتباس شده که جلوه بسیار زیبایی به شهر دبی می‌دهد. آثار معماری مصر، اسپانیا، ورتغال، تونس و ایران را می‌توان در معماری بازار بزرگ ابن بطوطه، مشاهده کرد.

در این بازار فروشگاه‌های معروف دنیا مثل جاشان‌مال فعالیت دارند. از جمله امکانات این مرکز خرید دبی،  می‌توان به سینما، شهربازی، سالن بولینگ، پارک و … اشاره نمود. در این بازار، ۲۹ رستوران و ۲۷ کافه وجود دارد که غذا‌ها و نوشیدنی‌های خاصی در آن‌ها سرو می‌شود.

ساعات کاری بازار ابن بطوطه: ۱۰ صبح تا ۱۰ ۱۲ شب

 

6. مرکز خرید مرکاتو، معروف به بهشت دبی

 

مرکز خرید مرکاتو، معروف به بهشت دبی - مراکز خرید دبی

 

زمانی که در دبی هستید، باید این بهشت هزار رنگ را حتما ببینید و قسمت‌های مختلف آن را زیر پا بگذارید. مرکاتو به معنای بازار است و ریشه در زبان ایتالیایی دارد. این بازار شگفت‌انگیز، با وسعت بسیار زیادی که دارد، جزو بزرگ‌ترین و مراکز خرید دبی به شمار می‌رود. بازار مرکاتو به سبک معماری دوره رنسانس طراحی شده‌است. به طوری که هنگام بازدید از آن احساس می‌کنید که به یک شهر مدیترانه‌ای سفر کرده‌اید.

مرکز خرید مرکاتو بیش از ۱۴ج فروشگاه دارد که سالانه میزبان ده‌ها هزار مشتری از کشور‌های مختلف هستند. اگر شما هم از عاشقان مد هستید، این بازار برای شما با دیگر مراکز خرید دبی کاملا متفاوت است. در این مرکز خرید دبی شما با طیف بسیار گسترده‌ای از پوشاک روبرو هستید که در هنگام خرید ممکن است گیج شوید.

در مرکاتو لوازم جانبی، محصولات آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی، جواهرات، کفش، عینک و بسیاری اجناس دیگر یافت می‌شود. سینما، شهر بازی، سوپرمارکت، رستوران، و هتل از جمله امکانات این مکان هستند.

ساعات کاری مرکز خرید مرکاتو: همه روز‌های هفته ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

7. قدم زدن در بازار دبی را از دست ندهید!

 

قدم زدن در بازار دبی را از دست ندهید! - مراکز خرید دبی

 

شما با در دست داشتن ویزا امارات این امکان را دارید که از بازار‌های دبی نیز دیدن کنید. بازار‌های زیبایی که در هریک از آن‌ها یک یا دو محصول خاص به فروش می‌رسد. مثل بازار طلا و بازار پارچه که هر کدام اجناس خاصی را ارائه می‌دهند.

 

 

8. بازار طلای دبی، مخصوص دوست‌داران طلا

بازار طلا، یکی از خاص‌ترین مراکز خرید دبی است. این مرکز خرید با داشتن نزدیک به ۴۰۰ غرفه و فروشگاه، سالانه میلیون‌ها نفر را به خود جذب می‌کند. در بازار طلای دبی هر نوع جواهراتی یافت می‌شود. می‌توانید آن‌ها را به عنوان سوغاتی خریداری کنید

ساعات کاری بازار طلای دبی: همه روزه از ساعت ۹:۳۰ تا ۹:۳۰ شب

 

9. بازار پارچه دبی، مرکز لباس و پارچه

بازار پارچه دبی در مرکز تجاری قدیمی این شهر قرار دارد. جایی که غرفه‌ها و فروشگاه‌های لباس و پارچه‌فروشی، به وفور به چشم می‌خورند. این مکان یکی از بهترین و غنی‌ترین مراکز خرید دبی از نظر پارچه و لباس محسوب می‌شود. . در بازار پارچه دبی می‌توانید انواع لباس‌های عربی و سنتی زیبا را بخرید. همچنین پارچه‌هایی از جنس و نقش‌های متنوع از جمله ابریشم، ساتن و پنبه در این مکان یافت می‌شود.

ساعات کاری بازار پارچه دبی: ساعت ۹ صبح تا تا ۹ شب

 

اوتلت (اوت لت) مال دبی چیست؟

 

اوتلت (اوت لت) مال دبی چیست؟ - مراکز خرید دبی

 

اوتلت مال دبی در حقیقت بزرگ‌ترین مرکز خرید در این شهر است. همانطور که می‌دانید قیمت اجناس در دبی نسبت به مناطق دیگر مناسب‌تر است. به طوری که خیلی از افراد تنها به قصد خرید اجناس، اقدام به اخذ ویزای امارات می‌کنند. در این شهر، علاوه‌بر مراکز خریدی که قبلا به شما معرفی کردیم، مراکز خرید بزرگ دیگری وجود دارند که اجناس آن‌ها تا ۸۰ درصد تخفیف دارند. به این مراکز خرید دبی، اوتلت می‌گویند.

مرکز خرید اوتلت مال دبی یکی از این اوتلت استور‌ها است. در این مرکز خرید بیش از ۱۲۰۰ برند مختلف وجود دارد. در این مرکز خرید ارزان، همه نوع اجناسی از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی، عطر، خوراکی‌های مختلف و…  در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

اوتلت مال با تخفیف‌های ۸۰ درصدی که دارد، ارزان‌ترین مرکز خرید دبی محسوبی می‌شود.

ساعات کاری اوتلت مال دبی: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب

 

مراکز خرید ارزان در دبی

حالا که با اوتلت مال دبی آشنا شدید، وقت آن است که چند مورد دیگر از ارزان‌ترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید در این اوتلت استور‌ها، لذت خرید ارزان و به صرفه را بچشید.

 

1. اوتلت ویلیج

 

اوتلت ویلیج - مراکز خرید دبی

 

اوتلت استور ویلیج معماری بسیار ویژه‌ای دارد که شما را در ابتدای بازدید از آن به شگفتی وا می‌دارد. این مرکز خرید دبی معماری به سبک قرن‌های گذشته دارد که نمای آن را بسیار خاص و ویژه کرده است. به طوری که احساس می‌کنید به یک شهر تاریخی آمده‌اید.

در اوتلت ویلیج بیش از ۴۵۰ برند معروف دنیا مانند دان هیل، کلوین کلین، و مایکل کورس را پیدا خواهید کرد.

ساعات کاری اوتلت ویلیج: ساعت ۱۰ روز‌های شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب.

 

 

 

2. اوتلت دراگون مارت

 

اوتلت دراگون مارت - مراکز خرید دبی

 

اوتلت استور دراگون مارت یکی از مراکز خرید دبی است که حس و حال چین و جنوب غرب آسیا را به شما القا می‌کند. در این مرکز خرید چینی که توسط کشور چین در دبی تاسیس شده است، انواع محصولات و برندهای چینی موجود است. اوتلت دراگون مارت بزرگترین مرکز خرید چین است که در خارج از این کشور و در شهر  ثروت‌مند دبی فعالیت می‌کند.

نکته جالب توجه این مرکز خرید دبی، این است که همه فروشندگان آن چینی هستند. این یعنی شما در مدتی که در دراگون مارت مشغول خرید هستید، خودتان را در کشور چین تصور خواهید کرد. این حس فوق‌العده‌ای است که در یک کشور عربی محصولات چینی را از فروشندگان چینی و با تخفیفات باورنکردنی خریداری کنید.

 

ساعات کاری اوتلت دراگون مارت: ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *