خانه
بلاگ
حساب کاربری

شب‌های دبی کجا بریم؟ راهنمایی برای تجربه بهترین تفریحات شبانه دبی

شب‌های دبی کجا بریم؟ راهنمایی برای تجربه بهترین تفریحات شبانه دبی - توریک
تاریخ انتشار: 1401/12/23

دبی، شهری است که هرگز نمی‌خوابد و زیست شبانه در آن رواج دارد. دبی، شهری که در طی چند سال اخیر با توجه به پیشرفت‌هایی که داشته است به یکی از مقاصد محبوب گردشگران از سراسر جهان تبدیل شده، شهری مملو از نورهای سوسوزن و مردمی که در هر زمانی از شبانه‌روز در خیابان‌ها قدم می‌زنند، است.

از آنجایی که دبی شهری است که خاموشی ندارد و شب‌ها نیز زندگی در آن جریان دارد، بدون شک یکی از دغدغه‌های گردشگران و مسافران، آشنایی با تفریحات شبانه در دبی و این که شب‌ها به چه مکان‌هایی بروند است. دبی پس از غروب خورشید، شهری با انبوهی از چراغ‌های درخشان است که این شهر را شبیه کرم شب‌تاب می‌کند. تجربه دبی پس از غروب خورشید، سورئال است که بسیاری از کسانی که به آن سفر می‌کنند، به دنبال زندگی شبانه و معماری فوق مدرن این شهر هستند.

در شب‌های دبی می‌توانید تجربه‌های بی‌‌نظیری مانند سافاری در صحرا، تماشای فواره‌ها، کلاب‌‌ها، خرید، صرف شام، گشت ‌و گذار و بسیاری موارد دیگر را داشته باشید. به همین دلیل در این مطلب از توریک، ما محبوب‌ترین مکان‌های دبی برای تفریحات شبانه را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید!

 


قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن!

 

تفریحات و جاذبه‌های شبانه دبی

 

۱. آکواریوم و باغ وحش زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)

۱- آکواریوم و باغ وحش زیر آب (Dubai Aquarium & Underwater Zoo)، محلی برای تجربه زندگی دریایی در دبی - تفریحات شبانه دبی

Dubai Aquarium & Underwater Zoo

 

اولین مکان زیبایی که برای تفریح در شب‌های دبی برای شما در نظر گرفته‌ایم، یک آکواریوم و باغ وحش در زیر آب است که محلی شگفت انگیز می‌باشد. در این مکان می‌توانید در زیر یک آکواریوم 48 متری قدم بزنید و با حیوانات دریایی موجود در آن رو در رو شوید تا تجربه‌ای شگفت انگیز داشته باشید! آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی یک مکان خارق العاده زیبای ساخته دست بشر است که انسان را با شگفتی‌های کودکانه همراه کرده و یکی از مسحورکننده‌ترین مکان‌ها برای بازدید شبانه و داشتن تفریحات شبانه در دبی است. می‌توانید در این مکان، غواصی هم انجام دهید تا تجربه غیرقابل انکار بی‌نظیری در شهر دبی در شب داشته باشید.
مکان: دبی مال، سطح 2
زمان: دوشنبه تا جمعه – 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح.
هزینه ورودی: 1171 INR (100 درهم) برای هر نفر

 

 

 

۲. برج خلیفه (Burj Khalifa)

۲- برج خلیفه (Burj Khalifa)، محلی لوکس و چشمگیر - تفریحات شبانه دبی

Burj Khalifa

 

یکی دیگر از بهترین مکان‌های دبی برای بازدید در شب و انجام تفریحات شبانه در دبی، برج خلیفه است که یکی از مکان‌های دیدنی دبی می‌باشد. برج خلیفه بلندترین آسمان خراش جهان و قابل تشخیص‌ترین نقطه دبی است. این ساختمان هم در روز و هم در شب بسیار چشمگیر است. این آسمان ‌خراش بسیار بلند شهرت جهانی دارد و برای شکوهش زبانزد است. اما منظره‌ای از طبقه 124 آن در شب، مسحورکننده‌ترین منظره‌ای است که می‌توان شاهد آن بود.

برج خلیفه با ارائه منظره‌ای بی‌نظیر از شهر دبی در شب، مکانی است که باید به برنامه سفر خود اضافه کنید. در این برج می‌توانید سوار بر سریع‌ترین آسانسور جهان، چشم اندازی از مناظر درخشان و شگفت‌انگیز دبی در شب داشته باشید. برج خلیفه در واقع یکی از بهترین مکان‌ها برای گشت و گذار و انجام تفریحات شبانه در دبی است.

مکان: بلوار محمد بن راشد 1 مرکز شهر دبی
زمان: 19:00 تا 11:00 شب
هزینه ورودی: 2284 INR (129 درهم) برای هر نفر

 

 

 

۳. خور یا نهر دبی (Dubai Creek)

۳- خور یا نهر دبی (Dubai Creek)، محلی برای آرامش - تفریحات شبانه دبی

Dubai Creek

 

نهر دبی که به عنوان یک نهر طبیعی آب شور، ورودی نهر آب یا آبراه در دبی، امارات متحده عربی، توصیف شده است، حدود 9 مایل به سمت داخل گسترش یافته و یک بندر طبیعی را تشکیل می‌دهد که به طور سنتی برای تجارت و حمل و نقل استفاده می‌شده است. این نهر آب شور که درست در قلب دبی جریان دارد، تلاقی جذاب معماری پیچیده بر دبی را از دوران گذشته به نمایش می‌گذارد، با خط افق درخشان دیره دبی که پر از آسمان خراش های بی‌شمار است و آن را در میان مهم‌ترین مکان‌ها برای بازدید و انجام تفریحات شبانه در دبی قرار داده است.

در این مکان می‌توانید در آبهای آرام نهر دبی در کشتی کروز Dhow، یک تجربه شبانه در دبی که فراموش نشدنی است داشته و گشت و گذار کنید، از یک شام لذیذ در میان نورهای دلربای دبی و موسیقی خوش ذوق و نمایش جذاب رقص تانورا لذت ببرید تا تجربه کاملی از زیست شهر مجلل دبی در شب را داشته باشید. همچنین می‌توانید در نزدیکی اسکله نشسته و افق درخشان شهر را تماشا کنید.

مکان: دبی، امارات متحده عربی
زمان: 3 ساعت در شب
هزینه ورودی: 3896 INR (220 درهم) برای هر نفر

 

۴. صحرای عربستان (The Arabian Desert)

۴- صحرای عربستان (The Arabian Desert)، برای تجربه واقعی سافاری در شب های دبی - تفریحات شبانه دبی

The Arabian Desert

 

اگر هنوز هم برایتان سؤال است که به هنگام شب در دبی کجا برویم؟ پیشنهاد ما صحرای عربستان است. شب دبی بدون سافاری در صحرا ناکامل است. در صحرای عربستان با تمام وسعتش فعالیت‌های زیادی مانند اسکی روی شن، شتر سواری، تپه ‌نوردی و دوچرخه‌سواری وجود دارد. صحرای عربستان، تجربه سافاری صحرا در دبی پس از غروب خورشید، همراه با صرف شام در شن‌های عربی و اجراهای فرهنگی مانند نمایش رقص تانورا، رقص شکم و نمایش باشکوه آتش را به ارمغان می‌آورد. اگر هنوز نمی‌دانید برای یک قرار عاشقانه و رمانتیک با همسرتان در دبی کجا بروید، پیشنهاد می‌شود یک شب را در صحرای عربستان با لذت بردن از فرهنگ بادیه‌ نشینی و تماشای ستاره‌ها بگذرانید که یکی از سرگرم‌کننده‌ترین کارهای دبی در اواخر شب به حساب می‌آید.

اگر قصد سفر به دبی را دارید، در وهله اول باید از طریق شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ویزا، ویزای توریستی دبی را اخذ کنید. توریک، یکی از ارائه دهندگان خدمات دریافت و اخذ ویزا است که برای دریافت ویزاهای کشورهای دیگر نیز می‌توانید به آن مراجعه کنید.

مکان: در سایت های متعدد، محبوب‌ترین آنها تپه‌های سرخ آل هیبابا است.
زمان: دوشنبه تا جمعه – 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح.
هزینه ورودی: 1171 INR (100 درهم) برای هر نفر

 

 

 

۵. اقامتگاه ساحلی جمیرا و مارینا دبی (Jumeirah Beach Residence And Dubai Marina)

دبی مارینا یکی از پر جنب و جوش‌ترین مکان‌ها و یکی از محبوب‌ترین مکان های گردشگری برای تفریحات شبانه در دبی است. مانند اکثر مکان‌‌های دیدنی دیگر دبی، در اینجا هم می‌توانید خرید کنید و در کافه‌ها و رستوران‌های مختلف موجود استراحت کنید. می‌توانید قایق‌‌های تفریحی لوکس در مارینا و آسمان ‌خراش‌هایی که با هزاران نور می‌‌درخشند را تماشا کنید و هنگام قدم زدن در پیاده‌روی دبی مارینا، نگاهی به غرفه‌های مختلف صنایع دستی که یک مکان عالی برای یافتن سوغاتی‌های منحصر به فرد از دبی است، بیندازید.

همچنین، از تراس طبقه 35، در هیلتون دبی جمیرا، می‌توانید زیباترین غروب دبی را تماشا کنید. مارینا، توسط انبوهی از آسمان خراش‌ها محصور شده است که با نور خیره‌کننده خود آسمان شهر را روشن می‌کنند. جمیرا و مارینا، کانون کافه‌‌ها، رستوران‌‌ها و بهترین کلوپ‌های شبانه در دبی است که به زرق و برق این شهر مجلل می‌افزایند. محبوب‌ترین کافه‌ها و بارها در جمیرا عبارتند از Frankie’s Italian Bar & Grill، Twenty 10، Eggspectation Restaurant، Blaze Burgers، Wagamama.

مکان: جمیرا بیچ رزیدنس، دبی، امارات متحده عربی
زمان: دوشنبه تا جمعه – 10:00 صبح تا 11:00 شب؛ شنبه و یکشنبه 10:00 صبح تا 12:00 صبح.
هزینه ورودی: 1171 INR (100 درهم) برای هر نفر

 

۶. بار بالای شهر (Uptown Bar)

۶- بار بالای شهر (Uptown Bar)، برای صرف شام همراه با چشم اندازی زیبا - تفریحات شبانه دبی

Uptown Bar

 

Uptown Bar، یکی از بهترین مکان‌ ها برای بازدید دبی در شب و همچنین انجام تفریحات شبانه در دبی است. Uptown Bar یک بار آرام و زیبا بر روی پشت بام دبی است که در طبقه 24 هتل 5 ستاره لوکس جمیرا بیچ واقع شده است. در بالای هتل جمیرا بیچ، این مکان با چشم اندازی زیبا از شهر، با موسیقی جازی همراه است که باعث می‌شود نتوانید به هنگام سفر، این بار زیبا را از فهرست مکان‌های دیدنی دبی در شب، از دست بدهید. Uptown Bar، یکی از محبوب‌ترین مکان‌های توریستی دبی است که محل مناسبی برای یک شب تفریح و صرف شام دو نفره است.

مکان: طبقه 24، هتل جمیرا بیچ، جاده ساحلی جمیرا، ام سقیم دبی
زمان: 5:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد.
هزینه ورودی: بدون هزینه ورودی، 8851 INR (500 درهم) برای یک وعده غذایی دو نفره

 

 

 

۷. رصدخانه السادیم (Al Sadeem Observatory)

۷- رصدخانه السادیم (Al Sadeem Observatory)، محلی برای تماشای ستارگان - تفریحات شبانه دبی

Al Sadeem Observatory

 

رصدخانه السادیم یک مرکز رصدی در الوثبه، ابوظبی است که در سال 2016 افتتاح شد. این رصدخانه، تلسکوپ‌های پیشرفته، چادرها و آتشی باشکوه را فراهم می‌کند تا برای مسافران تجربه نشستن زیر یک آسمان پرستاره و تماشای آن را به ارمغان آورد.
تماشای آسمان و ستاره‌ها در شب، از دوران کودکی از تفریحات مورد علاقه همه ما است که ما را مجذوب خود می‌کند. به همین خاطر در سفر به دبی هم، رصدخانه السادیم را می‌توان به عنوان یکی از مکان‌های محبوبی که باید در شب بازدید کرده و به تفریحات شبانه در دبی پرداخت، در نظر داشت.

مکان: رصدخانه السادیم، الوثبه، ابوظبی، فاصله 153 کیلومتری دبی
زمان: سه شنبه، پنج شنبه و شنبه – 18:00 الی 4:00 صبح.
هزینه ورودی: 1328 INR (175 درهم) برای هر نفر

 

۸. دبی سفید (White Dubai)

۸- دبی سفید (White Dubai)، محلی برای آشنایی با فرهنگ شبانه پر جنب و جوش دبی - تفریحات شبانه دبی

White Dubai

 

هنوز در مورد اینکه در شب در دبی کجا برویم سردرگم هستید؟ پیشنهاد دیگر ما White Dubai است. رقصیدن روی تعدادی اعداد واقعاً جالب را در پشت بام زیر یک آسمان پر ستاره تصور کنید! این دقیقاً همان چیزی است که در White Dubai تجربه می‌کنید. White Dubai، کلوپ شبانه‌ای است که یکی از محبوب‌ترین مکان‌های دبی که می‌توانید در اواخر شب از آن دیدن کنید و شاهد فرهنگ شبانه پر جنب و جوش شهر دبی باشید، است.

مکان: پشت بام میدان مسابقه، دبی
زمان: فقط در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه – 11:00 شب تا 3:00 صبح باز است.
هزینه ورودی: حدود 7500 روپیه (400 درهم)

 

 

 

۹. پارک موضوعی موشن گیت (Motiongate Dubai)

۹- پارک موضوعی موشن گیت (Motiongate Dubai)، برای یک تجربه هالیوودی در دبی - تفریحات شبانه دبی

Motiongate Dubai

 

موشن گیت دبی که یک پارک موضوعی است، از دیگر مکان‌ها برای تفریحات شبانه در دبی است.

دبی در شب چیزی شبیه به یک شهر جادویی است. موشن گیت نیز یکی از بهترین مکان‌های شهر دبی است که مورد علاقه کودکان و بزرگسالان می‌باشد. موشن گیت دبی یک شهربازی است که بخشی از پارک‌ها و استراحتگاه‌های دبی را شامل شده و بر اساس تم هالیوود ساخته شده است. چندین وسیله بازی در این شهر بازی وجود دارد که تجربه‌ای هیجان انگیز را به ارمغان آورده و همه را شگفت‌زده می‌کند.
مکان: پارک و استراحتگاه، خیابان شیخ زاید، دبی
زمان: شنبه تا چهارشنبه – 14:00 تا 10:00 شب؛ پنجشنبه و جمعه – 2:00 بعد از ظهر تا 11:00 شب.
هزینه ورودی: از 3570 INR (245 درهم) برای هر نفر

 

 

 

۱۰. دهکده جهانی دبی (Global Village Dubai)

۱۰- دهکده جهانی دبی (Global Village Dubai)، برای دستیابی به بینش فرهنگی در دبی - تفریحات شبانه دبی

Global Village Dubai

 

دهکده جهانی دبی یکی از بهترین مکان‌های دبی برای بازدید در شب و انجام تفریحات شبانه در دبی است. چرا که می‌توانید فرهنگ فوق‌العاده ویژه دبی را به راحتی تجربه کنید. این دهکده، یکی از بهترین مکان‌های دبی برای خرید صنایع دستی سنتی و همچنین غذاخوری‌های سنتی است. حتی در این دهکده، برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی مختلفی نیز برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است تا آنها را به طور کامل سرگرم کند. این مکان تعدادی از بهترین کافه‌های دبی را نیز در خود جای داده است.
مکان: جاده شیخ محمد بن زاید، دبی، امارات متحده عربی
زمان: 10:00 صبح تا 8:00 شب.
هزینه ورودی: 125 INR (15 درهم) برای هر نفر

1 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *