خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین هتل‌های دبی – بررسی گرانترین و ارزان‌ترین آنها!

بهترین هتل های دبی - بررسی گرانترین و ارزان ترین آنها!
تاریخ انتشار: 1401/9/15

دبی را می‌توان یکی از قطب‌های گردشگری محبوب حال حاضر جهان معرفی کرد که سالانه هزاران توریست از سراسر جهان را جذب خود می‌کند. دبی اگرچه بخشی از خاورمیانه همیشه در آشوب و ناآرامی است، اما با تمهیداتی که ارائه کرده، امروزه به یکی از بهترین مقاصد گردشگری خاورمیانه تبدیل شده است. دبی با تلاش‌های بی وقفه عربستان، سرمایه گذاری‌های مناسب و همچنین بهره‌گیری از پتانسیل‌ها، در سال‌های اخیر به یکی از پیشرفته‌ترین شهرها و قطب گردشگری جهان تبدیل شده است. به‌طوری که بیشتر شهرهای مهم جهان پرواز مستقیم به دبی داشته و گردشگران زیادی سالانه آن را به عنوان مقصد تفریحی و تجاری خود انتخاب می‌کنند.

دبی، لاکچری‌ترین شهر خاورمیانه!

زمانی که بسیاری از افراد نام دبی را می‌شنوند اولین چیزی که به ذهن آنها می‌رسد خیابان‌ها و ساختمان‌های پر زرق و برق و تجملاتی است. چرا که بلندترین ساختمان جهان، بزرگ‌ترین مرکز خرید و مجموعه‌ای از رستوران‌‌ها و هتل‌‌های شیک در آن قرار دارند. به موجب همین موضوع، هتل‌های لوکس متعددی با امکانات رفاهی فراوان نیز در این شهر وجود دارند. لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های دبی به هتل‌هایی گفته می‌شود که تجربه اقامتی مجلل را برای مهمان خود فراهم می‌کنند و اغلب شامل هتل‌های 4 یا 5 ستاره می‌باشند. در دبی تعداد زیادی از هتل‌های مختلف از کم‌ترین تا بیشترین قیمت با امکانات رفاهی متعدد برای انتخاب مسافران وجود دارد. در ادامه این مقاله از آژانس توریک، لیستی از بهترین هتل‌های دبی همراه با آدرس، قیمت و توضیحات تکمیلی آن‌ها، خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

معرفی لوکس‌ترین هتل‌های دبی

شهر دبی، هتل‌های لوکس بیشماری را در خود جای داده است که همگی شرایط عالی میزبانی از هزاران گردشگر جهانی را فراهم می‌کنند. در ادامه به معرفی ۴ نمونه از هتل‌های لوکس دبی پرداخته می‌شود:

۱. Jumeirah Hotels and Resorts | Burj Al Arab یا برج العرب جمیرا

 

۱- Jumeirah Hotels and Resorts | Burj Al Arab یا برج العرب جمیرا

 

بدون شک، برج العرب دبی را می‌توان معروف‌ترین، نمادین‌ترین و بهترین هتل دبی معرفی کرد. این هتل بادبانی شکل، ساختمانی به ارتفاع ۳۲۱ متر دارد که مساحت کوچک‌‌ترین اتاق آن ۱۶۹ متر و بزرگ‌ترین اتاق ۷۸۰ متر مربع می‌باشد. این هتل معماری داخلی و خارجی شگفت‌انگیزی دارد که ترکیبی از سبک شرقی و غربی به شکل بسیار لوکس می‌باشد. ارتفاع هتل العرب بیشتر از برج ایفل در پاریس است. سقف این هتل پر زرق و برق، بزرگ‌ترین سقف کریستالی سواروسکی در جهان است و لابی آن نیز 18 طبقه را شامل می‌شود. این هتل به شکل حرف V می ‌باشد که در فضای میانی آن یک atrium وجود دارد که دارای آکواریوم و فواره‌های زیبا می‌باشد. هزینه اقامت در اتاق‌‌های این هتل از 1000 تا 20000 دلار برای هر شب متغیر است. علاوه بر این یک سوییت سلطنتی با امکانات ویژه نیز در این هتل وجود دارد که گرانترین اتاق در دبی بوده و قیمت آن شبی ۲۸ هزار دلار می‌‌باشد.

هر وعده غذا در این هتل بیش از ۱۰۰۰ درهم قیمت دارد و آخرین مدل گوشی آیفون و اینترنت نامحدود رایگان تا آخرین روز اقامت در اختیار همه افرادی که در آن اقامت دارند، قرار می‌گیرد. از دیگر امکانات ویژه بیشمار این هتل می‌توان به رستوران‌ المنتها یا صدف اشاره کرد که در ارتفاع ۲۰۰ متری قرار داشته و منظره‌ زیبای دبی را می‌توان از آن تماشا کرد.

شما با رزرو این هتل، از بهترین تفریحات رایگان دبی مانند ساحل اختصاصی و انواع تفریحات داخلی هتل بهره‌مند خواهید شد.

۲. Atlantis, The Palm یا هتل آتلانتیس دبی

 

۲- Atlantis, The Palm یا هتل آتلانتیس دبی

هتل بزرگ 5 ستاره آتلانتیس در سال 2008 میلادی در انتهای جزیره دست ساز پالم جمیرا ساخته شده است که دارای سواحل شنی و پلاژهای خصوصی می‌باشد و منظره زیبا و خیره کننده ای از خلیج فارس زیبا و چشم نواز را به نمایش می‌گذارد.
این هتل دبی دارای یک آکواریوم عظیم است که از جاذبه‌های گردشگری دبی به شمار می‌آید. معماری تمامی اتاق‌های این هتل برگرفته از فرهنگ عربی و مناطق حوالی اقیانوس آرام بوده و منظره‌ای چشم‌نواز دارند. در لابی این هتل، یک مجسمه شیشه‌‌ای عظیم از Dale Chihuly هنرمند مجسمه‌ساز آمریکایی به گردشگران خوش‌آمد می‌گوید. رستوران‌‌های برتر بی‌شماری از جمله Nobu و یک مرکز خرید مجلل از دیگر امکانات این هتل می‌باشند.

قابل توجه‌ترین ویژگی دیگر Dubai Atlantis Palm Hotel، وجود بزرگترین آکواریوم منطقه در آن است که گردشگران می‌توانند در آن غواصی کنند. برخی از اتاق‌‌ها و سوئیت‌های این هتل یا رو به جزیره نخل و یا خلیج فارس قرار دارند. تنها یک سوئیت وجود دارد که رویال بریج نام داشته و دو طرف هتل و هر دو منظره را در بر می‌گیرد. از دیگر امکانات هتل آتلانتیس دبی می‌توان به پارک آبی Aquaventure که بنا بر گزارش‌ها بزرگترین پارک آبی در جهان است، اشاره کرد. قیمت هر شب اقامت در این هتل 30000 دلار می‌باشد.

۳. Bulgari Hotel & Resorts Dubai یا هتل بولگاری ریزورت دبی

 

 Bulgari Hotel & Resorts Dubai یا هتل بولگاری ریزورت دبی

سومین مورد از برترین هتل‌های دبی، هتل بولگاری ریزورت دبی است که از لوکس‌ترین هتل‌های جهان به شمار می‌آید. هتل بولگاری از برند ایتالیایی لوکس و پر زرق‌و‌برق بولگاری نام گرفته و مانند جواهری در کنار خلیج جمیرا می‌درخشد. برند ایتالیایی لوکس بولگاری علاوه بر جواهرات گران قیمت و منحصر به فرد، در زمینه ساخت، چیدمان و دکوراسیون داخلی نیز فعالیت می‌کند. هتل لوکس بولگاری ریزورت در سال ۲۰۱۷ با مساحت ۱۵۸۰۰ متر مربع توسط یک شرکت ایتالیایی طراحی و ساخته شده است. در طراحی داخلی این هتل از حال‌ و هوای روستاهای مدیترانه‌ای الهام گرفته شده و از مواد اولیه خاص چون عقیق سبز ایرانی و سنگ‌‌های گرانیتی استفاده شده است. این هتل در منطقه جمیرا، که یکی از بهترین مناطق دبی است قرار داشته و با فرودگاه بین المللی دبی تنها ۱۳ کیلومتر فاصله دارد.

هتل پنج ستاره بولگاری از ۱۰۱ اتاق فوق مدرن و ۲۰ ویلای اختصاصی که چشم‌اندازی رو به دریا دارند، تشکیل شده است. از امکانات این هتل می‌توان به گشت شهری، اتاق سیگار، خشکشویی، ترانسفر، مرکز تجاری، باربیکیو، استخر روباز، باشگاه، سونا، آرایشگاه، خدمات ویژه معلولین، اسکله خصوصی با ظرفیت ۵۰ قایق، اسپای 1700 متری، سالن ماساژ، ۵ سالن غذاخوری، کافه شیک ایل. کافه و چندین امکانات دیگر اشاره کرد.

۴. The Taj Dubai یا هتل تاج دبی

 

The Taj Dubai یا هتل تاج دبی

هتل پنج ستاره تاج دبی یکی دیگر از هتل‌های خوب دبی است که در منطقه بیزینس بی(Business B) درست در خیابان برج خلیفه واقع شده است. این هتل پر زرق و برق، طرح‌‌های قدیمی و تاریخی خیره‌‌کننده هندی را در معماری داخلی و خارجی ساختمان ارائه می‌‌کند که در آن سبک‌‌های کلاسیک و معاصر در هم آمیخته و برای همه افراد از خانواده‌ها گرفته تا مسافران تجاری که به دنبال اقامتی لوکس و مجلل هستند، مناسب است. این هتل، نزدیک به 300 اتاق دارد که از اتاق‌های لوکس با چشم‌انداز شهر و برج خلیفه تا سوئیت‌های لوکس و پرزیدنت بزرگ را شامل می‌شود.

همچنین مجموعه‌ای از سالن‌های غذاخوری بزرگ که غذاهای مختلفی از جمله غذاهای خیابانی آسیایی در میس تس تا غذاهای معاصر بریتانیا و غذاهای بین‌المللی در آن سرو می‌شود نیز، در این هتل وجود دارد. از امکانات دیگر این استخر می‌توان به استخر رو باز بزرگ، اسپا جیوا، اتاق‌های کنفرانس و جلسات اداری، خدمات نگهداری از کودکان، فروشگاه، سالن‌های زیبایی مردانه و زنانه و غیره اشاره کرد.

بهترین هتل‌های دبی از نظر دسترسی

دبی چندین منطقه اقامتی مهم مختلف را شامل می‌شود که اغلب آن‌ها در مناطق دیره، بردوبی، جمیرا و البرشا قرار دارند. نزدیکی و یا قرارگیری هتل‌ها در این مناطق و نزدیک به مناطق اقامتی یکی از موضوعات مهمی است که گردشگران به هنگام انتخاب هتل به آن توجه می‌کنند. در این قسمت، لیست هتل‌های دبی که موقعیت مکانی مناسبی داشته و از نظر دسترسی شرایط بهتری دارند، معرفی خواهند شد.

The Address Dubai Mall یا هتل آدرس دبی مال

The Address Dubai Mall یا هتل آدرس دبی مال

هتل آدرس دبی مال، هتلی پنج ستاره است که در مرکز خرید شناخته شده دبی مال و در نزدیکی برج خلیفه قرار گرفته است. قیمت اقامت در این هتل به‌ ازای هر شب، ۵۷۸ دلار است. آدرس این هتل واقع در دبی، بلوار شیخ محمد بن رشید در فاصله ۷۰۰ متری از مرکز شهر می‌باشد.

از امکانات این هتل:

۱. استخر اینفینیتی که رو به برج خلیفه قرار دارد،

۲. باشگاه ورزشی

۳. اسپا

۴. دو رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی

۵. آرایشگاه زنانه و مردانه

۶. خدمات مخصوص کودکان

۷. و سوئیت‌هایی با چشم‌اندازی زیبا و غیره اشاره کرد.

Address Boulevard یا هتل آدرس بولوارد دبی

Address Boulevard یا هتل آدرس بولوارد دبی

هتل آدرس بولوارد در موقعیت جغرافیایی قرار گرفته است که دسترسی مستقیم به دبی مال، خیابان Fashion Avenue و ایستگاه مترو دارد. قیمت هر شب اقامت در این هتل معادل ۷۷۰ دلار است. آدرس این هتل واقع در دبی، فاصله ۷۰۰ متری مرکز شهر، بلوار شیخ محمد بن رشید می‌‌باشد

این هتل از امکاناتی چون:

۱. سه استخر

۲. اسپا

۳. باشگاه ورزشی پیشرفته

۴. روم سرویس

۵. رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی

۶. آرایشگاه

۷. تاکسی فرودگاهی

۸. اتاق بازی مخصوص کودکان

و غیره برخوردار است. سوییت‌ها و اتاق‌های این هتل، چشم‌‌اندازی شگفت‌انگیز رو به برج خلیفه و مرکز شهر دبی، و همچنین طراحی زیبا و آرامش‌بخش را دارا می‌باشند.

Address Sky View یا هتل آدرس اسکای ویو

 

Address Sky View یا هتل آدرس اسکای ویو

هتل پنج ستاره آدرس اسکای ویو در یک کیلومتری یکی از مهم‌ترین و محبوب‌ترین اماکن گردشگری دبی یعنی برج خلیفه قرار گرفته و قیمت هر یک شب اقامت در این هتل معادل ۸۸۴ دلار است. آدرس این هتل در دبی، فاصله ۸۰۰ متری مرکز شهر، بلوار شیخ محمد بن رشید، میدان عمار قرار دارد.

برخی امکانات و تفریحات رایگان دبی در هتل اسکای ویو

۱. رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی

۲. پارکینگ اختصاصی رایگان

۳. دو استخر رو باز

۴. باشگاه ورزشی

۵. سونا

۶. اسپا

۷. پرسنلی با تسلط بر زبان‌های مختلف

۸. آرایشگاه

۹. صرافی

۱۰. صندوق امانات

و غیره بهره‌مند است. لازم به ذکر است، پیش از اقدام به سفر به دبی و اقامت در هر یک از هتل های معرفی شده، می‌بایست اقدام به دریافت ویزای امارات از مراجعه مربوطه کرد. از سایت‌های معتبری که امکان اخذ ویزا از طریق آن‌ها وجود دارد، می‌توان به توریک اشاره کرد. تیم توریک، مسافران را در تمامی خدمات مربوط به دریافت ویزا و مسائل پیرامون آن همراهی می‌کند.

از ارزان‌ترین هتل دبی تا گران‌ترین آن

قطع به یقین یکی از مسائل مهم به هنگام انتخاب هتلی برای اقامت در دبی، قیمت هتل‌های دبی است. با توجه به ویژگی‌ها و خدمات متعدد ویژه‌ای که هتل‌های دبی ارائه می‌کنند، نرخ هتل‌های دبی به نسبت هتل‌های سایر کشورها و شهرها بیشتر است. در ادامه دو نمونه از گران‌ترین و ارزان‌ترین هتل‌های دبی معرفی می‌شوند:

Four Points by Sheraton Downtown Dubai یا هتل فور پوینتس شرایتون دان تان دبی

 

Four Points by Sheraton Downtown Dubai یا هتل فور پوینتس شرایتون دان تان دبی

این هتل هتلی چهار ستاره است که در مرکز شهر دبی و در فاصله دو کیلومتری از مرکز تجارت جهانی در جاده منخول قرار گرفته است. در عین حال که هتل شرایتون دان تان یک هتل ارزان در دبی به شمار می‌آید و هزینه اقامت در آن به نسبت سایر هتل‌های دبی کمتر است اما خدمات و امکانات بیشماری را ارائه می‌دهد.

برخی از این امکانات عبارتند از:

۱. چهار رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی

۲. باشگاه ورزشی

۳. اسپا

۴. پارکینگ رایگان

۵. موسیقی زنده

۶. آرایشگاه

۷. اجاره ماشین

قیمت هر شب اقامت در این هتل که به نوعی ارزانترین هتل دبی به حساب می آید، معادل ۱۷۹ دلار می‌باشد. این هتل از موقعیت مکانی خوبی نیز برخوردار بوده و در نزدیکی ایستگاه مترو خالد بن والد، بازار مینا، مرکز خرید دبی و برج خلیفه قرار گرفته است.

Five Jumeirah Village یا هتل فایو جمیرا ویلیج

 

Five Jumeirah Village یا هتل فایو جمیرا ویلیج

هتل پنج ستاره فایو جمیرا ویلیج یکی دیگر از هتل‌‌های لوکس و در عین حال ارزان دبی به‌شمار می‌آید.  این هتل امکانات ویژه‌ای چون:

۱. پذیرش ۲۴ ساعته

۲. پارکینگ اختصاصی رایگان

۳. روم سرویس

۴. استخر روباز

۵. سونا

۶. اسپا

۷. ماساژ

۸. جکوزی

۹. زمین بازی سرپوشیده

۱۰. باشگاه ورزشی

۱۱. پنج رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی

و غیره را دارا می‌شود. این هتل در دهکده جمیرا قرار داشته و هزینه یک شب اقامت در آن ۳۱۶ دلار می‌باشد.

Burj Al Arab Jumeirah یا هتل برج العرب جمیرا

 

Burj Al Arab Jumeirah یا هتل برج العرب جمیرا

همان طور که پیش از این نیز به آن اشاره شد، هتل برج العرب جمیرا، لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل دبی است که از امکانات بی‌نظیری چون:

۱. آی مک ۲۱ اینچی

۲. گوشی موبایل آیفون

۳. ماهواره

۴. آرایشگاه

۵. فروشگاه

۶. مرکز خرید

۷. استخر

۸. اسپا

۹. جکوزی

۱۰. ماساژ

۱۱. جکوزی

۱۲. خدمات پرستاری کودک

۱۳. امکانات مخصوص معلولین

۱۴. سالن و باشگاه‌های ورزشی

۱۵. کتابخانه

۱۶. ترانسفر فرودگاهی

۱۷. اجاره خودرو

۱۸. پارک آبی

۱۹. ساحل خصوصی

۲۰. ده رستوران با سرو غذاهای بین‌المللی

و ده‌ها مورد دیگر برخوردار است. همچنین امکان دسترسی به ناوگان رولزرویس همراه با راننده اختصاصی یا سرویس انتقال هلیکوپتر برای افرادی که در این هتل اقامت دارند نیز فراهم است. این هتل در سال ۲۰۲۲، به عنوان مجلل‌‌ترین و لوکس‌ترین هتل دبی توسط مجله فوربز انتخاب شد. قیمت هر یک شب اقامت در این هتل، ۲۴۰۷ دلار می‌باشد.

اجاره آپارتمان روزانه در دبی

همان‌طور که در طول متن نیز اشاره شد، هزینه اقامت در هتل‌های دبی بسیار بالا است. هزینه‌های مربوط به هتل در دبی، با توجه به امکانات ویژه‌ای که ارائه می‌دهند، هر ساله به طور قابل توجهی افزایش می یابد. برای نمونه، نرخ‌ پیش‌بینی‌ شده برای هزینه اقامت در هتل در سال 2023، 15 درصد بیشتر از سال 2022 است. به همین دلیل برخی گردشگران اقدام به اجاره خانه در دبی می‌کنند. اگرچه گاهی اوقات اجاره آپارتمان روزانه نیز می‌تواند هزینه زیادی را شامل شود.

ارزان‌ترین مدل اقامت در دبی

در چنین شرایطی می‌توان به اجاره سوئیت ارزان در دبی اقدام کرد. راهکار بهتر دیگری نیز وجود دارد که ترکیبی از اجاره اتاق و هتل است و آن اجاره هتل آپارتمان در دبی می‌باشد. برای نمونه می‌توان به هتل آپارتمان welcome اشاره کرد که در نزدیکی مناطق تفریحی و تجاری دبی قرار دارد و فاصله آن از فرودگاه بین المللی دبی تنها هشت دقیقه است. این هتل آپارتمان در عین برخورداری از قیمت مناسب، امکانات ویژه ای را ارائه می‌دهد.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *