خانه
بلاگ
حساب کاربری

ارزان‌ترین هتل‌های مالدیو برای یک سفر اقتصادی

ارزان‌ترین هتل‌های مالدیو برای یک سفر اقتصادی
تاریخ انتشار: 1402/8/10

اغلب از بزرگ‌ترین رویاهای مسافرتی، رویای سفر به مالدیو است که می‌تواند ذهن هر فردی را به خود مشغول کند. سفر به این کشور زیبا که 1200 جزیره بزرگ و کوچک را شامل می‌شود، می‌تواند از بهترین و خاطره‌انگیزترین سفرها برای افراد علاقه‌مند باشد. از طرفی، شاید شما به دنبال یک سفر اقتصادی هستید و قصد دارید تا با ارزان‌ترین هتل‌های مالدیو آشنا شوید، اما انتخاب هتل از بین 1200 جزیره این کشور زیبا در هنگام اقدام برای دریافت تور مالدیو می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. از این رو ما قصد داریم تا در ادامه این مطلب،  ارزان‌ترین هتل‌های مالدیو را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی کشور زیبای مالدیو

قبل از معرفی ارزان‌ترین هتل‌ها در مالدیو، بهتر است به ‌طور مختصر توضیح دهیم که اصلاً مالدیو کجاست؟ مالدیو در نزدیکی سریلانکا و هند قرار گرفته است؛ به طوری که از سریلانکا تنها یک ساعت زمان خواهد برد تا به مالدیو برسید. این کشور به دلیل قرارگیری روی اقیانوس هند، از آب و هوایی گرم و مرطوب برخوردار است. با توجه به این‌که دین رسمی مالدیو، دین اسلام است، در بیشتر هتل‌های آن مصرف گوشت خوک و نوشیدنی‌های الکلی ممنوع اعلام شده است و اجازه پوشیدن لباس شنا در بیشتر ساحل‌های آن را ندارید.

اگر اقامت در جزیره‌های زیبا با طبیعت جذاب و به‌یادماندنی برایتان لذت‌بخش است، می‌توانید برای دریافت تور تایلند و همین‌طور تور آنتالیا اقدام کنید. در صورتی که موفق به دریافت ویزای تایلند شده‌اید، با یک تحقیق ساده می‌توانید درباره هتل‌ها و جزیره‌های زیبای آن، اطلاعات کافی به دست آورید.

 

 

لیست هتل‌های ارزان مالدیو

مهمانسرای لیبرتی

مهمانسرای لیبرتی

Liberty

 

یکی از ارزان‌ترین هتل‌های مالدیو، مهمانسرای Liberty است که در نزدیکی ساحل قرار دارد و لذت صرف صبحانه‌ای خوشمزه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اتاق‌های این هتل دو ستاره دارای تهویه مطبوع، پنکه و همین‌طور وای فای رایگان هستند. در باغ مهمانسرا می‌توانید از تماشای طبیعت سرسبز و هوای خنک لذت ببرید. این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی سه نفره نیز هست.

 

اقامتگاه مادیوارو کرو

اقامتگاه مادیوارو کرو

Madivaru Kro

 

هتل ارزان‌قیمت Madivaru Kro جذابیت‌های زیادی برای گردشگران دارد و اتاق‌های آن از طراحی داخلی بی‌نظیری برخوردار هستند و ساحل اختصاصی دارند. اگر به ورزش‌های آبی علاقه‌مند هستید، این اقامتگاه وسایل مورد نیاز را به ‌صورت اجاره در اختیار شما قرار می‌دهد. از دیگر امکانات اقامتگاه مادیوارو کرو می‌توان به سالن بدن‌سازی و یوگا اشاره کرد. در بیشتر سواحل مالدیو شما اجازه پوشیدن لباس شنا را ندارید، اما قرارگیری این اقامتگاه در نزدیکی یکی از سواحل مالدیو به شما اجازه پوشیدن لباس شنا را می‌دهد. از امکانات اتاق‌های مادیوارو کرو می‌توان به دستگاه تهویه مطبوع، وای فای رایگان، جعبه کمک‌های اولیه، مینی بار و چتر برای روزهای بارانی اشاره کرد.

 

هتل بلیس دیگورا

هتل بلیس دیگورا

Bliss Dhigurah

 

از بهترین هتل‌های سه ستاره مالدیو می‌توان هتل Bliss Dhigurah را نام برد. این هتل حس بودن در خانه را به شما القا می‌کند. از بهترین قابلیت‌های هتل هم می‌توان به برخورداری از ساحل اختصاصی اشاره کرد؛ شما می‌توانید تا هر زمانی که مایل هستید برای قدم زدن به ساحل آن بروید. این هتل در جزیره دیگورا قرار دارد که از فضایی نقلی و روستایی برخوردار است. شما در صورت تمایل می‌توانید از کارکنان هتل درخواست سبد پیک‌نیک پر از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه داشته باشید تا همراه خود به ساحل برده و در کنار لذت از هوای تازه و شنا کردن، خوراکی‌های خوشمزه را میل کنید. در صورت علاقه به ورزش‌های آبی می‌توانید جت اسکی‌های جزیره را نیز کرایه کنید.

 

هتل رویاها

هتل رویاها

Dreams

 

هتل سه ستاره Dreams یکی دیگر از ارزان‌ترین هتل‌های مالدیو است که نزدیک به پایتخت قرار دارد. این هتل زیبا در جزیره هول هوماله قرار گرفته و برای رفتن به ساحل هتل، تنها لازم است که 30 قدم بردارید. لذت قدم زدن روی شن‌های سفید ساحل هتل رویاها برای مهمانان بسیار دل‌نشین خواهد بود. از تفریحات دیگر می‌توان به ماهیگیری، قایق‌سواری و موج‌سواری اشاره کرد. این هتل تنها سه کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی ماله فاصله دارد. از امکانات اتاق‌های هتل رویاها هم می‌توان به چای و قهوه رایگان و همین‌طور وای فای رایگان اشاره کرد.

 

استراحتگاه جزیره بیادو

استراحتگاه جزیره بیادو

Biyadhoo

 

استراحتگاه Biyadhoo از جمله هتل‌های ارزان مالدیو است که در قسمت جنوبی این کشور قرار دارد. اگر به آب و هوا و پوشش گیاهی استوایی علاقه‌مند هستید، استراحتگاه بیادو بهترین امکانات را برای شما فراهم خواهد کرد. اتاق‌های هتل دارای بالکن اختصاصی هستند تا به‌ راحتی به تماشای ساحل سفید و اقیانوس زیبا و حتی باغ سرسبز آن مشغول شوید. از امکانات بی‌نظیر هتل می‌توان به سالن ماساژ رستوران فضای آزاد و تجهیزات لازم برای ورزش‌های آبی اشاره کرد. مسافران جزیره می‌توانند از سرویس رایگان رفت و برگشت نیز بهره‌مند شوند. این استراحتگاه برای زوج‌های جوان بسیار ایده‌آل است و می‌توانند از خدمات ازدواج هتل مانند مراسم عروسی سنتی مالدیو استفاده کنند. ضمن اینکه برای اتاق‌های هتل، امکانات معمول و مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

 

جمع‌بندی

ما در این مقاله لیست ارزان‌ترین هتل‌های مالدیو را که در عین حال امکاناتی فوق‌العاده در اختیار گردشگران خود قرار می‌دهند، ذکر کردیم. اگر از علاقه‌مندان به سفر هستید، می‌توانید بعد از ثبت خاطرات شگفت‌انگیز در مالدیو برای دریافت تور بالی و یا تور دبی اقدام کنید. بالی و دبی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری هستند که لحظات خوشی را برای مسافران خود به‌ ارمغان می‌آورند.

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *