خانه
بلاگ
حساب کاربری

اوت‌لت مال دبی؛ خداحافظی با قیمت‌های نجومی!

اوت‌لت مال دبی؛ خداحافظی با قیمت‌های نجومی!
تاریخ انتشار: 1403/3/21

اوت لت مال دبی (Dubai Outlet Mall) که به‌دور از شلوغی شهری واقع شده است، به‌عنوان یکی از بهترین مراکز خرید، از بهترین و مطرح‌ترین برندهای دنیا شناخته می‌شود.

بیش از ۱۲۰۰ محصول برند بین‌المللی ممتاز در فروشگاه‌های اوت لت مال دبی موجود است که همگی دارای تخفیف‌های بین ۳۰ تا ۹۰ درصدی هستند.

اوت لت مال دبی یکی از بهترین مکان‌ها در شهر برای خرید از برندهای معروفی مانند Calvin Klein، Burberry، Coach، Nine West و… در فروشگاه‌های اختصاصی است.

آشنایی با اوت لت مال دبی

اوت لت مال دبی که به گروه هلدینگ الاهلی اختصاص دارد یک مقصد خرید ایده‌آل برای افرادی است که در منطقه توریستی و مسکونی دبی لند زندگی می‌کنند.

اگر شما هم قصد دارید در طول سفرتان به دبی با قیمتی ارزان‌تر لباس‌ها و لوازم موردنیازتان را از برندهای مطرح خریداری کنید، بدون شک مرکز خرید اوت لت دبی گزینه مناسبی در نظر گرفته می‌شود.

این مرکز خرید شامل ۲۴۰ فروشگاه است که اغلب آن‌ها برندهای بسیار مطرحی در سراسر دنیا هستند که محصولات خود را با قیمت پایین‌تری نسبت به نمایندگی‌های دیگر ارائه می‌دهند.

این فروشگاه‌ها همچنین تخفیف‌هایی از ۳۰٪ تا ۹۰٪ را ارائه می‌دهند و به همین دلیل نیز جزو بهترین و ارزان‌ترین مراکز خرید در دبی برای گردشگران و کسانی که با ویزای توریستی دبی به این شهر سفر کرده‌اند محسوب می‌شود.

اگر شما نیز تور دبی را برای اوقات فراغت خود انتخاب کرده‌اید، پیشنهاد ما به شما این است که حتماً در حین سفرتان به اوت لت مال سری بزنید.

قصد سفر به دبی را دارید؟ با تکمیل فرم زیر بهترین پیشنهادهای ویزا،هتل و پرواز را دریافت خواهید کرد.


بخش‌های مختلف مرکز خرید اوتلت مال دبی

در این مرکز خرید مکان‌های مخصوص برای نگهداری و بازی کودکان وجود دارد تا شما مسافرین با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند.

فودکورت‌ها، رستوران، کافه و بیکری از دیگر بخش‌های دبی اوت لت مال است که پس از انجام خریدهای خود می‌توانید در آن‌ها به استراحت مشغول شده و غذاها و نوشیدنی‌های دلخواه خود را سفارش دهید.

این مرکز خرید یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب باز است و در روزهای آخر هفته ساعات کاری آن تا نیمه‌شب ادامه دارد.

فروشگاه‌های مرکز خرید اوتلت دبی

فروشگاه‌های مرکز خرید اوتلت دبی

فروشگاه‌های اوتلت مال دبی بسیار متنوع هستند و از کیفت و کفش و لباس گرفته تا لوازم‌خانگی را شامل می‌شوند.

از کفش‌ها و جواهرات گرفته تا اکسسوری‌ها و لباس‌های مردانه و زنانه، در فروشگاه‌های این مرکز خرید موجود است و می‌توانید هرآنچه که نیاز دارید را از بهترین برندها با قیمتی ارزان‌تر خریداری کنید. از برخی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بربری Burberry

بربری یک برند مشهور بریتانیایی است که به‌خاطر کیف‌ها و لباس‌های زنانه‌اش، در سراسر جهان شهرت دارد. شما نیز با سفر به دبی و مراجعه به اوتلت مال دبی، می‌توانید از این برند محصولات مدنظرتان را با بیش از ۳۰ درصد تخفیف و ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌های بربری خریداری کنید.

کالوین کلاین Calvin Klein

کالوین کلاین یک برند بین‌المللی است که علاوه بر تولید انواع لباس، کفش‌ها و کیف‌های زنانه را نیز به خط تولید خود اضافه کرده است. فروشگاه کالوین کلاین اوتلت دبی مال، محصولات خود را با قیمتی ارزان‌تر و با ۳۰ الی ۶۰ درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

منگو Mango

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که با این برند اسپانیایی آشنایی نداشته باشد، چراکه منگو یکی از برندهای مطرح در حوزه فست فشن است که در اغلب کشورها چندین شعبه دارد. یکی از شعب منگو در اوتلت مال دبی واقع شده که لباس‌های بسیار متنوعی را با درصد بالایی از تخفیف به فروش می‌رساند.

تامی هیلفیگر Tommy Hilfiger

تامی هیلفیگر یک برند جهانی مد و فشن است که بیشتر محصولات آن را لباس‌های مردانه پر می‌کنند. فروشگاه این برند در طبقه همکف مرکز خرید اوت لت دبی قرار دارد و شما می‌توانید محصولات این برند را با ۳۰ الی ۶۰ درصد تخفیف خریداری کنید.

آلدو Aldo

آلدو یکی از برندهای مشهور کانادایی در زمینه تولید کیف و کفش زنانه و مردانه است که محصولات آن بسیار محبوب هستند. کیف‌های زنانه این برند طراحی خارق‌العاده و منحصربه‌فردی دارند که می‌توانید آن‌ها را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از جاهای دیگر، اوتلت مال دبی خریداری کنید.

آدیداس Adidas

اوتلت مال دوبی ۲ فروشگاه آدیداس دارد که یکی از آن‌ها محصولات کارخانه را با قیمتی ارزان ارائه می‌دهد و دیگری محصولات انحصاری‌تر مانند کفش‌ها، تیشرت‌های گرافیکی و سایر اکسسوری‌ها را به فروش می‌رساند. اگر جزو علاقه‌مندان به محصولات اسپورت و ورزشی هستید، با رفتن به اوت لت مال، می‌توانید محصولات موردنظرتان را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنید.

پاندورا Pandora

جواهرات و اکسسوری‌های پاندورا، برند دانمارکی، در سراسر جهان از شهرت بالایی برخوردار است. این برند نیز در مرکز خرید اوتلت دبی شعبه دارد که می‌توانید دستبندهای معروف آن را با قیمتی بسیار ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌های این برند خریداری کنید.

رستوران‌های اوتلت مال دبی

رستوران‌های اوتلت مال دبی

رستوران‌های متعددی در این مرکز خرید وجود دارد که پس از خرید و گشت‌وگذار در فروشگاه‌های مختلف، می‌توانید در رستوران دلخواهتان غذا میل کرده و استراحت کنید. از جمله رستوران‌های اوتلت مال دبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران LITTLE MANILA

رستوران LITTLE MANILA، یک غذاخوری فیلیپینی در اوت لت مال دبی است و غذاهای Chop Suey و Chicken Inasal آن بسیار معروف هستند. هزینه غذای یک نفر در این رستوران تقریباً ۱۴۰ درهم است. این رستوران همه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب باز است و به مشتریان سرویس می‌دهد.

رستوران CHOWKING ORIENT

CHOWKING ORIENT یک رستوران چینی در فودکورت مرکز خرید اوت لت دبی است که نودل‌های آن بسیار مشهور هستند. اگر به غذای چینی علاقه دارید، می‌توانید طعم لذیذ غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

توجه داشته باشید ساعات کاری این رستوران، یکشنبه تا چهارشنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و روزهای دیگر هفته تعطیل است.

رستوران SKYLER’S GOURMET BISTRO

یکی دیگر از رستوران‌های مشهور دبی که در اوت لت مال دبی قرار دارد، SKYLER’S GOURMET BISTRO است که در طبقه همکف مرکز خرید و در کنار فروشگاه آدیداس قرار گرفته و غذاهای مکزیکی، آمریکایی و ایتالیایی را سرو می‌کند. ساعت کاری این رستوران شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح ۱۰ شب و پنجشنبه و جمعه تا ساعت ۱۲ شب است.

مسیرهای دسترسی به اوتلت مال دبی

مسیرهای دسترسی به اوتلت مال دبی

دسترسی به اوتلت مال دبی، بسیار ساده است. چرا که برای رسیدن به این مرکز خرید، از نقاط مختلف شهر و همچنین از هتل‌های مختلف، سرویس‌های حمل و نصب رایگان زیادی در دسترس است. با استفاده از گزینه‌های حمل‌ونقل زیر می‌توانید به اوتلت مال دبی دسترسی داشته باشید.

رفتن به اوتلت مال دبی با اتوبوس

سرویس‌های اتوبوس‌رانی زیادی برای دسترسی به اوتلت مال دبی وجود دارد. برای دسترسی به این مرکز، باید سوار اتوبوس RTA شماره ۶۶ یا ۶۷ شوید. هر دو این مسیرها هر ساعت در جاده دبی – العین با یک ایستگاه تحویل در مقابل مرکز خرید در دسترس هستند.

رفتن به اوتلت مال دبی با مترو

بازدید از جاهای دیدنی دبی با مترو عاقلانه و در عین حال اقتصادی‌ست! چرا که با این کار هم در وقت و هم در هزینه سفر به دبی صرفه‌جویی می‌کنید. استفاده از وسایل نقلیه عمومی و به‌ویژه مترو، بهترین روش دسترسی به اوتلت مال دبی است. برای رسیدن به این مرکز با مترو، باید با خط قرمز مترو به ایستگاه پایانی جبل علی که نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این مرکز خرید است بروید و از آنجا، در فاصله کوتاهی به مرکز اوتلت مال، یک تاکسی بگیرید.

البته یک خط سبز مترو نیز در ایستگاه اود متا وجود دارد که از طریق آن نیز می‌توان به این مرکز خرید دسترسی داشت.

رفتن به اوتلت مال دبی با ماشین شخصی

اگر در سفر تصمیم به اجاره ماشین در دبی گرفتید، کافی است برای رفتن به اوتلت مال دبی از دهکده جهانی خارج شده و در جاده شیخ محمد بن زاید به سمت جنوب شرقی حرکت کنید.

سپس مسیر را ادامه دهید تا به خروجی دبی اوت لت مال برسید؛ در نهایت نیز از خروجی خارج شده و تابلوهای منتهی به مرکز خرید را دنبال کنید تا به لین مرکز خرید برسید.

سخن پایانی

در این مرکز خرید، دنیایی از برندهای محبوب و اجناس باکیفیت با قیمتی مناسب در انتظار شماست. چه به دنبال لباس‌های جدید برای فصل آینده هستید، چه به دنبال لوازم دکوری برای منزل خود، یا هر چیز دیگری، در اوت لت مال دبی حتماً چیزی مطابق سلیقه و نیاز خود پیدا خواهید کرد.

علاوه بر خرید، می‌توانید از امکانات تفریحی متنوع این مجموعه، مانند سینما، بولینگ و شهربازی نیز لذت ببرید.

پیشنهاد می‌کنیم سفر به اوت لت مال دبی را در برنامه سفر خود به دبی قرار دهید و از یک روز پرماجرا و خاطره‌انگیز لذت ببرید!

شما تجربه بازدید از این پاساژ را داشته‌اید؟

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *