خانه
بلاگ
حساب کاربری

سواحل مالدیو؛ سفر به بهشت آبی

سواحل مالدیو؛ سفر به بهشت آبی
تاریخ انتشار: 1402/6/7

سواحل درخشان و آبی مالدیو یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی در این جزیره هستند که نه تنها برای ماه عسل، بلکه برای هر فردی که به دنبال تعطیلات آرام‌بخش است، گزینه عالی برای تفریح و گشت و گذار محسوب می‌شود! مالدیو از زیباترین سواحل جهان تشکیل شده است که دارای ماسه‌های سفید و مرغوبی هستند که پوشش گیاهی استوایی را در برمی‌گیرد. زیبایی طبیعی چشم نواز این جزایر گردشگران را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. سواحل مالدیو در میان جزایر مرجانی قرار گرفته‌اند که زیبایی آن‌ها را دوچندان می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید به مالدیو سفر کنید و در هتل‌های لوکس و ساحلی آن در میان آب‌های درخشان اقامت داشته باشید، بهتر است در بازه زمانی  دسامبر تا آوریل و زمانی که بارش باران‌ و رطوبت کم است، به این جزیره سفر کنید. قدم زدن در زیر آفتاب، سواحل جذاب با رستوران‌ها و بارهای متعدد و فعالیت‌های آبی در سواحل مالدیو، تجربه بی‌نظیری برای هر فردی خواهد بود که به این جزیره سفر می‌کند. در این راهنما از توریک همراه ما باشید تا شما را با بهترین و زیباترین سواحل این جزیره بیشتر آشنا کنیم!

ساحل Hulhumale

ساحل Hulhumale که در جزیره مرجانی Kaafu واقع شده است، یکی از بهترین دلایل رزرو تور مالدیو است که با اقامت در هتل‌های آن می‌تواند از شنا کردن، آفتاب گرفتن و قدم زدن روی شن‌های درخشان آن لذت ببرید. در حالی که آب‌های زلال و شن‌های سفید به زیبایی این ساحل می‌افزایند، اما چیزی که آن را بدیع و منحصر به ‌فرد می‌کند، فعالیت‌های هیجان انگیزی است که در این ساحل می‌توانید انجام دهید. هتل‌های اطراف این ساحل گزینه‌های مناسبی برای اقامت شما در طول سفرتان به مالدیو خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به هتل اوشن گرند، پلانکتون بیچ و هتل ویلو رست اشاره کرد. غواصی گروهی، استراحت در کافه‌ها و بارهای این ساحل و تماشای تغییر رنگ آسمان در عصر، از جمله فعالیت‌های جذاب ساحل  Hulhumale خواهند بود.

سواحل جزیره Veligandu

سواحل جزیره Veligandu - سواحل مالدیو

Veligandu

ولیگاندو که در جزیره‌ای کوچک و در عین حال دنج در شمال آتول آری واقع شده است، سواحل زیبایی را در خود جای داده است. سواحل جزیره Veligandu  از جمله زیباترین سواحل مالدیو هستند که نه تنها برای گذراندن اوقات فراغت گزینه بسیار عالی هستند، بلکه در مقایسه با سایر سواحل مالدیو بسیار ارزان‌تر هستند. ولیگاندو یکی از خیره کننده‌ترین و بهترین سواحل مالدیو است و از جمله هتل‌ها و اقامتگاه‌های جذاب آن می‌توان به ریزورت و اسپا جزیره Veligandu، خانه‌های ییلاقی و ویلاهای آبی اشاره کرد. در سواحل جزیره Veligandu  می‌توانید از غواصی لذت ببرید، در آب‌های زلال و شفاف شنا کنید و یا در کنار ساحل و به هنگام غروب، یک پیاده روی عاشقانه داشته باشید.

پیشنهاد می‌شود: راهنمای سفر به مالدیو

ساحل Reethi

ساحل Reethi که در جزیره‌ای کوچک و در جزایر مرجانی Baa واقع شده است، یکی از لوکس‌ترین و زیباترین سواحل مالدیو است. ماسه‌های سفید، آب‌های درخشان و درختان نخل زیبا، Reethi را به یکی از بهترین سواحل مالدیو برای ماه عسل تبدیل کرده است. ساحل Reethi با داشتن ویلاهای آبی جذاب و رستوران‌های متعدد، یکی از بهترین و جذاب‌ترین مکان‌ها برای گذراندن اوقات فراغت شما در مالدیو خواهد بود. ساحل Reethi بیشتر به دلیل مکان‌های مجللی مانند بارها و کلوب‌هایی که آن را احاطه کرده‌اند، شناخته می‌شود. ویلاهای ساحلی Reethi نیز بدون شک مکانی جذاب برای اقامت شما و کاوش در ساحل جزیره خواهد بود. باغ سایما، سانست بار و ریتی گریل،  رستوران‌ها و بارهایی هستند که می‌توانید در نزدیکی ساحل از غذاهای لذیذ آن‌ها لذت ببرید و تجربه بی‌نظیری از سفر به مالدیو برای خودتان رقم بزنید.

سواحل جزیره Cocoa

سواحل جزیره Cocoa - سواحل مالدیو

Cocoa

این سواحل معروف که در اطراف جزیره کاکائو مالدیو قرار دارند، به خاطر زیبایی عجیب و غریب خود شهرت دارند. این سواحل از نزدیک به کانال Kandooma و کانال Guraidhoo منتهی می‌شوند و به شما امکان می‌دهند زیبایی‌های زندگی دریایی را از نزدیک ببینید. در سواحل جزیره Cocoa که یکی از زیباترین سواحل مالدیو محسوب‌ می‌شوند، شما می‌توانید در هتل‌های لوکس و ساحلی اقامت داشته باشید و از سالن‌های اسپا و برنامه‌های یوگا در هتل خود استفاده کرده و از گشت و گذار در یکی از سواحل ۳۶۰ درجه مالدیو، نهایت لذت را ببرید. همانطور که گفتیم، سواحل Cocoa با تجربه‌های عجیب و غریبی که ارائه می‌دهند، شناخته می‌شوند. در این ساحل جذاب همچنین می‌توانید از غواصی لذت ببرید، زندگی دریایی را کاوش کنید و یا از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرید.

سواحل جزیره Vabbinfaru

سواحل Vabbinfaru علاوه بر ویلاهای باشکوهی که دارند، بهشت ​​عاشقانه‌ای برای ماه عسل زوج‌های جوان محسوب می‌شوند. سواحل جزیره Vabbinfaru توسط مرجان‌های زیبا با ماهی‌های رنگی و کافه‌ها و رستوران‌های جذاب احاطه شده‌اند که غذاهای بین المللی لذیذی را سرو می‌کنند. اگر به دنبال فعالیت‌های سرگرم‌کننده یا غذا‌های عالی هستید، Vabbinfaru یکی از بهترین سواحل مالدیو است که می‌توانید در آن به فعالیت‌هایی مانند جت اسکی، پاراسلینگ و حتی غواصی بپردازید. Banyan Tree Vabbinfaru نیز یکی از اقامتگاه‌های لوکس این ساحل برای لذت بردن از منظره ساحل با آب‌های درخشان است. رستوران Ilaafathi و بار Naiboli نیز جزو رستوران‌های فوق‌العاده‌ با منظره ساحل هستند که می‌توانید در طول سفر خود به مالدیو از آن‌ها دیدن کنید.

 سواحل جزیره Nika

 سواحل جزیره Nika - سواحل مالدیو

Nika

خورشید، شن‌های سفید و آب‌های درخشان، دقیقاً همان چیزی است که سواحل جزیره Nika به آن معروف هستن . این سواحل خصوصی در شمال آتول آری واقع شده‌اند و تجربه بی‌نظیری از سفر به مالدیو را به دور از شلوغی شهر برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.  سواحل جزیره Nika که یکی از معروف‌ترین سواحل مالدیو محسوب می‌شود، مکان جذابی برای طرفداران طبیعت و ماجراجویان است. اقامت در ویلاهای این جزیره و غواصی و حمام آفتاب تجربه بی‌نظیری از سفر با تور مالدیو خواهند بود.

ساحل Fulhadhoo

ساحل Fulhadhoo  یکی از سواحل منحصر به فرد و جذاب مالدیو است که نه بسیار لوکس است و نه تجربه سبک زندگی محلی را ارائه می‌دهد، بلکه این ساحل تجربه‌ای فوق العاده و به یاد ماندنی از سفر شما به مالدیو خواهد بود. از آنجایی که این منطقه بسیار وسیع و گسترده است، ساحل جزیره Fulhadhoo بسیار خلوت است که این خلوت و آرامش آن را به بهترین ساحل مالدیو برای ماه عسل زوجین تبدیل کرده است. توریست آزوش یکی از گزینه‌های اقامتی در نزدیکی این ساحل است که منظره فوق‌ العاده‌ای از طبیعت جزیره را به نمایش میگذارد. By The Beach و Fresh In The Garden نیز از رستوران‌های بسیار جذاب در نزدیکی جزیره هستند که غذاهای بی‌نظیری را سرو می‌کنند که پیشنهاد می‌کنیم حتماً طعم لذیذ آن‌ها را بچشید! اگر جزو افرادی هستید که می‌خواهید اوقات فراغت خود را در میان سواحل آب‌های درخشان و شن‌های سفید بگذرانید، علاوه بر سواحل زیبای مالدیو، می‌توانید با دریافت ویزای تایلند و یا رزرو تور بالی از وب سایت مجموعه گردشگری توریک، تجربه منحصر به فردی را برای خود رقم بزنید.

ساحل Lily

ساحل Lily - سواحل مالدیو

Lily

یکی از بهترین و زیباترین سواحل مالدیو، ساحل خصوصی Lily Beach Resort & Spa است که در جزیره Huvahendhoo در Ari Atoll قرار دارد و فاصله نزدیکی با برخی از مکان‌های معروف غواصی در جهان واقع شده است. استراحتگاه و اسپا ساحل لیلی، یکی از معروف‌ترین و رمانتیک‌ترین مکان‌ها برای اقامت در نزدیکی ساحل هستند. رستوران‌های Lily Maa، AQVA Bar، و Vibes Bar نیز جزو بهترین‌ها برای صرف غذا با منظره جذاب این ساحل هستند که تجربه فراموش نشدنی را از سفر به مالدیو برای شما رقم می‌زنند.

ساحل Baros Maldives

Baros، یک تفرجگاه جزیره‌ای است که احتمالا بهترین تالاب مالدیو را در خود جای داده است. جزیره باروس، سواحلی با ماسه‌های سفید و آب‌های شفاف کریستالی دارد که منظره بسیار زیبایی را به نمایش می‌گذراند و آن را به نقطه آرامشی برای افرادی که به دنبال استراحت و آرامش هستند، تبدیل می‌کند. Baros یکی از زیباترین و خاص‌ترین سواحل مالدیو است که هتل پنج ستاره آن نیز یک اقامتگاه فوق‌العاده باشکوه است که می‌توانید در نزدیکی ساحل بمانید و هر بار که از اتاق خود به بیرون نگاه می‌کنید از مناظر تماشایی مالدیو لذت ببرید. قدم زدن روی شن‌های نرم ساحل، آفتاب گرفتن و غواصی در کنار صخره محبوب‌ترین کارهایی است که می‌توانید در ساحل باروس انجام دهید. رستوران فانوس دریایی این ساحل نیز مناظر خیره کننده و غذاهای لذیذی را ارائه می‌دهد که تجربه شما از گشت و گذار در ساحل  Baros Maldives را دوچندان می‌کند. اگر شما هم قصد دارید تعطیلات خود را در میان سواحل جذاب آرامش بخش مالدیو و یا تایلند بگذارنید، برای رزرو تور تایلند و مالدیو و اطلاع از شرایط دریافت ویزا می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بخواهید.

ساحل Bandos Maldives

ساحل Bandos Maldives - سواحل مالدیو

Bandos Maldives

این ساحل خصوصی که در نزدیکی فرودگاه بین المللی قرار دارد، یکی از جذاب‌ترین سواحل مالدیو و بهترین مکان برای افرادی است که قصد دارند تعطیلات خود را در آرامش و به دور از شلوغی زندگی شهری بگذرانند. ساحل جزیره باندوس با شن‌های سفید و صخره‌های متعدد برای غواصی، گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بنابراین اگر برای اولین بار است به مالدیو سفر می‌کنید، حتماً از این ساحل دیدن کنید. ساحل جزیره باندوس با مناظر دیدنی از آب‌های زلال و خط افق شفاف، یکی از بهترین سواحل مالدیو برای گذراندن اوقات فراغت شما خواهد بود. Bandos Maldives و Malahini Kuda Bandos Resort  نیز از جمله بهترین اقامتگاه‌های این ساحل جذاب هستند که با اقامت در آن‌ها می‌توانید فعالیت‌های جذابی مانند غواصی، ماهیگیری و پیاده روی در کنار ساحل را تجربه کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *