خانه
بلاگ
حساب کاربری

کریسمس در دبی؛ تجربه‌ای که فراموش نمی‌کنید!

کریسمس در دبی؛ تجربه‌ای که فراموش نمی‌کنید!
تاریخ انتشار: 1402/9/29

کریسمس در دبی یک تجربه بی‌نظیر و به یاد ماندنی برای شما خواهد بود؛ اگر که به دنبال مقصدی عالی برای تعطیلات کریسمس و سال نو میلادی هستید! در حالی که شهروندان دبی عمدتا مسلمان هستند، اما این شهر به لطف جامعه متنوع و بین المللی خود، روح کریسمس را پذیرفته است. دبی با ایونت‌های جذاب، بازارهای مسحورکننده و تزئینات بناهای مشهور و همچنین آب و هوای معتدل و دلپذیر در ماه دسامبر، به مقصدی عالی برای سفر و گشت و گذار تبدیل می‌شود. دبی با جشن‌های جذاب و تفریحات مهیج، شما را دعوت می‌کند تا لحظات بی‌نظیری را در کریسمس برای خود رقم بزنید. از قایق سواری با سرعت بالا گرفته تا سافاری در صحرا، گشت و گذار با شتر تا دیدار با دلفین‌ها و بازدید از دهکده جهانی و صرف شام در لوکس‌ترین رستوران‌ها، دبی قلب هر مسافری را مجذوب خود می‌کند. اگر شما هم قصد دارید تعطیلات سال نو میلادی را در دبی بگذرانید، در این راهنما با ایونت‌ها و تفریحات کریسمس در دبی همراه ما باشید.

چرا کریسمس را در دبی بگذرانیم؟

  • دبی بازارهای کریسمس زیادی دارد که می‌توانید خریدهای جشن خود را انجام دهید و برای عزیزانتان سوغاتی دبی ببرید.
  • می‌توانید ناهار و شام خود را در برخی از بی نظیرترین رستوران‌های جهان در طول کریسمس در دبی میل کنید.
  • از سرزمین‌های عجایب زمستانی دیدن کنید و کریسمس را در پارک‌های برفی و پیست‌های اسکیت روی یخ، سینماهای برفی و سایر فعالیت‌های سرگرم کننده بگذرانید.
  • سواحل دبی به دلیل تمیز بودن و ارائه نمایی زیبا از خلیج فارس معروف هستند و شما در روز کریسمس می‌توانید اوقات خوشی را در سواحل دبی سپری کنید.
  • همچنین می‌توانید با یک سافاری در صحرای دبی، یک تجربه بی نظیر برای کریسمس در دبی داشته باشید.

کریسمس در دبی هیجان انگیزتر از همیشه!

کریسمس در دبی هیجان انگیزتر از همیشه!

با دریافت ویزای دبی و سفر به این شهر توریستی، می‌توانید پایان سال را در زیر آفتاب زمستانی با مکان‌های فراوانی برای بازدید و تفریحات هیجان انگیز، به یک تجربه فراموش نشدنی تبدیل کنید!

بازدیدکنندگان در ماه دسامبر می‌توانند تزئینات کریسمس را در مراکز تجاری، هتل‌ها و جاذبه‌های برتر دبی تماشا کنند. برخی از محبوب‌ترین جاذبه‌های کریسمس در دبی  عبارتند از Mall of the Emirates’ Fashion Dome، جایی که تزیینات جذاب و چراغ‌های نورانی الهام بخش خرید و گشت و گذار با خانواده است. یکی دیگر از موارد مورد علاقه ساکنان دبی، فستیوال سیتی مال است که نمایشگری درخشان به همراه غار بابانوئل به نمایش گذاشته است. علاوه بر این، Galeries Lafayette در دبی مال در تمام طول ماه یک نمایش جشن افسانه‌ای به نمایش می‌گذارد که مطمئناً خریداران را خوشحال می‌کند و پیشنهاد می‌کنیم به هنگام سفر با تور امارات و دبی از آن دیدن کنید.

بازارهای کریسمس در دبی

شهرت مراکز خرید دبی در جهان پیچیده است! دبی یک شهر جذاب برای عاشقان خرید است و بازارهای کریسمس محلی و عظیمی دارد که انواع کالاها را می‌فروشند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به خرید کردن بیشتر از سایر تفریحات علاقه دارید، کریسمس در دبی می‌تواند تجربه منحصر به فردی برای شما باشد.

کریسمس در دهکده جهانی

کریسمس در دهکده جهانی

بهترین‌های جهان در دهکده جهانی دبی به نمایش گذاشته شده است. در طول کریسمس، این پارک با چراغ‌های رنگارنگ تزئین می‌شود و سنت‌های کریسمس را از سراسر جهان به نمایش می‌گذارد. دهکده جهانی، یک مقصد تفریحی خانوادگی چندفرهنگی و مکانی فوق العاده برای کشف هدایا و سوغاتی‌های دست ساز از سراسر جهان است که در آن می‌توانید اقلامی مانند فانوس‌های شیشه‌ای رنگارنگ ترکی، کیف‌های رنگارنگ گلدوزی شده از هند و جواهراتی از صنعتگران سراسر اروپا را کشف کنید. باغ معجزه دبی نیز تا بهار شکوفا می‌شود. این پارک مجموعه‌ای از ساختمان‌ها و سازه‌های معروف را در قالب نمایش‌های گل‌های رنگارنگ ارائه می‌کند که با نمایشگر اسمورف‌ها برای این نسخه، فرصت‌های عکس فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند.

فیلم‌ها و تئاترهای جذاب

دبی تجربیات بی نظیری برای ارائه دارد. یکی از آن‌ها انواع مختلف تئاترها و فیلم‌هایی است که در سالن‌های سینمای جذاب به نمایش گذاشته می‌شود. شما می‌توانید کریسمس را با تماشای فیلم‌های مورد علاقه‌تان در یک تئاتر خصوصی در سالن‌های VIP بگذرانید.

رستوران‌های دبی در کریسمس

رستوران‌های دبی در کریسمس

چه غذاهای عربی و خاورمیانه‌ای و چه غذاهای بین المللی، شما می‌توانید انواع مختلفی از رستوران‌ها را در دبی پیدا کنید که غذاهای ویژه کریسمس سرو می‌کنند. در طول سفرتان به دبی به این رستوران‌ها سری بزنید و از صرف بهترین غذاهای دبی در رستوران‌های لوکس لذت ببرید.

پیک نیک در سواحل دبی

دبی به خاطر سواحلش معروف است و شما می‌توانید  تعطیلات کریسمس را با خانواده خود در کنار سواحل زیبای دبی بگذرانید، از تفریحات آبی لذت ببرید، غذاهای متنوعی از سراسر جهان را میل کنید و اوقات بی‌نظیری ر با عزیزان خود سپری کنید.

تماشای باله و اپرا در تعطیلات کریسمس

تماشای باله و اپرا در تعطیلات کریسمس

هیچ چیز مانند تماشای اپراها و باله‌های با مضمون کریسمس شما را در حال و هوای کریسمس قرار نمی‌دهد. برای تجربه کریسمس موزیکال، می‌توانید بهترین نمایش‌ها را در تئاترها و سالن‌های اپرا در دبی تماشا کنید.

جاذبه‌های دیدنی اطراف دبی

با رزرو تور دبی در ماه دسامبر می‌توانید سفر به یاد ماندنی را در حال و هوای کریسمس شهر برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید، اما اگر می‌خواهید تجربه‌ای آرام در کریسمس داشته باشید، می‌توانید سایر شهرهای توریستی امارات را نیز کشف کنید. همه جاذبه‌ها و شهرهای کشور فاصله نزدیکی با یکدیگر دارند، بنابراین مهم نیست به کجا می‌خواهید بروید؛ سراسر دبی و شهرهای اطراف آن یک تجربه فوق العاده از سفر شما در تعطیلات کریسمس خواهد بود.

تور سافاری دبی در کریسمس

تور سافاری دبی در کریسمس

برای یک تجربه خاص و متفاوت در طول سفرتان به دبی، کریسمس را در استراحتگاه‌های صحرایی دبی با جشن‌های متنوع و غذاهای لذیذ عربی و بین المللی  بگذرانید.

سوالات متداول کریسمس در دبی

می‌توانید در بازارهای کریسمس خرید کنید، غذاهایی با تم کریسمس در رستوران‌های لوکس شهر میل کنید، در بهترین سواحل دبی به پیک نیک بروید و نمایش‌هایی با مضمون کریسمس را در تئاترهای جذاب تماشا کنید.
بله، کریسمس زمان فوق العاده‌ای برای بازدید از دبی است. این شهر توریستی کریسمس را به طور کامل جشن می‌گیرد تا بتوانید در کنار عزیزانتان از آن لذت ببرید.
اپرای دبی هر سال در کریسمس همراه با یک اجرای باله بی‌نظیر برگزار می‌شود که مورد علاقه بسیاری از توریستان است. دهکده جهانی تیز دارای تزئینات یبا مضمون کریسمس، مینی مارکت‌ها و سنت‌هایی از کشورهای سراسر جهان است که بازدید از آن برای شما تجربه منحصر به فردی خواهد بود.
بازار شهر جمیرا محبوب ترین بازار کریسمس در دبی است. بسیاری از بازارهای دیگر در بندر دبی، مرکز خرید سیتی لند، گلدن مایل گالری و دهکده جهانی وجود دارد که در تعطیلا کریسمس می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.
0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *