خانه
بلاگ
حساب کاربری

مارینا مال دبی، خرید و تفریح همزمان!

در مارینا مال دبی، اینارو بگرد!
تاریخ انتشار: 1402/8/6

مارینا مال یکی از بهترین مراکز خرید دبی به شمار می‌رود که فروشگاه‌های لوکس، مراکز تفریحی و کافه رستوران‌های زیادی را در خود جای داده است. این مرکز خرید با بیش از 100 فروشگاه، رستوران، مکان‌های تفریحی و موارد دیگر، توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. مارینا مال یکی از بهترین مقاصد خرید و گردشگری در دبی است که در چهار طبقه مجزا طراحی شده و بیش از 140 فروشگاه دارد.

این مرکز خرید از برندهای لوکسی مانند آرمانی و ALDO گرفته تا برندهای فست فشن مانند H&M را در خود جای داده است و به دلیل فاصله نزدیکی که با هتل دبی مارینا دارد، مکان جذابی برای مهمانان هتل است؛ چرا که می‌توانند به راحتی در آن به خرید بپردازند. در ایم مطلب از آژانس مسافرتی توریک، تمامی امکانات این مرکز خرید بزرگ و مجهز را شرح خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

محبوب‌ترین فروشگاه‌های مارینا مال دبی کدامند؟

مارینا مال دبی کجاست؟ مارینا مال یکی از معروف‌ترین مراکز خرید دبی با فروشگاه‌های لوکس، مراکز تفریحی و رستوران‌های متعدد است که در جاده شیخ زاید در مارینا دبی واقع شده است. از جمله فروشگاه‌های محبوب این مرکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.ACCESSORIZE

ACCESSORIZE - مارینا مال دبی

Accessorize یکی از فروشگاه‌های لوکس این مرکز خرید است که در طبقه همکف واقع شده است. شما می‌توانید از این فروشگاه کیف‌های دستی، کلاه، عینک آفتابی و اکسسوری مو و زیورآلات، خریداری کنید.

2. ALDO

آلدو یکی از برندهای مشهور در سطح جهانی است که در مارینا مال دبی نیز شعبه دارد. کفش‌ها و صندل‌های ترند، کیف دستی و سایر اکسسوری‌ها را می‌توانید از فروشگاه این برند در طبقه اول مارینا مال خریداری کنید. اگر خرید از یک برند مشهور و باکیفیت برایتان مهم است، بازدید از این فروشگاه را از دست ندهید.

3. H&M

H&M (Hennes & Mauritz)، یک برند چندملیتی فست فشن و یکی از برترین فروشگاه‌های مارینا مال است که تنوع بالایی از لباس، کیف و کفش و … را ارائه می‌دهد. این فروشگاه در طبقه همکف واقع شده و اکسسوری، لباس، کیف و کفش مردانه، زنانه و بچگانه را به فروش می‌رساند. این برند در مقایسه با سایر برندها با توجه به کیفیت و تنوع بالای خود، از قیمت مناسب‌تری هم برخوردار است.

4. BRANDS FOR LESS

Brands for Less یکی دیگر از فروشگاه‌های محبوب مارینا مال دبی است که از دکوراسیون منزل گرفته تا لوازم ورزشی را با قیمت‌های باور نکردنی ارائه می‌دهد و در طبقه دوم این مرکز خرید واقع شده است.

5. VIRGIN MEGASTORE

VIRGIN MEGASTORE - مارینا مال دبی

Virgin Megastore یک فروشگاه برای وسایل الکترونیکی است که از لوازم جانبی بازی و رایانه گرفته تا فیلم و کنسول‌های بازی را می‌توانید از آن خریداری کنید. این فروشگاه در طبقه P مارینا مال واقع شده است.

6. EARLY LEARNING CENTRE

این فروشگاه که در طبقه p مارینا مال واقع شده است مکانی عالی برای غافلگیر کردن کودکان‌تان است. در این فروشگاه می‌توانید انواع اسباب بازی، بازی‌های فکری و هر آنچه که برای سرگرمی کودکانتان نیاز است، خریداری کنید!

پیشنهاد می‌شود: لوکس‌ترین تفریحات دبی!

7. DAMAS

Damas یکی از فروشگاه‌های معروف در زمینه فروش انواع جواهرات است که در طیقه اول مارینا مال قرار دارد. مردم از تمام مناطق دبی برای خرید ساعت‌ها و جواهرات زیبا به این فروشگاه می‌‌آیند، چرا که یکی از طلافروشی‌های پرطرفدار در دبی می‌باشد. شما نیز با رزرو تور دبی و سفر به این شهر توریستی، قادر خواهید بود به گشت و گذار در مارینا مال بپردازید و از فروشگاه‌های لوکس آن خرید کنید.

8. AL JABER OPTICAL

ال جابر اپتیکال، مکانی مناسب برای ارائه محصولات مراقبت از چشم در مارینا مال دبی است. این فروشگاه علاوه بر عینک و لوازم جانبی اپتیکال، خدمات تخصصی تست چشم و تجویز عینک بینایی نیز ارائه می‌دهد.

رستوران‌های مارینا مال دبی

مارینا مال علاوه بر فروشگاه‌های لوکس و نمایندگی برندهای معروف در سطح جهانی، چندین کاف و رستوران بسیار شیک و مجلل را نیز در خود جای داده است که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر است:

1. SHAKESPEARE & CO

SHAKESPEARE & CO - مارینا مال دبی

اگر می‌خواهید در ساعات اولیه روز به گشت و گذار در مارینا مال بپردازید، می‌توانید صبح خود را با غذاهای لذیذ ارائه شده توسط Shakespeare & Co شروع کنید. این رستوران به‌خاطر غذاهای نفیس اروپایی‌اش شناخته شده است و دکوراسیون بسیار شیکی دارد که از دوران ویکتوریا الهام گرفته شده است. این رستوران شکلات‌های دست‌ساز، ماکارون‌ها و شیرینی‌های فرانسوی را به همراه غذاهای لذیذ اروپایی سرو می‌کند و مورد علاقه بسیاری از ساکنین دبی و گردشگران خارجی است.

پیشنهاد می‌شود: شب‌های دبی کجا بریم؟

2. Wagamama

Wagamama یکی دیگر از معروف‌ترین رستوران‌های مارینا مال دبی است که طیف متنوعی از غذاهای ژاپنی را سرو می‌کند. از یک کاسه لذیذ نودل رامن تازه گرفته تا پد تای، غذاهای زیادی برای لذت بردن در این رستوران وجود دارد. Wagamama همچنین یک منوی اختصاصی برای کودکان دارند که غذاهای منحصر به فردی را متناسب با ذائقه کودکان سرو می‌کنند.

3. CAFE BATEEL

کافه باتل که با محیطی جذاب و غذاهای لذیذ و فوق العاده شناخته می‌شود و یک مکان محبوب برای صرف صبحانه در مارینا مال است. این کافه دارای منوی متنوعی است که شامل سالاد، سوپ، ساندویچ، پاستا و ریزوتو، دسرهای خاص، و غذاهای مخصوص صبحانه است.

برخی دیگر از کافه ها و رستوران‌های مارینا مال دبی شامل موارد زیر می‌شود:

  • Five Guys  | سطح P
  • Le Pain Quotidien | سطح P
  • Salt | سطح G
  • Starbucks | طبقه همکف
  • Caffe Nero  | طبقه همکف
  • Vivel Patisserie  | سطح P
  • Hardees | طبقه دوم
  • KFC | طبقه دوم

امکانات تفریحی دبی مارینا مال

پس از خرید از فروشگاه‌های جذاب مارینا مال و صرف یک‌ وعده غذایی در کافه‌ها و رستوران‌های آن، می‌توانید در مراکز تفریح و سرگرمی این مرکز خرید تجربه بی‌نظیری را برای خود رقم بزنید.

از جمله سرگرمی‌های مرکز خرید مارینا، می‌توان به تفریحات زیر اشاره کرد:

1. REEL CINEMAS

REEL CINEMAS - مارینا مال دبی

علاقه‌مندان به سینما می‌توانند آخرین فیلم‌ها را در Reel Cinemas در مارینا مال تماشا کنند. فراموش نکنید که در هنگام لذت بردن از جدیدترین فیلم‌های پرفروش روی صفحه نمایش بزرگ، از خوراکی خوشمزه نیز لذت ببرید!

قیمت بلیط سینما شامل  36.75 درهم (2 بعدی – استاندارد) و  55 درهم (3 بعدی – استاندارد) است.

2. XLINE DUBAI

با XLine در سراسر مارینا مال بگردید. از مناظر آسمان‌خراش‌های بلند و مناظر شهر لذت ببرید! برای تجربه این ماجراجویی توسط XDubai، در غرفه Xline  مارینا مال دبی بلیط آن را خریداری کنید. قیمت بلیط XLine شامل 650 درهم (17 سال به بالا) و 499 درهم برای کودکان است.

امکانات دیگر در مرکز خرید مارینا دبی

از جمله امکانات دیگر مارینا مال دبی می‌توان به سالن‌های زیبایی و آرایشگاه، مراکز تناسب اندام، داروخانه و صرافی و … اشاره کرد. اگر شما هم قصد دارید سفری به دبی داشته باشید، برای دریافت ویزای امارات و رزرو تور می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کنید. همچنین برای رزرو سایر تورهای آسیا و اروپایی می‌توانید از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بخواهید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *