خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین کلاب‌های دبی که قبل از رفتن باید بشناسید

بهترین کلاب‌های دبی
تاریخ انتشار: 1402/7/4

دبی از مقصدهای پرطرفدار برای سفر و حتی مهاجرت است و سالانه افراد زیادی به این شهر مدرن و زیبا سفر می‌کنند. این شهر برای مسافران و مردم، مکان‌ها و جاذبه‌های تفریحی بسیاری را فراهم کرده است. وجود تفریحات متنوع باعث می‌شود تا افراد در هنگام تصمیم‌گیری کمی سردرگم شوند. یکی از این تفریحات که اغلب جوانان به آن علاقه دارند، کلاب‌ها هستند. سپری کردن بخشی از اوقات فراغت در یکی از بهترین کلاب‌های دبی می‌تواند خاطره‌ای لذت‌بخش را برای شما ایجاد کند. اگر به دنبال اخذ ویزای دبی هستید یا این‌که قصد رزرو تور دبی را دارید، برای آشنایی با بهترین کلاب‌های دبی و ثبت خاطره‌ای زیبا برای خود و خانواده‌تان مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

لیست محبوب‌ترین کلاب‌های دبی

لیست محبوب‌ترین کلاب‌های دبی

در این بخش، فهرستی از بهترین کلاب‌های دبی را که در میان مسافران بسیار محبوب هستند، برای شما آورده‌ایم:

۱. کلاب بیلیونر دبی

شما برای رفتن به کلاب بیلیونر که از بهترین کلاب‌های دبی است باید از قبل، وقتی را مشخص کنید. این کلاب در هتل تاج دبی واقع ‌شده است و از امکانات ویژه آن می‌توان به رستوران‌های با منوی چندگانه، استخر شیک و مجلل و تراس با نمای برج خلیفه اشاره کرد. کلاب بیلیونر جزء بهترین نایت کلاب‌های دبی است که به شما اجازه می‌دهد تا یک شب زیبا و خاطره‌انگیز برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید. این کلاب اغلب محل رفت‌وآمد سلبریتی‌ها، صاحبین شرکت‌های بزرگ و تجار است. نورپردازی‌های رنگارنگ و مجسمه‌های هنری، فضایی لوکس و مدرن را برای این کلاب ایجاد کرده است.

۲. کلاب وایت دبی

کلاب وایت از محبوب‌ترین کلاب‌های این شهر است. این کلاب در بالای پشت‌بام قرار گرفته است و می‌تواند یک ویوی زیبا و دیدنی از شهر دبی را در اختیار مسافران و توریست‌ها بگذارد. شما می‌توانید بهترین خوانندگان دنیا را در این کلاب پیدا کنید. این کلاب توانسته به مدت سه سال پیاپی برنده بهترین کلاب‌های دبی شود. در صورت علاقه‌مندی به فضاهای VIP می‌توانید از قبل وقتی را رزرو کنید. کلاب سفید دبی هر شب گردشگران و افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. دقت داشته باشید که یکی از قوانین این کلاب پوشیدن لباس‌های کلاسیک است. پس حتماً از قبل، فکری برای لباس خود کرده باشید.

پیشنهاد می‌شود: لوکس‌ترین تفریحات دبی

۳. کلاب اکت دبی

اکت کلاب گزینه دیگری است که در لیست بهترین کلاب‌های دبی قرار می‌گیرد و شما برای دسترسی به آن باید به خیابان لوکس شیخ زاید بروید. اکت کلاب در میان گردشگران دبی بسیار محبوب است و طرفداران خاص خود را دارد. شما در این کلاب در کنار سرو شام می‌توانید از برنامه‌های جذاب و متنوع کلاب لذت ببرید و تجربه‌های ویژه‌ای را کسب کنید. کلاب اکت شبی شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

۴. کلاب آرمانی پرایو

همه ما دبی را با برج خلیفه آن می‌شناسیم. این کلاب معروف و پر زرق‌وبرق در برج خلیفه دبی قرار دارد و از لوکس‌ترین کلاب‌های این شهر است. قبل از رفتن به این کلاب از پرپول بودن جیب خود مطمئن باشید. معروف‌ترین دی جی‌های دنیا در کلاب آرمانی پرایو اجرای زنده دارند. برای ورود به این کلاب باید بهترین لباس‌های خود را بپوشید و تصورتان این باشد که قرار است به یک مهمانی لوکس پا بگذارید.

بهترین نایت کلاب‌های ایرانی دبی

بهترین نایت کلاب‌های ایرانی دبی

در صورتی که می‌خواهید یک شب خوب را در دبی تجربه کنید، به یکی از کلاب‌های زیر بروید:

۱. کلاب Haute

Haute بهترین نایت کلاب ایرانی دبی است که فضایی شیک و مدرن دارد و در میان گردشگران ایرانی بسیار پرطرفدار است. این کلاب را بیشتر به دلیل خلاقیت‌هایش در زمینه نورپردازی و موسیقی می‌شناسند.

۲. کلاب Drai’s

Drai’s از کلاب‌های بسیار زیباست که تجهیزات مدرن آن را به بهترین کلاب‌های دبی تبدیل کرده است. شما در این کلاب می‌توانید از برنامه‌های شاد و متنوع و نمایش‌های موسیقی و رقص‌های محبوب نهایت لذت را ببرید.

۳. کلاب Boudoir

این کلاب برای خانواده‌های ایرانی طراحی ‌شده است و فضای بسیار زیبایی دارد. موسیقی‌های خوب و منحصر به فرد آن باعث شده تا از محبوب‌ترین کلاب‌ها در میان ایرانیان محسوب شود.

بهترین کلاب‌های ساحلی دبی

بهترین کلاب‌های ساحلی دبی

برای افرادی که به مناظر ساحلی و آب و هوای کنار دریا علاقه دارند، کلاب‌های زیر را پیشنهاد می‌دهیم:

۱. بلا بلا

کلاب ساحلی بلا بلا از بهترین کلاب‌های ساحلی دبی است که مجوز فروش الکل، قلیان و پخش موسیقی زنده را دارد. این کلاب روبه‌روی اقامتگاه ساحلی جمیرا واقع‌ شده است. چشم‌انداز زیبای اقیانوس، نمایی بی‌نظیر برای این کلاب ایجاد کرده است. شما می‌توانید از استخر بسیار بزرگ این محیط نیز استفاده کنید.

۲. وایت پیچ

وایت پیچ از کلاب‌های ساحلی آتلانتیس دبی است که یک عرشه بادی، ناهارخوری با فضای باز و استخر بسیار زیبا را شامل می‌شود. در عرشه بادی آن می‌توانید لحظه زیبای غروب خورشید را تماشا کنید. مناظر دورنمای دبی از این کلاب بسیار دیدنی هستند. این کلاب برای وعده‌های غذایی خاص خود مقدار 50 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

۳. Zero Gravity

این کلوپ ساحلی زیبا شامل بار، استخر و رستوران است و در نزدیکی یک مرکز چتربازی قرار دارد. این کلاب ساحلی لحظات خوشی را برای شما به ارمغان می‌آورد و شما می‌توانید یک روز کامل را در آن بگذرانید. آفتاب گرفتن در استخر کلاب بسیار لذت‌بخش خواهد بود. برای استفاده از خدمات استخر، تعویض لباس، حوله‌ها و صرف میوه تازه و بستنی باید بلیط تهیه کنید.

نتیجه‌گیری

ما در این مقاله لیست بهترین کلاب‌های دبی را به شما معرفی کردیم که این لیست شامل بهترین کلاب‌های ایرانی و همچنین بهترین کلاب‌های ساحلی این شهر لوکس و مدرن است. به دلیل این‌که تفریحات مربوط به کلاب‌ها در سراسر دنیا محبوبیت دارد، شما می‌توانید قبل از تهیه هر توری، در مورد لیست بهترین کلاب‌های آن‌ها تحقیق کرده و از قبل وقتی را برای خود و دوستانتان رزرو کنید. آژانس توریک در تمامی مراحل سفرهای توریستی، همراه شما خواهد بود.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *