خانه
بلاگ
حساب کاربری

جاذبه‌های گردشگری دبی برای زوج‌ها

جاذبه‌های گردشگری دبی برای زوج‌ها
تاریخ انتشار: 1402/8/29

جاذبه‌های گردشگری دبی برای زوج‌ها بسیار متفاوت است، زیرا این شهر یکی از پربازدیدترین و محبوب‌ترین مکان‌ها توسط زوج‌ها از سراسر جهان است. دبی یک شهر صحرایی عظیم با تعداد زیادی از مناطق گردشگری است که زندگی شبانه، رستوران‌ها، مکان‌های تفریحی و اقامتی فراوانی را برای زوج‌ها فراهم می‌کند تا تعطیلات عاشقانه خود را به شکلی رویایی سپری کنند. شما می‌توانید در طول اقامت خود در دبی، یک روز هیجان انگیز را با بالون سواری شروع کنید و افق خیره کننده شهر را مشاهده کنید یا با شرکت در تورهای سافاری دبی، یک شب به یاد ماندنی را تجربه کنید. بازدید از باغ معجزه دبی و قدم زدن عاشقانه دست در دست همسرتان، یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری دبی برای زوج‌ها می‌باشد. علاوه بر این‌ها، کروز معروف دبی مارینا یک مکان عالی برای برگزاری یک قرار شام عاشقانه است. کاوش در شهر با هلیکوپتر یا ناهار خوردن در At. Mosphere، مرتفع‌ترین رستوران جهان دبی، مجموعه‌ای از فعالیت‌های لذت بخشی است که می‌توانید در طول سفر خود در دبی آن‌ها را تجربه کنید.

 

کروز شام مارینا دبی

کروز شام مارینا دبی

یکی از تفریحات عاشقانه دبی، تجربه یک قرار شام در کشتی کروز است. در این سفر دریایی با خرمای تازه و قهوه عربی از شما استقبال می‌شود و سپس می‌توانید از غذاهای لذیذ عربی و بین‌المللی لذت ببرید و در عین حال منظره‌ای از افق‌های درخشان شهر را تماشا کنید. اجرای لذت‌بخش داستان‌سرایی سنتی را تماشا کنید که به رقص تانورا معروف است. مدتی را با همسرتان در عرشه لوکس کشتی بگذرانید و از قرار عاشقانه خود در مارینا دبی لذت ببرید.

 

بالون سواری بر فراز دبی

بالون سواری بر فراز دبی

دیدن دبی در حالی که سوار بر بالون هستید، یکی از هیجان انگیزترین سرگرمی‌های دبی برای زوج‌ها است. به صحراهای طلایی دبی سفر کنید، همراه با عشق زندگی خود و سوار بر بالن، دبی و آسمان خراش‌های آن را از آسمان تماشا کنید. اگر شما هم به دنبال یک تفریح عاشقانه جذاب و به یاد ماندنی هستید، بالن سواری بر فراز دبی می‌تواند تجربه شگفت انگیز و منحصر به فردی برای شما و همسرتان باشد.

 

هلیکوپتر سواری و پرواز بر فراز دبی

هلیکوپتر سواری و پرواز بر فراز دبی

بهترین لحظات زندگی خود را در تور دبی، با هلیکوپتر سواری برای تماشای مناظر هوایی از شهر به همراه همسرتان تجربه کنید. با نوع خط افقی که دبی دارد، هلیکوپتر سواری یکی از هیجان انگیز‌ترین تفریحاتی است شما را مجذوب خود می‌کند. هلیکوپتر سواری یکی از مهیج‌ترین جاذبه‌های گردشگری دبی برای زوج‌ها است که در طول پرواز خود بر فراز شهر می‌توانید از سازه‌های نمادین مانند کاخ شیخ رشید، مرکز شهر دبی، نهر تاریخی دبی، کاخ جبیل، کورنیش و برج خلیفه بی‌نظیر دیدن کرده و سفر لذت بخشی را برای خود و همسرتان رقم بزنید.

 

عکاسی عاشقانه در نمای کلی دبی

عکاسی عاشقانه در نمای کلی دبی

عکس‌های عاشقانه راهی عالی برای ثبت خاطرات ارزشمند در یک قاب است. لحظات پر از عشق خود را در سرزمینی از آسمان خراش‌های مجلل، ابرها و جاذبه‌های دیدنی ثبت کنید تا آن را به یک تجربه به یاد ماندنی تبدیل کنید. دبی مقصدی منحصر به فرد برای خرید، گشت و گذار، تفریحات شبانه و … است. زیبایی این شهر گردشگران زیادی را مجذوب خود می‌کند تا از این مکان دیدن کنند و لحظات بی‌نظیری را برای خود و همسرشان رقم بزنند. اگر شما هم به دنبال مقصدی رویایی برای ماه عسل خود هستید، می‌توانید برای دریافت ویزای دبی و رزرو تور به وب سایت شرکت گردشگری توریک مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

 

سفر دریایی و رزرو میز شام در نهر دبی

سفر دریایی و رزرو میز شام در نهر دبی

کروز دو ساعته در نهر محبوب دبی به شما این امکان را می‌دهد که در طول شب مناظر جذابی از خط افق دبی داشته باشید و از طعم بی‌نظیر از غذاهای متنوع لذت ببرید. برای تماشای مناظر باشکوه از این مکان در شب هنگام گشت و گذار در آب‌های آرام، به عرشه بالایی کشتی بروید تا شب خود را به یاد ماندنی‌تر کنید. رزرو میز شام در کشتی و در میان نهر دبی در شب، یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی برای زوج‌ها می‌باشد که پیشنهاد می‌کنیم شما هم آن را امتحان کنید!

 

یک قرار عاشقانه در سافاری صحرای دبی

یک قرار عاشقانه در سافاری صحرای دبی

چه چیزی می‌تواند بهتر از لذت بردن از سکوت صحرا در یک شام مجلل در سافاری دبی باشد؟ در حالی که سافاری دبی با رانندگی هیجان انگیز و افرود در میان تپه‌های شنی شهرت دارد، اما تورهایی که برگزار می‌شوند، شامل فعالیت‌های متعددی هستند که شب شما را به یاد ماندنی‌تر می‌کنند. طراحی حنا، رقص عربی، نمایش آتش، شتر سواری، کالسکه سواری، اسنوبورد و یک قرار شام عاشقانه می‌توانید یک شب مفرح و پر انرژی را به همراه همسرتان در صحرای دبی تجربه کنید.

علاوه بر دبی و تجربه فعالیت‌های عاشقانه و هیجان انگیز آن، با رزرو تور مالدیو، تایلند، بالی و یا تور استانبول از مجموعه گردشگری توریک، می‌توانید سفر بی‌نظیری را با همسر خود تجربه کنید!

 

با هواپیمای دریایی تعطیلات رمانتیک خود را هیجان انگیزتر کنید!

با هواپیمای دریایی تعطیلات رمانتیک خود را هیجان انگیزتر کنید!

اگر می‌خواهید منظره‌ای جذاب از ساختمان‌ها و برج‌های باشکوه و جزایر نخل دبی در یک قاب داشته باشید، می‌توانید هواپیمای دریایی را امتحان کنید!  پرواز با هواپیمای دریایی یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری دبی برای زوج‌ها محسوب می‌شود که در طول 20 دقیقه برگزار شده و شما را به برخی از معروف‌ترین آسمان خراش های شهر مانند برج خلیفه و بر فراز نخل جمیرا نزدیک می‌کند. این هواپیما در آب‌های خلیج فارس بلند می‌شود و فرود می آید و نهایت هیجان را برای زوج‌ها فراهم می‌کند. هواپیمای دریایی با کابین‌های جادار و پنجره‌های بزرگ برای تماشای مناظر، قطعا بهترین راه برای تماشای شهر است.

 

غواصی در آب‌های دبی

غواصی در آب‌های دبی

غواصی در زیر آب به همراه همسرتان می‌تواند یکی از تفریحات عاشقانه دبی باشد، چرا که می‌توانید زندگی دریایی متنوع خلیج زیبای فارس را کشف کنید. صخره‌های مرجانی پر جنب و جوش را با رفتن به عمق در ساحل Jumeriah تجربه کنید. غواصی در دبی به شما این فرصت را می‌دهد تا با حیوانات مختلف آبزی ارتباط برقرار کنید. این پکیج غواصی در دبی که برای غواصان باتجربه و همچنین کسانی که برای اولین بار هستند ساخته شده است، یک ماجراجویی عالی را تضمین می‌کند.

اگر شما هم به دنبال یک تفریح عاشقانه هیجان انگیز در دبی هستید؛

 

  • به ساحل جمیرا سفر کنید و با کمک مربیان تخصصی، غواصی را تجربه کرده و در آب‌ها کاوش کنید.
  • از یک جلسه 30 دقیقه‌ای در مورد اقدامات ایمنی، استفاده از تجهیزات و به دنبال آن حقایق غواصی لذت ببرید.
  • تور غواصی دبی شما را با زیبایی‌های مرموز زیر دریا آشنا می کند که شبیه هیچ چیز دیگری نیست
  • با رفتن به عمق دریا در دنیای زیبای زیر آب، می‌توانید مرجان‌های رنگارنگ و زندگی دریایی عجیب و غریب را به همراه همسرتان کشف کنید و تجربه بی‌نظیری را برای خود رقم بزنید.

 

لحظاتی سرگرم کننده در پارک آبی وایلد وادی داشته باشید!

لحظاتی سرگرم کننده در پارک آبی وایلد وادی داشته باشید!

پارک آبی وایلد وادی یک پارک آبی است که فاصله چندانی با برج العرب ندارد. این پارک آبی عظیم دارای چندین سرسره آبی، یک استخر موج، دو دستگاه موج سواری و یک آبشار 18 متری است. یکی از سواری های هیجان انگیز این پارک آبی شامل جمیرا سسیرا است که سریع ترین و بلندترین سرسره سقوط آزاد با ارتفاع 33 متری است که می‌توانید با همسر خود آن را تجربه کنید. بنابراین یکی از هیجان انگیزترین جاذبه‌های گردشگری دبی برای زوج‌ها، تجربه هجوم آدرنالین در کنار هم در پارک آبی وایلد وادی است که پیشنهاد می‌کنیم در طول سفر خود حتما آن را امتحان کنید.

 

دست در دست هم در باغ معجزه دبی قدم بزنید!

دست در دست هم در باغ معجزه دبی قدم بزنید!

باغ معجزه دبی در فضایی به وسعت 72000 متر مربع با گل‌ها و گیاهان زیبا و رنگارنگ از گونه‌های مختلف گسترده شده است. یکی از عاشقانه‌ترین کارهایی که در دبی می توانید انجام دهید این است که دست در دست هم شاهد زیبایی‌های این باغ منحصر به فرد باشید. میراکل گاردن یا باغ معجزه دبی، در سال 2013 در روز ولنتاین افتتاح شد. تماشای باغ و 150 میلیون گل شکوفه با الگوهای دلپذیر یک تجربه لذت بخش برای زوج هاست. مناظر خیره کننده باغ 2 رکورد جهانی را به دست آورده است. باغ معجزه که هر سال بیش از 1.5 میلیون گردشگر را به خود جذب می‌کند، به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های گردشگری در میان زوج‌ها تبدیل شده است.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *