خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر به امارات

بهترین هواپیمایی برای سفر به امارات - توریک
تاریخ انتشار: 1401/11/26

دبی، همان شهر توریستی محبوب در بین توریست‌های جهانی، از جمله ایرانی‌ها است که برای سفر به آن لحظه شماری می‌کنند. برای سفر به این شهر پر نقش و نگار و زیبا باید یک مسیر هوایی چند ساعته را طی کنید تا به بهشتی گمشده در خاورمیانه برسید. اگر می‌خواهید که آب توی دل‌تان تکان نخورد یک پرواز همراه با آرامش را پشت سر بگذارید، باید بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر به دبی را انتخاب کنید. اما چطوری؟ جواب این سؤال شما پیش ماست.

شما باید اول ایرلاین‌هایی که پرواز به دبی را انجام می‌دهند بشناسید و بعد بهترین آن‌ها را که با شرایط شما سازگار است انتخاب کنید. پس اگر در فکر بستن چمدان سفر به دبی هستید، حتما تا انتهای این مطلب از توریک با ما باشید و از اطلاعات کاملی که درباره بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر به دبی ارائه می‌دهیم، بهره ببرید. در ادامه تمام آن چه که باید درباره پرواز امارات بدانید را بررسی می‌کنیم.

 


قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن!

 

کدام ایرلاین‌های ایرانی پرواز به دبی دارند؟

بعد از دریافت ویزای دبی، باید برای پرواز به این شهر رویایی آماده باشید. ایرلاین‌های زیادی هستند که می‌توانید از طریق آن‌ها پرواز تهران – دبی را تجربه کنید. هرکدام از آن‌ها خدمات خاص خود را ارائه می‌دهند و به همین خاطر از هم متمایز می‌شوند. در ادامه قصد داریم با معرفی این ایرلاین‌ها، به شما در انتخاب بهترین هواپیمایی برای سفر به امارات، کمک کنیم.

1. ایران ایر تور

ایران ایر تور - بهترین هواپیمایی برای سفر به امارات

ایران ایر تور یکی از گزینه‌هایی است که در انتخاب بهترین ایرلاین پرواز دبی، باید درباره خدمات آن بدانید. ایران ایر تور یکی از ایرلاین‌های داخلی است که سال‌هاست در زمینه پرواز به کشور‌های خارجی خدمات ارائه می‌دهد. البته بیشتر پرواز‌های این ایرلاین داخلی و قدیمی، به مقصد دبی انجام می‌شود.

با رزرو بلیط این هواپیمایی که تجربه زیادی در این زمینه دارد، یک سفر هوایی بدون نقص خواهید داشت و طی ۲ تا ۳ ساعت، به مقصد دبی خواهید رسید. با وجود اینکه ایران ایر تور، یک ایرلاین قدیمی است، ولی خدمات خوبی را ارائه داده و محبوبیت قابل توجهی در بین افراد به دست آورده است.

2. هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات - بهترین هواپیمایی برای سفر به امارات

هواپیمایی امارات یکی دیگر از ایرلاین‌هایی محسوب می‌شود که در دسته بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر به دبی قرار می‌گیرد. با استفاده از این ایرلاین برای سفر به دبی، امکان پرواز در سه سطح مختلف را دارید. این سه سطح شامل اکونومی، بیزینس و فرست کلاس می‌شود. سطح اکونومی قیمت ارزان‌تری دارد و برای افرادی که قصد دارند یک پرواز کم هزینه داشته باشند مناسب است. کلاس بیزینس خدمات بیشتری نسبت به سطح قبلی دارد. همانطور که از نام آن می‌توان فهمید، برای سفر‌های کاری، یک مورد مناسب به حساب می‌آید.

اما اگر قادر به پرداخت هزینه بیشتری باشید، می‌توانید از خدمات بی‌نظیر فرست کلاس برخوردار شوید. در این صورت حس می‌کنید که در یک هتل لوکس هستید و یک سوئیت اختصاصی به مسافران تعلق می‌گیرد.

شاید با این تعاریفی که از ایرلاین امارات کردیم، وسوسه شده‌اید که آن بعد از صدور ویزای توریستی، آن را برای پرواز به دبی انتخاب کنید. اما عجله نکنید! چون ایرلاین‌های دیگری نیز وجود دارند که برای انتخاب بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر به دبی باید راجع به آن‌ها هم چند خطی اطلاعات داشته باشید.

3. ماهان ایر

ماهان ایر - بهترین هواپیمایی برای سفر به امارات

شرکت هواپیمایی ماهان ایر نیز مثل هواپیمایی امارات کلاس‌های مسافرتی مختلفی دارد. دو کلاس بیزینس و اکونومی، دو گزینه‌ای هستند که در پرواز با هواپیما‌های ماهان ایر باید با توجه به شرایط و نیاز خود یکی از آن‌ها را رزرو کنید. کلاس اکونومی شرکت ماهان ایر فضای متوسطی را در اختیار شما قرار داده و به طور کلی با توجه به هزینه پایین‌تری که می‌کنید، خدمات مناسبی دریافت خواهید کرد. اما با پرداخت هزینه بیشتر و رزرو کلاس بیزینس این شرکت، از خدمات بیشتری نسبت به کلاس اکونومی بهره‌مند می‌شوید. این سوال برای اکثر مسافران پیش می‌آید که فلای دبی بهتر است یا ماهان؟ پاسخ به مواردی مثل کلاس انتخابی شما بستگی دارد. اما در کل می‌توان گفت فلای دبی و ماهان هردو از بهترین شرکت‌های هواپیمایی هستند و می‌توانند انتخاب مناسبی باشند.

4. فلای دبی

فلای دبی - بهترین هواپیمایی برای سفر به امارات

با رزرو بلیط هواپیما از شرکت فلای دبی، می توانید یک سفر ارزان را تجربه کنید. البته اگر به دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستید، سفر به دبی با کشتی قیمت مناسب‌تری دارد، اما اگر قصد سفر هوایی را دارید این هواپیمایی می‌تواند نیازهای شما را پاسخ‌گو باشد. بنابراین با توجه به اهمیت و توجه گردشگران به قیمت پرواز، می‌توان فلای دبی که یک ایرلاین خارجی است را نیز در ردیف بهترین هواپیمایی برای سفر به دبی قرار داد. این شرکت هواپیمایی در سال ۲۰۰۹ شروع به فعالیت کرد. به واسطه این شرکت امکان سفر به ۹۴ کشور خارجی را خواهید داشت. این مورد یک مزیت بسیار مهم برای فلای دبی محسوب می‌شود که اکثر ایرلاین‌ها آن را ندارند.

در پاسخ به سوال پرواز فلای دبی خوبه؟ می‌توان اینگونه توضیح داد که بیش از ۵۰ هواپیمای در شرکت فلای دبی وجود دارد تا پرواز به این تعداد از کشور‌های برای افرادی که ویزای توریستی یکی از آن‌ها را دارند، به درستی بدون تاخیر صورت بگیرد. دفتر مرکزی فلای دبی در امارات قرار داشته و خدمات مربوط به پرواز را مدیریت می‌کند. شاید باور نکنید اگر به شما بگویم که قیمت سفر با این شرکت، حتی از شرکت‌های داخلی نیز برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود! یعنی می‌توانید یک سفر هوایی عالی با هواپیما‌های تازه‌نفس را، آن هم با هزینه بسیار مناسب نسبت به دیگر ایرلاین‌ها تجربه کنید.

به خاطر همین خدمات شرکت هواپیمایی فلای دبی است که تا این حد از آن استقبال می‌شود. پس این شرکت هم می‌تواند بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر به دبی باشد.

5. ایر عربیا

5. ایر عربیا

ایر عربیا یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت اماراتی است که در سال 2003 تأسیس شده و به عنوان یکی از بزرگترین ایرلاین‌های ارزان‌قیمت در خاورمیانه شناخته می‌شود. این شرکت پروازهای مستقیمی از چندین شهر ایران، از جمله تهران، شیراز، مشهد و اصفهان به مقاصد مختلف در امارات متحده عربی، مانند دبی، ابوظبی و شارجه ارائه می‌دهد.

ایر عربیا به دلیل قیمت‌های مقرون به صرفه، خدمات مناسب و تنوع پروازها، به انتخابی محبوب برای مسافران ایرانی تبدیل شده است.

نظرات در مورد پرواز ایر عربیا اکثرا مثبت است و مسافران تجربه خوبی از سفر با این شرکت هواپیمایی داشته‌اند.

کیفیت پرواز ایر عربیا با توجه به قیمت آن قابل قبول است. اگر به دنبال پروازهای ارزان‌قیمت و باکیفیت هستید، ایر عربیا می‌تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر به دبی

بهترین پرواز امارات و در حقیقت بهترین شرکتی که این پرواز را انجام می‌دهد را باید با در نظر گرفتن دو نکته انتخاب کنید. یک مورد قیمت پرواز است که برای توریست‌ها مخصوصا توریست‌های ایرانی، با توجه به شرایط اقتصادی، بسیار مهم است. مورد دیگر کیفیت خدماتی است که در پرواز با هواپیما‌های هر شرکت، به شما ارائه می‌شود.

همانطور که می‌دانید برخی از این ایرلاین‌ها خارجی هستند. هرچند که شرکت‌های ایرانی زیادی نیز در زمینه پرواز تهران به دبی فعالیت می‌کنند. از نظر هزینه، ایرلاین فلای دبی، بهترین هواپیمایی برای سفر به دبی است. چون خدمات ارزان قیمت را در اختیار شما قرار می‌دهد. اما اگر کیفیت را بر قیمت ترجیح می‌دهید، شرکت‌ هواپیمایی امارات که خدمات فوق‌العاده و لوکسی دارد، بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود.

مدت زمان پرواز تهران به دبی چقدر است؟

از جمله موارد دیگری که در پرواز به دبی مورد توجه قرار می‌گیرد، مدت زمانی است که باید برای فرود آمدن در دبی صبر کنید. در واقع بسیاری از مسافران دوست دارند که یک سفر کوتاه مدت را تجربه کرده و هرچه زودتر به مقصد برسند. هر چقدر زمان سفر شما کوتاه‌تر باشد کمتر خسته می‌شوید. به علاوه برخی از افراد ممکن است برای یک قرار کاری یا غیر کاری فوری، به دبی سفر کنند. در چنین مواقعی آن‌ها نیاز دارند که سریعا در دبی فرود بیایند تا بتوانند به کار و زندگی‌شان برسند.

برای همین قضایا است که در انتخاب بهترین شرکت هواپیمایی برای سفر به دبی باید به مدت زمان پرواز نیز یک نیم نگاهی داشته باشید. مدت پرواز در ایرلاین‌های مختلف فرق می‌کند. گفتیم که در شرکت ایران ایر تور شما  حدود ۲ و نیم ساعت پرواز خواهید داشت. اما با پرواز از طریق شرکت‌های دیگری مثل فلای دبی که هواپیماهای تازه نفسی دارد، این زمان می‌تواند کمتر هم باشد.

تعداد پروازهای هفتگی ایران به دبی

تعداد پروازهای هفتگی ایران به دبی

هر یک از شرکت‌هایی که خدمات مربوط به پرواز به دبی را انجام می‌دهند، سهمی در پرواز ایرانیان به امارات دارند. بیشتر این پرواز‌ها توسط دو شرکت ماهان ایر و ایران ایر انجام می شود. تعداد پرواز‌های هفتگی آن‌ها گاهی به ۵۰ مورد هم میرسد. شرکت امارات یکی دیگر از ایرلاین‌هایی است که پرواز به دبی از طریق آن‌ امکان‌پذیر است. تعداد پرواز‌های هفتگی این شرکت حدود ۲۰ مورد برآورد می‌شود. پرواز‌های این شرکت‌ها به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. البته برخی از آن‌ها در ساعات خاصی خدمات این سفر را ارائه می‌دهند. مثل شرکت ایران ایر که در ساعت ۷ صبح  و همینطور ۱۸ به دبی پرواز دارد.

اکثر این سفر‌ها از تهران به مقصد دبی شروع می‌شود. چون دفتر مرکزی  بیشتر ایرلاین‌ها مثل ماهان ایر و ایران ایر در تهران قرار دارد. حتی پرواز‌های شرکت امارات که دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد، از تهران انجام می‌شود. از طریق شرکت فلای دبی از شهر‌های مختلفی می‌توان به مقصد دبی پرواز کرد. برای مثال این ایرلاین،  هفته‌ای ۳ پرواز رفت و برگشت از تهران، ۷ پرواز از مشهد، ۳ پرواز از شیراز، ۳ پرواز از اصفهان و ۲ پرواز از اهواز به مقصد دبی دارد.

قیمت بلیط هواپیمای دبی

واضح است که هر شرکت هواپیمایی خدمات خود را با قیمت متفاوتی ارائه می‌دهد. در واقع قیمت پرواز شما با توجه به خدماتی که دریافت می‌کنید، تعیین می‌شود. برای مثال شرکت هواپیمایی امارات دارای سه کلاس پرواز است که در هر یک از آن‌ها به همان اندازه‌ای که پول خرج می‌کنید، خدمات در اختیار شما قرار می‌دهند. در این باره شما باید تصمیم بگیرید که از کدام شرکت هواپیمایی و همچنین کدام یک از کلاس‌های مسافرتی آن‌ها برای سفر به دبی استفادت می‌کنید؟  فرست کلاس که خدمات بسیار لوکسی دارد یا مثلا کلاس اکونومی که خدمات محدودی نسبت به فرست کلاس دریافت خواهید کرد؟

بنابراین شما با مشورت با مسئولان هر شرکت، می‌توانید قیمت پرواز مورد نظر خود را به دست آورده و علاوه بر آن بهترین هواپیمایی برای سفر به دبی را انتخاب کنید.

 

0 6
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. زهرا گفت:

    فلای دب قیمتش سه برابر قیمت بهترین پرواز با هواپیمای داخلیه. چطور میگی ارزون تر از هواپیماهای داخلی درمیاد. با یه سرچ ساده قیمتا دستتون میاد چرت و پرت ننویسید

    • touric گفت:

      سلام زهرا جان، ممنون از نظرت
      به طور کلی فلای دبی از دسته ایرلاین‌های اقتصادی و اکونومی است. اگر شما قیمت گران‌تر دیده‌اید به دلیل است که بر اساس درهم حساب شده. همچنین قیمت بلیط به ساعت و تاریخ پرواز نیز بستگی دارد.

  2. امیر گفت:

    سلام
    یعنی بدتر از این شرکت وجود نداره ، تاخیر انجام میدن بدون عذرخواهی، مهمانداراشون بسیار بی ادب هستند و به هیچ وجه به نظر میاد آموزشی ندیدن. رفتارشون با مسافر بسیار بد هست.
    سرویس هواپیما بسیار بد هست یعنی هواپیما تا پرواز نکردش تو دمای ۴۴ درجه دبی سیستم تهویه خاموش بود که چندین نفر حالشون بد شد.
    ارزونه چون سرویسش افتضاحه ، نه اینکه اقتصادیه

  3. حسین یوسفی گفت:

    سلام
    بنظر من باتوجه به قیمت مناسب فلای توپی بهترین است.

    • touric گفت:

      با سلام.
      اگر به دنبال مدیریت هزینه‌ها و برنامه ریزی سفر ارزان به دبی هستید بله فلای دبی یک گزینه مناسب برای شما هست.
      برای مدیریت ساده‌تر هزینه‌ها می‌توانید به مقاله هزینه سفر به دبی هم مراجعه کنید.
      با تشکر از نظر شما.