خانه
بلاگ
حساب کاربری

10 مقصد رمانتیک دنیا در 2024

10 مقصد رمانتیک دنیا در 2023
تاریخ انتشار: 1402/2/20

مهم نیست که در دوران مجردی خود چقدر سفر کرده اید، سفر کردن با کسی که عاشق او هستید، تجربه منحصر به فردی است که حتماً باید آن را انجام دهید. مکان‌هایی در جهان وجود دارند که به عنوان مقاصد رمانتیک جهان شناخته می‌شوند و مناسب سفر زوج‌های عاشق هستند.

اگر قصد رفتن به ماه عسل را دارید، می‌خواهید سالگرد آشنایی یا ازدواج خود را جشن بگیرید و یا صرفاً به دنبال مکانی برای سفر عاشقانه دو نفره هستید، در ادامه این مطلب از آژانس توریک با ما همراه باشید تا با لیستی از مقاصد رمانتیک جهان برای خاطره سازی عاشقانه، آشنا شوید.

 

 

۱. پاریس، فرانسه

پاریس، فرانسه - مقاصد رمانتیک دنیا

Paris

 

پاریس به شهر عشاق معروف است و به عنوان پایتخت فرانسه، سالانه میزبان بسیاری از زوج‌ها از سراسر جهان می‌باشد. وقتی در این شهر اروپایی پرسه می‌زنید، مجذوب کافه‌های زیبا، خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و عطر غذا‌های پخته شده می‌شوید. بهترین جاذبه‌های رمانتیک پاریس، برج ایفل، موزه لوور، موزه اورسی، میدان کنکورد، پل Pont Des Arts در خارج از نوتردام و منطقه مونت مارتر هستند. از دلایلی که این شهر را شهر عشق معرفی می‌کنند، وجود المان‌هایی از عشق و دوست داشتن در آن است.

برای نمونه، Pont des Arts پل زیبایی است که انستیتو فرانسه را به میدان مرکزی لوور متصل می‌کند و در سراسر جهان به عنوان پلی شناخته می‌شود که در آن قفل‌هایی وجود دارند که نام عاشقانی از سراسر جهان بر روی آن‌ها ثبت شده است. همچنین، در میدان Jehan-Rictus در Montmartre دیواری باشکوه قرار دارد که به دیوار عشق معروف است و بر روی آن جملات عاشقانه‌ای نوشته شده است. اگر برای یک سفر عاشقانه قصد سفر به پاریس را دارید، در قدم اول باید به دریافت ویزای فرانسه اقدام کنید.

 

 

۲. ونیز، ایتالیا

ونیز، ایتالیا - مقاصد رمانتیک دنیا

Venise

 

ونیز شهری رویایی است که مانند پاریس، به شهر عاشقان معروف است و یکی از مقاصد رمانتیک دنیا شناخته می‌شود. ونیز یک تجربه کاملاً جدید را ارائه می‌دهد، زیرا پایتخت منطقه ونتو است که از 100 جزیره کوچک تشکیل شده است. در ونیز، جاده‌های بسیار کمی وجود دارد، اما کانال‌های آب زیادی وجود دارد که آن را به شهری رویایی تبدیل می‌کنند. در این شهر می‌توانید تاکسی‌های آبی که از ساحل و از زیر Ponte degli Scalzi یا پل Bridge of the Barefoot عبور می‌کنند را تماشا کنید و به آوای عاشقانه نوازندگان ویولن گوش بسپارید.

حتی تصور تجربه این لحظه هم زیبا است. همانطور که دست در دست روی پل‌های رمانتیک ونیز مانند پل ریالتو، قدم می‌زنید، نوآوری‌های مربوط به دوران رنسانس و همچنین دیدنی‌های گوتیک را تماشا خواهید کرد. قدم زدن در میدان سنت مارک و خرید از فروشندگان محلی که کالاهای دست‌ساز خود را به نمایش می‌گذارند، عکس‌برداری در بالای برج Campanile و قایقرانی در جزیره مورانو، از هزاران تجربه‌هایی هستند که می‌توانید همراه با فرد مورد علاقه خود در ونیز تجربه کنید.

 

 

 

۳. جزیره سانتورینی، یونان

جزیره سانتورینی، یونان - مقاصد رمانتیک دنیا

Santorini

 

جزیره سانتورینی که در امتداد خط ساحلی رنگارنگ دریای اژه یونان قرار دارد، یکی از دیگر مقاصد رمانتیک‌ جهان است که بیشتر، به‌خاطر ساختمان‌های سفید درخشان و پشت بام‌های آبی‌اش معروف است. سانتورینی، برای ماه عسل، برگزاری مراسم عروسی‌ و هر مناسبت عاشقانه دیگری که ممکن است داشته باشید، مناسب است.

در این جزیره می‌توانید در خیابان‌های باستانی در سایت باستان‌شناسی Akrotiri قدم بزنید و از غروب‌های خیره‌کننده آن لذت ببرید و دست در دست هم در امتداد سواحل درخشان یاقوت کبود دریای اژه قدم بزنید. همچنین، در سواحل و خلیج های رنگارنگ قدم بزنید و همچنین فعالیت‌هایی مانند غواصی، کوه نوردی، و چتربازی را انجام دهید. سانتورینی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد ماه عسل در جهان و یکی از زیباترین جزایر یونان شناخته می‌شود که دریای زیبای آن، دلیل اصلی انتخاب سانتورینی توسط بسیاری از زوج‌ها است.

بسیاری از بوتیک‌ها، رستوران‌ها و استراحتگاه‌های سانتورینی در کناره‌های صخره‌ای ناهموار ساخته شده‌اند و به زوج‌ها این فرصت را می‌دهند که یک مکان خصوصی منحصر به فرد برای سفر خود رزرو کنند.

 

 

۴. کیوتو، ژاپن

کیوتو، ژاپن - مقاصد رمانتیک دنیا

Kyoto

 

کیوتو که زمانی پایتخت ژاپن بود، اکنون به عنوان پایتخت فرهنگی این کشور و یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد بین‌المللی شناخته می‌شود. سنت‌ها، هنر و فرهنگ غنی ژاپنی و بناهای تاریخی آن شامل معابد بودایی، جشنواره‌های فرهنگی، کاخ‌های امپراتوری، زیارتگاه‌ها، رستوران‌ها و باغ‌های سرسبز است. جاذبه‌های کیوتو که واقعاً برای داشتن یک تعطیلات رمانتیک به‌عنوان مولفه های شگفت‌انگیز شناخته می‌شوند، غرفه طلایی (Kinkaku-ji) یا قلعه نیجو، کاخ سلطنتی کیوتو، معبد فوشیمی-ایناری تایشا و معبد کیومیزو-درا هستند.

با اقامت در یکی از رمانتیک‌ترین هتل‌های کیوتو، ماه عسل، سالگرد یا مراسم خواستگاری خود را رمانتیک‌تر ‌و به یاد ماندنی‌تر کنید. هتل گرانویا کیوتو، یک هتل شیک و مدرن و هنر محور است که در نزدیکی ایستگاه کیوتو قرار دارد. اگر علاقه دارید که به شهر کیوتو سفر کنید، می‌توانید با دریافت ویزای ژاپن، این آرزوی خود را برآورده کنید.

 

۵. مالدیو

مالدیو که در جنوب غربی سریلانکا و در آب های فیروزه ای اقیانوس هند قرار دارد را می‌توان یکی دیگر از مقاصد رمانتیک جهان معرفی کرد که دارای چشم انداز بی‌نظیری است و جای تعجب ندارد که به عنوان یکی از زیباترین جزایر جهان شناخته می‌شود. در جزیره مالدیو، مکان‌های خاص و متفاوت زیادی وجود دارند که برای یک قرار عاشقانه مناسب هستند. برای نمونه، مرکز اسپا Huvafen Fushi که در زیر آب قرار دارد، یکی از این مکان‌های زیبا است که بخشی از آن بر روی آب و بخش دیگری از آن زیر آب است.

اگر به خانه‌های روی آب، هتل‌های زیر آب، استراحتگاه‌های بوتیک و مکان‌های مجلل علاقه دارید و عاشق غواصی هستید، به بالی، یکی از رمانتیک‌ترین الجزایر روی کره زمین سفر کنید. جزیره گیلی لانکانفوشی، جزیره OBLU، جزیره آمیلا فوشی، و جزیره لاندا گیراوارو (که جزیره چهار فصل نیز نامیده می‌شود) مکان‌هایی هستند که برای سفر ماه عسل، برگزاری جشن عروسی یا سالگرد فوق‌العاده منحصر به فرد و عاشقانه در نظر گرفته می‌شوند. در مالدیو، روزهای خود را با شنا، کایاک سواری، غواصی، قدم زدن در امتداد سواحل بگذرانید.

 

 

 

۶. سیشل، آفریقا

سیشل، آفریقا - مقاصد رمانتیک دنیا

Seychelles

 

سیشل، از بهترین کشورهای دنیا برای سفرهای عاشقانه است که غیرممکن است که هنگام تعطیلات در سیشل از سفر خود لذت نبرید. این کشور 115 جزیره‌ای، یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد روی کره زمین است که در اقیانوس هند، در حدود 1800 کیلومتری سواحل شرقی آفریقا قرار دارد. مناظر باشکوه این منطقه بازدیدکنندگانش را شگفت زده کرده و آنها را به انجام کارهایی مانند غواصی در آب، پیاده‌روی در جنگل و بالا رفتن از سنگ‌های آتشفشانی مجذوب می‌کند.

ماهه بزرگ‌ترین جزیره سیشل است که مجموعه‌ای از هتل‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید را در خود جای داده است. علاوه بر این، جزایر کوچک و خصوصی نیز در این مکان وجود دارند که مناسب قرارهای عاشقانه شبانه هستند. بسیاری از این جزایر، اقامتگاه‌های مجلل خود را دارند. برای مثال هتل هیلتون سیشل لابریز ریزورت و اسپا، بخش بزرگی از جزیره آرام سیلوئت را اشغال می‌کند.

در این اقامتگاه، مهمانان به همه چیز از سواحل آتشفشانی گرفته تا جنگل‌های بارانی دسترسی خصوصی دارند. سفر به سیشل و بهره‌مندی از زیبایی‌های آن، نیازمند دریافت ویزای آفریقا است که می‌توانید با مراجعه به توریک که آژانس معتبر ارائه‌دهنده خدمات گردشگری و ویزای کشورهای مختلف است، آن را دریافت کنید.

 

۷. جزیره مائویی، هاوایی، ایالات متحده آمریکا

جزیره مائوییجزیره Maui، هاوایی، ایالات متحده آمریکا - مقاصد رمانتیک دنیا

Maui

 

جزیره Maui، دومین جزیره بزرگ هاوایی و هفدهمین جزیره بزرگ آمریکا است. این جزیره، قسمتی از ایالت هاوایی را تشکیل داده و وسیع‌ترین جزیره در میان چهار جزیره تشکیل دهنده منطقه ماوی است. جزیره Maui را می‌توان یکی از مقاصد رمانتیک جهان معرفی کرد که علاوه بر چندین استراحتگاه لوکس رویایی، چشم انداز متنوع این جزیره، آن را از دیگر جزیره‌های نزدیک به خود متمایز می‌کند.

سواحل این جزیره آنقدر باشکوه هستند که بعید می‌دانم کسی دوس داشته باشد آن را ترک کند. زوج‌ها می‌توانند شب‌ها در زیر آسمان خوابیده و صورت‌های فلکی خیره کننده، ماه و ستاره‌ها را تماشا کنند. ماسه‌ی قرمز، پارک ملی دره‌ی ایائو، ساحل Maluaka و بزرگ‌راه Honoapi‘ilani، از مکان‌های شگفت انگیز این جزیره هستند که مکان‌های خوبی برای بازدید زوج‌های عاشق می‌باشند.

 

 

۸. بالی، اندونزی

بالی، اندونزی - مقاصد رمانتیک دنیا

Bali

 

جزیره بالی، یکی از شناخته شده‌ترین جزایر اندونزی که خود از کشورهای رمانتیک جهان شناخته می‌شود است و به‌عنوان جزیره خدایان معروف می‌باشد. جزیره بالی همه آن چیزی را که مسافران از یک مکان رمانتیک انتظار دارند را فراهم می‌کند. بالی جزیره‌ای پر جنب و جوش و نگین کشور اندونزی است که مملو از زیبایی‌های متنوع است.

جنگل‌های سرسبز و انبوه، سواحل شنی، دریای درخشان و چندین مکان دیدنی، بالی را به یک مکان رویایی تبدیل کرده‌اند. معبد Uluwatu، معبد تاناه لوت، کوه باتور، ساحل نوسا دوا، جزایر نوسا، ساحل کوتا و …، از مکان‌هایی هستند که یک تجربه به یاد ماندنی را برای همه کسانی که برای جشن گرفتن سالگرد ازدواج و آشنایی و یا یک قرار عاشقانه به بالی سفر کرده‌اند، رقم می‌زنند.

 

۹. کارمل، کالیفرنیا

Carmel، کالیفرنیا - مقاصد رمانتیک دنیا

Carmel

 

شهر جذاب Carmel-by-the-Sea که در میان افراد مشهوری مانند کلینت ایستوود، برد پیت، سالوادور دالی و جان اشتاین بک بسیار محبوب است، محیطی رمانتیک در ساحل غربی با صخره‌های سنگی، نسیم‌های اقیانوسی، و غروب‌های خیره کننده اقیانوس آرام ارائه می‌دهد. در این مکان می‌توانید در کافه‌های عجیب و غریب قهوه بنوشید و روز خود را به خرید در بوتیک‌ها، گالری‌های هنری و خیابان‌های زیبا بگذرانید. اقامتگاه‌های کارمل شامل مسافرخانه‌های تاریخی، هتل‌های شیک، و B&Bهای مجلل با چشم‌انداز ساحل و اقیانوس است.

 

 

 

۱۰. نیواورلئان، لوئیزیانا

نیواورلئان - مقاصد رمانتیک دنیا

New Orleans

 

برای تفریحات شبانه، بازدید از مکان‌های دیدنی تاریخی و چشیدن طعم برخی از بهترین غذاهای بین المللی، می‌توانید سفری رمانتیک به نیواورلئان داشته باشید. نیواورلئان در امتداد رودخانه می‌سی‌سی‌پی، جایی که به خلیج مکزیک می‌رسد، قرار دارد.

در این شهر می‌توانید از مکان‌هایی مانند میدان جکسون، کلیسای جامع سنت لوئیس، دنیای Mardi Gras و پارک شهر نیواورلئان لذت ببرید و همچنین، با قایق از روی رودخانه می‌سی‌سی‌پی عبور کنید، در کافه دوموند قهوه بنوشید و در منطقه گاردن قدم بزنید. در نهایت می‌توانید در هتل Monteleone واقع در محله فرانسوی که از امکانات خوبی برخوردار است، اقامت داشته باشید.

 

24 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *