خانه
بلاگ
حساب کاربری

قبل سفر به دبی این اپلیکیشن‌ها رو نصب کن!

قبل سفر به دبی این اپلیکیشن‌ها رو نصب کن!

سفر به دبی برای اکثر گردشگران جذاب بوده و هر یک از آن‌ها را با کوله‌باری از سوغاتی‌ها و تجربیات شیرین، به کشورشان بدرقه میکند. اما برای اینکه سفر راحت‌تر و بی دردسر‌تری را تجربه کنید، لازم است که اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به دبی را نصب نمایید. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، خدمات مختلفی را به شما ارائه می‌دهند. با نصب آن‌ها کار‌هایی مثل جا به جایی با وسایل حمل و نقل عمومی، سفارش غذا، راهنمای بازدید از دبی و …را به آسانی انجام دهید.

مجموعه توریک، در این مقاله قصد دارد ۸ مورد از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی را به شما معرفی کند تا به قول معروف، در این سفر بتوانید گلیم‌تان را از آب بیرون بکشید و بدون هیچ‌مشکلی، خدمات و کالای مورد نیاز خود را دریافت کنید.

 


قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن!

 

 

اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی کدامند؟

همانطور که گفتیم با دریافت ویزای دبی و سفر به این کشور، باید اپلیکیشن‌های مورد نیاز آن را نصب کنید. اپلیکیشن‌های بسیار زیادی وجود دارد که در سفر به دبی به درد شما خواهد خورد. هر چند شما باید با توجه به نیاز‌ها و شرایط خود برنامه کاربردی را نصب و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. البته در هنگام نصب هر یک از این برنامه‌ها باید به این نکته نیز دقت داشته باشید که آن برنامه رایگان است یا اینکه خدمات خود را در ازای پرداخت هزینه، به کاربران ارائه می‌دهد. نگران نباشید! در ادامه، به بررسی هر اپلیکیشن می‌پردازیم:

 

۱. اپلیکیشن Careem

اپلیکیشن careem - اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

Careem

 

با استفاده از این برنامه می‌توانید از خدمات متعددی برخورداری شوید. Careem شباهت زیادی به اوبر دارد و می‌تواند جایگزین مناسبی نیز برای آن باشد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به آسانی به نقاط مختلف شهر دبی سفر کنید. علاوه بر آن می‌توانید از شرایط آب و هوایی دبی نیز با خبر شوید. برای حمل و نقل با این برنامه نیازمند صرف هزینه‌های زیادی نیستید. به طوری که می‌توانید با ۶۰ درهم از مرکز این شهر به سواحل آن سفر کنید. هزینه سفر را نیز می‌توان به صورت نقد یا با استفاده از کارت خوان پرداخت کرد. اپلیکیشن careem قبل از سفر، قیمت را به شما اعلام می‌کند. شما حتی این امکان را دارید که  چند ساعت پیش از سفر، یک وسیله نقلیه رزرو کنید. با این کار دیگر نگران نبودن ماشین نخواهید بود.

در مورد هزینه استفاده از این برنام هم باید به شما بگوییم که نیازی به انجام این کار نیست. چرا که این اپلیکیشن به صورت رایگان به کاربران خدمات می‌دهد.

 

۲. اپلیکیشن RTA Dubai Drive

اپلیکیشن RTA dubai drive - اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

RTA Dubai Drive

 

به طور کلی بعد از اخذ ویزای توریستی هر کشور و سفر به آنجا، شما بیشتر از هر چیزی نیاز به نصب برنامه‌های مخصوص حمل نقل  و پیدا کردن مکان‌های مختلف شهر، دارید. چون در این صورت است که سفر از نقطه‌ای به نقطه دیگر برای شما ممکن خواهد بود. RTA dubai drive نیز یکی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی  است که در زمان حضورتان در این شهر حتما باید روی گوشی شما نصب باشد. در واقع این اپلیکیشن به درد افرادی می‌خورد که قصد اجاره خودرو دارند. از طریق این برنامه می‌توانید به هر کجای شهر که بخواهید سفر کنید. علاوه بر آن می‌توانید هزینه‌های پارکینگ را بپردازد و برای مسیر یابی از این برنامه استفاده کنید. البته حتی اگر شما قصد اجاره خودرو را نداشته باشید نیز می‌توانید از این اپلیکیشن برای حمل و نقل و یافتن مسیر استفاده کنید. اینطوری به راحتی به مکان مورد نظرتان می‌روید و دیگر گم نمی‌شوید. حتی اگر تمایل داشته باشید، با rta dubai drive امکان گرفتن گواهینامه و پلاک شهری را نیز دارید. استفاده از این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

 

۳. اپلیکیشن سفارش غذا Talabat

اپلیکیشن سفارش غذا talabat - اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی

Talabat

 

شما به عنوان یک توریست، بعد از گشت و گذارهای فراوان، به غذا دارید! Talaba یکی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی است که با استفاده از آن می‌توانید انواع غذاهای لذیذی که در دبی سرو می‌شوند را سفارش داده و نوش جان کنید. مخصوصا زمانی که در هتل و مهمان‌سرا اقامت دارید و امکان رفتن به رستوران را ندارید، این برنامه کار شما را، راه خواهد انداخت. شما می‌توانید با استفاده از آن انواع مختلفی از غذاهای معروف جهان و غذاهای سنتی دبی را سفارش دهید.

غذا‌ها و نوشیدنی‌ها به صورت مرتب در دسته‌های مربوطه دسته بندی شده‌اند. این باعث می‌شود که سریع‌تر بتوانید غذای محبوب‌تان را پیدا کرده و از شر سر و صدای شکم‌تان راحت شوید. یکی از امکانات این برنامه، این است که می‌توانید زمان تحویل غذا را تعیین کنید. برای پرداخت هزینه نیز امکان پرداخت آنلاین نقدی را دارید.  برنامه talabat نیز یک برنامه رایگان است  و برای استفاده از خدمات آن، نیازی به پرداخت هزینه اضافه نیست.

 

 

 

۴. اپلیکیشن مترجم Duolingo

اپلیکیشن مترجم Duolingo - * اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی


Duolingo

 

در سفر به کشور‌های خارجی باید با افرادی که با آن‌ها سر و کار دارید، ارتباط برقرار کنید. اما وقتی زبان آن کشور را بلد نباشید، با خیره شدن به لب‌های افراد، نمی‌توانید منظور خود را به آن‌ها انتقال دهید. بلکه به یک برنامه مترجم نیاز دارید تا این کار را برای شما انجام دهد. اپلیکیشن Duolingo یکی از این برنامه‌ها است. در شهر دبی شما باید به زبان عربی صحبت کنید.

این اپلیکیشن که یکی از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی است، به شما کمک می‌کند بدون اینکه معنای جملات را بفهمید، به زبان عربی صحبت کرده و منظور خود را برسانید. بنابراین دیگر هنگام روبرو شدن با افراد در دبی، به لب‌های آن‌ها خیره نمی‌شوید. بلکه با کلمات و اصطلاحاتی که از این اپلیکیشن یاد می‌گیرید، با آن‌ها صحبت کرده و نیاز‌های خود.را برطرف می‌‌کنید.

برنامه Duolingo نیز رایگان است.

 

۵. اپلیکیشن Visit Dubai

اپلیکیشن visit dubai - * اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی


Visit Dubai

 

برنامه visit dubai یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی به شمار می‌رود که اطلاعات گردشگری کاملی به شما ارائه می‌دهد. در صورتی که اطلاعات کافی درباره شهر دبی و شرایط آن ندارید، می‌توانید سوالات خود را از این برنامه بپرسید و جواب‌تان را فورا دریافت کنید.

در این اپلیکیشن اطلاعات جامعی درباره جاذبه‌های دیدنی دبی و همچنین مکان‌های مختلفی مثل رستوران‌های این شهر وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید برای مدت زمانی که در دبی اقامت دارید، برنامه‌ریزی کنید.

با نصب این برنامه همچنین می‌توانید از اخبار مطلع شوید و حتی مبادله ارز انجام دهید. دیگر چه می‌خواهید!

در ضمن باید به شما بگوییم که استفاده از اپلیکیشن visit dubai نیز کاملا رایگان است. رایگان بودن خدمات این اپلیکیشن‌ها در واقع یک مزیت مهم محسوب می‌شود باید  که از آن نهایت بهره را ببرید.

 

 

 

۶. برنامه Bravolol

برنامه Bravolol - * اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی


Bravolol

 

این برنامه از جمله اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی است که می‌توانید از آن برای تقویت زبان خود استفاده کنید. با گوش دادن به مکالمات عربی و تمرینات این اپلیکیشن، مطمئنا می‌توتنید زبان عربی را در حد نیازتان یاد بگیرید. این اپلیکیشن به شما در مکالمه روان عربی و همینطور درک مکالمات این زبان کمک کرده و در واقع بعد از مدتی تمرین با آن به صورت طوطی‌وار، عربی صحبت می.کنید.

جالب است بگوییم که خدمات این اپلیکیشن نیز به طور رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

 

۷. اپلیکیشن Dubai Travel Guide

اپلیکیشن dubai travel guide - * اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی


Dubai Travel Guide

 

برنامه dubai travel guide که یکی از بهترین  اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی است که برای مسیریابی و جا به جایی بین شهری همراه شما خواهد بود. به طوری که نقشه تمام نقاط شهر دبی را در اختیار کاربران  می‌گذارد تا با استفاده از آن به هر جایی از دبی که می‌خواهند سفر کنند. این برنامه آفلاین است و یک راهنمای شهری در دبی است که مکان دقیق رستوران‌ها، مکان‌های توریستی و… را به شما خواهد گفت. استفاده از این اپلیکیشن نیز رایگان است.

 

۸. برنامه Gulf News

برنامه gulf news - * اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی


Gulf News

 

اپلیکیشن gulf news آخرین اپلیکیشن های کاربردی در سفر به دبی است که در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم. در صورتی که به پیگیری اخبار روزانه علاقه دارید، این اپلیکیشن مناسب شما است. این برنامه تمامی اخبار کشور امارات را به طور کامل پوشش می‌دهد.

شما می‌توانید از بین اخبار مختلف، دسته بندی مورد نظر خود مثل اخبار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را انتخاب کنید. این اپلیکیشن خبری، در حقیقت علاوه بر بخش اخبار داخلی، دارای بخش دیگری است که به گزارش اخبار روز جهان اختصاص دارد. با فعال کردن اعلانات این برنامه می‌توانید در پس از انتشار اخبار مورد نظرتان، از آن‌ها باخبر شوید. برنامه gulf news  هم به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

0 2
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. ابراهیم گفت:

    خیلی مطلب مفیدی بود .
    ایا اوبر در دوبی کار میکند؟