خانه
بلاگ
حساب کاربری

جشنواره‌ تابستانی دبی؛ فرصت استثنایی خرید!

جشنواره‌ تابستانی دبی؛ فرصت استثنایی خرید!
تاریخ انتشار: 1402/4/21

شاید با خودتان بگویید که تابستان اصلاً زمان مناسبی برای سفر به دبی نیست، اما اگر بدانید در این ایام چه جشنواره‌ جذابی منتظرتان است، اصلاً در رزرو تور دبی تردید نمی‌کنید! از تاریخ ۲۹ ژوئن (۸ تیر) تا سوم سپتامبر (۱۲ شهریور) یعنی به مدت 10 هفته، یک جشنواره تابستانی جذاب و هیجان‌انگیز در شهر زیبا و توریستی دبی برگزار می‌شود که شرکت در این جشنواره، می‌تواند سفرتان را بسیار جالب کند.

در این مطلب قصد داریم تعدادی از بخش‌های جشنواره‌ تابستانی دبی را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع هستید، تا انتهای این مطلب از مجله توریک، همراه ما باشید.

پیشنهاد می‌شود: نمایشگاه جیتکس 2023 (GITEX)

تاریخ جشنواره تابستانی دبی ۲۰۲۳

بیست و ششمین دوره جشنواره تابستانی دبی از تعطیلات عید قربان آغاز شده و تا سه سپتامبر ادامه دارد. این جشنواره تابستانی شامل برنامه‌های متنوعی است که هر کدامشان در تاریخ مشخصی برگزار خواهند شد.

افتتاحیه جشنواره تابستانی

افتتاحیه جشنواره تابستانی دبی

در افتتاحیه جشنواره تابستانی خوانندگان بسیار پرطرفدار عرب مانند حسین الجسمی و کاظم الساهر، محمد عبدو و… اجرا کرده‌اند. اگر اهل موسیقی عربی هستید و نتوانسته‌اید سفرتان را این افتتاحیه هماهنگ کنید، باید بدانید که کنسرت‌های دیگری هم در این جشنواره برگزار می‌شود که می‌توانید در آنها شرکت نمایید. شرکت در این افتتاحیه دیگر برنامه‌ها مستلزم داشتن بلیط است.

حراج‌های جشنواره تابستانی دبی

در جشنواره تابستانی دبی اصل کاری حراج‌ها هستند. در این مدت زمان، حراج‌ها و تخفیف‌ها گاهی حتی به 75درصد هم می‌رسد. باید حواستان به کوپن‌هایی که هنگام خرید دریافت می‌کنید هم باشد زیرا ممکن است با در دست داشتن‌شان برنده یک جایزه بسیار ارزنده شوید. در ادامه بهترین حراج‌های این جشنواره را به شما معرفی خواهیم کرد:

۱. جشنواره حراج ۲۵ ساعته

جشنواره حراج ۲۵ ساعته دبی

یکی از هیجان‌انگیز جشنواره‌هایی که در دبی برگزار می‌‌شود، جشنواره حراج 25 ساعته است. این جشنواره به این صورت است که در تعطیلات آخرهفته افتتاحیه قیمت‌ها در اکثر مراکز خرید تا 90 درصد کاهش پیدا می‌کند. کسانی که در این جشنواره‌ شرکت می‌کنند، این فرصت را دارند که وارد قرعه‌کشی شوند. توجه داشته باشید که برای اسکن رسیدها باید از برنامه Share  استفاده کنید. نتایج قرعه‌کشی در تاریخ  ۷ ژوئیه، مشخص می‌شود.

۲. سورپرایز روزانه

از تاریخ ۳ ژوئیه تا ۲۷ ژوئیه، حراجی‌های بزرگ ۲۴ ساعته برندهای مختلف در دبی آغاز می‌شود. برندهایی که در این جشنواره شرکت می‌کنند شامل مد، زیبایی، خانه، ورزش و… می‌شوند. معمولاً این حراج‌ها از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود و تا اتمام موجودی فروشگاه‌ها ادامه خواهد داشت.

۳. جایزه بزرگ عید قربان

این جشنواره به این صورت است که اگر 50 درهم در وبسایت Idealz خرج کنید، در آخر هفته عید قربان ممکن است یک میلیون درهم پول نقل برنده شوید. البته جوایز دیگری هم مانند تسلا مدل Y، ملک در دبی، یک میلیون مایل پرواز و…. در این جشنواره وجود دارد.

دسته‌بندی حراجی‌های جشنواره تابستانی دبی

در طول جشنواره تابستانی دبی می‌توانید از تخفیف‌های زیر استفاده کنید:

  • مد: از 25 تا 50 درصد
  • وسایل الکترونیکی: تا 40 درصد
  • خانه و دکوراسیون: تا 50 درصد
  • زیبایی و مراقیت شخصی: تا 30 درصد
  • غذا و غذاخوری

سرگرمی‌های جشنواره تابستانی

در جشنواره تابستانی دبی سرگرمی‌های زیادی وجود دارد. مثلا قرار است جشنواره موسیقی Beat The Heat امسال هم دوباره برگزار شود. به‌طورکلی در جشنواره که در طول ماه‌های جولای و آگوست در دبی مدیا سیتی برگزار می‌شود، هنرمندان و موزیسن‌های با استعداد زیادی اجرا خواهند کرد.

جشنواره موسیقی Beat The Heat امسال بعد از موفقیت در سال گذشته برای دومین بار برگزار خواهد شد. این جشنواره در طول ماه‌های جولای و آگوست در دبی مدیا سیتی، The Agenda برگزار می‌شود و در آن تعداد زیادی از هنرمندان و موزیسین‌های بااستعداد اجرا خواهد داشت.

هنرمندان بسیاری هم در همه جای شهر اجرای زنده خواهند داشت. همچنین یک جشنواره به نام Movie Magic نیز برگزار خواهد شد که فیلم‌های محبوب دوران کودکی و فیلم‌های کلاسیک در آن پخش می‌شود.

تفریحات خانوادگی جشنواره تابستانه دبی

تفریحات خانوادگی - جشنواره تابستانه دبی

اگر نگران هزینه‌های سفربه دبی هستید، بهتر است در این ایام به این شهر سفر کنید زیرا در جریان جشنواره تابستانی، اقامت در هتل‌ها تخفیف می‌خورد، بلیط‌ها برای کودکان رایگان می‌شود و یک فضا به نام Modesh World ایجاد می‌شود که پر از وسیله‌های تفریحی، بازی‌های کامپیوتری، موزه‌ی کودکان و… است. شما می‌توانید ۲۶ ژوئن تا ۲۷ آگوست از این فضا استفاده کنید.

نکاتی که باید درباره جشنواره تابستانی دبی بدانید:

۱. بهترین برندهای دنیا در این جشنواره شرکت می‌کنند. از میان این برندها می‌توان به Pottery Barn، M.A.C، Gap، Topshop، Monsoon Children، Foot Locker, Chic Shoes و… اشاره کرد.

۲. نکته دوم اینکه، باید برای حضور در این جشنواره باید از قبل برنامه‌ریزی کنید و سفرتان را براساس آن هماهنگ کنید. یقیناً قصد ندارید 10 هفته در دبی بمانید، اما براساس آن بخش از جشنواره که می‌خواهید در آن شرکت کنید، زمان سفرتان را انتخاب نمایید.

۳. اکثر مراکز خرید دبی اپلیکشن مخصوص به خود را دارند. با نصب این اپلیکشن‌ها از برنامه‌ها، قرعه‌کشی و تخفیفات آن مرکز خرید در این ایام اگاه شوید.

۴. در طول این جشنواره بهتر است هنگام خرید از کارت‌های اعتباری استفاده کنید تا با خرج کردن مبلغ مشخصی از اعتبارشان جایزه‌ یا امتیازی دریافت کنید و مقداری از پولتان را پس بگیرید.

۵. فقط به خرید نپردازید! برنامه‌ها و سرگرمی‌های جشنواره تابستانی زیاد است. سعی کنید برنامه متنوعی برای خود بچینید و از این فرصت پیش آمده تمام استفاده را ببرید.

کلام آخر

در این مطلب درباره جشنواره تابستانی دبی حرف زدیم و بخش‌های مختلف مربوط به آن را بررسی کردیم. اگر قصد سفر به دبی را دارید، این ایام بهترین زمان سفر به این شهر توریستی است زیرا وجود جشنواره باعث می‌شود بیش از هر زمان دیگری خوش بگذرانید. اگر دوست دارید یک سفر بی‌دغدغه و راحت را تجربه کنید، حتماً خدمات بی‌شمار شرکت خدمات گردشگری توریک را در نظر بگیرید! امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *