خانه
بلاگ
حساب کاربری

10 کاری که باید حتماً در دبی انجام دهید!

10 کاری که باید در دبی انجام دهید
تاریخ انتشار: 1402/1/27

اگر در این صفحه هستید حتما می‌دانید که درحال حاضر شهر دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان محسوب می‌شود. اگرچه جاذبه‌های گردشگری فراوانی در این شهر وجود دارد اما بخشی از جذابیتش مربوط به تفریحات و کارهای هیجان‌انگیزی است که می‌توان در آن انجام داد. در این مقاله از آژانس توریک قصد داریم 10 کاری را که حتما باید در سفر به دبی انجام دهید، بررسی کنیم. اگر شما هم قصد سفر به شهر زیبای دبی را دارید و یا می‌خواهید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

 


قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن

 

 

در دبی برای تفریح چه کاری انجام دهیم؟

 

۱. اسکیت‌سواری روی یخ را در گرما تجربه کنید.

اسکیت‌سواری روی یخ را در گرما تجربه کنید

 

شاید با خودتان فکر کنید دبی فقط بیابان است و گرما و اصلا در این شهر پیست یخ از کجا باید گیر بیاوردید اما این تصور اشتباهی است. یکی از تفریحاتی که حتما باید در لیست کارهایی که باید در سفر به دبی انجام شود قرار دهید؛ اسکت سواری روی پیست یخ است. هم اسکیت‌سواران حرفه‌ای و هم مبتدی می‌توانند از این پیست استفاده کنند.

از صبح تا شب جلسات منظم و حرفه‌ای اسکیت در این میان برگزار می‌شود و در طول شب هم این مکان به یک دیسکوی جذاب تبدیل می‌شود. همه وسایل ایمنی و لوازم جانبی برای اسکیت را هم می‌توانید از همان محل تهیه نمایید.

 

 

 

۲. از یک آبشار انسانی بازدید کنید.

از یک آبشار انسانی بازدید کنید

 

یکی دیگر از مواردی که باید در لیست 10 کارتان در سفر به دبی قرار گیرد، بازدید از آبشار انسانی است. درواقع از این مکان غواصانی در حال سقوط هستند که برای دیدن آنها باید به طبقه چهارم دبی مال بروید. اگر به دنبال یک تفریح هیجان‌انگیز و جذاب هستید حتما در طول سفرتان سری به این مرکز خرید بزنید و سقوط غواصان را از ارتفاع تماشا کنید.

 

 

 

۳. بازدید از آکواریوم دبی شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

بازدید از آکواریوم دبی شما را شگفت‌زده خواهد کرد

 

اکثر افرادی که به دبی سفر می‌کنند حداقل یک بار در طول سفرشان به دبی مال سر می‌زنند. حتما شما هم جزو همین دسته از افراد هستید. اما در جریان این بازدید، خوب می‌شود اگر زمانی را هم برای دیدن آکواریوم دبی کنار بگذارید.

بازدید از آکواریوم دبی یکی از همان 10 کاری است که در طول سفر به این شهر باید انجام شود. این آکواریوم را باید یکی از بزرگ‌ترین مخازن آب جهان دانست که 51*20*11  مترمکعب گنجایش دارد. همچنین این جاذبه را باید یکی از بزرگ‌ترین دریچه‌های مخصوص برای تماشای آبزیان دانست. این آکواریوم 32.8 متر عرض و 8.3 متر ارتفاع دارد و بیش از 33 هزار موجود زنده در آن زندگی می‌کنند.

از آنجایی که تونل آکواریوم دارای زاویه 270 درجه است، در طول بازدیدتان تجربه نزدیکی با موجودات آبزی خواهید داشت. بسته به اینکه در چه زمان از روز از آکواریوم بازدید خواهید کرد، نور آن تغییر می‌کند. در این آکواریوم جنگل انبوه، سواحل صخره‌ای و موجودات اقیانوس و… را می‌توانید از نزدیک ببینید.

 

۴. اسنوبرد را در دبی تجربه کنید.

اسنوبرد را در دبی تجربه کنید

 

یکی دیگر از تفریحاتی که انجام آن در سفر دبی به شدت توصیه می‌شود، تجربه اسنوبرد است. برای انجام این تفریح باید خود را به مرکز خرید امارات برسانید و وارد مجتمع سینمایی سین استار شوید. در این مجموعه می‌توانید انواع تفریحات و بازی‌هایی همچون بولینگ، اسنوبورد، اسکی، سورتمه و… را تجربه کنید و همچنین در رستوران‌ها و فودکورت‌های جذابش غذا نوش جان کنید.

 

۵. یک روز را در پارک آبی وایلد ویلدی بگذرانید.

