خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین کلاب‌های آنتالیا؛ شب‌هایی که فراموش نمی‌کنید!

بهترین کلاب‌های آنتالیا؛ شب‌هایی که فراموش نمی‌کنید!
تاریخ انتشار: 1402/7/12

آنتالیا یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین شهر‌های ترکیه است که در غرب ترکیه قرار دارد و همه ساله، به ویژه در فصل تابستان میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان می‌باشد. در آنتالیا جاذبه‌های دیدنی و تفریحی زیادی وجود دارد که کلاب‌ها یکی از آن‌ها هستند. اغلب گردشگران در سفر به آنتالیا به دنبال بهترین کلاب‌های آنتالیا هستند تا شب‌های هیجان‌انگیز و پر جنب‌و‌جوشی داشته باشند. اگر شما هم قصد سفر به آنتالیا را دارید و می‌خواهید با کلاب‌های آن آشنا شوید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با بهترین کلاب‌های آنتالیا آشنا شویم.

 

کلاب سیلا ( Ceila Club)

در اولین مورد از بهترین کلاب‌های آنتالیا، Club Ceila را معرفی می‌کنیم که یکی از کلوپ‌های شبانه برجسته آنتالیا است. کلاب سیلا، به طور یکپارچه از ساحل Ceila در طول روز به Club Ceila در شب تبدیل می‌شود. کلاب سیلا میزبان طیف وسیعی از سرگرمی‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی است که با نمایش‌های رقص منحصربه‌فرد، مهمانی‌های پر جنب‌و‌جوش و شلوغ و اجرا‌های زنده باورنکردنی، جای تعجب نیست که بک انتخاب برتر برای گردشگران باشد. از آنجایی که هزینه ورودی کلاب سیلا از 50 تا 70 لیر برای هر نفر و هزینه میز نیز 100 لیر است، می‌توان آن را گران‌ترین کلاب آنتالیا که در این لیست جای می‌گیرد، معرفی کرد..

 

  • آدرس کلاب سیلا: آنتالیا، موراتپاشا، جاده Fener، Çağlayan.
  • ساعت کاری: همه روزه از 11:00 الی 4:00 صبح.

 

کلاب کریستال ( Klub Kristall)

کلاب کریستال ( Klub Kristall) - بهترین کلاب‌های آنتالیا

 

کلوب کریستال که توسط تاجر روسی الکساندر ایوانوف مدیریت می‌شود، به عنوان یکی از معتبرترین کلاب‌های شبانه آنتالیا و محبوب در میان گردشگران شناخته می‌شود. کریستال شامل شش بخش، از جمله کلاب شبانه، بخش VIP برای مهمانان ویژه و معروف، رستوران، ساحل، کارائوکه و استراحت است. در این مکان می‌توانید در دریا شیرجه بزنید، آفتاب بگیرید، در قسمت کارائوکه آواز بخوانید یا از اجرای دی‌جی‌ها و خوانندگان ترکی و روسی و گروه‌های موسیقی لذت ببرید.

 

  • آدرس کلاب کریستال: آنتالیا، دنیز کاد، Merkez Mah.
  • ساعت کاری: همه روزه از 12:00 الی 5:00 صبح

 

کلاب سوهو (Soho Club)

کلاب سوهو (Soho Club) - بهترین کلاب‌های آنتالیا

 

سوهو، یک مورد از بهترین نایت کلاب آنتالیا است که به دلیل فضای پر‌جنب و‌جوشی که دارد، شهرت بین‌المللی به دست آورده است. این کلوپ اغلب اولین انتخاب برای گردشگرانی است که برای تعطیلات به ترکیه سفر می‌کنند. سوهو دارای بهترین پیست‌های رقص در میان کلوپ‌های شبانه آنتالیا است که میزبان انواع اجراهای موسیقی، نمایش‌های رقص و کنسرت‌های هنرمندان مشهور ترکیه و جهان است. هر تابستان، سوهو کلاب به یک مکان شلوغ تبدیل می‌شود که هم محلی‌ها و هم خارجی‌ها را برای رقصیدن و لذت بردن دعوت می‌کند. فراموش نکنید که اگر به آنتالیا سفر کردید، حتما به این کلاب آمده و کوکتل‌های جذاب و نوشیدنی‌های خاص آن‌ را امتحان کنید. هزینه ورودی کلاب سوهو از 30 تا 50 لیر متغیر است.

 

  • آدرس کلاب سوهو: آنتالیا، موراتپاشا، Şirinyalı، Lara Cd.
  • ساعت کاری: همه روزه از 11:00 الی 4:00 صبح

 

کلاب گاگا ( GaGa Club)

کلاب گاگا ( GaGa Club) - بهترین کلاب‌های آنتالیا

 

گاگا کلاب، یکی از جدیدترین کلوپ‌های شبانه در آنتالیا است که به سرعت در میان گردشگران و مردم خود آنتالیا محبوب شده است. این مکان که در کنار صخره‌های منطقه لارا واقع شده است، دارای مناظر خیره‌کننده و پیشرفته‌ترین سیستم‌های صوتی و نوری است که آن را به یک کلوپ شبانه با کیفیت تبدیل می‌کند. کلاب گاگا میزبان اجراهای دی جی‌های مشهور، نمایش‌های رقص مسحورکننده، اجراهای صحنه‌ای جذاب و مهمانی‌های مفهومی منحصر به‌فرد است. کلاب گاگا مکانی است که محلی‌ها و بازدیدکنندگان بین‌المللی می‌توانند در آن استراحت کرده و در طول شب از رقص و پایکوبی لذت ببرند. به خاطر داشته باشید که قیمت‌ها در کلاب گاگا می‌تواند در سطح بالاتری باشد، اما خدمات و محیط بی‌نظیر کلاب، آن را به مقصدی تبدیل می‌کند که هر گردشگری باید بازدید از آن را در برنامه تور آنتالیا خود جای دهد.

 

  • آدرس کلاب گاگا: آنتالیا، موراتپاشا، Fener, Lara Cd.
  • ساعات کاری: همه روزه 24 ساعته باز است.

 

کلاب ماسیمو (Massimo Club)

تعداد بهترین کلاب‌های آنتالیا هم مانند دیگر دیدنی‌های آن بیشمار است. کلاً ترکیه کشور زیبایی است که شهر‌های زیبایی را در خود جای داده است. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم علاوه بر آنتالیا، گشت‌و‌گذار با تور استانبول را هم در برنامه سفر‌های خود قرار دهید. Massimo یکی از جالب‌ترین و محبوب‌ترین کلاب‌های آنتالیا است که در طول روز به عنوان یک رستوران عالی و با‌کیفیت خدمت کرده و در شب نیز به یک مکان سرگرمی فوق‌العاده تبدیل می‌شود. ماسیمو با منوی گسترده، مناظر خیره‌کننده و دکوراسیون مدرن خود، بهترین امتیاز را از بازدیدکنندگان دریافت می‌کند. در این کلاب فوق‌العاده می‌توانید از موزیک و اجرا‌های باشکوه دی جی و همچنین غذاهای لذیذ و کوکتل‌های بسیار خوشمزه لذت ببرید. البته یک نکته مهم این است که قیمت‌ها در این کلاب می‌توانند در سطح بالاتری از دیگر کلاب‌ها باشند.

 

  • آدرس کلاب ماسیمو: آنتالیا، موراتپاشا، Şirinyalı
  • ساعت کاری: همه روزه از 16:30 الی 11:00 شب

 

کلاب باغ تابستانی (Club Summer Garden)

کلاب باغ تابستانی (Club Summer Garden) - بهترین کلاب‌های آنتالیا

 

کلاب معروف باغ تابستانی در آنتالیا، برای کسانی که به دنبال یک کلاب برای مهمانی تا صبح در آلانیا هستند، عالی است. این کلاب که در فضای باز حدود 10 کیلومتر با مرکز شهر آلانیا فاصله دارد، در طول روز به عنوان یک رستوران عمل کرده و غذا‌های مختلفی را سرو می‌کند. پس از غروب آفتاب نیز، به یک دیسکو و کلاب شبانه تبدیل می‌شود که می‌توانید تا خود صبح در آن با آهنگ‌های انگلیسی، ترکی و روسی به رقص و پایکوبی بپردازید. با کمال تعجب، کلاب باغ تابستانی به کودکان هم اجازه ورود می‌دهد، بنابراین شما می‌توانید حتی بچه‌های کوچک خود را هم به آنجا ببرید. هنگامی که به داخل کلاب قدم می‌گذارید، یک مخزن بزرگ را خواهید دید که یک کوسه در آن قرار دارد. همچنین این کلاب با نور نئون و درختان نخل به طرز زیبایی تزئین شده که حال‌و‌هوای گرمسیری و تابستانی دارد.

 

  • آدرس کلاب Summer Garden: آنتالیا، آلانیا، کوناکلی، بلوار غازی مصطفی کمال.
  • ساعات کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح تا 5 صبح

 

علاوه بر ترکیه ‌و شهر‌های دیدنی معروف آن مانند استانبول و آنتالیا، یکی از شهر‌های گردشگری که در نزدیکی ایران قرار دارد و در بین ایرانیان بسیار محبوب است، دبی است. برای کسب اطلاع از شرایط تور دبی و سفر به آن و همچنین چگونگی اخذ ویزای دبی، شرکت گردشگری توریک می‌تواند کمک زیادی به شما بکند.

 

کلاب جولی جوکر (jolly joker Club)

کلاب جولی جوکر (jolly joker Club) - بهترین کلاب‌های آنتالیا

 

کلاب جولی جوکر، کلابی است که بیشتر به خاطر اجرا‌های زنده موسیقی معروف است. این کلاب که حدودا ظرفیتی معادل ۵۰۰ نفر را دارد، شب‌های زیادی میزبان هنرمندان مشهور ترکیه و جهان است. این کلاب را می‌توان بهترین نایت کلاب آنتالیا برای ایرانیان معرفی کرد، چرا که برخی خوانندگان ایرانی نیز در آن به اجرای زنده می‌پردازند. علاوه بر این، پاتوق برخی از هنرمندان ترکیه‌ای هم هست و شب‌های زیادی می‌توانید برخی از آن‌ها را در حال رقص و پایکوبی ببینید. علاوه بر این، در بخش جنوبی کلاب، خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های بسیار عالی هم وجود دارند. این کلاب، به خاطر موسیقی راک، کوکتل‌های خوشمزه، غذاهای عالی و محیط آرامش بخشی که دارد، بسیار در میان مردم آنتالیا محبوب است.کلاب جولی جوکر یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت ۲۰۰ خودرو دارد که باعث می‌شود هیچ نگرانی از بابت جای پارک نداشته باشید.

 

  • آدرس کلاب جولی جوکر: آنتالیا، شیرینالی ماه، İsmet Gökçen Cad.
  • ساعات کاری: همه روزه از 11:00 الی 02:00 بامداد

 

کلاب هاوانا (Havana Club)

کلاب هاوانا، ارزان‌ترین کلاب آنتالیا است که در این لیست معرفی می‌شود. این کلاب که در آلانیا قرار دارد، از رقصندگان افسانه‌ای میزبانی کرده و مهمانی‌های خصوصی و اجراهای افسانه‌ای خوانندگانی از کشورهای لاتین، کوبا، برزیل در آن اجرا می‌شود. کلاب هاوانا یکی از محبوب‌ترین کلاب‌های نایت لایف در آلانیا است که می‌توانید شب‌های فراموش‌نشدنی با رقص، پایکوبی، موسیقی و صرف نوشیدنی در آن داشته باشید.

 

  • آدرس کلاب هاوانا: آنتالیا، آلانیا، جاده Hukumet
  • ساعات کار: همه روزه از صبح تا پاسی از شب.

 

 

 

کلاب رابین هود (Robin Hood Club)

کلاب رابین هود (Robin Hood Club) - بهترین کلاب‌های آنتالیا

 

آخرین مورد از بهترین کلاب‌های آنتالیا که قصد معرفی آن را داریم، کلاب رابین هود است. کلاب رابین هود یک کلوپ شبانه بزرگ در قلب خیابان آلانیا است که 3 طبقه با تم‌های مختلف دارد که هر کدام ژانر متفاوتی از موسیقی از جمله موسیقی هیپ هاپ و ترکی را پخش می‌کنند. در طبقه اول آن که به‌عنوان یک کلاب لاتین تعیین شده است، مهمانی‌هایی با آهنگ‌های خارجی از ایگلسیاس، شکیرا و ریکی مارتین برگزار شده و افراد در آن به رقص و پایکوبی می‌پردازند. پشت بام این کلاب هم در نوع خود جالب است. جایی که می‌توانید تمام شب را زیر ستاره‌ها برقصید، نوشیدنی بنوشید و از تماشای منظره‌ای دیدنی از بندر و قلعه آلانیا لذت ببرید.

 

  • آدرس کلاب رابین هود: آنتالیا، آلانیا، Çarşı
  • ساعات کار: دوشنبه از ساعت 21:45 تا نیمه شب، سه شنبه از 12 صبح تا 6 بعد از ظهر و از 9 بعد از ظهر تا 3 صبح، چهارشنبه تا یکشنبه از ساعت 9 بعد از ظهر تا 3 صبح

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *