خانه
بلاگ
حساب کاربری

کجای دبی ارزان خرید کنیم؟

کجای دبی ارزان خرید کنیم؟
تاریخ انتشار: 1402/6/4

سفر به هر مقصد ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. از آنجایی که شهر توریستی دبی، مراکز خرید فراوان و متنوعی دارد که شعبه بهترین برندهای دنیا را می‌توانید در اکثرشان پیدا کنید؛ سالانه گردشگران بسیاری ویزای دبی را گرفته و به این شهر سفر می‌کنند و خرید، یکی از بخش‌های جدانشدنی سفر به دبی با تور خارجی است. اما می‌دانید که برای خرید ارزان باید به کدام مراکز خرید این کشور سر بزنید؟

در این نوشته قصد داریم تعدادی از این مراکز خرید را به شما معرفی کنیم تا در طول سفرتان یک لیست بهینه از مراکز خرید ارزان در اختیار داشته باشید. اگر علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تا انتهای این مطلب از توریک همراه باشید.

۱. مرکز خرید سیتی سنتر دیره دبی|City Centre Deira

این مرکز خرید با 430 فروشگاه و انواع سرگرمی‌های خلاقانه یکی بهترین گزینه‌های خرید ارزان در دبی است. فروشگاه‌های بزرگی همچون  anchor،Centrepoint و Ddebenham  در این مرکز خرید قرار دارند و همچنین تفریحات زیادی را هم می‌توانید در این مکان انجام دهید که چتربازی یکی از آنهاست.

از دیگر سرگرمی‌ها و تفریحات این مرکز خرید می‌توان به Little Explorers  برای کودکان و سالن بولینگ اشاره کرد. برای خرید لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، مد، کفش، بازی و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید می‌توانید به مرکز خرید سیتی سنتر دیره که بسیاری از فروشگاه های ارزان دبی در آن قرار دارد مراجعه نمایید.

۲. مرکز خرید وافی دبی|Wafi City Mall

مرکز خرید وافی دبی|Wafi City Mall

Wafi City Mall

مرکز خرید ارزان بعدی وافی نام دارد. این مرکز که برای معماری آن از مصر باستان الگو گرفته شده، حسی شبیه به تلفیق سنت و مدرنیته به شما می‌دهد. معماری این مرکز خرید آنقدر زیباست که حتی عکاسی کردن در آن هم کار عجیبی تلقی نمی‌شود. در مرکز خرید بسیاری از افرادی که با ویزای توریستی به دبی سفر می‌کنند از این مرکز خرید بازدید می‌کنند. وافی می‌توانید تعداد زیادی بوتیک‌ پیدا کرد که در زمینه مد کار می‌کنند و همچنین شماری از برندهای بین‌المللی نیز در این مرکز شعبه دارند.

۳. مرکز خرید مرکاتو دبی|Mercato Shopping Mall

مرکز خرید مرکاتو دبی|Mercato Shopping Mall

Mercato Shopping Mall

مرکز خرید بعدی که باید در این فهرست به معرفی آن بپردازیم، مرکاتو است. زمانی که پا به این مرکز می‌گذارید انگار به دوره رنسانس ایتالیا بازگشته‌اید. در مرکاتو می‌توانید از فروشگاه‌هایی همچون Gap، Laura Ashley، Mango، Jack Willis   که برخی از آنها جزو فروشگاه های ارزان دبی نیستند ولی قیمت‌های مناسبی دارند دیدن کنید. همچنین در این مرکز خرید رستوران‌های زیادی هم وجود دارد که شما می‌توانید خستگی خود پس از خرید را در این رستوران‌ها در کنید. در مرکاتو یک بخش سرگرمی‌ هم برای کودکان وجود دارد که می‌توانند در آن بازی و سوارکاری انجام دهند.

۴. فروشگاه های ارزان دبی مال|Dubai Mall

دبی مال|Dubai Mall

Dubai Mall

در دبی مال به‌عنوان معروف‌ترین مرکز خرید دبی، نیز می‌توانید یک خرید ارزان داشته باشید. خصوصا اگر در زمانی‌های تخفیف مثلا جشنواره تابستانی یا کریسمس به دبی سفر کنید. این مرکز خرید مدرن که به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید جهان شناخته می‌شود جاذبه‌های تفریحی و سرگرم‌کننده فراوانی مانند آکواریوم دبی و  باغ‌وحش زیر آب را نیز در خود جای داده است.

1200 واحد تجاری در دبی مال وجود دارد که شعبه‌هایی از برترین برندهای جهان مانند دیور و فندی نیز در آنها هستند. پس از پایان خرید و تفریحتان هم می‌توانید به یکی از فودکورت‌ها یا رستوران‌های این مرکز خرید بروید و خستگی در کنید.

۵. مرکز خرید مارینا مال دبی|Dubai Marina Mall

مرکز خرید مارینا مال دبی|Dubai Marina Mall

Dubai Marina Mall

مارینا مال را باید یکی دیگر از مراکز خرید با قیمت مناسب و معروف در دبی دانست که می‌توانید برای یک خرید مقرون به سفر به آن مراجعه کنید. این مرکز فضایی آرام دارد و مجموعه‌ای از بهترین برندها را در خود جای داده است. رستوران‌های مارینا مال همگی در فضای اسکله قرار گرفته‌اند و بنابراین چشم‌اندازی رویایی دارند.

۶. مرکز خرید دراگون مارت|The Dragon Mart

مرکز خرید دراگون مارت|The Dragon Mart

The Dragon Mart

دراگون مارت یک مرکز خرید چینی در امارات است. در میان همه اجناس بی‌کیفیت چینی در این پاساژ می‌توانید کالاهای باکیفیت ارزان هم پیدا کنید. در این پاساژ امکان خرید زیورآلات، لباس، لوازم الکترونیکی و… را خواهید داشت. البته بیشتر اجناسی که در این پاساژ می‌توانید بخرید، اگرچه ارزان‌تر از سایر مراکز خرید است اما جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود. در این پاساژ می‌توانید لباس‌هایی از طراحان معروف نیز پیدا کند.

۷. مرکز خرید الکرامه|Al karama

مرکز خرید الکرامه|Al karama

Al karama

در این مرکز خرید ارزان انواع کیف دستی، ساعت‌های مچی، کفش‌، سوغات و… را می‌توانید تهیه نمایید. یکی از رسوم رایج در این پاساژ، چانه‌زنی است. پس اگر می‌خواهید با قیمت ارزان و خوب در الکرامه خرید کنید، چانه زدن را یادتان نرود. این مرکز خرید در محبه قدیمی دبی در نزدیک خور قرر دارد و به هیچ‌عنوان شبیه به مراکز خرید پر زرق و برقی که از دبی می‌شناسیم نیست.

۸. مرکز خرید اوت لت|Dubai Outlet Mall

مرکز خرید اوت لت|Dubai Outlet Mall

Dubai Outlet Mall

در این لیست 10 تایی از مراکز خرید ارزان دبی، جای اوت لت مال دبی خالی است. بهترین طراحان مد و لباس در این مرکز خرید شعبه دارند و شما با مراجعه به مرکز خرید اوت لت می‌توانید کار این طراحان را با قیمتی ارزان‌تر از بوتیک‌ها خریداری کنید. در اوت لت می‌توانید به جز لباس اجناسی همچون ابزارآلات، عطر را نیز می‌توانید بخرید. اگر روز دوشنبه را برای خرید از این پاساژ انتخاب کنید، ممکن است با تخفیف‌های تا 50درصد نیز روبه رو شوید.

۹. مرکز خرید برجمان|BurJuman Centre

مرکز خرید برجمان|BurJuman Centre

BurJuman Centre

این مرکز خرید را باید یکی از قدیمی‌ترین‌ها در دبی دانست که برخی از بهترین مارک‌ها مانند H&M و Zara را می‌توانید در آن پیدا کنید. این مرکز خرید ارزان دارای یک سالن سینمای مولتی پلکس است که می‌توانید در کنار خرید سینما هم بروید. در این مرکز فوتکورت و رستوران هم وجود دارد. این پاساژ دکوری دلچسب و رنگارنگ دارد و حتما نظر شما را جلب می‌کند.

۱۰. مرکز خرید ابن بطوطه|Ibn Battuta Mall

مرکز خرید ابن بطوطه|Ibn Battuta Mall

Ibn Battuta Mall

ابن بطوطه را باید یکی دیگر از مراکز خرید بسیار زیبای امارات دانست که قیمت کمی دارد و در تور دبی حتما باید از آن دیدن کنید. نام این مرکز خرید را از روی نام یک دانشمند قرن هشتمی انتخاب کرده‌اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید معماری هر بخش از این مرکز خرید براساس یکی از سفرهای این دانشمند طراحی شده است. این مرکز خرید مجموعه کاملی از مد، لباس و وسایل سبک زندگی را در خود جای داده است. اگر می‌خواهید اجناس موجود در دبی مال و امارات مال را با قیمت کمتر بخرید، ابن بطوله بهترین انتخاب است.

خرید از فروشگاه های ارزان دبی

معرفی ارزانترین مراکز خرید دبی برای شناسایی و خرید از فروشگاه های ارزان دبی لازم است. شما به راحتی می‌توانید به این مراکز مراجعه نمایید و خرید خود را با قیمت‌های بسیار مناسب انجام بدهید. در صورت وجود هرگونه سوال در مورد خرید ارزان در دبی، کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *