خانه
بلاگ
حساب کاربری
هوشمندانه سفر کن! خرید آنلاین تور در توریک

فهرست مطالب

رفع ریجکتی ویزای کانادا در کورت (سیر تا پیاز)

ریجکتی ویزای کانادا
تاریخ انتشار: 1402/9/6

رفع ریجکتی ویزای کانادا یکی از مواردی است که پروسه اخذ ویزای این کشور بسیار مهم و تخصصی است. از آنجایی که افراد زیادی سالانه اقدام به دریافت ویزای کشور کانادا می‌کنند و امکان قبول شدن همه این درخواست ها وجود ندارد، موارد مختلفی وجود دارند که در آنها درخواست دریافت ویزای کانادا با مخالفت روبرو می‌شود.

افرادی که با ریجکت روبرو می‌شوند معمولا به دنبال این هستند که نظر دولت کانادا در مورد پرونده خود را تغییر دهند و می‌توانند با اعتراض به اداره مهاجرت این کار را انجام دهند. در ادامه این مقاله از شرکت خدمات گردشگری توریک در مورد نحوه اعتراض اصولی به این موضوع صحبت خواهیم کرد.

کورت  چیست؟

منظور از کورت همان دادگاه فدرال کانادا می‌باشد و زمانی که درخواست فردی برای دریافت انواع ویزای کانادا رد می‌شود می‌تواند به کورت مراجعه کند.

در واقع در صورتی که اداره مهاجرت کانادا به هر دلیل تصمیم بگیرد که درخواست شما را برای اخذ ویزا را ریجکت کند و به شما ویزا ندهد می‌توانید با مراجعه به کورت و شکایت از این اداره، به تصمیم گرفته شده اعتراض کنید و سعی کنید که رای داده شده توسط اداره مهاجرت را تغییر دهید.

البته تنها در صورتی که مطمئن هستید در رسیدگی به پرونده شما اشتباهی شده یا اینکه دلیل منطقی و کافی پشت رد شدن درخواست شما نبوده است باید به این دادگاه مراجعه کنید.

قصد سفر توریستی به کانادا را دارید؟ با تکمیل فرم زیر مشاوره و اعتبارسنجی رایگان دریافت خواهید کرد.


در کورت چه کسی از شما دفاع می‌کند؟

برای دفاع از پرونده شما در کورت تنها دو نفر می‌توانند پیش قدم شوند که یا خودتان یا وکیلتان هستید.

گرفتن وکیل در این شرایط حتما توصیه می‌شود چون که قطعا خود شما با پیچیدگی‌های قوانین مهاجرت آشنایی کامل ندارید و احتمال اینکه بتوانید به شکل مناسب از پرونده خود دفاع کنید پایین است.

منظور از وکیل هم در این مورد یک وکیل ایرانی یا مشاور امور مهاجرتی شما نیست، بلکه باید یکی از وکیل های حقوقی دارای مجوز در کشور کانادا باشد.

اقدامات ضروری قبل از اعتراض به ریجکت ویزای کانادا

قبل از اینکه برای اعتراض به رد درخواست خود به کورت مراجعه کنید توصیه می‌شود که اقدامات زیر را انجام دهید:

  • دانستن دلیل رد شدن می‌تواند به شما کمک کند که به شکل هوشمندانه تری به این موضوع اعتراض کنید. به همین دلیل قبل از مراجعه به کورت باید از اداره مهاجرت کانادا درخواست کنید که به شما کیس نت یا نت آفیسر ویزا را بدهد تا بتوانید متوجه دلیل دقیق رد شدن خود شوید.
  • در صورتی که دلیل رد شدن درخواست شما ناقص بودن مدارک ارائه شده می‌باشد حتما قبل از مراجعه به کورت مدارک خود را کامل کنید و تمام ایرادات پرونده خود را از بین ببرید.
    ممکن است دلیل رد شدن پرونده شما متقاعد نشدن افسر ویزا از دلیل شما برای مهاجرت به کشور کانادا باشد که باید به آن هم توجه کنید. در صورتی که دلیل رد شدن شما مشکل در پرونده باشد راحت تر می‌توانید رای اداره مهاجرت را برگردانید.

ریجکت ویزای کانادا

روش‌های اعتراض به ریجکتی ویزای کانادا

برای اینکه بتوانید به ریجکتی درخواست ویزا به خوبی اعتراض کنید باید دلیل مناسبی‌ را برای اعتراض خود پیدا کنید. منطقی نبودن رد درخواست، منصفانه نبودن آن و خطا در حقیقت یا تفسیر قانون می‌توانند دلایل مناسبی برای شما باشند که به این موضوع اعتراض کنید. برای درک بهتر هر کدام از این موارد مثال های زیر را آماده کرده ایم که عبارتند از:

منطقی نبودن دلایل ریجکتی ارائه شده

دلیل رد درخواست شما توسط افسر ویزا این بوده است که به اندازه کافی به کشور مبدا خود وابستگی نشان نداده اید که این موضوع را نمی‌توان با روش های منطقی اثبات کرد و می‌توانید به آن اعتراض کنید.

منصفانه نبودن دلایل ریجکتی ارائه شده

افسر ویزا درخواست شما را به یک دلیل غیر منصفانه و نامربوط مثل مجرد بودن شما رد کرده است.

خطا در حقیقت یا تفسیر قانون

ممکن است هنگام گرفتن ویزای تحصیلی، افسر ویزا رشته تحصیلی مورد نظر شما را اشتباه عنوان کند و آن را دلیل رد شدن درخواست شما بداند که نوعی خطا در حقیقت به شمار می‌رود.

دلایل اصلی ریجکتی درخواست دریافت ویزای کانادا

دلایل ریجکت ویزای کانادا بسیار گسترده است. در ادامه سه مورد از رایج ترین دلایل ریجکتی ویزای کانادا را بیان کرده‌ایم. این سه مورد عبارتند از:

ریجکتی ویزا کانادا

مشخص نبودن هدف از سفر

می‌توان گفت که رای ترین دلیل رد درخواست دریافت ویزا مشخص نبودن دلیل یا هدف سفر اعلام می‌شود. به طور کلی نمی‌توان به شکل دقیق مشخص کرد که هدف از مهاجرت یا سفر به کانادا چیست و این یک موضوع کلی به شمار می‌رود. در واقع در بیشتر مواقع منظور از مشخص نبودن هدف سفر این است که مدارک ارائه شده توسط شما دارای تناقض هستند. برای مثال مواردی مثل سوابف تحصیلی ضعیف، مدرک زبان ناکافی و study plan نامناسب می‌توانند از مواردی باشند که احتمال این موضوع را بالا می‌برند.

عدم اثبات وابستگی‌های خانوادگی

یکی دیگر از دلایل رایج رد شدن درخواست های ویزا وابستگی های خانوادگی یا Family ties می‌باشد. اداره مهاجرت برای اینکه بتواند به شما ویزا بدهد باید متقاعد شود که بعد از اتمام اعتبار ویزای خود به کشورتان بازمی‌گردید و در کانادا باقی نمی‌ماند. به همین دلیل در صورتی که وابستگی های خانوادگی خود در کشورتان را شفاف نکنید ممکن است درخواست شما رد شود. در صورتی که فامیل یا خویشاوندان مختلفی را در کانادا داشته باشید هم احتمال این که درخواست رد شود بالا می‌رود.

مشخص نبودن منابع مالی (تمکن مالی ویزا)

در صورتی که تمکن مالی ویزای کانادا برای تامین نیاز های ضروری خود هنگام حضور در کانادا را نداشته باشید هم درخواست ویزای شما رد خواهد شد. اینکه تمکن مالی شما تا چه حدی بررسی شود می‌تواند به نوع ویزایی که برای دریافت آن اقدام می‌کنید هم بستگی داشته باشد. برای مثال تمکن لازم برای ویزای تحصیلی با ویزای کاری تفاوت دارد.

بنابراین مدارک لازم را برای اینکه نشان دهید می‌توانید نیاز های مالی خود را در این کشور رفع کنید باید فراهم کنید. در صورتی که افراد دیگری را هم به همراه خود می‌برید باید اثبات کنید که توانایی حمایت مالی از آنها را را هم دارید. در صورتی هم که از یک اسپانسر یا ساپورتر مالی برای این موضوع استفاده می‌کنید باید تعهدات محضری فرد مورد نظر را به اداره مهاجرت ارائه دهید.

سایر دلایل

دلایلی که گفته شد معمولا از دلایل کلی رد شدن درخواست ویزا هستند و ممکن است که دلایل جزئی مختلف دیگری هم وجود داشته باشند که درون پرونده شما ثبت نمی‌شوند. برای اینکه بتوانید دلیل مشخص رد شدن درخواست ویزای خود را پیدا کنید می‌توانید ازاداره مهاجرت درخواست کنید که آن را به شما ارائه بدهد. برخی از سایر دلایل رد شدن درخواست ویزای شما می‌توانند موارد زیر باشند:

  • ناقص بودن یا صحیح نبودن مدارک ارائه شده
  • داشتن سو پیشینه کیفری
  • عدم رعایت لزومات بهداشتی و سلامتی
  • شک و تردید افسر ویزا در مورد نیت شما از سفر به کانادا

رفع ریجکتی ویزای کانادا

مراحل رفع ریجکتی ویزای کانادا

فرآیند اعتراض به رد درخواست دریافت ویزای کانادا دارای مراحل مختلفی می‌باشد که این مراحل عبارتند از:

  • بعد از اینکه درخواست شما رد شد در صورتی که در کشور کانادا باشید ۱۵ روز و در صورتی که خارج از این کشور باشید ۶۰ روز فرصت دارید که به این موضوع اعتراض کنید.
  • در این مرحله باید پرونده خود را برای ورود به کورت ارسال کنید که به آن leave در کورت می‌گویند. در واقع باید پرونده و مدارک خود را به قاضی کورت نشان دهید تا او تصمیم بگیرد که پرونده شما ارزش بررسی را دارد یا خیر.
  • در مرحله بعدی اداره مهاجرت باید دلیل رد کردن درخواست شما را به دادگاه اعلام کند. این کار توسط وکیل های اداره مهاجرت انجام می‌شود و آنها تا ۳۰ روز بعد از اعلام کورت وقت دارند که دلیل دقیق این موضوع را برای قاضی مشخص کنند.
  • در این مرحله وکیل شما باید دفاعیه رسمی را از جانب شما برای کورت ارسال کند. این دفاعیه شامل مدارک و اسنادی می‌باشد که نشان می‌دهند رد شدن درخواست شما نابجا بوده است. یکی از بهترین روش هایی که وکیل ها برای طراحی دفاعیه شما از آن استفاده می‌کنند مطالعه پرونده های دیگری است که در کورت به آنها رسیدگی شده است. آنها با این کار می‌توانند استدلال های لازم برای نفی کردن دلایل اداره مهاجرت برای رد درخواست شما را پیدا کنند. وکیل شما برای ارسال دفاعی ۳۰ روز فرصت خواهد داشت.
  • بعد از اینکه وکیل دفاعیه شما را فرستاد اداره مهاجرت هم دفاعیه خود را در پاسخ به اظهارات شما ارسال می‌کند. وکیلی که اداره مهاجرت استخدام می‌کند سعی می‌کند که دلایل آورده شده در دفاعیه شما را بی اثر کند و در واقع قاضی را متقاعد کند که تصمیم گرفته شده توسط اداره مهاجرت درست بوده است.
  • در این مرحله لازم است که قاضی شما برای پاسخ به دفاعیه ارسال شده توسط اداره مهاجرت پاسخ دهد. وکیل شما برای این کار ۱۰ روز فرصت خواهد داشت. ارسال این پاسخ از این لحاظ ضروری است که باعث می‌شود حرف آخر را شما زده باشید نه اداره مهاجرت.
  • بعد از اینکه قاضی دفاعیه های هر دو طرف را بررسی و مطالعه کرد در مورد اینکه پرونده شما به کورت وارد شود یا خیر نظر خواهد داد. در صورتی که قاضی اجازه ورود به کورت را بدهد بعد از ۳۰ تا ۹۰ روز جلسه استماع برگزار خواهد شد و در صورتی هم که قاضی اجازه ندهد پرونده مختومه اعلام می‌شود.
  • در مرحله بعدی جلسه استماع برگزار خواهد شد که در آن صحبت های شما و اداره مهاجرت شنیده خواهند شد. این جلسه معمولا حدود ۹۰ دقیقه طول می‌کشد و تمام جزئیات آن ثبت و به صورت عمومی منتشر می‌شوند. از جلسات استماع قبلی می‌توانید برای تهیه یک پرونده قوی تر استفاده کنید. در نهایت قاضی در مورد اینکه رای اداره مهاجرت برگردانده شود یا خیر نظر می‌دهد.
  • در صورتی که قاضی به اعتراض شما جواب مثبت بدهد پرونده شما دوباره به اداره مهاجرت ارجاع داده می‌شود و این بار یک افسر ویزای دیگر به آن رسیدگی خواهد کرد.
  • در این مرحله شما باید مدارک ارائه شده به اداره مهاجرت را آپدیت کنید. در واقع باید در طی یک مهلت ۳۰ روزه مدارک جدیدی را به این اداره ارائه دهید. منظور از مدارک جدید هر مدرکی می‌باشد که در این مدت دچار تغییر شده است. برای مثال باید مدارک مالی خود را آپدیت کنید یا نامه به روز شده پذیرش خود را ارسال کنید.
  • در مرحله آخر افسر ویزای جدید مدارک و پرونده شما را بررسی می‌کند و نتیجه نهایی را به شما اعلام می‌کند. در صورتی که مدارک جدید خود را به شکل تمام و کمال به این اداره ارایه دهید احتمال اینکه جواب مثبت را دریافت کنید بسیار. بالاست.

نمونه نامه اعتراض به سفارت کانادا

نمونه نامه اعتراض به سفارت کانادا در صورت رد درخواست دریافت ویزا

برای اینکه نامه اعتراض به رد درخواست دریافت ویزای خود را به دولت کانادا ارایه دهید باید فرمت خاصی را رعایت کنید که در ادامه این فرمت را مشاهده خواهید کرد:

[اسم شما][نشانی شما][شهر، ایالت و کد پستی شما]

[آدرس ایمیل شما]

[تاریخ]

[نشانی سفارت]

[شهر، ایالت و کد پستی سفارت]

افسر محترم ویزا

من برای اعتراض رسمی به رد درخواست اخیرم برای ویزای توریستی کانادا می نویسم. من اطلاعیه رد را در [تاریخ] دریافت کردم و مطلع شدم که درخواست من به دلیل [دلایل رد] رد شده است.

من با احترام با تصمیم رد درخواست ویزای خود مخالفم. من معتقدم که دلایلی که برای ریجکت ارائه شده است معتبر نیست و تمام معیارهای واجد شرایط بودن برای ویزای توریستی کانادا را دارم.

من اسنادی را به این نامه پیوست کرده ام که ادعای من را تأیید می کند که به طور خاص شامل موارد زیر هستند:

[لیست مدارک پشتیبان]

من یک [شغل شما] با سابقه کار قوی در [نام شرکت شما] هستم. من سالها [تعداد] در این شرکت مشغول به کار هستم و حقوق سالانه من [حقوق سالانه شما] است. من از نظر مالی ثبات دارم و بودجه کافی برای حمایت از خودم در طول سفرم به کانادا دارم.

من همچنین شواهدی مبنی بر روابط قوی خود با کشورم ارائه کرده ام. من یک خانه در [شهر شما] دارم و دو فرزند دارم که در اینجا در مدرسه ثبت نام کرده اند. من سابقه کیفری ندارم و هرگز از دریافت ویزا برای هیچ کشوری رد نشده ام.

من قصد دارم برای [هدف بازدید] از کانادا دیدن کنم. من همیشه شیفته فرهنگ و تاریخ کانادا بوده ام و مشتاقم که زیبایی های طبیعی کشور شما را تجربه کنم. من اقامتگاهی را در [نام هتل] در [شهر] رزرو کرده‌ام و برنامه سفر مفصلی را برنامه‌ریزی کرده‌ام که شامل بازدید از [فهرست جاذبه‌ها] می‌شود.

من مطمئن هستم که بازدیدکننده ای مسئولیت پذیر و مطیع قانون در کانادا خواهم بود. من قصد ندارم ویزای خود را بیشتر بگذرانم یا بدون مجوز در کانادا کار کنم. من فقط به دنبال فرصتی هستم تا از کشور زیبای شما دیدن کنم و فرهنگ غنی و شگفتی های طبیعی آن را تجربه کنم.

خواهشمندم در درخواست ویزای من تجدید نظر کنید و ویزای توریستی به من بدهید. من مطمئن هستم که پس از بررسی بیشتر درخواست و مدارک پشتیبان، متوجه خواهید شد که من تمام معیارهای واجد شرایط بودن را دارم و هیچ خطری برای کانادا ایجاد نمی کنم.

از وقت و توجه شما ممنونیم.

خالصانه،

[امضای شما]

[نام چاپی شما]

درخواست رفع ریجکتی ویزای کانادا

رفع ریجکت شدن درخواست دریافت ویزای تحصیلی کانادا

همه افرادی که برای دریافت ویزای کشور کانادا درخواست می‌کنند می‌توانند در صورتی رد درخواست خود به این رای اعتراض کنند. بنابراین در صورتی که درخواست ویزای تحصیلی این کشور را کرده اید و درخواست شما رد شده است می‌توانید به این موضوع اعتراض کنید.

در صورتی که بتوانید دلیل اصلی رد شدن درخواست خود را پیدا کنید می‌توانید با ارسال یک دفاعیه قوی نظر اداره مهاجرت را برگردانید. برای اینکه یک اعتراض اصولی داشته باشید می‌توانید از روش های مختلفی استفاده کنید که برخی از این روش ها عبارتند از:

  • می‌توانید مستقیما سفارت کانادا را مورد خطاب قرار دهید و دلایل منطقی و محکمه پسند لازم را در یک ایمیل به سفارت ارسال کنید. این کار می‌تواند باعث شود که افسر ویزای شما دوباره پرونده شما را بررسی کند.
  • می‌توانید فرم های آنلاینی که اداره مهاجرت برای چنین شرایطی طراحی کرده است پر کنید که پر کردن آنها نیاز به کمک حرفه ای یک وکیل را خواهد داشت.

رفع ریجکت شدن درخواست دریافت توریستی مولتیپل کانادا

برای اعتراض به رد درخواست دریافت ویزای توریستی مولتی کانادا هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید این کار را هر چند دفعه ای که دوست دارید انجام دهید. مراحلی که برای این کار باید طی کنید عبارتند از:

  1. دریافت کپی دلایلی که اداره مهاجرت درخواست شما را رد کرده است.
  2. جمع آوری و ارائه مدارکی که نشان می‌دهند دلایل اداره مهاجرت برای رد درخواست شما بی اساس بوده اند.
  3. نوشتن یک نامه تجدید نظر که قانع کننده، کامل، مختصر، منظم، روشن و شفاف باشد.
  4. ارسال نامه تجدید نظر که روند آن می‌تواند بسته به کشور و محل زندگی شما متفاوت باشد.
  5. شرکت در مصاحبه ای که ممکن است برگزار شود و موضوع آن بحث بیشتر با افسر ویزای اداره مهاجرت می‌باشد.

رفع ریجکت شدن درخواست دریافت ویزای مخصوص همراهان

یکی از مهمترین دلایلی که باعث می‌شود درخواست ویزای همراهان توسط اداره مهاجرت رفع شود این است که افسر ویزا به قصد همراه شما برای برگشت به کشور خود شک می‌کند. در این شرایط تهیه بک بلیط بازگشت از کانادا به نام همراهتان می‌تواند در تغییر نظر این اداره کمک زیادی بکند. به طور کلی باید ثابت کنید که همراه شما قصد ماندن در کانادا را ندارد و می‌خواهد به کشور خود برگردد.

رفع ریجکت شدن درخواست د‌ریافت ویزای کاری کانادا

روند اعتراض به رد شدن درخواست دریافت ویزای کاری کانادا هم مثل سایر انواع ویزا می‌باشد که در مورد آن صحبت شد. رد شدن این نوع ویزا می‌تواند دارای دلایل مختلفی باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • متقاعد نشدن افسر ویزای اداره مهاجرت از اینکه شما بعد از اتمام اعتبار ویزای کاری قصد بازگشت به کشور خود را خواهید داشت.
  • عدم ارائه تمام و کمال مدارک که می‌تواند باعث مشکوک شدن افسر ویزای اداره مهاجرت به درخواست شما شود.
  • واجد شرایط نبودن شما برای کار در کشور کانادا که اداره مهاجرت می‌تواند در این مورد سخت گیر باشد. برای مثال نداشتن مدرک تحصیلی معتبر از نظر دولت کانادا.

سوالات متداول:

احتمال ریجکت شدن درخواست دریافت ویزای تحصیلی کانادا چند درصد است؟

از آنجایی که درخواست ها برای دریافت ویزای تحصیلی کشور کانادا هر ساله بیشتر می‌شوند آمار رد درخواست ها هم بیشتر شده است. طبق آماری که توسط سازمان IRCC ارائه شده است هر ساله حدود ۳۰ درصد از کل درخواست هایی که توسط افراد مختلف از سراسر دنیا برای دریافت ویزای تحصیلی این کشور ارائه می‌گردند رد می‌شوند.

آیا امکان گرفتن ویزای کانادا بعد از ریجکت شدن درخواست اولیه وجود دارد؟

بله، در صورتی که بتوانید به شکل مناسب و اصولی به رد درخواست خود اعتراض کنید و دلایل متقاعد کننده ای را به دولت کانادا ارائه دهید می‌توانید ویزای خود را با وجود رد شدن درخواستتان در مرحله اول دریافت کنید.

آیا رد شدن درخواست دریافت ویزا، بر درخواست ویزا در آینده هم تأثیر می گذارد؟

بله، در صورتی که حتی بعد از گذشت مدتی از رد شدن درخواست ویزای خود، دوباره برای دریافت ویزا اقدام کنید؛ افسر ویزای مربوطه پرونده قبلی رد درخواست شما را هم مطالعه خواهد کرد.

آیا پس از ریجکت شدن درخواست دریافت ویزای کانادا، باید دوباره برای انگشت ‌نگاری بروم؟

خیر، زمانی که شما انگشت نگاری خود را انجام می‌دهید تا ۱۰ سال بعدی لازم نیست که دوباره آن را انجام دهید.

مهلت اقدام به اعتراض به رد درخواست دریافت ویزای کانادا چقدر است؟‌

در صورتی که خارج کانادا هستید ۶۰ روز و در صورتی که درون خاک این کشور هستید ۱۱۵ روز فرصت خواهید داشت.

پروسه بررسی پرونده اعتراض به رد درخواست دریافت ویزای کانادا در کورت چقدر طول می‌کشد؟

نمی‌توان مدت زمان یکسانی را برای همه پرونده ها مشخص کرد اما به طور کلی می‌توان گفت که این موضوع می‌تواند به شکل میانگین ۶ ماه طول بکشد که تحت تاثیر عوامل مختلفی خواهد بود.

آیا برای بردن پرونده ریجکت شدن درخواست دریافت ویزا به کورت کانادا باید حتما وکیل داشته باشیم؟

خیر، اینکه یک وکیل از شما در کورت دفاع کند یک موضوع اخبار نیست اما استخدام یک وکیل توصیه می‌شود. این موضوع می‌تواند باعث شود که احتمال تغییر نظر اداره مهاجرت بیشتر شود.

 ریجکت شدن و ریفیوز شدن درخواست دریافت ویزای کانادا چه تفاوتی دارند؟

زمانی که صحبت از رد شدن درخواست ویزای کانادا می‌شود دو حالت ریجکت و ریفیوز وجود دارند. زمانی که درخواست شما ریجکت می‌شود منظور این است که مدارک ارسال شده نتوانسته اند اداره مهاجرت را متقاعد کنند و باید آنها را بعد از تکمیل کردن دوباره ارسال کنید. با این وجود ریفیوز شدن درخواست شما به شکل دائمی در سوابقتان باقی می‌ماند و نشان دهنده این است که پرونده شما دارای مشکل جدی است.

قصد سفر توریستی به کانادا را دارید؟ با تکمیل فرم زیر مشاوره و اعتبارسنجی رایگان دریافت خواهید کرد.


0 2
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. گلی گفت:

    احتمال ویزا شدن بعد از رفع ریجکتی در کورت، چند درصد است؟

    • touric گفت:

      سلام.
      رفع ریجکتی در کورت کانادا به موارد زیادی مثل دلایل رد درخواست ویزای شما و تجربه وکیل انتخابی شما در ارائه مستندات و دلایل برای رفع ریجکتی بستگی داره.
      با تشکر از نظر شما.