خانه
بلاگ
حساب کاربری

لوکس‌ترین تفریحات دبی: از هتل‌های فاخر تا شهربازی‌های مدرن

لوکس‌ترین تفریحات دبی: از هتل‌های فاخر تا شهربازی‌های مدرن
تاریخ انتشار: 1402/2/5

در طول یک دهه گذشته، شهر دبی رشد و پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته است؛ به‌طوری که از یک روستای بادیه‌نشین، به یک شهر لوکس مطابق با معیارهای جهانی تبدیل شده! امارات به‌عنوان بزرگ‌ترین تامین‌کننده نفت، هزینه زیادی را برای تبدیل دبی به یک مرکز تفریحی و سرگرمی جهانی مطرح صرف کرده است. این شهر فرصت‌های خارق‌العاده‌ای را برای گردشگران محلی و بین‌المللی فراهم کرده است تا یک سفر لوکس و بی نظیر را تجربه کنند.

دبی علاوه بر اینکه مقصدی جهانی برای خرید است، تفریحات منحصر به فرد و دیدنی دیگری که از اوکس‌ترین تفریحات دلی هستند را نیز برای گردشگران فراهم کرده است. اگر از علاقه‌مندان یک زندگی و سفر لوکس هستید، سفر به دبی بهترین انتخاب است و سفر و حضور داشتن در چنین شهر فوق‌العاده‌ای که به شما تجربیات فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد، واقعا چیز دیگری است! در ادامه این مطلب، ۱۲ مورد از لوکس‌ترین تفریحات دبی که می‌توانید در این شهر تجربه کنید، آورده شده است. با ما همراه باشید تا با هر یک از آن‌ها آشنا شویم.

 


قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن!

 

 

چرا به دبی سفر کنیم؟!

دبی که در ساحل خلیج فارس امارات متحده عربی واقع شده است، طی سال‌ها به یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان تبدیل شده و بازدیدکنندگان را از کشور‌های مختلف به سواحل خود می‌کشاند تا لوکس‌ترین تفریحات دبی را تجربه کنند. به عنوان مکانی که به خاطر تفریحات لوکس و عالی مانند بزرگترین آسمان خراش جهان و بزرگترین مرکز خرید، معروف است، جای تعجب نیست که گردشگران از سراسر جهان به این شهر سفر کنند تا از شاهکارها و دستاوردهای بزرگ آن بازدید کنند.

برخی از دلایل سفر به دبی عبارتند از:

۱. هتل‌ها یکی از جاذبه‌های دیدنی لوکس دبی هستند که علاقه مندان زیادی دارند. دبی مأمن مجلل‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌های جهان است که خدمات پنج ستاره لوکسی را در طول اقامت به مهمانان ارائه می‌دهد. می‌توانید یک هتل در کنار دریا انتخاب کنید و هر روز در کنار شن‌های طلایی و زیبا از خواب بیدار شوید یا در راس‌الخیمه بمانید تا اطرافتان را با چشم اندازی خیره‌کننده از کوه‌های بلند و ساحل شگفت‌انگیز احاطه کنید.

۲. همانطور که قبلاً هم گفته شد، دبی بزرگترین مرکز خرید جهان را نیز در خود جای داده است، بنابراین مراکز خرید مدرن و لوکس این شهر، از دیگر دلایل انتخاب این شهر به عنوان مقصد سفر از سوی مسافران است. نه تنها می‌توانید برند‌های مورد علاقه و محبوب خود را در فروشگاه‌های مختلف واقع در منطقه پیدا کنید، بلکه می توانید از بازارهای طلا نیز بازدید کنید.

 

 

۳. دلیل دیگر سفر به دبی، وجود تفریحات لوکس و گران قیمت در این شهر است. در کجای دنیا می‌توانید در یک روز هم بر روی سکو‌های برف واقعی اسکی کنید و هم بر روی تپه‌های شنی قدم بگذارید؟ بازدیدکنندگان می‌توانند از معماری مدرن و زیبای عربی بازدید کنند، تاریخ و فرهنگ امارت را کشف کنند، همراه با دلفین‌ها در دریا شنا کنند، در صحرا سوار شتر شوند، از پارک آبی لذت ببرند، به ماجراجویی با بالون بپردازند و خیلی چیزهای دیگر. غیرممکن است که بتوانید در دبی همه چیز را در یک سفر امتحان کنید، به همین دلیل است که اغلب گردشگران بارها و بارها به این شهر برمی‌گردند.

در همین راستا، در ادامه این مطلب، به معرفی تفریحات لوکس دبی می‌پردازیم:

 

۱. تفریح با تور هلیکوپتر خصوصی

تفریح با تور هلیکوپتر خصوصی - تفریحات لاکچری دبی

 

وقتی صحبت از تفریحات لاکچری دبی به میان می‌آید، در راس این لیست، یک تور هلیکوپتری خصوصی در شهر مطرح می‌شود. پرواز با یک هلیکوپتر خصوصی بر فراز آسمان دبی، با دیدن مکان‌های دیدنی شگفت انگیز مانند نخل جمیرا، برج العرب و برج خلیفه همراه است. هیچ چیز به اندازه تماشای مناظر از فراز آسمان‌ها هیجان انگیز نیست که تجربه این کار با هلی کوپتر‌های خصوصی دبی امکان پذیر است. زمان تور پرواز با هلیکوپتر، از 12 دقیقه تا 40 دقیقه بوده و بسته به مدت تور، قیمت آن از 645 درهم (175 دلار آمریکا) تا 1838 درهم (500 دلار آمریکا) متغیر است.

 

۲. سافاری در صحرا و کویر دبی

سافاری در صحرا و کویر دبی - تفریحات لاکچری دبی

 

وقتی صحبت از تفریحات لاکچری دبی می‌شود، سافاری کردن در صحرای این شهر از محبوب‌ترین و بهترین تفریحاتی است که وجود دارد. در صحرای دبی می‌توانید با  خوردو‌های لوکسی مانند رنجروور، در میان تپه‌های شنی خیره کننده حرکت کرده و پس از سافاری نیز، در یک مجلس مجلل نشسته و پذیرایی شوید. منطقه حفاظت شده صحرای دبی 45 دقیقه با ماشین از شهر فاصله دارد و برای رسیدن به آنجا می‌توانید از طریق حمل و نقل خصوصی با راننده و راهنمای مجرب به تور کویر بپردازید.

هیچ تصویری زیبا‌تر از منظره آسمان خراش‌های دبی در پشت تپه‌های شنی عظیم و خورشید در پشت آن، وجود ندارد. هنگامی که در حال سافاری کردن در بیابان هستید، با نمایش شاهین، نمایش سنتی Flaming Sans of Arabia و شتر سواری پذیرایی خواهید شد. همچنین، نکته برجسته سافاری، سرو یک شام عاشقانه شش وعده‌ای در یک کمپ خصوصی در اعماق صحرا است.

 

۳. لذت خرید‌ از برند‌های مطرح

لذت خرید‌ از برند‌های مطرح - تفریحات لاکچری دبی

 

دبی محل برگزاری جشنواره خرید معروف دنیاست که خدمات VIP در همه مراکز خرید ارائه کرده و حتی واگن‌های درجه یکی در اطراف مرکز خرید وجود دارند تا خریداران را از فروشگاهی به فروشگاه دیگر ببرند. جشنواره خرید دبی که به زبان عربی مهرجان دبی للتسوق و به انگلیسی Dubai Shopping Festival نامیده می‌شود، یک جشنوارهٔ حول محور خرید است که هر ساله در فصل زمستان از تاریخ ۲۵ دسامبر تا ۲۵ ژانویه در دبی برگزار می‌شود. ایده اولیه این جشنواره به وسیله شیخ محمد بن راشد آل مکتوم (حاکم وقت دبی) بیان شد و نخستین بار در ۱۶ فوریه سال ۱۹۹۶ اجرایی شد.

در ابتدا هدف برگزاری این فستیوال، رونق دادن به خرده ‌فروشی در دبی بود که به تدریج به یک فستیوال جهانی و جاذبه توریستی تبدیل شد. در طول این جشنواره تخفیف‌هایی در همه مراکز خرید دبی اعمال شده و گردشگران می‌توانند برند‌های لوکس جهانی را با قیمت کمتری خرید کنند. با توجه به این جشنواره و وجود مراکز خرید متعدد لاکچری، خرید کردن، از تفریحات لوکس در دبی به حساب می‌آید. Bloomingdales و Galleries Lafayette در مرکز خرید دبی همگی دارای برندهای درجه یک هستند. سیتی واک نیز یکی از مکان‌های مورد علاقه و محلی برای یافتن برندهای شیک و لوکس است.

 

 

۴. اقامت در یک هتل لوکس مانند برج العرب

اقامت در یک هتل لوکس مانند برج العرب - تفریحات لاکچری دبی

 

هتل‌های لوکس زیادی در دبی وجود دارند که منحصر به فرد هستند، به این معنی که انتخاب بک هتل لوکس برای اقامت، می‌تواند کار بسیار دشواری باشد. برج العرب در صدر لیست هتل‌های مجلل دبی قرار دارد که برای گذراندن یک شب در این هتل مجلل باید تا حد امکان هزینه کنید. خدمات در این هتل‌ها درجه یک و به طور ویژه برای پاسخگویی به نیازهای هر مشتری طراحی شده است. به عبارتی، یکی از گران‌ترین تفریحات دبی، اقامت در یک سوئیت لوکس در برج العرب است که قیمتی معادل 5000 درهم (1361 دلار آمریکا) را برای شما به ارمغان می‌آورد.

می‌توانید با اتوموبیل‌های رولزرویس‌ همراه با راننده شخصی این هتل در اطراف شهر گردش کنید، از هلیکوپتر هتل استفاده کنید، به ساحل خصوصی دسترسی داشته و در تراس خیره‌کننده هتل همراه با استخر و جکوزی اوقات فراغت لوکسی را تجربه کنید. این هتل دارای سوئیت‌هایی با تعدادی پیشخدمت شخصی است. اگرچه تعداد هتل‌های مجلل در دبی بسیار زیاد است، اما اقامت در برج العرب از لوکس‌ترین اقدامات در این شهر محسوب می‌شود.

 

۵. سفر دریایی مجلل با قایق‌های تفریحی لوکس

سفر دریایی مجلل با قایق‌های تفریحی لوکس - تفریحات لاکچری دبی

 

اگر عاشق قایق، قایق رانی یا کشتی‌های تفریحی هستید، در دبی می‌توانید آن را تجربه کنید. در آب و هوای خوب، سفرهای تفریحی لوکس با قایق و کشتی امکان‌ پذیر است و  می‌توانید قایق‌های تفریحی لوکس Xclusive را همراه با ترانسفر ماشین، مهمانداران، خدمات پیشخدمت، غذاها، نوشیدنی ها، دی جی و حتی عکاس شخصی کرایه کنید. اگر قصد سفر به دبی و تجربه تفریحات لاکچری دبی و این همه دیدنی‌های جدید و جذاب را دارید، می‌توانید به دریافت ویزای توریستی این شهر اقدام کنید.

 

۶. گشت در شهر با اتوموبیل‌های لوکس و گران‌قیمت

گشت در شهر با اتوموبیل‌های لوکس و گران‌قیمت - تفریحات لاکچری دبی

 

هیچ‌کس بیشتر از ساکنان دبی ماشین‌های لوکس را دوست ندارد و شما به عنوان گردشگر، اغلب این اتومبیل‌های خاص با نسخه محدود را در سراسر شهر می‌بینید. البته می‌توانید برای دیدن شهر، یکی از این اتوموبیل‌ها را اجاره کنید. با تور ماشین، می‌توانید در شهر حرکت کرده و بهترین مناظر را مشاهده کنید و هر زمان که بخواهید در بهترین مراکز خرید، پارک‌های تفریحی و موزه‌های جهان توقف کرده و از آن‌ها بهره ببرید. برای مثال، می‌توانید یک لامبورگینی آونتادور LP 750-4 SV مدل 2017 را با 7000 درهم (1905 دلار آمریکا) برای یک روز کرایه کنید.

 

 

۷. تجربه صرف غذا در بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها

تجربه صرف غذا در بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌ها - تفریحات لاکچری دبی

 

دبی دارای مکان‌های غذاخوری بی نظیری است که می‌توانید یک وعده غذایی را در یکی از زیباترین و شیک‌ترین رستوران‌های جهان صرف کنید. برای نمونه می‌توانید رستوران Ossiano در آتلانتیس پالم را امتحان کنید. دیگر مکان‌های عالی برای غذاخوری در دبی عبارتند از زوما، استودیو Tresind، و Kohantei در نزدیکی اپرای دبی. اما هیچ یک از این رستوران‌ها به اندازه رستوران برج العرب که در پشت بام این برج قرار دارد، خاص و هیجان انگیز نیست. چرا که این رستوران فوق لوکس بر روی باند فرود این برج قرار داشته و چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از کل شهر را ارائه می‌دهد. با اخذ ویزای دبی و سفر به آن، می‌توانید از تمام تفریحات گفته شده تا به این جای مطلب بهره مند شده و لذت ببرید.

 

۸. استراحت در یک اسپای لوکس

استراحت در یک اسپای لوکس - تفریحات لاکچری دبی

 

دیگر تفریح لوکسی که در دبی می‌توانید داشته باشید، رفتن به یک اسپای خصوصی و لوکس و بهره مندی ار خدمات ویژه آن است. مزیت سفر به دبی این است که اسپاهای آن طیف وسیعی از خدمات مختلف را ارائه می‌دهند، از ماساژهای آرام بخش بالیایی تا ماساژ‌های شفابخش و مراسم حمام مراکشی. اسپای Talise در مدینات جمیرا و برج العرب هر دو ارائه دهنده این درمان‌ها و چندین درمان دیگر هستند که علاوه بر این‌ها امکان استفاده رایگان از اتاق بخار، سونا و استخر نیز وجود دارد.

 

۹. شهربازی‌های لوکس دبی

شهربازی‌های لوکس دبی - تفریحات لاکچری دبی

 

یکی دیگر از لوکس‌ترین تفریحات دبی، رفتن به شهر‌بازی‌های آن است. اگرچه دبی بیشتر به خاطر بیابان‌ها و آسمان‌خراش‌هایش معروف است، اما برخی از بهترین پارک‌های تفریحی و شهر بازی‌های این منطقه را نیز در خود جای داده است. پارک‌ها و شهر بازی‌هایی که با بالاترین استانداردها ساخته شده‌ و انتخاب خوبی برای انجام تفریحات لوکس در دبی هستند. برای نمونه، IMG که در سال 2016 در “قلب دبی” تأسیس شد، اولین پارک بزرگ سرپوشیده شهر با امکانات رفاهی و سرگرمی در سطح جهانی است. این پارک که با تم کارتونی در جاده معروف شیخ محمد بن زاید واقع شده است، در زمینی به مساحت 1.5 میلیون فوت مربع ساخته شده و پر از هیجان و سرگرمی‌های مختلف است.

 

۱۰. پرواز بر فراز آب

پرواز بر فراز آب - تفریحات لاکچری دبی

 

یکی دیگر از تفریحات لوکس و در عین حال محبوب دبی، پرواز بر فراز آب است که در آن سوار بر هواپیمای آبی شده و می‌توانید برج خلیفه در دبی، پالم جمیرا، هتل Viceroy، فراری ورلد در جزیره یاس و پیست معروف F1 Grand Prix را تماشا کنید. در نهایت نیز می‌توانید در ابوظبی، بر روی آب فرود بیایید و پس از خوردن ناهار برای ماجراجویی بعدی آماده شوید، از سواری‌های هیجان انگیز لذت ببرید و پس از آن از طریق جاده به دبی بازگردید. اگر قصد سفر به دبی را دارید، می‌توانید برای دریافت ویزای آن از آژانس توریک کمک بگیرید.

 

۱۱. اسکای دایوینگ در دبی

اسکای دایوینگ در دبی - تفریحات لاکچری دبی

 

تفریح لوکس و جذاب دیگر در دبی، اسکای دایوینگ یا همان پرش از ارتفاع بالا است که در آن، از بلندترین نقطه شهر دبی به پایین می‌پرید. البته این کار همراه با یک مربی حرفه‌ای و همچنین رعایت ایمنی انجام می‌شود. اسکای دایوینگ در دبی در مجاورت پالم جمیرا و دبی مارینا انجام می‌شود. این کار قوانین مخصوصی مانند برخورداری از سن قانونی یعنی ۱۸ سال به بالا، بهره مندی از آموزش‌های کافی و داشتن سلامت جسمی و روحی را دارا می‌باشد.

 

۱۲. باشگاه لوکس گلف

باشگاه لوکس گلف - تفریحات لاکچری دبی

نخستین باشگاه و زمین بازی گلفی که در شهر دبی ساخته شده، از تفریحات لوکس دبی به حساب می‌آید. این باشگاه که در سال ۱۹۸۸ شروع به کار کرده و از مجلل ترین مجموعه‌های ورزشی امارات است، در لیست ۱۰۰ باشگاه آموزش گلف برتر جهان قرار دارد. این باشگاه دارای ۲ زمین چمن استاندارد است که هر یک از آن‌ها ۱۸ حفره در خود دارند. علاوه بر این، در این مجموعه، سالن‌های بزرگ سرپوشیده، فروشگاه‌های فروش لوازم ورزشی، رستوران، باشگاه بدنسازی، زمین بازی تنیس و سالن اسکواش نیز وجود دارد.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *