خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین کشورها برای سفر در بهار ۱۴۰۳

بهترین کشورها برای سفر در بهار - توریک
تاریخ انتشار: 1402/1/5

پیدا کردن بهترین کشورها برای سفر در بهار، از زمانی که زمستان شروع به خداحافظی می‌کند و نوید از گرم شدن هوا می‌دهد، تبدیل به دغدغه خیلی از افراد می‌شود . تعداد زیادی کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی، در این زمان از سال بسیار زیبا هستند و از دمای هوای مطبوع و طبیعتی سرسبز برخوردار می‌باشند. بهار یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به یک کشور جدید است. چرا که هوا خیلی گرم یا سرد نیست، و شما می‌توانید همه چیزهایی را که طبیعت کشور ارائه می‌دهد را تجربه کنید.

اگرچه ده‌ها مکان مختلف برای سفر وجود دارند، اما چند مکان برجسته وجود دارند که تحت عنوان بهترین کشور‌ها برای سفر در بهار شناخته می‌شوند. اگر می‌خواهید در سال جدید و در فصل بهار به تعطیلات بروید و از بهترین‌هایی که یک کشور ارائه می‌کند لذت ببرید، در این مطلب از آژانس توریک بهترین کشور‌ها برای سفر در بهار و جاذبه‌های آن ها را معرفی کرده‌ایم. با ما همراه باشید تا با ده کشور برتر برای سفر در فصل بهار بیشتر آشنا شوید.

 

۱. سفر در بهار به کشور ایتالیا

سفر در بهار به کشور ایتالیا

ایتالیا

 

اولین مورد از بهترین کشورها برای سفر در بهار، کشور ایتالیا است. ایتالیا کشوری زیبا و تاریخی است که هر شهر آن دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است. به همین خاطر افراد زیادی هر سال این کشور را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند. آب و هوا در ایتالیا در فصل بهار تقریباً عالی است. چرا که خیلی گرم و یا خیلی سرد نیست و به صورتی است که می‌شود از آب و هوا لذت برد.

در سفر به ایتالیا خواهید دید که این کشور مملو از زندگی است و شور زندگی در آن جریان دارد. ایتالیا بدون توجه به زمان سال به راحتی یکی از بهترین مقاصد تعطیلات است، اما بدون شک بهار بهترین فصل برای سفر به آن است. چرا که در این فصل، مزارع سبز است، باغ‌ها و گیاهان شکوفا شده و نسیم خنک مکمل خورشید گرم است. تفاوتی ندارد که به کدام شهر این کشور سفر کنید، چرا که شهرهای رم، فلورانس یا ناپل، همه و همه برای تعطیلات در این زمان از سال عالی هستند.

 

۲. کشور فرانسه برای سفر بهاری

کشور فرانسه مقصدی مناسب برای سفر در بهار

فرانسه

 

دومین مورد از مقاصد گردشگری در بهار، کشور فرانسه است. مانند ایتالیا، فرانسه هم در فصل بهار شبیه یک کارت پستال می‌ماند. لذتی که گذراندن تعطیلات در سواحل فرانسه دارد، قابل مقایسه با هیچ کشور دیگری نیست. از آنجایی که هوا در فرانسه در فصل زمستان و پاییز خیلی سرد و در تابستان هم گرم هست، سفر در فصل بهار، زمان مناسبی برای بازدید از شهر عشق است.

فصل بهار از آنجایی که گل‌ها شکوفا می‌شوند و مردم هم از خانه‌های خود بیرون می‌آیند، زمان ایده‌آلی برای کشف این بهشت ​​است. گل‌های وحشی از ماه مارس تا مه به اوج شکوفایی رسیده و قسمت اعظم کشور را می‌پوشانند. بازارهای محلی هم در این فصل باز هستند و محصولات تازه و غذاهای منطقه‌ای فرانسه را ارائه می‌دهند. مکان‌های محبوب و بسیار زیبای فرانسه در فصل بهار، پاریس، نرماندی، دره لوار، پروونس و ریویرای فرانسوی هستند.

 

۳. کشور یونان

کشور یونان - بهترین کشورها برای سفر در بهار

یونان

 

یونان، یکی دیگر از کشورهای دیدنی در فصل بهار است. برخلاف اکثر کشورهای اروپایی، یونان دارای زمستان‌های سرد یا تابستان‌های خیلی گرم و‌سوزان نیست. با داشتن آب و هوای نسبتاً معتدل در تمام طول سال، بهار معمولاً در مقایسه با تابستان زمان آرام‌تری برای سفر به یونان هست. جزایر یونانی سانتورینی، کرت، کورفو و ناکسوس همگی قطب‌های گردشگری مورد علاقه مسافران در یونان هستند، اما چندتا جزیره کوچک‌تر و ساکت‌تر هم وجود دارند که اگر می‌خواهید یک یا دو هفته آرام و دور از شلوغی داشته باشید، می‌توانید از آنها دیدن کنید.

بسیاری از جزایر دریای اژه، در فصل بهار میزبان برگزاری عید پاک یونانی ارتدکس در 28 آوریل هستند. مسافران علاقه‌مند به سفرهای دریایی، عاشق سفر به یونان و جزیره‌های آن مانند میکونوس، میلوس، سانتورینی، هراکلیون (کرت) و کوش آداسی (بندر افسوس، ترکیه) و همچنین بر کشتی سوار شدن هستند. در این جزایر می‌توانید یک شب را در بندرگاه گذرانده و از غذاهای محلی و نوشیدنی‌های داخل کشتی و  همچنین سرگرمی‌های موجود در ساحل لذت برده و روزی دل‌انگیز را در آب و هوای آفتابی یونان و دریاهای فیروزه‌ای آن داشته باشید.

برای سفر به یونان و لذت بردن از طبیعت آن، ابتدا باید ویزای یونان را دریافت کنید. برای این کار می‌توانید از طریق توریک که آژانسی معتبر برای دریافت ویزای کشورهای مختلف مانند ویزای توریستی آذربایجان، ویزای دبی، ویزای سریلانکا و دیگر کشور‌ها است، اقدام کنید.

 

۴. بازدید کشور مکزیک در بهار

دیدن کشور مکزیک در بهار

مکزیک

 

چهارمین کشور از بهترین کشورها برای سفر در بهار، کشور مکزیک است. مکزیک یک مکان محبوب توریستی است که خیلی ارزان بوده، غذاهای لذیذ متنوع متعدد و فرهنگ غنی‌ای دارد که هر کجا از این کشور که بروید، به نمایش گذاشته می‌شود. تابستان مکزیک برای افراد غیر محلی آن می‌تواند بسیار گرم باشد، بنابراین ماه‌های قبل از آن یعنی فصل بهار، برای بازدیدکنندگان از دیگر نقاط جهان ترجیح داده می‌شود.

کانکون یکی از محبوب‌ترین نقاط این کشور است که نه تنها زیباست، بلکه فوق‌العاده مقرون به صرفه است. با سفر به کشور مکزیک و کانکون، می‌توانید از سواحل شنی و دریای کریستالی کارائیب بازدید کرده و عضو تورهای فرهنگی که در جنوب شهر و در امتداد ریویرا مایا هستند، شوید. شهر تفریحی کانکون در چند سال گذشته، با داشتن سواحل خوش آب و هوا، دریاهای مرجانی و تفریحات مختلفی مانند پارک جدید Ventura Fly & Ride، توجه بیش از چهار میلیون گردشگری که به کشور مکزیک سفر می‌کنند را به خود جلب کرده است.

 

۵. کشور ژاپن مقصد محبوب برای سفر در بهار

کشور ژاپن مقصدی محبوب برای سفر در بهار

ژاپن

 

اگر برایتان سؤال است که بین کشور‎های آسیایی، بهار به کجا سفر کنیم؟ پیشنهاد استثنائی ما، کشور ژاپن است. ژاپن، شرقی‌‌ترین کشور جهان است که به سرزمین خورشید تابان شناخته می‌شود. چرا که ژاپنی‌ها معتقدند، خورشید برای اولین بار از کشور آن‌ها طلوع کرده‌است. مانند بسیاری دیگر از کشورهای آسیایی، ژاپن نیز می‌تواند الگوهای آب و هوایی بسیار متنوعی داشته باشد. با این حال، فصل بهار، فصل شکوفه‌ها در این کشور بوده و بهترین زمان برای سفر به آن است.

در فصل بهار، شکوفه‌های گیلاس شکوفا شده، هوا برای یک روز استراحت در ساحل عالی است و ماجراجویی در کوهستان‌ها و جزایر آن بسیار لذت بخش است. با سفر به دریای ستو، جایی که دهکده‌های ماهیگیری پناهگاه هنر و معماری بی‌ارزش معاصر توسط استادان مدرن هستند، انگار که دوباره متولد شوید.

باغ‌های گیلاس، روستاهایی مانند نائوشیما، تشیما و اینوجیما، مهمان‌خانه‌هایی قدیمی، نقاشی‌های دیواری خیره‌کننده و جشنواره‌ها و پایکوبی‌ها که در فصل بهار برگزار می‌شوند، همه و همه شبیه به فیلم‌ها بوده و زیبایی شگفت انگیزی را به نمایش می‌گذارند. برای سفر به کشور ژاپن، باید در ابتدا اقدام به اخذ ویزای توریستی ژاپن کنید.

 

 

 

۶. کشور تایلند

کشور تایلند - بهترین کشورها برای سفر در بهار

تایلند

 

تایلند یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای تعطیلات در سطح جهان است که فصل بهار آن زیبایی‌های منحصر بفردی به همراه دارد. هزینه کم سفر به این کشور، شما را قادر می‌سازد که بدون توجه به بودجه خود سفر کرده و از همه امکانات از غذاهای محلی و ساحلی گرفته تا سرگرمی‌ها لذت ببرید. شهرهایی مانند کرابی، پاتایا و پوکت همگی در جزایر جادویی کشور تایلند قرار دارند که برای چند روز استراحت و یک سفر تفریح ​​خیلی مناسب است.

در فصل بهار، جشن سال نو تایلندی برگزار می‌شود که با آداب و رسوم خاصی مانند آتش بازی و دیگر مراسم‌های ویژه جشن گرفته می‌شود. برای سفر به کشور تایلند در فصل بهار و لذت بردن از آن، کافیست تا ویزای توریستی تایلند خود را از توریک بخواهید.

 

۷. سفر به کشور هلند در فصل بهار

سفر به کشور هلند در فصل بهار

هلند

 

با تمام شدن روزهای سرد و تاریک زمستان، روزها در هلند بلندتر و گرم‌تر شده و بوی خوش گل‌ها از گوشه و کنار این کشور به مشام می‌رسد. بهار را می توان به عقیده خیلی از مسافران، بهترین زمان سفر به کشور گل های لاله یعنی هلند دانست. طبیعت کشور هلند در فصل بهار، شبیه به یک اثری هنری خلق شده توسط یک هنرمند است و باغ‌های کوکنهوف و لاله‌ها در هلند آن را به یک مقصد برتر برای گردشگری در فصل بهار تبدیل کرده است.

برای همه ما، هلند در بهار تصاویری از لاله‌ها و آسیاب‌های بادی را تداعی می‌کند. برای تماشای لاله‌‌های رنگارنگ هلند که بسیار مشهور است، باید به رودخانه هلند و بلژیک و مزارع شگفت ‌انگیزی که الهام‌ بخش نقاشی‌‌های ون گوگ و هنرمندان دیگر هستند سفر کرد.

در سفر به کشور هلند، بازدید از باغ‌های معروف جهانی کوکنهوف را به هیچ وجه از دست ندهید! البته کارهای بیشتری جز لذت بردن از لاله‌ها در کشور هلند وجود دارد. برای مثال در آمستردام می‌توانید از دوچرخه‌سواری، سرگرمی محبوب در هلند لذت ببرید، غذاهای هلندی را امتحان کنید، آبراه‌‌های شهر، موزه‌‌های هنری و معماری بی‌نظیر این کشور را کشف کنید.

 

۸. سفر به کشور مالزی

کشور مالزی - بهترین کشورها برای سفر در بهار

مالزی

 

کشور مالزی در فصل بهار مانند تصویری از یک پوستر زیبا و جذاب است که مانند یک رؤیای دست نیافتنی می‌باشد. با ورود به کشور مالزی، انگار که به جهان رنگ‌ها وارد شده‌اید. نقطه به نقطه این کشور، مملو از رنگ بوده و تجربه سفری منحصر به‌فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد.

حجم بارش‌ها در فصل بهار در این کشور کم شده و می‌توان گفت زمان بسیار خوبی برای سفر و بازدید از جاذبه‌‌های گردشگری مالزی است.  در سفر به مالزی حتما از مکان‌هایی مانند تپه frasers، مناطق کوهستانی بسیار زیبای کامرون، سواحل پنانگ، جزایر لنکاوی و … بازدید کنید.

 

 

 

۹. کشور چین

کشور چین - بهترین کشورها برای سفر در بهار

چین

 

فصل بهار (از ماه مارس تا ماه مه) یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به چین است، چراکه هوا گرم‌تر شده و تعداد گردشگران کم‌تری نسبت به تابستان به آن سفر می‌کنند. اگر عاشق طبیعت و عکاسی هستید، اواسط مارس تا اواسط ماه مه، کشور چین پر از مناظر سرسبز، شکوفه‌های رنگارنگ و طبیعتی زیبا است که بهار را به فصلی زیبا و دلپذیر برای سفر به چین تبدیل می‌کند.

از مناطق چین که در فصل بهار، چشم اندازی زیبا و منحصر به فرد دارند می‌توان به Yunnan با گل‌های زیبا، آفتاب درخشان و طبیعت سرزنده، Tibet با شکوفه‌های گیلاس و فرهنگی غنی، Western Sichuan با طبیعتی بکر و مناظر خیره‌کننده، Zhangjiajie با جنگل‌های انبوه و دریاهای ارغوانی و غیره اشاره کرد.

 

 

 

۱۰. سفر بهاری به کشور هند

سفر در بهار به کشور هند - بهترین کشورها برای سفر در بهار

هند

 

آخرین مورد از بهترین کشورها برای سفر در بهار که قصد معرفی آن را داریم، کشور هند است. در فصل بهار هند، جشنواره‌های بهاری زیادی برگزار می‌شوند که سفر به این کشور در این فصل را لذت بخش می‌کنند. مطابق با تقویم هندو، بهار در هند از اواسط فوریه تا اواسط آوریل ادامه دارد و به عنوان Vasant (یا Basant) شناخته می‌شود. اعتدال بهاری در 20 یا 21 مارس، که نشانه آغاز بهار در نیم‌کره شمالی است، رخ می‌دهد.

در این زمان از سال، سیک‌ ها شروع سال جدید را جشن گرفته و بسیاری از فرهنگ‌‌ها هم پایان برداشت محصول بهاری خود را همزمان با آیین‌‌ها و جشن‌‌ها اعلام می‌کنند. فستیوال‌های محبوب بهاری در هند، همگی نمادی از فرهنگ هندی از جمله فرهنگ‌های قبیله‌ای کم‌تر شناخته شده این کشور را ارائه می‎‌‎‎‌‌دهند و دلایل خوبی برای سفر به هند در این زمان از سال هستند. برای نمونه می‌توان به فستیوال‌های Udyanotsav، Khajuraho Dance Festival، Goa Carnival، Chapchar Kut و …. اشاره کرد.

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *