خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین مقاصد سفر در تابستان 1403

بهترین مقاصد سفر در تابستان
تاریخ انتشار: 1402/2/17

حتماً اولین چیزی که با شنیدن کلمه “تابستان” به ذهنتان می‌سد، هوای گرم، لباس‌های رنگارنگ و تعطیلات و سفر است. هر چقدر هم که هیجان‌انگیز به نظر برسد، انتخاب بهترین مقاصد سفر در تابستان برای گذراندن تعطیلات تابستانی و داشتن یک تعطیلات عالی، کار بسیار مهمی است. به همین دلیل است که در این مطلب از آژانس توریک، بهترین کشورها و مقاصد تعطیلات تابستانی به شما معرفی می کنیم.

اگر برای تابستان امسال‌تان به فکر سفر رفتن هستید و قصد دارید تا با سفر به کشورهای مختلف جهان تابستانی به یاد ماندنی برای خود رقم بزنید، در این مطلب که به بهترین مقاصد سفر در تابستان می‌پردازد، همراه ما باشید.

 

۱. لندن، از محبوب‌ترین مقصدهای تابستانی

لندن، از محبوب‌ترین مقصدهای تابستانی

لندن

 

لندن، پایتخت بریتانیا، 12 ماه در سال پذیرای گردشگران از سراسر جهان است. فصل اوج ورود مسافران به این شهر، تابستان است که زمان ایده آلی برای رویدادهای مختلف و لذت بردن از مناطق سرسبز این شهر بزرگ می‌باشد. لندن جاذبه‌های گردشگری و دیدنی زیادی دارد، چرا که این شهر جایگاه مهمی در تاریخ دارد و مرکز سابق یک امپراتوری بزرگ در سراسر جهان بوده است. بنابراین با سفر به آن می توانید شواهد به جا مانده‌ای از تاریخ و فرهنگ را در گوشه گوشه آن مشاهده کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا لندن یکی از بهترین مقاصد سفر در تابستان است. چرا که جشنواره‌های جذاب و پر شوری مانند روز سنت پاتریک، روز پنکیک و هفته آبجو، تابستان این شهر را شگفت‌انگیز می‌کند. گردشگران می‌توانند در بسیاری از فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای که در لندن وجود دارند، شرکت کرده و لذت ببرند. جاذبه‌های گردشگری و دیدنی زیادی در این شهر وجود دارند که در تابستان جلوه‌ای پرشور و نشاط به خود می‌گیرند.

یکی از سرگرمی‌های تابستانی در لندن، رفتن به تور پیاده‌روی هری پاتر است. طرفداران این مجموعه می‌توانند از پشت صحنه این فیلم در استودیو برادران وارنر بازدید کنند و به دنیای مسحور کننده هاگوارتز اکسپرس وارد شده و با شخصیت‌های مورد علاقه خود ملاقات کنند. بازدید از برج لندن که یکی از میراث جهانی یونسکو و یک بنای قرن یازدهمی ساخته شده توسط ویلیام فاتح است نیز دیگر تفریح تابستانی این شهر است. رفتن به اطراف کاخ باکینگام هم از محبوب‌ترین تفریحات این شهر است.

 

 

 

۲. سوئیس، کشوری خنک برای فرار از گرما!

سوئیس، کشوری خنک برای فرار از گرما!

سوئیس

 

وقتی در مورد بهترین کشورهای خارجی برای سفر در تابستان و گذراندن تعطیلات به یاد ماندنی صحبت می‌کنیم، کشور سوئیس یکی از بهترین کشور‌ها است که حتما باید به آن سفر کرد. سوئیس در فصل تابستان، خیره کننده است. کوه‌های پوشیده از برف سرسبز شده و‌ جلوه بسیار دیدنی را به وجود می‌آورند. این کشور اروپایی، مکان‌ها و‌جاذبه‌های شگفت‌انگیز زیادی برای بازدید در تابستان دارد.

شکلات‌های معروف سوئیسی، فوندوها و قله‌های برف باشکوه آلپ سوئیس تنها تعدادی از جاذبه‌هایی هستند که این مکان را برای یک تعطیلات تابستانی، مناسب می‌سازند. در تابستان سوئیس می‌توان از دریاچه زیبای ژنو بازدید کرده، سوار بر قطار سریع‌السیر برنیا از طبیعت بی‌نظیر مسیر لذت برد، به تماشای آبشار غول پیکر راین نشست، از قلعه‌های بلند و تاریخی دیدن کرد، با قایق‌های کروز و کشتی‌ها سرگرم شد و طعم اصیل پنیر و‌شکلات‌های سوئیسی را چشید.

Montreux، یکی از هیجان انگیزترین مکان‌ها برای بازدید در تابستان است. چرا که جشنواره جاز Montreux که دومین جشنواره بزرگ جاز در جهان است، هر ساله در اوایل جولای در ساحل دریاچه ژنو برگزار می‌شود. این جشنواره به حدی محبوب است که سالانه حدود 200000 نفر از آن بازدید می‌کنند. یکی دیگر از بهترین مکان‌های سوئیس برای بازدید در تابستان، شهر زوریخ است که بزرگترین شهر کشور می‌باشد.

یکی از بهترین تفریحات تابستانی در زوریخ، تماشای استخرهای روباز شهر است. چندین استخر در کنار دریاچه زوریخ یا در کنار آن وجود دارند. به عنوان مثال، یکی از موارد خوب Flussbad Oberer Letten است. لوسرن هم یکی دیگر از زیباترین و محبوب‌ترین مقاصد تابستانی در سوئیس است. دریاچه لوسرن با پایه کوه‌های آلپ سوئیس، فعالیت‌های شگفت‌انگیزی در آب و کوهستان را برای بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد.

 

۳. بالی

بالی - بهترین مقاصد سفر در تابستان

بالی

 

اگر هنوز برایتان سؤال است که تابستان کجا بریم؟ بالی یکی از بهترین مقاصد سفر برای گذراندن تعطیلات تابستانی می‌باشد. از صخره‌های مرجانی گرفته تا آتشفشان‌ها، معابد، کوه‌ها و سواحل باشکوه، بالی را به یکی از مهم‌ترین مقصدهای بین‌المللی برای سفری لذت‌بخش تبدیل کرده‌اند.

هتل‌های درجه یک، مزارع سرسبز برنج و معماری باستانی خیره‌کننده، تنها تعدادی از جاذبه‌هایی هستند که در انتظار گردشگران این جزیره هستند. جزیره بالی را می‌توان مقصد رویایی هر گردشگری معرفی کرد که در آن می‌توان با تورهای پیاده‌گردی به کوه رفت، در ورزش‌های آبی شرکت کرد، از معابدی با اهمیت تاریخی دیدن کرد و از زندگی شبانه شگفت انگیز، لذت برد.

اگر قصد سفر به جزیره بالی و لذت بردن از تفریحات مختلف آن در تابستان را دارید، در قدم اول باید اقدام به دریافت ویزای بالی

کنید.

 

۴. کانادا، بهترین مقصد برای سفر تابستانی!

کانادا، بهترین مقصد برای سفر تابستانی!

کانادا

 

تابستان‌های کانادا با طبیعتی زیبا و  آب و هوای آفتابی همراه است. قله‌های کوهستانی سر به فلک کشیده، دریاچه‌های آبی خیره‌کننده و جنگل‌هایی انبوه، کانادا را به یکی از بهترین مقاصد سفر در تابستان تبدیل می‌کنند. آبشار نیاگرا، یکی از زیبا‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کانادا است که هر ساله در تابستان، گردشگران زیادی از آن بازدید می‌کنند. اگر می‌خواهید تابستانی مفرح را در سرزمین کانادا بگذرانید، مکان‌هایی وجود دارند که حتماً باید برای هیجان بیشتر در تعطیلات خود از آنها دیدن کنید.

خلیج گرجستان یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های کانادا در تابستان است که به عنوان طولانی‌ترین مسیر پیاده‌روی کانادا شناخته می‌شود که قایق سواری از تفریحات محبوب آن است. تعطیلات تابستانی همراه با شنا در آب‌های گرم و آرام و سواحل شنی، چیزی است که در گراند بند در انتاریو خواهید یافت. بازدید از موزه تاریخی لمبتون و قایق سواری و پاراسلینگ در ساحل نیز، از دیگر تفریحات این مکان هستند.

جالب است بدانید قانون جدید مهاجرت کانادا برای ایرانیان، شرایط مهاجرت به این کشور زیبا را از طریق تبدیل ویزای توریستی کانادا به ویزای کاری بسیار آسا‌تر از پیش کرده‌ است. پس اگر به این کشور و طبیعت بی‌نظیر آن علاقمند شده اید، این فرصت طلایی را از دست ندهید! آژانس معتبر توریک از صفر تا صد پروسه اخذ ویزای توریستی کانادا همراه شما خواهد بود.

 

۵. یونان

یونان - بهترین مقاصد سفر در تابستان

یونان

 

اگر هنوز برایتان سؤال است که تابستان به کجا سفر کنیم؟! کشور یونان، مقصدی عالی برای سفر در تابستان است. ماه ژوئیه در یونان با آفتاب زیاد همراه است. مناظر اقیانوسی خیره کننده، معماری تاریخی و غذاهای لذیذ، یونان را به یک مقصد تابستانی عالی تبدیل کرده‌اند. در یونان، می‌توانید به شهر باشکوه آتن رفته، از جزیره تاریخی کرت دیدن کنید، با کوهنوردی در کوه المپ با اساطیر یونان آشنا شوید و در شن‌های طلایی سواحل بی‌نظیر آن به استراحت بپردازید.

یونان یکی از گرم‌ترین تابستان‌های اروپا و دریای مدیترانه در روزهای تابستان را دارد و این ماه‌ها شلوغ‌ترین زمان این کشور برای سفر گردشگران به آن هستند. غروب جزیره سانتورینی، شهر کرت که پنجمین جزیره بزرگ دریای مدیترانه کرت است، ساحل‌های زاکینتوس، معابد متئورا، جزایر میکونوس و شهر باستانی آکروپولیس، از دیدنی‌های یونان هستند که حتماً باید از آن‌ها بازدید کرد.

اگر در فکر سفر به یونان و بازدید از همه این مکان‌های دیدنی هستید، می‌توانید با دریافت ویزای یونان، سفر هیجان انگیزی به این کشور داشته باشید.

 

۶. فلورانس

فلورانس - بهترین مقاصد سفر در تابستان

فلورانس

 

فلورانس پایتخت منطقه توسکانی ایتالیا، یکی از کشورهای توریستی در تابستان است که بین پیمونت و مناطق ساحلی کارولینای جنوبی قرار دارد و از میراث غنی تاریخی و فرهنگی برخوردار است. عبور رودخانه آرنو از این شهر، نمایش‌های تئاتر فوق‌العاده، نمایش‌های باله، بسیاری از آثار هنری تاریخی، گالری Ufizzi Ponte Vecchio، کلیسای جامع سانتا ماریا، کاخ Palazzo Pitti، پل Ponte Vecchio، باغ‌های Boboli و همچنین طبیعت سرسبز و زیبا، فلورانس را به مکانی محبوب برای گذراندن تعطیلات تابستانی تبدیل کرده‌اند.

اگر تا به اینجای مطلب با ما همراه بودید و علاقه‌مند شدید تا در تابستان پیش رو به یکی از کشور‌های معرفی شده سفر کنید، می‌توانید برای اخذ ویزای کشور مورد نظر خود، از توریک که یک شرکت گردشگری ارائه دهنده خدمات ویزا کشورهای مختلف است، کمک بگیرید.

 

 

 

۷. تایلند، کشور با صفای تابستانی

تایلند، کشور با صفای تابستانی

تایلند

 

تایلند یکی از محبوب‌ترین کشورهای توریستی جهان است که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد. تایلند، از آب و هوای گرمسیری و استوایی برخوردار است و دارای شهرهای ساحلی، جزایر رویایی، جاذبه‌های متنوع و تعداد زیادی تفریحات آبی جذاب می‌باشد. کشور بکر و سرسبز تایلند، مقصد تعداد زیادی از توریست‌های خارجی است که برای دیدن معابد بزرگ و بوداها، بازدید از شهر بانکوک، قدم ‌زدن در خیابان‌‌های شلوغ و پر جنب و جوش، طبیعت بکر، آشنایی با فرهنگ جالب، هنر، معماری و سواحل آرامش‌بخش این کشور، در فصل تابستان به آن سفر می‌کنند.

علاوه بر موارد گفته شده، در فصل تابستان تایلند، تفریحات ساحلی و فستیوال‌های رنگارنگ متنوعی نیز برگزار می‌شوند که تعطیلات تابستانی دل انگیزی را برای گردشگران رقم می‌زنند. تایلند از آنجایی که یک کشور گرمسیری است، در تمان طول سال آب و هوای گرمی دارد و تابستان‌ها دمای آن بین 32 تا 40 درجه سانتیگراد متغیر است. اگر علاقه مند هستید تا تابستان امسال در تایلند باشید و تعطیلات خود را در این کشور زیبا بگذرانید، همین الان به دریافت ویزای تایلند از آژانس توریک، اقدام کنید.

 

۸. اندونزی

اندونزی - بهترین مقاصد سفر در تابستان

اندونزی

 

علاوه بر شهر بالی، به طور کلی کشور اندونزی با آب و هوای عالی و بارندگی کم در ماه جولای، آخرین مورد از بهترین مقاصد سفر در تابستان است که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم. اندونزی، کشوری بسیار وسیع، پر جنب و جوش و پویا است که بیش از 17000 جزیره را در خود جای داده است. بنابراین انتخاب یکی از این جزیره‌ها برای گذراندن یک عصر آفتابی تابستانی، کار دشواری است.

جشنواره سالانه هنر و فستیوال بادبادک‌ها که در ماه‌های ژوئن و جولای برگزار می‌شوند، از سری جشنواره‌های تابستانی این کشور هستند که پیشنهاد می‌شود حتما از آن‌ها دیدن کنید. شنا با چتر دریایی در جزیره کاکابان، بازدید از پارک ملی کومودو، رفتن به بزرگترین معبد بودایی جهان و کشف دریاچه کلیموتو، از میلیون‌ها کار‌هایی هستند که می‌توانید در اندونزی به انجام آنها بپردازید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *