خانه
بلاگ
حساب کاربری

سافاری دبی | آغاز ماجراجویی در سفر به دبی

آغاز ماجراجویی در سافاری دبی
تاریخ انتشار: 1402/8/8

بهترین تجربه‌ای که می‌توانید در طول سفر خود در دبی داشته باشید، مطمئناً سافاری دبی است. شاید برای بیشتر شما کلمه سافاری، تداعی‌کننده آفرود سواری در تپه‌های کویری باشد، اما امروزه دبی تفریحات متفاوت و جذابی را در تورهای خود ارائه می‌کند. در طول سفر به دبی، تور کویر و سافاری می‌تواند یکی از جذاب‌ترین تجربه‌های سفر به این شهر توریستی باشد! سافاری دوبی شامل تفریحات متنوعی از جمله اسکی روی شن، موتورهای چهارچرخ، آفرود سواری، شترسواری و … می‌باشد که با رزرو تور سافاری می‌توانید تجربه بی‌نظیری را در دل کویر برای خود رقم بزنید.

در این مطلب از شرکت خدمات گردشگری توریک، صفر تا صد تجربه سافاری دبی را باهم بررسی خواهیم کرد.

سافاری در صحرای دبی

سافاری در صحرای دبی

سافاری در صحرای دبی یکی از بهترین ورزش‌های دبی است که می‌توانید در طول سفر خود به این شهر توریستی تجربه کنید، چرا که یک تعطیلات ایده آل پر از هیجان را ارائه می‌دهد. صحرای دبی با مناظر مسحورکننده و زمین‌های وسیع و شن‌هایی که زیر انعکاس نورهای روز و شب می‌درخشند، هیجان سافاری را دوچندان می‌کنند. سافاری در صحراهای دبی یک تجربه اساسی است که شما را به سفری دیگر از دبی می‌برد که در آن هیچ ساختمان بلند یا سواحل بکری وجود ندارد، بلکه فقط صحرایی بزرگ از شن‌های طلایی به چشم می‌رسد.

مهم نیست که چه نوع سافاری را می‌خواهید تجربه کنید تفریح در دبی به گونه‌ای طراحی شده‌ است که تجربه بی‌نظیری را برای شما رقم بزنند. جدا از آن فعالیت‌های زیر را هم می‌توانید در تورهای سافاری دبی تجربه کنید:

۱. شترسواری

۲. آفرود

۳. اسکی روی شن

۴. تماشای ستارگان

۵. بالون ‌سواری در میان صحرا

۶. موتور سواری

۷. تماشای حیات وحش دبی

۸. برنامه‌های فرهنگی

سافاری دبی در واقع یک تجربه منحصر به فرد است که این فرصت را به شما می‌دهد تا هیجان کویر را کشف کنید و سنت‌ها و فرهنگ قدیمی اعراب را تجربه کنید. سافاری علاوه بر تجربه‌های هیجان انگیز و جذابی که دارد، به شما بینشی از زندگی بادیه‌نشین‌های قدیمی می‌دهد که مدت‌ها پیش در تپه‌های شنی زندگی می‌کردند و فرهنگ و تاریخ را تا به امروز زنده نگه داشته‌اند. اگر شما هم قصد رزرو تور دبی برای گشت و گذار در این شهر توریستی را دارید، تجربه‌ سافاری در صحرای این شهر را از دست ندهید!

در تور سافاری صحرای دبی چه بپوشیم؟

در تور سافاری صحرای دبی چه بپوشیم؟

در سافاری دبی چی بپوشیم؟! در حالی که هیچ درِس کد مشخصی برای تور سافاری دبی وجود ندارد، اما اغلب توصیه می‌شود لباس‌های راحت بپوشید که در طول روز شما را اذیت نکند. همچنین آب و هوا را در نظر داشته باشید؛ حتی در ماه‌های تابستان نیز، کویر در نزدیکی شب ممکن است سرد شود. شلوار جین و یک پیراهن با یک ژاکت پشمی می‌تواند لباس مناسب سافاری دبی باشد که می‌توانید در هنگام سرد شدن هوا نیز آن را بپوشید. برای بالا رفتن از تپه‌های شنی، کفش‌های راحت و اسپورت بپوشید. همچنین کرم ضد آفتاب را برای محافظت در برابر آسیب‌ نور خورشید و سوختگی فراموش نکنید!

انواع مختلف تورهای سافاری دبی

انواع مختلف تورهای سافاری دبی

تورهای سافاری دبی در اشکال مختلف و با امکانات متفاوتی برگزار می‌شوند، اما عامل متمایزکننده این تورها، زمان برگزاری آن در ساعات مختلف روز است. شما می‌توانید تور سافاری خود را صبح زود، ظهر/عصر یا شب انتخاب کنید. هر کدام این تورها مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و ویژگی های خاص خود را دارند و بهترین آنها بر اساس ترجیحات شما خواهد بود.

۱. سافاری صبحگاهی صحرای دبی

این تورهای سافاری از صبح زود شروع می‌شوند و به شما امکان می‌دهند طلوع خورشید شگفت‌انگیزی را بر فراز صحرا ببینید. سافاری‌های صبحگاهی معمولاً آرامش‌بخش‌تر هستند و بر اساس مجری تور شامل فعالیت‌هایی مانند تماشای طلوع آفتاب، ساندبوردینگ و صبحانه می‌شوند. با رزرو تور سافاری دبی در صبح می‌توانید در کمپ بیابانی استراحت کنید و روز خود را به سبک بادیه نشینی با نوشیدن قهوه و خرمای عربی آغاز کنید. برخی از رویدادهای سافاری صبحگاهی شامل فعالیت‌های انحصاری مانند بالون‌سواری و کاوش در حیات‌وحش و تجربه شتر سواری و آفرود سواری است.

۲. سافاری ظهر و عصر صحرای دبی

با رزرو این تور سافاری، می‌توانید در طول روز در صحرا کاوش کنید، غروب خورشید را بر فراز تپه‌های شنی تماشا کنید و از یک شب جذاب زیر ستاره‌ها لذت ببرید. این تور سافاری‌ شامل فعالیت‌های هیجان‌انگیز مختلف، از جمله شترسواری، سواری با موتورهای چهار چرخ و اجرای رقص‌های سنتی است که می‌توانید در حین مهمتنی شام سنتی از آن لذت ببرید. اگر می‌خواهید یک روز کامل را در کویر سپری کنید، این تجربه سافاری در صحرا در دبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. توجه داشته باشید که سافاری دبی قیمت متفاوتی دارد و هزینه آن بسته به امکاناتی که تور ارائه می‌دهد متفاوت است و به عوامل مختلفی مانند طول برگزاری تور، زمان برگزاری و امکانات و تفریحات آن بستگی دارد.

۳. سافاری شبانه در صحرای دبی

اگر بیشتر اهل شب نشینی هستید، تجربه سافاری شبانه در کویر تجربه تکرارنشدنی‌ای برای شما خواهد بود. سافاری‌های شبانه به شما این فرصت را می‌دهد که در تاریکی کویر را کشف کنید و از یک شب دیدنی زیر ستاره‌ها لذت ببرید. تور شبانه سافاری با یک سفر هیجان انگیز آغاز می‌شود و می‌توانید در کنار لذت بردن از یک غذای خوشمزه، استراحت کنید و از نمایش‌های سنتی لذت ببرید. همچنین در ساعات پایانی شب می‌توانید با کمک راهنماهای نجومی ستاره‌ها را ببینید. تجربه سافاری دبی در شب به شما این امکان را می‌دهد که در میان صحرا کمپ بزنید، ستاره‌ها را کاوش کنید و با طلوع شگفت‌انگیز خورشید بر فراز تپه‌های شنی از خواب بیدار شوید.

هزینه سافاری دبی

تورهای سافاری که در صحرای دبی برگزار می‌شوند، بسیار متنوعند و امکانات جذاب و هیجان انگیزی را ارائه می‌دهند. قیمت سافاری دبی نیز در بین هزینه‌های سفر به دبی با توجه به امکاناتی که تور ارائه می‌دهد، متفاوت است اما به طور میانگین هزینه این تور بین 200 تا 300 درهم برای هر نفر متغیر است. همچنین تجربه هر فعالیت در این تور مانند شهر سواری، آفرود و موتورهای چهار چرخ نیز هزینه جداگانه‌ای داشته و می‌تواند باعث افزایش هزینه سافاری دبی شود.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *