خانه
بلاگ
حساب کاربری

شهربازی‌های دبی: سرگرمی برای تمام سنین

شهربازی‌های دبی: سرگرمی برای تمام سنین
تاریخ انتشار: 1402/2/11

چه به صورت خانوادگی و چه همراه با دوستانتان به دبی سفر می‌کنید، تفریحات مختلف زیادی برای هر رنج سنی در این شهر وجود دارند که می‌توانند لحظات لذت بخش و هیجان انگیزی را برایتان رقم بزنند. بدون شک، شهربازی‌ها از محبوب‌ترین تفریحات و مکان‌هایی هستند که علاقه مندان زیادی دارند. دبی نیز شهری مملو از شهربازی های منحصر به فرد است که می‌توانید لحظات هیجان انگیزی را در آن‌ها تجربه کنید. چه به دنبال یک مقصد عالی برای گردش‌های خانوادگی باشید و چه به دنبال گذراندن روزی پر هیجان برای تخلیه انرژی خود، شهربازی‌های دبی می‌توانند گزینه مناسبی باشند. در این مطلب قصد داریم تا لیست کاملی از بهترین شهربازی‌های دبی را ارائه کرده و هر یک از آن‌ها را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 


قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن!

 

 

۱. شهربازی IMG Worlds of Adventure

 

شهر‌بازی IMG Worlds of Adventure بزرگترین شهربازی سرپوشیده جهان است که در مساحتی معادل 1.5 میلیون فوت مربع ساخته شده است. IMG Worlds of Adventure مکان مناسبی برای تجربه تخیل و همچننین محلی برای سرگرمی است. شهربازی IMG-Worlds-of-Adventure که یک شهربازی سرپوشیده عظیم است، به پنج منطقه مجزا که عبارتند از Marvel، Lost Valley، Cartoon Network، IMG Boulevard و Novo Cinemas، تقسیم می‌شود. هر منطقه برای بچه‌ها و بزرگسالان چیزهای زیادی برای ارائه دارد. برای مثال، منطقه Cartoon Network مخصوصاً در بین آمریکایی‌ها بسیار محبوب است، زیرا شامل امکاناتی مانند Power Puff Girls، Adventure Time، The Amazing World of Gumball و غیره است.

در این شهربازی، علاوه بر کودکان و نوجوانان، بزرگسالان نیز از فضا و قابلیت‌های آن لذت برده و برای ساعاتی هم که شده هیجان را تجربه می‌کنند. شهربازی IMG یک مجموعی تفریحی شناخته شده در دبی است که بازی‌هایی مانند ترن هوایی و دیگر وسایل تفریحی هیجان انگیز در آن وجود دارد. ساعات کاری شهربازی IMG Worlds of Adventure: از یکشنبه تا چهارشنبه 11:00 صبح تا 20:00 و پنجشنبه تا شنبه 11:00 صبح تا 10:00 شب می‌باشد.

 

۲. شهربازی Dubai Garden Glow

شهربازی Dubai Garden Glow - شهربازی‌های دبی

Dubai Garden Glow

 

شهربازی دبی گاردن گلو یک مقصد خانوادگی و یکی از بهترین شهربازی‌های دبی است.در این شهربازی می‌توانید از دستگاه‌های بازی مختلف لذت برده و همچنین اجرا‌های زنده هنرمندان بین‌المللی و محلی را تماشا کنید. کودکان با سن کم‌تر در این شهربازی دارای یک منطقه اختصاصی هستند که در آن می‌توانند بازی کنند و در مورد محیط زیست بیاموزند. در این شهربازی چهار اینستالیشن اصلی وجود دارد که عبارتند از:

Glow Park: باغ درخشان بزرگ در تاریکی که از میلیون‌ها چراغ و متریال پارچه‌‌های درخشان بازیافتی ساخته شده است.

پارک دایناسورها: بزرگترین پارک دایناسورها که بیش از 120 دایناسور انیماترونیک را نمایش می‌دهد.

پارک یخی: در پارک یخی، مجسمه‌های یخی زیبایی وجود دارند.

پارک هنری: پارک هنری کاملاً جدید سازگار با محیط زیست از هزاران بطری کوچک قابل بازیافت، ظروف سرامیکی و سی دی تشکیل شده است.

ساعات کاری شهربازی Dubai Garden Glow: شنبه‌ها تا پنجشنبه‌ها 16:00 الی 23:00 و جمعه‌ها 16:00 تا 00:00.

 

۳. پارک آبی Aquaventure

پارک آبی Aquaventure - شهربازی‌های دبی

Aquaventure

 

یکی دیگر از شهربازی‌های معروف دبی، Aquaventure-Waterpark است که در منطقه تفریحی آتلانتیس پالم قرار دارد و یک تجربه بی نظیر برای طرفداران تفریحات آبی را رقم می‌زند. سرسره‌های آبی طویل، سواحل آرام، مناطق بازی کودکان و بسیاری موارد دیگر از امکانات این شهربازی برای لذت بردن هر چه بیشتر افراد هستند. با این حال، این شهر بازی فراتر از یک پارک آبی است. چرا که در واقع فرصتی برای دیدن و تعامل با حیوانات آبزی را نیز در اختیار افراد قرار می‌دهد. حتی یک ساحل خصوصی نیز وجود دارد که می‌توانید در آن به استراحت بپردازید. ساعات کاری شهربازی Aquaventure، همه روزه از شنبه تا جمعه می‌باشد.

 

 

۴. شهربازی MOTIONGATE دبی

شهربازی MOTIONGATE دبی

Motiongate

 

شهربازی موشن گیت دبی، یک شهربازی شگفت انگیز با الهام از شهربازی‌های مطرح جهانی است. در موشن گیت دبی می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید، از هیجان تا ماجراجویی را تجربه کنید. این پارک به چندین منطقه مختلف تقسیم شده است که هر کدام جنبه‌هایی از هالیوود یا المان‌های سینمایی را شامل می‌شوند، از Lionsgate گرفته تا Dreamworks و Columbia Pictures و فراتر از آن. در این شهربازی ابزار‌های تفریحی مختلف زیادی چون ترن هوایی، اجراهای تئاتر، شخصیت‌های شبیه‌ سازی شده و حتی نمایش‌های مختلف وجود دارند.

 

۵. پارک بالیوود دبی Bollywood park

پارک بالیوود دبی Bollywood park

Bollywood Park

 

از دنیای انیمیشن و فیلم‌های هالیوودی که عبور کنیم، به دنیای پر از رقص و شادی بالیوود هند وارد می‌شویم. پارک بالیوود دبی به دنبال این است که فرهنگ هند را به دیگران نشان داده و بازدید کنندگان را با آن آشنا کند. این پارک، از ۵ رستوران هندی و ۱۶ وسیله بازی و سینمایی مختلف برخوردار است. وسیله‌هایی که در این پارک وجود دارند، بازدیدکنندگان را به ملاقات ابر قهرمان‌هایی مثل کریش و یا جبار سیگ می‌برند. این پارک که به پنج قسمت مختلف تقسیم شده است، در هر پنج قسمت موزیک‌های مختلف هندی پخش می شوند که می‌توانید با آن‌ها برقصید و یا در تئاتر تاج محل، به تماشای یک نمایش عاشقانه بشینید. ساعات کاری پارک بالیوود دبی، از صبح تا ۲۰ شب می‌باشد.

 

۶. شهربازی Mattel Play

شهربازی Mattel Play - شهربازی‌های دبی

Mattel Play

 

شهربازی Meraas-Mattel-Play-Town، دنیای اسباب بازی‌های مورد علاقه کودکان است که در بازی جذاب Mattel Play جان می‌گیرند. اگرچه همه مکان‌های معرفی شده در این مقاله محدودیت سنی نداشتند و هر فردی با هر سنی می‌توانست از آن‌ها بهره‌مند شود، اما استثنا این مورد، تنها مخصوص کودکان می‌باشد. هر منطقه از این مکان تفریحی، خلاقیت، مثبت اندیشی، تفکر فعال و حل مسئله را به کودکان اموزش داده و در آن‌ها تقویت و تشویق می‌کند و یک فضای عالی برای کودکان است تا در تعامل با اسباب بازی‌های مورد علاقه خود، همزمان بازی کنند و مطالب جدید یاد بگیرند. ساعات کاری شهربازی Mattel Play، همه روزه از شنبه تا جمعه می‌باشد.

 

۷. شهربازی Global village

شهربازی Global village - شهربازی‌های دبی

Global village

 

این شهربازی، از بهترین و محبوب‌ترین شهربازی‌های دبی است که جهت معرفی نمادهای گوناگونی از کشورهای مختلف ساخته شده است. این شهربازی بزرگ در سال‌های نخستین شروع به کار خود، صرفاً به صورت یک نمایشگاه برگزار می‌شد و سپس برای این‌که به یک مکان دائمی تبدیل شود، به خارج از شهر دبی انتقال داده شد. در این پارک تفریحی، سرگرمی‌ها، سنت‌ها و مراسم و جشن‌های مختلفی برگزار شده و نماد‌های ۳۲ کشور جهان من جمله هیروگیلف مصر، معابد مختلف تایلند، کاشی‌کاری و معماری ایران و برج ایفل در آن به نمایش گذاشته شده‌اند.

این شهربازی، یک مکان فصلی است و تنها از روزهای اول نوامبر تا ۸ آوریل دایر می‌باشد. در گلوبال ویلیج، بیش از ۵۰ وسیله بازی سرگرم‌کننده، ۳۶ غرفه تفریحی و ۲۶ رستوران مختلف وجود دارد که منجر به جذب حداکثری علاقه مندان به آن شده است. ساعات کاری شهربازی گلوبال ویلیج، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۲ الی ۱۱:۳۰ و روز‌های پنجشنبه و جمعه و همچنین روزهای تعطیل از ساعت ۴ بعداز ظهر الی ۱ بامداد می‌باشد.

 

 

۸. شهربازی Legoland

یکی دیگر از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین شهر بازی‌های دبی، شهربازی لگولند می‌باشد. این شهربازی با سرسره‌های طولانی و هیجان انگیز و چرخ و فلک‌های بزرگ خود شناخته می‌شود. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به لگوها علاقه دارید، می‌توانید به همراه فرزندتان از دنیای لگوها در این شهربازی لذت ببرید. شهربازی لگولند دبی با دارا بودن  ۲۰ جاذبه متنوع با تم لگو و تفریحاتی از جمله استخر موج و سافاری یکی از محبوب‌ترین شهربازی‌های این شهر در میان کودکان و حتی بزرگسالان است. شما در این شهربازی جذاب و هیجان انگیز می‌توانید با کمک قایق‌های لگویی در رودخانه لذت قایقرانی را تجربه کنید.

در این شهربازی نزدیک به شصت میلیون لگو وجود دارد و به همین علت به نام لگولند معروف شده است. این شهربازی قابلیت سرپوشیده شدن دارد و در روزهای گرم سال نیز میزبان علاقه‌مندان به تفریحات مهیج و لگو می‌باشد. لگولند جزو محبوب‌ترین شهربازی‌های دبی می‌باشد که شامل چندین بخش مختلف از جمله کارخانه، شهر لگو با هزاران مدل لگوی مختلف، قلمرو‌های پادشاهی، بازی‌های هیجان‌انگیز و حضور در یک فضای ماجراجویانه برای حل پازل‌های مختلف است.

 

۹. شهربازی Magic planet

شهربازی Magic planet - شهربازی‌های دبی

Magic Planet

 

سیاره جادویی، دیگر شهربازی دبی است که از بهترین شهربازی‌های سرپوشیده این شهر به شمار می‌آید. در این پارک تفریحی، انواع مختلفی از بازی‌های کامپیوتری وجود دارند که توجه و علاقه هر فردی با هر سنی را جلب می‌کنند. در این مجموعه تفریحی، علاوه بر وسایل بازی، کافه و رستوران‌های مختلفی نیز وجود دارند. ساعات کاری شهربازی Magic planet، همه روزه از ۸ صبح تا ۱۲ شب می‌باشد. اگر قصد سفر به دبی و کشف صد‌ها مکان‌ دیدنی و تفریحی آن را دارید، باید در اولین قدم، ویزای توریستی این شهر را دریافت کنید. آژانس توریک، شما را در طی پروسه دریافت ویزا همراهی کرده و برای موضوعات مختلف مربوط به آن، راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد.

 

۱۰. شهربازی Wonderland

شهربازی Wonderland - شهربازی‌های دبی

Wonderland

 

آخرین شهربازی که در این مطلب به معرفی آن می‌پردازیم، شهربازی واندرلند دبی است. شهربازی واندرلند که در سال ۱۹۹۶ تاسیس شد، دنیای بازی‌های آبی است که در آن، لوازم بازی مختلف، یک سینمای ۶ بعدی، مراکز بازی‌های ویدیویی و همچنین رستوران‌های مختلف وجود دارد.  این شهربازی طی سال‌ها فعالیت خود و از زمانی که ساخته شده، همواره توانسته توجه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جلب کند.

در این مجموعه، امکانات مختلفی چون رستوران ها و کافی شاپ های مختلف، یک سینمای ۵ بعدی بزرگ، انواع بی شماری از ورزش‌های آبی، انواع سرسره‌ها و استخرها وجود دارد. ساعات کاری شهربازی Wonderland، همه روزه از ۱۰ صبح الی ۱۲ شب برای قسمت سرزمین عجایب و از ساعت ۱۰ صبح الی ۸ شب، برای قسمت پارک آبی است.

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *