خانه
بلاگ
حساب کاربری

مهاجرت کنید و پول بگیرید؛ ۱۰ کشوری که با مهاجرت به آن‌ها پول دریافت می‌کنید!

مهاجرت کنید و پول بگیرید! ۱۲ مکانی که با رفتن به آن‌ها پول دریافت می‌کنید.
تاریخ انتشار: 1402/7/1

باورتان می‌شود کشورهایی که برای اقامت شما پول میدهند نه تنها وجود دارند بکه یکی دوتا هم نیستند!؟ مطمئناً کسانی که رویای مهاجرت در سر دارند تا به حال یک بار هم که شده به این موضوع فکر کرده‌اند که چه می‌شد اگر به جای پرداخت هزینه‌های مختلف و متعدد، برای مهاجرت به کشور و شهر‌های مختلف جهان، به آن‌ها مبلغی هم پرداخت شود؟

شاید برایتان غیر قابل باور و عجیب باشد که این رویا می‌تواند برای شما محقق شود! چرا که شهر‌ها و مکان‌هایی در دنیا وجود دارند که با سفر به آن‌ها، به شما پول داده می‌شود. بیایید در ادامه این مطلب از توریک، با ۱۰ مورد از کشورها و مکان‌هایی که برای مهاجرت به آنجا به شما پول می‌دهند، آشنا شویم.

 

۱. ایتالیا

اولین کشوری که در لیست مکان‌هایی که برای مهاجرت به آنجا به شما پول می‌دهند قرار می‌گیرد، ایتالیا است. چندین شهرداری در ایتالیا وجود دارند که برای مهاجرت به آنجا به شما پول می‌دهند. در ادامه سه مورد از این ایالت‌ها را که با دریافت ویزای ایتالیا می‌توانید به آن‌ها سفر کرده و از مزایای آن‌ها بهره‌مند شوید را، معرفی می‌کنیم.

 

کاندلا

کاندلا، شهری در ایتالیا است که در طول زمان، جمعیت خود را از دست داده و رونق گردشگری آن هم از بین رفته است. به همین دلیل شهرداری این شهر، تصمیماتی را برای جذب مهاجر و گردشگر در نظر گرفته است که یکی از این تصمیمات پرداخت پول به گردشگران و مهاجران است.

شهردار کاندلا بین 800 یورو (حدود 870 دلار) برای مجردها و 2000 یورو (حدود 2175 دلار) نیز برای خانواده‌ها برای نقل مکان به این شهر پیشنهاد می‌دهد.

تنها شرط دریافت این وجه این است که شما باید محل اقامت دائم خود را به شهر جنوبی ایتالیا منتقل کنید، شغلی داشته باشید و در خانه‌ای اقامت کنید که قبل از سال 1991 ساخته شده است.

البته نگرانی از این بابت وجود ندارد، چرا که حدود یک سوم خانه‌های کاندلا این نیاز را برآورده می‌کنند. Candela تنها دو ساعت با ناپل و یک ساعت با ساحل فاصله دارد، بنابراین شما هر چیزی را که بخواهید در نزدیکی خانه جدید شهر کوچک خود دارید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری، با تور ایتالیا به این کشور سفر کنید و گردشی نیز در این شهر داشته باشید.

 

 

 

سیسیلی

سیسیلی

 

سامبوکا دی سیسیلیا شهر کوچکی با حدود 6000 نفر جمعیت در سیسیل است که با مهاجرت ساکنان به شهرهای بزرگتر در حال کوچک شدن است. به همین دلیل شهرداری این شهر برای افزایش جمعیت، خانه‌های خود را تنها به قیمت ۱ یورو می‌فروشد.

در عوض، شما باید خانه فرسوده را در عرض سه سال بازسازی کنید، که احتمالاً حدود 15000 یورو (حدود 17800 دلار) هزینه خواهد داشت و 5000 یورو (حدود 5900 دلار) ودیعه تضمینی ارائه دهید که پس از اتمام بازسازی برگردانده خواهد شد. اقامت در سیسیل یک رویای بزرگ برای بسیاری از مردم در سراسر جهان است که شما می‌توانید با این روش، این رویا را به واقعیت تبدیل کنید!

 

ساردینیا

ساردینیا، یکی از دو منطقه جزیره‌ای در سواحل ایتالیا است که در گذشته به خاطر سواحل زیبا، زبان و آداب و رسوم منحصر به فردش، شهر بسیار شلوغی بود. با این حال، مانند بسیاری از مناطق روستایی در کشور، بسیاری از روستاها و شهرهای ساردین با بحران کاهش جمعیت روبرو هستند. به همین دلیل شهرداری منطقه می‌خواهد با طرح مالی اعلام شده در جولای گذشته با آن مقابله کند.

طبق این طرح، متقاضیانی که اقامت رسمی خود را در یک روستای ساردینیا با کمتر از 3000 نفر انتخاب می‌کنند و یا پس از خرید خانه به آنجا نقل مکان می‌کنند، می‌توانند تا سقف 15000 یورو وجه کمکی برای هزینه‌های مسکن دریافت کنند.

 

۲. دانمارک

دانمارک عاشق کارآفرینان است و کسب و کارهای نوپا را تشویق می‌کند تا به آنجا نقل مکان کنند. اگرچه دانمارک به طور مستقیم برای مهاجرت به شما پول نمی‌دهد، اما با این حال نقل مکان به آنجا به شما امکان دسترسی به سیستم‌های آموزشی عالی، مراقبت‌های بهداشتی و رفاهی دانمارک را فراهم می‌کند.

حتی اگر یک سرمایه‌گذار هستید، مهاجرت به دانمارک برای دریافت مشوق‌های مالی ایده بدی نیست. دانمارک یک کشور عمدتاً ساحلی با آب‌‌و‌هوای بکر و زمین‌های هموار است که دوچرخه یک وسیله حمل و نقل رایج در آن می‌باشد. این کشور همچنین یکی از شادترین کشورهای جهان هم به حساب می‌آید، بنابراین می‌توان گفت ارزش مهاجرت را دارد!

 

۳. ایرلند

ایرلند

 

Enterprise Ireland برنامه‌ای است که کشور ایرلند با آن مهاجران را از سراسر جهان جذب می‌کند. اگر فکر می‌کنید استارتاپ شما پتانسیل بالایی دارد، یک درخواست به ایرلند ارسال کنید. در صورت تایید و مهاجرت به ایرلند، کسب و کار شما هزاران یورو به عنوان بودجه و اعتبار مالیاتی دریافت خواهد کرد. به علاوه، به اتحادیه اروپا، یکی از بزرگترین بازارهای جهان نیز، دسترسی خواهید داشت!

 

۴. آلبینن، سوئیس

آلبینن در کشور سوئیس یکی دیگر از مکان‌هایی که برای مهاجرت به آنجا به شما پول می‌دهند است. از آن جایی که شهر آلبنین با مشکل کاهش جمعیت رو‌به‌رو‌ است، بنابراین شهرداری این شهر برای مهاجرت به آنجا 25000 دلار به شما می‌پردازند. ساکنان جدید واجد شرایط دریافت کمک هزینه مالی و 10000 دلار اضافی برای فرزندان خود نیز هستند.

البته نکته مهم و شرط دریافت این وجه کمکی این است که شما باید زیر 45 سال سن داشته و حداقل 10 سال اقامت تمام وقت داشته باشید. ژنو و زوریخ از شهر‌های نزدیک به آلبنین هستند که می‌توانید از آن‌ها دیدن کرده و طعم  یک زندگی ایده‌آل با اقتصاد پایدار را بچشید.

 

 

 

۵. پونگا، اسپانیا

دهکده پونگا، منطقه‌ای در منطقه شمالی اسپانیا است که کمتر از 1000 نفر جمعیت دارد و جمعیت آن رو به کاهش است. شهرداری پونگا برای هر فردی که تصمیم به نقل مکان به آنجا می‌گیرد، 2600 پوند (2970 یورو) پرداخت می‌کند. اگر یک زوج جوان هستید که می‌خواهند بچه‌دار شوند، می‌توانید فقط با نقل مکان به پونگا و اقامت به مدت پنج سال، 3000 یورو (حدود 3262 دلار) کسب کنید.

همچنین برای هر یک از فرزندانتان، چه با شما نقل مکان کرده باشند و چه در پونگا به دنیا آمده باشند، 3000 یورو کمک هزینه دریافت خواهید کرد. اسپانیا علاوه بر پرداخت هزینه برای مهاجرت به آنجا، مکانی عالی برای زندگی هم به شمار می‌آید که پیشنهاد می‌کنیم دریافت ویزای اسپانیا و استفاده از این طرح را از دست ندهید.

 

۶. موریس، ماداگاسکار

موریس، ماداگاسکار

 

موریس جزیره‌ای در شرق ماداگاسکار است که 20000 روپیه موریس ( معادل440 دلار) به کسب‌وکارهای نوپا که به آنجا نقل مکان می‌کنند، پرداخت می‌کند. برای بهره‌مندی از این طرح، شما باید یک ایده تجاری منحصر به فرد و سودآور داشته و آن را به این کشور ارائه دهید تا مشخص شود که آیا واجد شرایط هستید یا خیر. جزیره موریس، جزیره زیبایی است که چیزهای زیادی برای ارائه دارد. آب و هوای زیبا، اقتصاد پر رونق، مدارس با کیفیت بالا و خدمات بهداشتی رایگان از مزایای این جزیره هستند.

 

۷. شیلی، آمریکای جنوبی

شیلی کشوری در آمریکای جنوبی است که از مکان‌هایی که برای مهاجرت به آنجا به شما پول می‌دهند می‌باشد. در حالی که اقتصاد شیلی از لحاظ تاریخی بر معدن متمرکز بود، اما این کشور سرمایه‌گذاری‌های فعالی برای تبدیل شدن به یک مرکز فناوری نوآورانه نیز انجام داده است. یکی از این سرمایه‌گذاری‌ها، تمرکز بر استارت آپ‌ها است.

از سال 2016، این کشور سه برنامه کمک مالی برای مهاجران ارائه کرده است که در برنامه اول شما در صورت داشتن یک طرح، 10 میلیون پزو (حدود 14000 دلار) و دسترسی به یک فضای کار مشترک همراه با ویزای اقامت 1 ساله دریافت خواهید کرد. در برنامه دوم که Ignite نام دارد، به شما حدود 30000 دلار بدون سهام اختصاص داده می‌شود. در برنامه سوم که استارت آپ‌های پیشرفته یا بزرگتر را هدف قرار می‌دهد، 80000 دلار بودجه برای کمک به نوآوری و ایجاد یک جامعه بهتر به شما اختصاص داده می‌شود.

 

 

 

۸. آلاسکا، ایالات متحده آمریکا

آلاسکا، بزرگ‌ترین ایالت کشور ایالات متحده آمریکا است که با آب‌و‌هوای سرد شناخته می‌شود. آلاسکا نیز جز مکان‌هایی است که با اقامت در آن پول دریافت می‌کنید. این طرح تشویقی آلاسکا به سال 1976 باز می‌گردد و سود سهام دائمی صندوق نامیده می‌شود. در گذشته، شهروندان برای زندگی در آلاسکا تا 1600 دلار واجد شرایط بودند و در سال 2022 این مبلغ 3284 دلار بود. تنها کاری که برای دریافت این کمک هزینه باید انجام دهید این است که برای یک سال در این ایالت اقامت داشته باشید.

 

۹. آنتیکرا، یونان

آنتیکرا، یونان

 

جزیره آنتیکرا در یونان، از مکان‌هایی است که تمایل دارد تا افراد بیشتری را به سرزمین خود جذب کند. به این صورت که اگر به این جزیره نقل مکان کنید، مسکن، زمین و کمک هزینه 500 یورویی ( 20000 دلار) در ماه برای سه سال آینده دریافت خواهید کرد. هدف از این برنامه، رشد اقتصاد محلی و جذب جمعیت بیشتر به جزیره است. اابته بر‌خلاف باقی مکان‌های معرفی شده در این لیست، جزیره آنتیکرا از امکانات رفاهی خوبی برخوردار نیست و هیچ فروشگاه مواد غذایی، پمپ بنزین، یا حتی تاکسی ندارد. به همین دلیل ممکن است اقامت در آن سخت و دشوار باشد.

 

۱۰. تولسا، اوکلاهما

ایالت جنوبی اوکلاهاما در شمال تگزاس، یکی از ایالت‌هایی است که برای نقل مکان به آن، به شما پول پرداخت می‌کند. با مهاجرت به دومین شهر اوکلاهما، تولسا، و کار کردن در آن می‌توانید کمک هزینه‌ای تا سقف 10000 دلار دریافت کنید. طبق این طرح، شهرداری این شهر به کسانی که بتوانند به صورت دور‌کاری از یک کارفرما کار بگیرند و قرارداد آن‌ها نیز به صورت تمام وقت باشد، تا ۱۰ هزار دلار وجه پرداخت خواهد کرد. شرط دریافت این وجه، بالای ۱۸ سال بودن، داشتن ویزای آمریکا و سکونت خارج از ایالت اوکلاهاما است.

 

 

 

کلام آخر

در این مقاله با کشورهایی که برای اقامت پول می‌دهند آشنا شدیم. اگر تصمیم‌تان برای رفتن جدی است پیشنهاد می‌کنیم قبل از مهاجرت سری به این کشورها بزنید و از نزدیک آنها را ببینید. اگر برای رفتن هم نیاز به ویزا داشتید، توریک برای اخذ ویزای توریستی قدم به قدم همراهتان است. فراموش نکنید که توریک علاوه بر اخذ ویزا، برای گرفتن وقت سفارت و یا پیکاپ ویزا نیز در کنار شماست.

7 27
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سارا شاه محمدی گفت:

    سلام چطور میشه برای مهاجرت به این کشورها اقدام کرد؟ راهنمایی کنید لطفا

    • touric گفت:

      سلام سارا جان
      ما در زمینه اخذ ویزای توریستی می‌تونیم کمکتون کنیم. بهتره برای مهاجرت از مراکز معتبر راهنمایی بگیرین. 🌷

      • محمد گفت:

        سلام من الان دوتا دختر دارم ایا من میتوانم با. اقامت دایم از ایران برای ایرلند بگیرم ایا باید هزینه ای درنظر بگیرم اگه بتونید کمک کنید ممنون میشم

        • touric گفت:

          سلام محمد جان، ما در زمینه صدور ویزای توریستی می‌تونیم کمکتون کنیم. برای اقامت بهتره با موسسه‌های مهاجرتی معتبر مشاوره کنید.

          • شمسعلی خدادادی فرد گفت:

            سلام وقت بخیر عذرخواهی میکنم من سه تا بچه دارم دوتا دختر یک پسر چجوری میتونم برای اقامت اقدام کنم شغل خودم آرایشگر هست موسسه های مهاجرتی معتبر و از کجا پیدا کنیم که بتونیم مشاوره بگیریم ممنون وسپاس فراوان از لطف شما

          • touric گفت:

            سلام دوست عزیز، با سرچ در گوگل می‌تونید موسسه‌های مهاجرتی زیادی رو پیدا کنید که برای مهاجرت راهنماییتون می‌کنن.
            موفق باشید.

        • عقیل هیل پور گفت:

          سلام وقت بخیر
          به چه صورت می‌توانیم به کشور ایتالیا کاندلا بریم ؟

          • touric گفت:

            سلام دوست عزیز
            برای سفر به ایتالیا لازم است که ویزا داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید. شماره تماس: 02191009010

          • شمسعلی خدادادی فرد گفت:

            سلام وقت بخیر عذرخواهی میکنم من سه تا بچه دارم دوتا دختر یک پسر چجوری میتونم برای اقامت اقدام کنم شغل خودم آرایشگر هست موسسه های مهاجرتی معتبر و از کجا پیدا کنیم که بتونیم مشاوره بگیریم ممنون وسپاس فراوان از لطف شما

    • رضا گفت:

      سلام
      شرایط سوئیس رو برام بنویسید

  2. Sam گفت:

    سلام وقت بخیر من شهروند سوئد هستم و قصد مهاجرت به آلبینن رو دارم،آیا از لحاظ منزل هم ساپورت میکنن،و امکان کار کردن هست و آب و هوای اون شهر چطوریه ممنون میشم راهنماییم کنید.

  3. عظیمی گفت:

    سلام من میخوام مهاجرت کنم کاندا چیکار کنم

    • touric گفت:

      سلام دوست عزیز
      مجموعه توریک در حوزه اخذ ویزای توریستی فعالیت دارد. برای اطلاعات درخصوص مهاجرت می‌توانید با شرکت‌های معتبر مشاوره کنید.

    • سلطان علی گفت:

      سلام دوست عزیز من از افغانستان هستم یک شخص بسیار رنجیده وفیلند در ایران زندکی میکونم که انجاه هم زندکی برایم بسیار مشکل است وتعداد فامیل من فقد سه نفر است اگر میشود منرا کمک کنید در هر کشور که شما میدانید چون من نه پول دارم نه مدرک بجز در بار خداوند ممنون با مضرت

  4. محبوبه حجي زاده گفت:

    سلام اگر مي شه راهنماييم كنيد چطوري مهاجرت كنم

    • touric گفت:

      سلام محبوبه جان، مجموعه توریک در زمینه صدور ویزای توریستی و تورهای گردشگری فعالیت دارد. برای بحث مهاجرت می‌توانید با متخصصین و شرکت‌های معتبر این حوزه مشاوره نمایید.

  5. صفا گفت:

    سلام بنده فوق لیسانس مهندسی از ایران گرفتم و گواهینامه ی پایه یک هم دارم، و خیلی مایل هستم تا به یکی از این ۱۰ شهر مهاجرت کنم، ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنیم، سپاس فراوان

    • touric گفت:

      مجموعه توریک در حوزه اخذ ویزای توریستی فعالیت دارد. برای اطلاعات درخصوص مهاجرت می‌توانید با شرکت‌های معتبر مشاوره کنید.

  6. محسن گفت:

    سلام ممنون میشم برای مهاجرت به آلبنین راهنمایی کنید

    • touric گفت:

      سلام محسن جان
      مجموعه توریک در حوزه اخذ ویزای توریستی فعالیت دارد. برای اطلاعات درخصوص مهاجرت می‌توانید با شرکت‌های معتبر مشاوره کنید.

  7. esmail.kouchpeydeh گفت:

    سلام خسته نباشید من برای مهاجرت به یک کشور با صد میلیون یه کدوم کشور میتونم برم که در آنجا کار کنم

    • touric گفت:

      سلام به شما توریکی عزیز.
      شرکت خدمات گردشگری توریک تنها در زمینه اخذ ویزای توریستی فعالیت دارد. برای اطلاع از گزینه های مهاجرت به مراکز مجاز مهاجرتی مراجعه نمایید.
      با تشکر از نظر شما.

  8. نوید گفت:

    سلام وقت بخیر اسم من نوید هاشمی است خیلی خوشحالم که این برنامه را ساختند من در افغانستان خیلی مشکل زنده را دیدم میخواهم که مهارت به کشوری شما کنم از میخواهم به من کمک کند

  9. نوید گفت:

    خیلی یک برنامه خوب وعالی است