مگر می‌شود ویزای دبی گرفت و به این شهر سفر کرد و یک روز را به پارک آبی اختصاص نداد؟ دبی یک مقصد تفریحی است و پارک آبی هم خودِ خود تفریح. برای این منظور انتخاب پارک آبی وایلد ویلدی مناسب به نظر می‌رسد. این پارک آبی در نزدیکی برج‌العرب قرار گرفته و خصوصا در فصل تابستان بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد.

در وایلد ویلدی غریق نجات‌ها و نگهبانان زیادی در گوشه و کنار ایستاده‌اند تا مردم را از هر خطری حافظت کنند. البته پارک‌های آبی دیگری همچون آتلانتیس هم در دبی وجود دارد که شما باید براساس موقعیت مکانی خود و انتظاراتتان از پارک آبی بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

 

 

۶. رویای خلبان شدن را تحقق ببخشید.

رویای خلبان شدن را تحقق ببخشید

 

تقریبا برای همه کودکان اتفاق افتاده که وقتی ازشان بپرسید دوست داری در آینده چکاره شوی، بگویند خلبان. اگرچه همه ما در بزرگسالی خلبان نشدیم و حتی خیلی‌هامان رویایش را هم دور انداختیم اما در ذهنمان هنوز هم به پرواز فکر می‌کنیم.

رویای خلبان شدن در دبی می‌تواند به حقیقت بپیوندد. کافی است در مرکز شبیه‌سازی پرواز با بوئینگ 737 و یا ایرباس A380 پرواز نمایید. در این مرکز دستگاه‌های شبیه‌سازی وجود دارد که با کمک آن به‌راحتی می‌توان آموزش دید. این مرکز را سی ان ان CNN، ساندی تایمز Sunday Times ، بی بی سی BBC لندن ، تلویزیون آلمان و آر تی ال RTL طراحی کرده است.

 

۷. به سینماهای ریل سر بزنید.

به سینماهای ریل سر بزنید

 

یکی دیگر از تفریحاتی که می‌توانید در لیست 10 موردی خود برای سفر به دبی قرار دهید، رفتن به سینماهای ریل است. این سینماها از بزرگ‌ترین و مجلل‌ترین سینماهای جهان محسوب می‌شوند که 26 صفحه نمایش دارند. امکانات این مجموعه بسیار بالاست و شما می‌توانید هنگام دیدن فیلم حتی غذا هم نوش جان کنید.

 

۸. پارک vr برای کسانی که عاشق تخیل هستند.

پارک vr برای کسانی که عاشق تخیل هستند

 

اگر عاشق تخیل و بازی‌های تخیلی هستید، در سفر به دبی، زمانی را هم برای بازدید از پارک vr کنار بگذارید. بازدید از این پارک را باید یک فرصت ویژه و حضور در یک بهشت برای همه گیمرها دانست. شما می‌توانید در این پارک درمورد هر ژانری از ترسناک گرفته تا اکشن کاوش بصری داشته باشید. اگر به دنبال جایی برای ترکیب واقعیت و مجازی می‌گردید، این پارک بهترین گزینه برای شماست.

 

۹. خرید در خیابان مد فراموش نشود.

خرید در خیابان مد فراموش نشود

 

شماره 9 در لیست ده کاری که باید در دبی انجام دهید؛ خرید در خیابان مد است. در این مکان برندهای گران‌قیمت متعددی وجود دارند که آن را به یک مکان جذاب برای علاقمندان به خرید و مد تبدیل کرده‌اند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید بیش از 200 برند لوکس در این مجموعه وجود دارد و فضای آن نیز شور و هیجان زیادی را به مردم القا خواهد کرد.

 

 

 

۱۰. مدینه جمیرا

مدینه جمیرا

 

یک تفریح جذاب و بدون هزینه در دبی رفتن به مدینه جمیرا، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز تفریحی این شهر است. این مکان یک ساحل خصوصی نیز دارد اما از امکانات عمومی و رایگانش هم می‌توانید استفاده کنید. از میان امکانات این ساحل می‌توان به آمفی تئاتر، سالن‌های باله، بخش تناسب اندام، بازار مدینه جمیرا، دبی مارینا، شهر اینترنت و پالم جمیرا اشاره کرد. از آنجایی که این منطقه هم به فرودگاه بین‌المللی نزدیک است و هم درون خود دو هتل خوب دارد، می‌توانید محل اقامتتان را در نزدیکی آن انتخاب کنید و زمان‌های بیشتری از سفرتان را به تفریح این منطقه ساحلی اختصاص دهید.

 

کلام آخر

در این مطلب یک لیست 10تایی از کارهایی که باید در سفر به دبی انجام شود را به شما ارائه دادیم. البته توجه داشته باشید که تفریحات و جاذبه‌های این شهر فراوان است و بنابراین این لیست می‌تواند براساس علایق و هدف سفر شما نوشته شود. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد و یا جایی هست که از این لیست جا مانده آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *