خانه
بلاگ
حساب کاربری

هزینه سفر به مالدیو: سفر ارزان،معمولی و لاکچری مالدیو

هزینه سفر به مالدیو
تاریخ انتشار: 1403/7/11

در این مقاله از توریک، قصد داریم به بررسی هزینه سفر به مالدیو بپردازیم و هر چیزی که لازم است در مورد آن بدانید را بررسی کنیم. پس اگر قصد سفر به مالدیو را دارید، در این مقاله از مجله گردشگری توریک همراه ما باشید تا تمام اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

اگر قصد سفر به یکی از کشورهای دیدنی و جذابی را دارید که از چندین جزیره کوچک تشکیل شده است، مالدیو یکی از بهترین گزینه‌ها است. کشوری که دور تا دور آن را آب‌های اقیانوس فرا گرفته است و می‌توانید از اقامت چند روزه خود در آن نهایت لذت را ببرید. قبل از آن که بخواهید برای سفر به این بهشت کوچک و دیدنی برنامه‌ریزی کنید، بهتر است در مورد هزینه‌های آن اطلاعات کافی کسب کنید.

سفر به مالدیو؛ سفری تکرارنشدنی به کشوری با چندین جزیره کوچک

مالدیو کشوری کوچک در اقیانوس هستند که در جنوب غربی کشور هند قرار گرفته است. این کشور با جمعیتی حدود نیم میلیون نفر توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید که این کشور کوچک از چند جزیره کوچک‌تر تشکیل شده است که گردشگران برای سفری به‌یاد ماندنی و اقامت در سواحل آن اقدام می‌کنند.

سفر به مالدیو

یکی از موضوعات جالبی که در مورد سفر مالدیو وجود دارد، این است که آب‌های آن کاملاً شفاف و زلال است و ارتفاع آن از سطح دریا فقط 1.5 متر است. این کشور را کم ارتفاع‌ترین کشور دنیا می‌کنند که در بلندترین نقاط آن اختلافش با سطح دریا تنها 2.4 متر است. در این جزیره تفریحات مختلفی وجود دارد که غواصی و اسنورکلینگ از بهترین آن‌ها است.

سفر به مالدیو چقدر هزینه دارد؟

اگر قصد سفر به مالدیو را دارید، احتمالاً اولین سوالی که پیش از سفر برایتان پیش می‌آید این است که سفر به مالدیو چقدر هزینه دارد؟ واقعیت این است که هزینه‌های سفر به مالدیو به نوع سفرتان بستگی دارد! اگر بخواهید سفری اقتصادی را تجربه کنید، باید حداقل چیزی حدود 65 میلیون تومان را درنظر بگیرید. اگر بخواهید سفری لاکچری را تجربه کنید، این هزینه تا 150 میلیون تومان هم افزایش پیدا می‌کند. اما سفر اقتصادی و لاکچری به مالدیو چگونه است؟ در ادامه این مسئله را بررسی می‌کنیم.

سفر اقتصادی به مالدیو

سفر اقتصادی به مالدیو یکی از گزینه‌های محبوب در میان ایرانیان است که می‌خواهند با کمترین هزینه یک سفر جذاب را تجربه کنند. برای سفر اقتصادی می‌توانید به سراغ پرواز اقتصادی بروید که در حال حاضر بلیط آن باید حدود 32 میلیون تومان بابت رفت و برگشت هزینه کنید. همچنین برای اقامت در سفر اقتصادی به مالدیو می‌توانید به سراغ اقامتگاه‌ها و هتل‌های ارزان مالدیو نظیر مهمان‌‌خانه بروید تا با کمترین هزینه در آن اقامت داشته باشید. انتخاب جزیره مناسب هم در سفر اقتصادی تاثیر زیادی دارد! مثلاً جزایر دیگورا و فولیدهو زیبا و ارزان هستند.

سفر لاکچری به مالدیو

یکی دیگر از روش‌های سفر به مالدیو، سفر لاکچری است که در آن خاطره فراموش نشدنی برایتان به‌جای می‌ماند. در سفر لاکچری می‌توانید به سراغ پرواز گران‌قیمت نسبت به سفر اقتصادی بروید که هزینه آن بابت رفت و برگشت بالای 100 میلیون تومان هزینه دارد. همچنین در سفر لاکچری پیشنهاد می‌کنیم به سراغ جزیره مافوشی بروید که تقریباً محبوب‌ترین جزیره برای گردشگران است. در این جزیره هتل‌های لوکس فراوانی وجود دارد که اقامت در آن می‌تواند برایتان لذت‌بخش باشد.

سفر با تور مالدیو

اگر تاکنون به مالدیو سفر نکرده‌اید و می‌خواهید سفری بی‌دردسر را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم تور مالدیو را انتخاب کنید. در این روش کافی است یک آژانس گردشگری معتبر نظیر توریک پیدا کنید و تور موردنظرتان را سفارش دهید. تمام کارهای سفرتان برعهده آژانس گردشگری است و نیازی نیست خودتان به صورت دستی اقدامی انجام دهید.

سفر با تور مالدیو

از دریافت ویزا، بلیط هواپیما، رزرو هتل مالدیو و… گرفته تا راهنمایی‌هایی که در سفرتان به مالدیو نیاز دارید. هزینه سفر به مالدیو با تور بسیار کمتر است و می‌توانید با کمترین هزینه، بیشترین لذت را از سفرتان به این جزیره دیدنی ببرید. هزینه تور مالدیو از 70 میلیون تومان شروع می‌شود که بر اساس نوع تور ممکن است تا 300 میلیون تومان هم ادامه داشته باشد.

هزینه سفر به مالدیو شامل چه بخش‌هایی می‌شود؟

قبل از آن که بخواهیم به بررسی جزئیات سفر به مالدیو بپردازیم، باید ببینید که هزینه‌هایتان شامل چه بخش‌هایی است. طبیعتاً هر چقدر هزینه هر کدام از این بخش‌ها بیشتر باشد، هزینه سفر به مالدیو هم بیشتر خواهد بود. مهم‌ترین بخش‌های هزینه سفر به مالدیو عبارتند از:

در بخش بعدی تمام این هزینه‌ها را با جزئیات کامل مورد بررسی قرار می‌دهیم تا دید کلی نسبت به هزینه‌های سفر به کشور مالدیو پیدا کنید.

هزینه اخذ ویزای مالدیو برای ایرانیان

اگر قصد سفر به مالدیو به صورت شخصی را دارید و نمی‌خواهید از خدمات تور مالدیو استفاده کنید، اولین قدم دریافت ویزای مالدیو است. جالب است بدانید که ویزای مالدیو به صورت فرودگاهی صادر می‌شود و پس از ورود شما به فرودگاه این کشور در اختیار شما قرار می‌گیرد. صدور ویزای مالدیو برای ایرانیان و شهروندان کشورهای دیگر رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه نیست. تنها چیزی که باید ارائه کنید، پاسپورت معتبر با 6 ماه اعتبار است و باید به ازای هر نفر حداقل 100 دلار بودجه داشته باشید تا ویزا برایتان صادر شود.

هزینه بلیط مالدیو

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هزینه سفر به مالدیو مربوط به خرید بلیط هواپیما است. هزینه بلیط هواپیما بستگی به عوامل مختلفی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به زمان سفر، نوع بلیط که شامل بلیط چارتری و معمولی و نوع پرواز است و… اشاره کرد. بلیط هواپیمای تهران به مالدیو در حال حاضر از 16 میلیون تومان شروع می‌شود که بابت رفت و برگشت باید حدود 30 میلیون تومان درنظر بگیرید.

هزینه بلیط مالدیو

البته اگر بخواهید پروازهای بیزنسی و گران‌قیمت انتخاب کنید، هزینه بلیط شما بالای 100 میلیون تومان هزینه دارد.

هزینه اقامت در هتل و اقامتگاه‌های مالدیو

یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر به مالدیو، هزینه هتل در مالدیو است. در مالدیو اقامتگاه‌های مختلفی وجود دارد که برخی از آن‌ها اقتصادی و برخی بسیار لاکچری هستند. اگر قصد سفر اقتصادی به مالدیو را دارید، باید بابت هر روز اقامت اقتصادی حداقل 50 دلار درنظر بگیرید که البته اگر چشم‌اندازی رو به دریا می‌خواهید، این هزینه تا 150 دلار هم افزایش پیدا می‌کند.

هزینه اقامت در هتل و اقامتگاه_های مالدیو

اگر قصد اقامت در یک هتل لوکس و جذاب را دارید، هزینه‌هایتان از 200 دلار شروع می‌شود. لازم است بدانید که گران‌ترین هتل‌های مالدیو روی آب‌های اقیانوس هند قرار گرفته است و اقامت در آن می‌تواند نظرتان را کاملاً جلب کند. هزینه این هتل‌ها هم از 800 دلار شروع می‌شود که البته سفری رویایی و فراموش نشدنی برایتان می‌سازد. هتل‌های گران‌تری هم در مالدیو وجود دارد که از بهترین آن‌ها می‌توان به هتل کاندیما اشاره کرد که هزینه آن حدود 6 هزار دلار بابت هر شب است.

هزینه غذا و رستوران‌گردی در مالدیو

یکی دیگر از مهم‌ترین بخش‌های سفر به مالدیو مربوط به رستوران‌گردی و غذا خوردن در این کشور دیدنی است. اگر قصد دارید از غذاهای بومی این کشور استفاده کنید و از کیفیت آن لذت ببرید، باید به ازای هر وعده حدود 90 دلار هزینه کنید. البته با انتخاب اقامتگاه مناسب، هزینه صبحانه از هزینه غذا و رستوران‌گردی در مالدیو کم می‌شود! چرا که سرو صبحانه بر عهده اقامتگاهتان است.

هزینه غذا و رستوران_گردی در مالدیو

همچنین اگر می‌خواهید غذاهای معمولی و ارزان را انتخاب کنید، هزینه آن حدود 40 دلار به ازای هر وعده است. در جزایر محلی غذاهای معمولی آن هزینه کمتری دارد و می‌توانید با کمتر از 30 دلار یک غذای معمولی اما خوشمزه میل کنید. بنابراین دستتان در انتخاب غذاهای ارزان یا گران کاملاً باز است و می‌توانید بر اساس بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

هزینه حمل و نقل در مالدیو

یکی دیگر از بخش‌های هزینه سفر به مالدیو مربوط به حمل و نقل است. این موضوع که چقدر به حمل و نقل در این کشور نیاز دارید، بستگی به اقامتگاه و محل سکونت شما دارد. در جزیره مالدیو قایق مهم‌ترین وسیله حمل و نقل داخلی این جزیره محسوب می‌شود که بابت هر بار حمل و نقل باید حدود 100 دلار به ازای هر نفر هزینه کنید. البته این هزینه با توجه به مسافت زیاد بین جزایر مالدیو منطقی است.

هزینه حمل و نقل در مالدیو

همچنین برای سفر به برخی جزایر مالدیو با توجه به مسافت بسیار زیاد آن، بهتر است از هواپیما استفاده کنید. هزینه هواپیما به ازای هر نفر حدود 500 دلار است! جالب است بدانید که استفاده از تور مالدیو به شما کمک می‌کند تا هزینه‌ای بابت حمل و نقل پرداخت نکنید! به خصوص افرادی که قصد دارند در سفرشان از جزایر مختلف این جزیره بازدید کنند، بهتر است از تور استفاده کنند تا هزینه‌هایشان تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

هزینه تفریح و سرگرمی در مالدیو

تفریح و سرگرمی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر به مالدیو است که بر اساس فصل سفر فرق می‌کند. برای مثال در فصل‌های آذر تا فروردین گردشگری این جزیره با توجه به آب و هوای عالی، پر رونق است و همین مسئله باعث افزایش هزینه‌هایتان در سفر به این کشور می‌شود.

هزینه تفریح و سرگرمی در مالدیو

کایک‌سواری و قایق‌سواری جزء جذاب‌ترین تفریحاتی هستند که می‌توانید در این جزیره تجربه کنید و هزینه آن حدود 30 دلار است. قایق‌های این جزیره کف شیشه‌ای دارند تا بتوانید دنیای زیر آب را هم ببینید. تور اسنورکلینگ یا غواصی مالدیو سطحی از دیگر تفریحات محبوب در میان گردشگران مالدیو است که می‌توانید دنیای زیر آب را ببینید و لذت ببرید. هزینه تور اسنورکلینگ در مالدیو حدود 80 دلار است. بنابراین هزینه‌های تفریح در مالدیو بستگی به تعداد تفریحاتی که می‌خواهید تجربه کنید، خواهد داشت!.

همچنین اگر به دنبال تفریحات رایگان یا ارزان هستید، در مالدیو می‌توانید به سراغ پیاده‌روی در طبیعت بکر ساحلی، آفتاب گرفتن در سواحل شنی مالدیو، شنا کردن با دلفین‌ها و… بپردازید. تفریحات دیگر مالدیو معمولاً گران‌قیمت هستند و بخش زیادی از بودجه سفرتان را باید به آن اختصاص دهید. پیشنهاد می‌کنیم حداقل بودجه 200 دلاری برای تفریح در این جزیره در نظر بگیرید تا بتوانید حداقل 3 مورد از جذاب‌ترین تفریحات آن را تجربه کنید. بهترین تفریحاتی که پیشنهاد می‌کنیم تماشای شنای دلفین‌ها و غواصی است.

هزینه خرید سوغاتی در مالدیو

در کشور مالدیو فروشگاه‌ها و بازارهای محلی زیادی وجود دارد که امکان خرید سوغات مالدیو را برایتان فراهم می‌کند. مراکز خرید شهر ماله به شما امکان تهیه انواع محصولات لوکس را می‌دهد و اگر طرفدار این دسته از محصولات هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً از آن بازدید کنید. از مهم‌ترین سوغاتی‌های این کشور می‌توان به توندو کونا، سارونگ مالدیوی، محصولات لاکیور، دن ها، جواهرات دست ساز مالدیوی، محصولات نارگیل، محصولات ماهی و آثار هنری اشاره کرد.

چطور هزینه‌های سفر به مالدیو را کاهش دهیم؟

اگر قصد دارید سفری کم هزینه به مالدیو را تجربه کنید، احتمالاً این سوال برایتان پیش می‌آید که چطور هزینه‌های سفر به مالدیو را کاهش دهید! بهترین راه استفاده از تور مالدیو است که با کمترین هزینه می‌توانید سفری لذت‌بخش را تجربه کنید. اگر قصد سفر شخصی به مالدیو را دارید، پیشنهاد می‌کنیم از هتل‌های ارزان قیمت (3 ستاره) و مهمان‌خانه‌ها استفاده کنید.

همچنین انتخاب فصلی که در آن گردشگران کمتری به این جزیره سفر می‌کنند، تاثیر زیادی در کاهش هزینه‌هایتان دارد. انتخاب تورهای لحظه آخری هم کمک زیادی به کاهش هزینه‌هایتان می‌کند.

بهترین زمان برای سفر به مالدیو چه موقع است؟

برای سفر به مالدیو بهتر است فصلی را انتخاب کنید که رطوبت هوا کم باشد و با باران‌های موسمی این جزیره برخورد نکنید. معمولاً از آبان تا اواخر فروردین رطوبت هوا به حداقل می‌رسد. همچنین میزان بارش هم کمتر است و می‌توانید از تمام تفریحات این جزیره دیدنی نهایت لذت را ببرید.

ارزان‌ترین زمان برای سفر به مالدیو چه موقع است؟

اگر به دنبال سفر اقتصادی به مالدیو هستید، اردیبهشت تا آبان را انتخاب کنید. در این فصل با توجه به این که گردشگران کمتری به این جزیره سفر می‌کنند، هزینه‌هایتان کمتر است.

ارزان_ترین زمان برای سفر به مالدیو

البته این موضوع را درنظر داشته باشید که در این بازه زمانی رطوبت هوا به حداکثر می‌رسد و ممکن است با باران‌های موسمی روبرو شوید. در چنین شرایطی شاید نتوانید بسیاری از تفریحات این کشور را تجربه کنید.

تور مالدیو؛ کمک به کاهش هزینه‌های سفر به مالدیو

یکی از بهترین راه‌های کاهش هزینه‌های سفر، تور مالدیو است. با استفاده از تور مالدیو می‌توانید بلیط هواپیما و اقامتگاه‌های مناسبی را با کمترین هزینه رزرو کنید. همچنین برخی از خدمات داخلی هنگام سفر به مالدیو نظیر حمل و نقل با قایق برایتان با کمترین هزینه ممکن انجام می‌شود. برای رزرو تور مالدیو در صفحه مربوط به آن در سایت توریک، می‌توانید تور موردنظرتان را طراحی کنید. پرواز و اقامتگاه خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه، چمدان خود را برای سفر بسته تا در تاریخ موردنظر به مالدیو سفر کنید.

هزینه سفر به مالدیو را پیش از سفر بدانید!

سفر به مالدیو یکی از جذاب‌ترین سفرهایی است که می‌توانید در طول عمرتان تجربه کنید! سفری بی‌نظیر به دل اقیانوس هند و اقامت در هتل‌هایی که روی آب بنا شده‌اند. یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که پیش از سفر به مالدیو باید بدانید، هزینه‌های آن است. در این مقاله از توریک سعی کردیم به بررسی کامل هزینه‌های سفر به مالدیو بپردازیم تا اطلاعات خوبی در مورد حداقل هزینه سفر به مالدیو داشته باشید. اگر شما هم تجربه سفر به این کشور دیدنی را دارید، از طریق بخش نظرات تجربه خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *