خانه
بلاگ
حساب کاربری

کارت گردشگری دبی؛ بهترین دوست شما در سفر به دبی

کارت گردشگری دبی؛ بهترین دوست سفر شما به دبی - توریک
تاریخ انتشار: 1401/12/9

کارت گردشگری دبی یکی از معدود امکاناتی است که کشور امارات به مهمانان خارجی خود ارائه می‌دهد. کشور پیشرفته امارات، دارای تفریحات و امکانات بسیار متنوعی است که برای گردشگران داخلی و خارجی مهیا شده‌اند. این امکانات، در کنار شهر‌های زیبا و جاذبه‌های دیدنی کم‌نظیر، دبی را به پر بازدید‌ترین‌ مقصد توریستی در خاورمیانه تبدیل کرده‌است. اما آیا دوست ندارید که امکانات و تجهیزات دبی را با تخفیفات ویژه‌ای دریافت کرده و پول کم‌تری بابت آن‌ها پرداخت کنید؟ مطمئنا هر عقل سالمی چنین فرصتی را نادیده نمی‌گیرد و به راحتی از آن نمی‌گذرد.

این کارت تخفیف دارای قابلیت‌های مختلفی است که در انواع آن، متفاوت است. بسیاری از افراد که اطلاعات کمی در مورد این کارت دارند، برای تهیه آن دچار مشکل می‌شوند. با توریک همراه باشید تا راه و چاه تهیه کارت گردشگری دبی را به شما نشان داده و شما را با انواع آن آشنا کنیم.

 


قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن!

 

 

کارت گردشگری دبی چیست؟

کارت گردشگری دبی چیست

بعد از اخذ ویزای دبی و در حقیقت همان ویزای امارات، باید هزینه‌های مربوط به سفر خود را برآورد کنید. شما در دبی برای امور مختلفی مانند اقامت، حمل و نقل بین شهر‌ها، خرید، غذا و تفریحات موجود در این کشور مثل پارک‌های آبی، باید هزینه کنید. اگر این هزینه‌ها را مدیریت نکنید، احتمالا با جیب خالی از دبی به ایران برگردید.

برای این کار، نوعی کارت تخفیفی با نام iVenture Card وجود دارد که با استفاده از آن، تا حد زیادی هزینه‌های شما کاهش خواهد یافت. کارت گردشگری دبی دارای تخفیفات ویژه‌ای است که اکثر امکانات و خدماتی که شما در دبی در اختیار دارید را پوشش می‌دهد. معمولا با تهیه این کارت در هر مغازه و رستوران و مراکز خدماتی که بروید، حدود ۵۰ درصد از هزینه‌های شما کاهش می‌یابد. یعنی همه چیز در دبی از رستوران‌ها گرفته تا هتل و تفریحات مختلف، با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار شما قرار خواهد گرفت! در حقیقت با پرداخت هزینه ناچیز، یک تیر و چند نشان می‌زنید. به طوری که در آخر سفر متوجه کاهش صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرتان خواهید شد.

پس می‌توان گفت که کارت گردشگری دبی، امتیازی است که کشور امارات به گردشگران از داخل و خارج این کشور ارائه می‌دهد. البته شاید با این تعاریفی که از iVenture Card بیان کردیم، پیش خودتان فکر کنید که این کارت تنها کارت تخفیفی است که در دبی گردشگران امکان خرید آن و بهره‌مندی از قابلیت‌های آن را دارند. باید خدمتتان عارض شویم که علاوه بر این کارت تخفیفی موارد دیگری نیز وجود دارند که خدمات خاص خود را ارائه داده و تهیه آن‌ها هم بر رفاه شما در این سفر شگفت‌انگیز، اضافه خواهد کرد!

 

 

 

انواع دبی کارت

در بخش ابتدایی مقاله گفتیم که کارت گردشگری دبی انواع گوناگونی دارد. این کارت‌ها هر کدام کاربردهایی دارند که باید قبل از تهیه، این موضوع را مورد توجه قرار دهید. شما باید شرایط و نیازهای خود را در نظر بگیرید تا دقیقاً بدانید که چه نوع کارتی با نیاز‌های شما تناسب دارد. چون در این صورت است که می‌فهمید که دقیقاً چه می‌خواهید و بعد از آن کارت گردشگری دلخواه خود را برای سفر به دبی خریداری می‌کنید. چرا که انواع این کارت تخفیف، علاوه بر نوع خدمات، با توجه به رده سنی هم متفاوت هستند. این به این معنی است که کارت گردشگری که باید برای کودکان تهیه کنید، با کارت گردشگری بزرگسالان فرق می‌کند.

در ادامه انواع کارت گردشگری دبی معرفی شده و قابلیت‌های هریک از آن‌ها را بیان خواهیم کرد:

 

۱. کارت گردشگری DUBAI  SELECT

کارت گردشگری DUBAI  SELECT - کارت گردشگری دبی

DUBAI  SELECT

 

یکی از انواع کارت تفریحی گردشگری دبی، DUBAI SELECT  است. شیوه استفاده از آن به این صورت است که شما از بین همه جاذبه‌های دبی، حق انتخاب ۳ مورد از آن‌ها را دارید. با انتخاب این سه جاذبه شهر دبی می‌توانید با تخفیفات بالایی، از آن‌ها دیدن کنید. هزینه DUBAI  SELECT برای کودکان و بزرگسالان کمی تفاوت دارد. اما این تفاوت چندان قابل توجه نیست. با استفاده از این نوع کارت گردشگری دبی، می‌توانید همه خدمات موجود در سه جاذبه دیدنی شهر دبی را که به دلخواه خود انتخاب کرده‌اید، برخوردار شوید. شرکتی که این کارت را به توریست‌ها ارائه می‌دهد، تخفیف ۵۰ درصدی را برای همه خدمات در نظر گرفته است. این یعنی نصف‌ هزینه‌های لازم برای بازدید از دبی، می‌توانید ۳ مورد از بهترین جاذبه‌ها و اماکن تفریحی و توریستی آن را ببینید.

 

 

 

۲. کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass

کارت گردشگری Dubai Flexi Attractions Pass - کارت گردشگری دبی

Dubai Flexi Attractions Pass

 

کارت Dubai Flexi Attractions Pass نوع دیگری از کارت توریستی دبی است. با در دست داشتن این کارت، از ۳۹ درصد تخفیف بازدید از دبی و تفریح در آن برخوردار خواهید شد. اما با وجود تخفیف کمتر، شما می‌توانید ۵ جاذبه شهر دبی را انتخاب کنید و به بازدید از آن‌ها بروید‌. این ۵ جاذبه خودشان به یک تور دو روزه نیاز دارند تا بتوانید سر فرصت از همه آن‌ها بازدید کرده و از تفریحات گوناگون لذت ببرید. اگر در یک تور مسافرتی دبی شرکت کنید، یک برنامه مشخص برای دبی‌گردی شما در نظر گرفته می‌شود. این یعنی شما فقط به بازدید از اماکنی که در تور تعیین شده، محدود می‌شوید.

اما شما می‌توانید در زمان‌های خالی این تور، با تهیه این نوع از کارت گردشگری دبی از همان جاذبه‌هایی که دوست دارید بازدید کنید. همچنین می‌توانید هر تفریحی که در ۵ جاذبه انتخاب شده وجود دارد را انجام دهید. برای همین است که Dubai Flexi Attractions Pass از محبوبیت زیادی برای بازدیدکنندگان دبی برخوردار است. در واقع این کارت گردشگری به شما آزادی بیشتری در زمان اقامت و خوشگذرانی در دبی خواهد داد.

 

 

 

۳. کارت گردشگری DUBAI  FLEX

کارت گردشگری DUBAI  FLEX - کارت گردشگری دبی

DUBAI  FLEX

 

خدماتی که با استفاده از کارت گردشگری DUBAI  FLEX  از آن‌ها برخوردار خواهید شد با دیگر انواع این کارت فرق دارد. اولین تفاوت در میزان تخفیف لحاظ شده برای دبی گردی است. به طوری که شما از ۴۰ درصد تخفیف بهره‌مند خواهید شد. تفاوت دیگر در تعداد جاذبه‌هایی است که امکان بازدید از آن‌ها را دارید. یعنی شما بعد از تهیه کارت گردشگری DUBAI  FLEX این امکان را دارید که از بین حاذبه‌ها و تفریحات متنوعی که در دبی پذیرای گردشگران هستند، حداقل ۳ مورد و حداكثر ۷ مورد را انتخاب کنید. تفاوت دیگری که بین این نوع از کارت گردشگری دبی با انواع دیگر وجود دارد، هزینه‌ای است که برای خرید آن باید بپردازید. این موضوع را دربخش قیمت کارت توریستی دبی توضیح خواهیم داد.

 

 

 

کارت گردشگری دبی چه کاربردی دارد؟

بعد از دریافت ویزای توریستی و سفر به دبی لازم است که در این شهر گشتی بزنید. به بازدید از جاذبه‌های گردشگری این شهر که در جهان مشهور هستند بروید. هنگام گشتن در دبی و همینطور بازدید از آن، ممکن است دوست داشته باشید که به یکی از رستوران‌های لوکس این شهر رفته و با غذاهای متنوع موجود در این رستوران‌ها، گرسنگی خود را برطرف کنید. بعد از آن اگر به بازدید از جاذبه‌های دیدنی این شهر بروید، نیازمند دریافت بلیط هستید. تفریحاتی هم که در آنجا انتظار گردشگران را می‌کشند، به رزرو بلیط نیاز دارند. به علاوه برای اقامت در هتل‌های گران‌قیمت دبی نیز باید هزینه جدایی را پرداخت کنید. بنابراین شما هر کاری در دبی انجام دهید و از هر خدماتی که استفاده کنید، باید پول بپردازید.

کارت گردشگری دبی به شما کمک می‌کند که این خدمات را با شرایط خاص و تخفیفات قابل توجهی دریافت کنید. هر یک از انواع این کارت تخفیفی محبوب، به میزان خاصی تخفیف برای بازدید  چند مورد از جاذبه‌های دبی را به شما می‌دهد. نتیجه استفاده از این کارت توریستی، صرفه‌جویی در هزینه‌های شما خواهد بود که قطعا شما هم همین را می‌خواهید.

 

نحوه دریافت کارت گردشگری دبی

نحوه دریافت کارت گردشگری دبی

 

نحوه دریافت کارت گردشگری دبی هم یکی از مسائلی است که باید از آن آگاه باشید. برای این منظور اصلا نیازی نیست که کار پیچیده‌ای انجام دهید. در جهت راحتی گردشگران برای دریافت کارت توریستی دبی، سایت‌های متعددی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می‌دهند. یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین آن‌ها، سایت iventurecard.com/us است. در این سایت می‌توانید انواع مختلف این کارت تخفیفی را به همراه خدمات و قابلیت‌های آن‌ها مشاهده کرده و با توجه به نیاز‌ها و شرایط خود، یک یا چند تا از آن‌ها را بخرید. بعد از خرید هر کدام از انواع کارت گردشگری دبی، درهای مکان‌های دیدنی و تفریحات دبی همراه با تخفیف حداکثر ۶۰ درصدی، به روی شما باز خواهد شد.

 

هزینه کارت گردشگری دبی

در هنگام خرید هر چیزی، قیمت آن، جزو موضوعات مهم برای خریدار است. قیمت این کارت به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال مدت زمان اعتبار کارت گردشگری یکی از این عوامل است. کارت تخفیفی دبی از ۳۶ ساعت اعتبار تا ۲ هفته اعتبار، ارائه می‌شود. هر چقدر مدت اعتبار آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می‌شود. علاوه بر اعتبار، تعداد نفرات نیز روی قیمت کارت گردشگری دبی تاثیر می‌گذارد. به خاطر همین موارد است که قیمت این کارت برای کودکان، از ۵۰ یورو تا ۴۰۰ یورو متغیر است. بزرگسالان نیز با توجه به تعداد نفرات و اعتبار کارت، می‌توانند آن را با هزینه ۵۰ تا ۵۵۰ یورو تهیه کنند.

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *