خانه
بلاگ
حساب کاربری

هتل آتلانتیس دبی؛ تجربه‌ای لوکس و منحصربه فرد

هتل آتلانتیس دبی؛ تجربه‌ای لوکس و منحصربه فرد
تاریخ انتشار: 1402/9/13

هتل آتلانتیس دبی یکی از پربازدیدترین مکان‌های این شهر است و جای تعجب نیست که این هتل در کارت پستال‌ها، سلفی‌های تعطیلات و پست‌های اینستاگرام بسیار دیده می‌شود. با اقامت در این هتل لوکس، با سرگرمی‌های متنوع، رستوران‌های مشهور، تجربه‌های منحصر به فرد آکواریومی و شاهکارهای معماری بی‌نظیری مواجه خواهید شد که تجربه شما از اقامت در هتل آتلانتیس دبی را دو چندان می‌کند. این هتل چندین هکتار وسعت دارد و شامل بیش از 1500 اتاق با سوئیت‌های منحصر به فرد است که بر روی هلال جزیره نخل جمیرا و در 43 طبقه ساخته شده است و نمای زیبا و منحصر به فردی که دارد، آن را به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های امارات تبدیل کرده است. در این راهنما همراه ما باشید تا با مشهورترین هتل جهان، Atlantis The Palm Hotel ، بیشتر آشنا شوید.

 

همه چیز در مورد هتل آتلانتیس دبی

همه چیز در مورد هتل آتلانتیس دبی

ساخت هتل آتلانتیس دبی در سال 2006 آغاز شد و حدود 2 سال طول کشید تا این سازه چشمگیر تکمیل شود. آتلانتیس در سپتامبر 2008 افتتاح شد و در طول دهه گذشته، جوایز متعددی را کسب کرده و به عنوان یکی از پرطرفدارترین هتل‌های لوکس دبی شناخته می‌شود. این هتل تفریحی که در هلال جزیره معروف نخل جمیرا واقع شده است، جواهر تاج این جزیره و مقصدی نمادین برای تعطیلات است که مورد علاقه مسافران سراسر جهان است. پس اگر بودجه محدودی به عنوان هزینه سفر به دبی در نظر ندارید و قصد دارید تعطیلاتی لوکس داشته باشید این هت

طراحی هتل آتلانتیس، از شهر افسانه‌ای آتلانتیس افلاطون الهام گرفته شده است که با قصیده‌های جذابی از شهر عتیقه به شکل صدف‌های فسیل شده و سنگ‌های نیمه قیمتی کامل شده است. آتلانتیس دارای معماری سنتی عربی با دو برج اصلی است؛ برج شرقی و برج غربی که توسط سوئیت رویال بریج به هم متصل شده‌اند.

لابی هتل نیز که بسیار معروف است، با نقاشی‌های دیواری متمایز و طرح‌های عربی خیره‌کننده‌اش ،یک اثر بصری جذاب است. این لابی دارای هشت نقاشی دیواری بینظیر است که توسط هنرمند اسپانیایی آلبینو گونزالس ساخته شده است که داستان شهر افسانه‌ای آتلانتیس را روایت می‌کنند. آتلانتیس همچنین نقاشی‌های دیواری جذاب دیگری از هنرمندان مشهور بین المللی مانند چارلی براون و مارک ایوانز از سانفرانسیسکو را در خودش جای داده است که این آثار مورد علاقه بیشتر مسافران جهانی هستند.

در حالی که نقاشی‌های دیواری در زیبایی فضای لابی نقش مهمی ایفا می‌کنند، اما این مجسمه شیشه‌ای با 3000 قطعه شیشه‌ است که شما را محسور خواهد کرد!

 

فاصله هتل آتلانتیس تا جاذبه‌های گردشگری و مراکز تفریحی دبی

یکی از فاکتورهایی که موجب محبوبیت هتل آتلانتیس دبی در میان گردشگران شده است، نزدیکی به سایر جاذبه‌های گردشگری این شهر است. برای مثال این هتل تنها 3 دقیقه با پارک آبی آکواونچر و 5 دقیقه تا دریا و ساحل با پای پیاده فاصله دارد و مسافت بین آن و برج خلیفه و مرکز خرید ال امارات تقریباً 20 دقیقه با ماشین است. هتل آتلانتیس همچنین به کلوپ گلف امارات بسیار نزدیک است و با آن 3 کیلومتر فاصله دارد.

 

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتلانتیس

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس دبی با بیش از 1539 اتاق برای پذیرایی از مهمانان، یکی از مجلل‌ترین هتل‌های 5 ستاره امارات است. همانطور که گفتیم، هتل معماری عربی را به نمایش می‌گذارد و ورودی بزرگ هتل از دروازه‌های افسانه‌ای آتلانتیس، پادشاهی زیر آب الهام گرفته شده است. این هتل انواع مختلفی از اتاق‌ها و سوئیت‌ها را ارائه می‌دهد که یادآور مهمان‌نوازی کلاسیک عربی است.

یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های اقامتی این هتل، اتاق‌های مهمان با نمای اقیانوس و پالم در آتلانتیس است که اقامتی راحت را برای خانواده‌ها و زوج‌ها فراهم می‌کند. این اتاق‌ها با چیدمان جذاب و مشرف به منظره‌های خیره‌کننده اقیانوس طراحی شده‌اند و مجموعه‌ای از امکانات از جمله تلویزیون و یخچال و مینی بار مجهز را ارائه می‌دهند. در واقع دو نوع اتاق مهمان در این هتل وجود دارد: اتاق‌هایی با یک تخت کینگ و اتاق‌هایی با دو تخت کوئین. یک اتاق کینگ برای دو بزرگسال و یک کودک یا سه بزرگسال ایده آل است، در حالی که اتاق کویین به طور همزمان چهار مهمان را در خود جای می‌دهد.

  • سوئیت‌های تراس: سوئیت‌های تراس نوع دیگری از اتاق‌های هتل آتلانتیس دبی هستند دارای تراس‌های بزرگی هستند که فضایی مطبوع را در اختیار شما می‌گذارند تا با نوشیدن یک فنجان چای در بعد ازظهر، از نمای اقیانوس لذت ببرید.
  • سوئیت‌های executive: این سوئیت‌ها بسیار جادار و زیبا هستند که محیطی گرم و دلپذیر با آشپزخانه، سالن استراحت، بالکن و فضای کاری مجزا ارائه می‌دهند.
  • سوئیت اسکای لاین: سوئیت اسکای لاین یکی دیگر از انواع اتاق‌های این هتل است که دارای بخش غذاخوری و محل کار بسیار شیک هستند. علاوه بر این‌ها با دریافت ویزای دبی ‌و اقامت در سوئیت‌های این هتل می‌توانید از خط افق پر زرق و برق دبی نهایت استفاده را ببرید.
  • سوئیت‌های سیگنیچر هتل آتلانتیس: سوئیت‌های سیگنچر آتلانتیس بسیار لوکس هستند و به چهار نوع تقسیم می‌شوند: سوئیت رویال بریج، سوئیت زیر آب، سوئیت رزیدنت و سوئیت گرند آتلانتیس
  • سوئیت زیر آب: یکی از محبوب‌ترین اتاق‌های هتل آتلانتیس دبی، سوئیت زیر آب است که استانداردهای جدیدی را برای زندگی لوکس تعیین می‌کند. این سوئیت‌های زیر آب با پنجره‌هایی از کف تا سقف که منظره آکواریوم The Lost Chamber را ارائه کرده و محیطی عالی را برای استراحتی آرام و تماشای موجودات دریایی فراهم می‌کنند.
  • سوئیت رزیدنت: سوئیت رزیدنت در آتلانتیس بسیار لوکس و تجملاتی است و دکوراسیون داخلی آن با آخرین امکانات مدرن مجهز شده است.
  • سوئیت گرند آتلانتیس: سوئیت گرند آتلانتیس با فواره‌های دریایی، پنج بالکن بزرگ، یک فضای ناهار خوری و سه اتاق خواب، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در این هتل لوکس را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

تفریحات و جاذبه‌های هتل آتلانتیس

تفریحات و جاذبه‌های هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس دبی، علاوه بر ساحل بی‌نظیر و طیف وسیعی از استخرها، سینما، بار و رستوران، جاذبه‌های دیدنی دیگری دارد که شامل آکواریوم The Lost Chambers، پارک آبی Aquaventure و Dolphin Bay می‌شود که لذت و هیجان را تضمین می‌کند. همچنین در طول اقامت خود در آتلانتیس می‌توانید از مجموعه وسیعی از بوتیک‌ها و فروشگاه‌های منحصر به فرد خرید کنید و طیف متنوعی از غذاها را در رستوران‌های آن امتحان کنید. برخی از هیجان انگیز‌ترین تفریحات هتل آتلانتیس شامل موارد زیر می‌شود:

  • پارک آبی آکواونچر: با اقامت در این هتل لوکس‌ می‌توانید طیف وسیعی از فعالیت‌های آبی را در پارک آبی آتلانتیس پالم آکواونچر را امتحان کنید و هیجان را تجربه کنید!
  • خلیج دلفین: خلیج دلفین مکانی است که بازدیدکنندگان می‌توانند در جلسات مختلف با دلفین‌ها سرگرم شوند، از آن‌ها عکس بگیرند و با در عمق آب با این موجودات دریایی دوست داشتنی شنا کنند.
  • زیپ لاین آتلانتیس: اگر عاشق فعالیت‌های هیجانی هستید، می‌توانید در طول اقامت خود در هتل تفریحاتی مانند زیپلاین را نیز امتحان کنید.
  • عکاسی با شیر دریایی و آشنا شدن با نحوه زندگی آن‌ها نیز یکی دیگر از سرگرمی‌ها و جاذبه‌های هتل آتلانتیس است.
  • آکواریوم اتاق‌های گمشده: آکواریوم Lost Chambers در آتلانتیس یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان است که بیش از 65000 گونه موجودات دریایی را در خود جای داده است که می‌توانید آن‌ها را از نزدیک ببینید.

 

رستوران‌های هتل آتلانتیس دبی

رستوران‌های هتل آتلانتیس دبی

چندین رستوران لوکس در هتل آتلانتیس دبی و همچنین اطراف آن وجود دارد که شامل برخی از رستوران‌های سرآشپز مشهور جهان در دبی است که اکثر غذاهای معروف دبی را با بهترین کیفیت سرو می‌کنند مانند:

  • Nobu
  • Hakkasan
  • Bread Street Kitchen
  • Ossiano
  • Ayamna
  •  Saffron
  • Sefire
  • En Fuego
  • Wavehouse
  • Isan
  • Tresind
  • Dampa
  • Mayabay

 

قیمت و اطلاعات رزرو هتل آتلانتیس

هتل آتلانتیس به عنوان یکی از بهترین هتل‌های دبی قیمت نسبتا بالایی هم دارد. هزینه یک شب اقامت در هتل آتلانتیس دبی، بسته به نوع اتاق یا سوئیت شما می‌تواند تقریباً بین 1500 درهم در لو سیزن و 4500 درهم در های سیزن باشد. به عنوان مثال، رزرو سوئیت گرند آتلانتیس در فصل پربازدید دبی، برای هر شب حدود 60000 درهم قیمت دارد. قیمت اتاق‌ها بر اساس فصل اقامت شما تعیین می‌شود و در هر زمانی ممکن است تغییر کند. برای اطلاع  از هزینه‌های رزرواسیون هتل و تور دبی می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و یا با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *