خانه
بلاگ
حساب کاربری

جهانگردی عاشقانه؛ راهنمای بهترین مقاصد ماه عسل

جهانگردی عاشقانه؛ راهنمای بهترین مقاصد ماه عسل - توریک
تاریخ انتشار: 1401/12/24

ماه عسل کجا بریم؟ برای داشتن یک ماه عسل به‌یاد ماندنی و رویایی نیازی نیست تا هزینه بالایی صرف کنید، بلکه با کمی برنامه‌‎ریزی و مشاوره با کارشناسان در حوزه گردشگری می‌‎توانید به کشورها و شهرهای مختلفی سفر کنید و تجربه به‌یاد ماندنی را رقم بزنید. اگر به تازگی ازدواج کرده‌‎اید و به‌دنبال مکان خاصی برای ماه عسل خود هستید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

در این راهنما از توریک به پاسخ سؤال ماه عسل کجا بریم پرداخته و مقاصد گردشگری محبوب در سراسر جهان را برای ماه عسل معرفی می‌‌کنیم.

 

بهترین شهرهای ایران برای ماه عسل

اگر قصد دارید یک تجربه بی‌نظیر و رویایی برای ماه عسل خود داشته باشید و در عین حال نمی‌خواهید هزینه زیادی صرف این کار کنید، می‌توانید به شهرهای زیبای داخل کشور سفر کنید. کشورمان ایران جاذبه‌های دیدنی و گردشگری زیبا و عاشقانه‌ای دارد که از لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه هستند و اقامت در این شهرها لحظات زیبا و جذابی را برای شما فراهم می‌کند. از جمله بهترین شهرهای ایران برای ماه عسل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

۱. مشهد

مشهد - ماه عسل کجا بریم؟

مشهد

 

شهر مشهد که به عنوان پایتخت معنوی کشور شناخته می‌شود، بهترین شهر برای ماه عسل زوجین است. به‌دلیل محبوبیت این شهر در میان گردشگران و زائران، هتل‌های مجللی و لوکسی در این شهر ایجاد شده است که تجربه اقامت بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

۲. شیراز

شیراز - ماه عسل کجا بریم؟

شیراز

 

ماه عسل کجا بریم؟ شهر شیراز  یکی از مقاصد محبوب برای ماه عسل زوجین است که سفر به آن و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهر، خاطره‌ای جذاب و به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. شیراز که به شهر عشق و شعر و هنر معروف است، می تواند انتخاب مناسبی برای ماه عسل شما باشد.

 

۳. اصفهان

اصفهان - ماه عسل کجا بریم؟

اصفهان

 

اصفهان یکی از شهرهای بسیار زیبای ایران و یکی از مقاصد محبوب برای ماه عسل زوجین است. این شهر با دارا بودن جاذبه‎‌های گردشگری متنوع و زیبا از جمله سی و سه پل، چهل ستون، میدان نقش جهان، باغ پرندگان و … می‌تواند بهترین مقصد برای ماه عسل شما باشد. با رزرو هتل در این شهر می‌توانید از ماه عسل خود یک تجربه لذت بخش و رویایی داشته باشید.

 

۴. گیلان

گیلان - ماه عسل کجا بریم؟

گیلان

 

گیلان و شهرهای شمالی بهترین شهر برای ماه عسل است که سفر به این شهر و بازدید از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری آن نیز می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای ماه عسل شما باشد. قدم زدن در کنار ساحل دریای خزر، صدای امواج، جنگل های انبوه و طبیعت سرسبز با آب و هوایی بسیار معتدل و باران‌های متعدد، تجربه بسیار خاص و منحصر به‌فردی برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین اگر به دنبال شهری با آب و هوایی عالی با امکانات تفریحی و گردشگری متعدد هستید، سفر به گیلان برای ماه عسل گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد.

 

۵. جزیره های کیش و قشم

جزیره های کیش و قشم - ماه عسل کجا بریم؟

کیش

 

دو جزیره جنوبی کیش و قشم یکی دیگر از مقاصد بسیار محبوب برای ماه عسل هستند که از همه لحاظ جزو مقاصد ایده آل محسوب می‌شوند. جزایر کیش و قشم با دارا بودن امکانات تفریحی و رفاهی متعدد و همچنین طبیعت بی‌نظیر و جاذبه‌های دیدنی بسیار جزو بهترین مقصد برای ماه عسل زوجین محسوب می‌شوند.

 

۶. یزد

یزد - ماه عسل کجا بریم؟

یزد

 

شهر یزد با طبیعتی منحصر به فرد و مردمانی خونگرم و مهربان یکی دیگر از بهترین مقاصد برای ماه عسل در نظر گرفته می‌شود. اگر شما نیز جزو آن دسته افرادی هستید که عاشق کویر بوده و به دنبال آرامشی ناب هستید، شهر یزد گزینه مناسبی برای شماست. تماشای ستارگان روی شن‌های کویر و در دل شب و بازدید از جاذبه‌های تاریخی این شهر، برای شما تجربه وصف ناشدنی را به ارمغان خواهد آورد.

 

برای ماه عسل به کدام کشورها سفر کنیم؟

 

ماه عسل کجا بریم؟ در صورتیکه می‌خواهید برای ماه عسل خود به کشورهای خارجی سفر کنید، اما هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته‌اید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

 

۱. ایتالیا

ایتالیا - ماه عسل کجا بریم؟

ایتالیا

 

خط ساحلی مدیترانه، تاکستان‌ها و طبیعت انبوه و زیبا، غذاهای مشهور، آثار تاریخی و باستانی متعدد، موزه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های بی‌نظیر و نمایندگی برندهای لوکس، کشور ایتالیا را به یکی از مقاصد محبوب برای گردشگری و ماه عسل تبدیل کرده است. با سفر به این کشور زیبا و اروپایی می‌توانید در بهترین و لوکس ترین هتل‌ها اقامت داشته باشید و از غذاهای لذیذ و جاذبه‌های گردشگری متنوع شهرهای رم، فلورانس، ونیز و میلان بهره‌مند شوید.

 

 

 

۲. آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی - ماه عسل کجا بریم؟

آفریقای جنوبی

 

آفریقای جنوبی با دارا بودن مناطق وسیع گردشگری و اقامتگاه‌های لوکس و شیک، بهترین کشور برای ماه عسل شما محسوب می‌شود. گردشگرانی که برای ماه عسل به این منطقه سفر می‌کنند، می‌توانند برای چند روز در کلبه‌های سافاری اقامت داشته باشند و از نوشیدنی‌ها و غذاهای لذیذ این منطقه لذت ببرند. با سفر به این منطقه همچنین می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی کم‌تر شناخته شده آفریقای جنوبی همچون دراکنزبرگ (Drakensberg)، بیابان کالاهاری و سان‌ شاین کوست (Sunshine Coast) دیدن نمایید و عکس‌های زیبایی در این مناطق ثبت کنید.

 

۳. کراواسی

 

کرواسی نیز مکانی ایده‌آل برای ماه عسل زوجین محسوب می‌شود. این کشور اروپایی به جاذبه‌‌های تاریخی منحصر به فرد، سواحل زیبا، غروب خورشید رویایی و فعالیت‌‌های تفریحی متنوع و اقامتگاه‌های لوکس و جذابی که دارد، معروف است. سفر به این کشور بسیار کم هزینه‌تر از سفر به سایر کشورهای اروپایی مانند ایتالیا و فرانسه بوده و تجربه منحصر به فرد و جذابی را برای شما رقم می‌زند.

در صورتیکه قصد دارید به این کشور سفر کنید، به منظور دریافت ویزا و دریافت وقت سفارت کرواسی با کارشناسان توریک در ارتباط باشید.

 

 

۴. یونان

یونان - ماه عسل کجا بریم؟

یونان

 

کشور یونان با دارا بودن بیش از ۱۰۰ جزیره برای اقامت و‌ گشت و گذار، یکی از رویایی‌ترین و بهترین کشور برای ماه عسل زوجین است. شهرهای ساحلی جذاب، معماری‌های باشکوه، غذاهای لذیذ و هتل‌های لوکس در کنار دریا، این کشور را به یکی از جذاب‌ترین کشورهای اروپایی برای سفر و گشت و گذار تبدیل کرده است.

جزایر میکونوس و سانتورینی، میلوس، پاروس و ناکسوس از جمله محبوب‌ترین مناطق گردشگری یونان محسوب می‌شوند که با سفر به هر یک از این جزایر می‌توانید یک ماه عسل رویایی را تجربه کنید. برای دریافت ویزا و وقت سفارت یونان می‌توانید به وب‌سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و از کارشناسان مجرب ما راهنمایی بخواهید.

 

ارزانترین کشورها برای ماه عسل

 

اگر هدف شما برای ماه عسل سفر به کشورهای خارجی است، اما می‌خواهید هزینه کمتری را صرف اقامت و تفریح و گشت‌و‌گذار در این کشورها کنید، پیشنهاد ما به شما کشورهای زیر است.

 

۱. ترکیه

ترکیه - ماه عسل کجا بریم؟

ترکیه

 

ماه عسل کجا بریم؟ ترکیه یکی از کشورهای محبوب ایرانیان برای سفر و‌ گشت و گذار است که با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری متنوع، غذاهای متنوع و لذیذ، فرهنگی نزدیک به فرهنگ ایرانیان و اقامتگاه‌های لوکس مقصد انتخابی بسیاری از زوج‌ها برای ماه عسل است. هزینه‌های مربوط به اقامت و تفریح در کشور، نسبت به سایر کشورهای اروپایی و غربی بسیار کمتر بوده و تجربه لذت بخش و منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

کاپادوکیا یکی از معروف‌ترین شهرهای ترکیه است که در آن می‌توانید بالن سواری را تجربه کنید. شهر ساحلی بدروم نیز برای زوج‌هایی مناسب است که قصد دارند ماه عسل خود را در اقامتگاه‌های ساحلی بگذرانند. امکانات تفریحی متعدد در این منطقه و آب و هوای معتدل و مطلوب، بدروم را به یکی از مقاصد محبوب زوجین برای ماه عسل رویایی تبدیل کرده است.

 

۲. پرتغال

پرتغال - ماه عسل کجا بریم؟

پرتغال

 

کشور پرتغال با دارا بودن بناهای تاریخی متعدد، جاذبه‌های گردشگری جذاب و متنوع، معماری‌های باشکوه و امکانات رفاهی و اقامتگاه‌های لوکس و جذاب یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسل زوجین محسوب می‌شود. با سفر به این کشور زیبا می‌توانید طعم غذاهای لذیذ و سنتی این کشور را بچشید و از تفریحات متنوعی مانند موج‌سواری، پاراسل، ماهی‌گیری، اسکی روی آب و… بهره‌مند شوید.

پرتغال نیز یکی از ارزان‌ترین کشورهای اروپایی است که هزینه اقامت، اجاره ماشین، بازدید از موزه و بناهای تاریخی بسیار کمتر از سایر کشورهای اروپایی می‌باشد.

 

۳. تایلند

تایلند - ماه عسل کجا بریم؟

تایلند

 

برای سفر به تایلند باید ابتدا ویزای تایلند را دریافت نمایید. تایلند یکی از کشورهای مشهور و شناخته شده در حوزه گردشگری است که با سواحل جذاب، تفریحات متنوع، امکانات رفاهی و گردشگری متنوع به یکی از بهترین مقاصد برای سفر و ماه عسل تبدیل شده است.

جزایر سامویی و تائو یکی از مناطق رمانتیک برای زوجین محسوب می‌شود که می‌توانند یک ماه عسل رویایی را در جزایر این کشور تجربه کنند. تایلند در عین حال که یک مقصد محبوب و شناخته شده است، هزینه‌های مربوط به اقامت و گشت و گذار در آن بسیار اقتصادی است و تجربه یک سفر ارزان اما رویایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

 

 

۴. فیلیپین

فیلیپین - ماه عسل کجا بریم؟

فیلیپین

 

فیلیپین با دارا بودن جزایر متنوع و شهرها و سواحل جذاب یکی از بهترین مقاصد برای ماه عسل زوجین در جنوب شرقی آسیا محسوب می‌شود. با سفر به این کشور زیبا می‌توانید در هتل‌های لوکس و ساحلی اقامت داشته باشید و طعم لذیذ غذاهای این کشور را بچشید. سفر به فیلیپین و جزایر زیبای آن تجربه به یاد ماندنی و رویایی از ماه عسل را برای شما به ارمغان می‌آورد. با دریافت ویزای فیلیپین می‌توانید به این کشور زیبا سفر کنید و از امکانات رفاهی و جاذبه‌های گردشگری متنوع آن بهره‌مند شوید.

 

 

 

ماه عسل لاکچری در کشورهای خارجی

 

  • بالی یکی از زیباترین و رویایی‌ترین جزایر برای سفر و گردشگری است که در سال‌های اخیر نیز با گسترش پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و انتشار عکس‌ها و فیلم‌های بسیاری از این جزیره، به یکی از مقاصد محبوب زوجین برای ماه عسل تبدیل شده است. بالی یکی از جزایر کوچک اندونزی است که با دارا بودن طبیعتی بکر و هتل‌های بسیار لوکس و جاذبه‌های دیدنی متنوع، با آغوشی باز از مسافران خارجی استفبال می‌کند. جنگل‌های سرسبز و انبوه، سواحل زیبا و اقامتگاه‌های لوکس، فضاهای جشن و مهمانی، ویلاهای جنگلی و … موجب شده است تا زوجین برای ماه عسل خود این منطقه را انتخاب کنند.

 

  • کاستاریکا نیز یکی از مناطق گردشگری محبوب در آمریکای مرکزی است که با دارا بودن طبیعت بکر و دست نخورده و پوشش گیاهی و جانوری متنوع و تفریحات جذاب و هیجان انگیزی مانند قایق‌سواری، موج‌سواری، غواصی و … به یکی از مناطق محبوب و لوکس برای ماه عسل زوجین تبدیل شده است.

 

  • پاریس که به عنوان شهر عشاق شناخته می‌شود، مقصد رویایی و لاکچری برای ماه عسل شما محسوب می‌‌شود. جاذبه‌های تاریخی و گردشگری متنوع و زیبا، تماشای برج ایفل، کاخ ورسای و قدم زدن در شانزلیزه و خرید از برندهای لوکس و شیرینی‌های فرانسوی، تجربه رویایی و لوکسی را از سفر به فرانسه برای شما رقم می‌زند. در صورتیکه به دنبال یک کشور لاکچری برای دوران ماه عسل خود هستید، کشور فرانسه یک انتخاب عالی است.

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *