خانه
بلاگ
حساب کاربری

رستوران‌های حلال مالدیو؛ با خیال راحت غذا بخورید

رستوران‌های حلال مالدیو؛ با خیال راحت غذا بخورید
تاریخ انتشار: 1402/7/23

مالدیو را می‌توانیم یک مقصد فوق‌العاده برای مسافرت‌های دونفره یا خانوادگی معرفی کنیم که امروزه توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده است. تور مالدیو می‌تواند یک مسافرت جذاب و هیجان‌انگیز باشد و اوقات کاملا خوشی را برای شما فراهم کند. یکی از نکاتی که در زمان مسافرت‌های خارجی باید در نظر داشته باشید، پیدا کردن رستوران‌های حلال برای غذا است. در ادامه با ما همراه باشید تا با رستوران‌های حلال مالدیو آشنا شوید.

 

آشنایی با مالدیو، شهری زیبا با تفریجات هیجان انگیز

امروزه عده زیادی از افراد، تمایل به سفر به مالدیو دارند. مسافرت مالدیو زیبا می‌تواند هیجان‌انگیز باشد و برای چند روز، شما را از استرس‌ها و تنش‌های زندگی روزمره تا حد زیادی دور کند. قبل از اینکه اقدام به سفر خارجی کنید، لازم است تا درباره غذا و رستوران‌های مقصد مورد نظر خود، اطلاعات کافی به دست آورید. می‌دانیم که مالدیو یک کشور مسلمان در اقیانوس هند محسوب می‌شود. بدیهی است که شما در این حالت می‌توانید به سادگی به رستوران‌های حلال مالدیو دسترسی داشته باشید. از این رو اغلب رستوران‌های موجود در جزیره، حلال بوده و شما بدون کوچک‌ترین دغدغه در این زمینه، امکان ثبت سفارش‌های دلخواه خود را دارید.

 

رستوران‌های مالدیو با غذاهای حلال

مالدیو را می‌توانیم یک سرزمین عجایب در نظر بگیریم که از جوانب مختلف، امکان شگفت‌زده کردن شما را دارد. یکی از جاذبه‌های فوق‌العاده مالدیو، رستوران‌های جذاب و متنوع است. از رستوران‌های زیرآب تا رستوران‌های دنج و صمیمی، محیط‌هایی هستند که شما می‌توانید بخشی از مسافرت خود را در آن‌ها سپری کنید. در این قسمت با ما همراه باشید تا با چند نمونه از رستوران‌های حلال مالدیو بیشتر آشنا شوید.

 

رستوران زیر آب ایتا در مالدیو

رستوران زیر آب ایتا در مالدیو

 

یکی از بهترین رستوران‌هایی که در مسافرت به مالدیو می‌توانید انتخاب کنید، رستوران ایتا است. این رستوران در واقع، اولین رستوران ساخته‌شده در زیر آب در جهان بوده که در سال 2005 افتتاح‌ شده است. ایتا این روزها به ‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری در مالدیو به حساب می‌آید. شما در رستوران ایتا می‌توانید غذاهای فوق‌العاده باکیفیت و متنوعی را سفارش دهید. تنوع گسترده منوی غذایی این رستوران و همچنین طراحی داخلی فضای آن، باعث شده که شهرت جهانی به دست آورده و تبدیل به یکی از جاذبه‌های گردشگری مالدیو شود.

در رستوران ایتا شما می‌توانید از شام 6 مرحله‌ای و یا ناهار 4 مرحله‌ای بهره‌مند شده و در زمان صرف غذا، به تماشای ماهی‌ها و کوسه‌های اطراف بپردازید. این رستوران در دسته رستوران‌های گران‌قیمت قرار گرفته و باید هزینه گزافی را برای آن پرداخت کنید.

 

کافه ایبری از رستوران‌های اسلامی مادیو

اگر به دنبال یک فضای محلی هستید که به دور از تجمع توریست‌ها و در کنار مردم محلی مالدیو غذا بخورید، کافه ایبری می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. همان طور که اشاره کردیم دین اصلی مالدیو، اسلام بوده و غذاهای صرف شده در این رستوران‌های محلی، همه حلال هستند. این کافه، فضای بسیار صمیمی و دوستانه‌ای را برای مشتریان خود ایجاد می‌کند تا بتوانند در آن از انواع غذاهای محلی و رایج در مالدیو، نهایت لذت را ببرند.

از غذاهای مخصوص این کافه می‌توانیم به ماهی و میگو با ادویه مخصوص و برنج سرخ‌شده اشاره کنیم. این مدل غذا با ذائقه ایرانی هم سازگار بوده و می‌تواند انتخاب خوبی در تور مالدیو محسوب شود. آب‌میوه‌های متنوعی هم در منوی کافه ایبری وجود دارد که شما به‌جای نوشیدنی‌های الکلی، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

رستوران هتل کیچن با منوی متنوع

یکی دیگر از رستوران‌های حلال مالدیو که مورد توجه توریست‌ها قرار گرفته و شما می‌توانید به آن مراجعه کنید، رستوران هتل کیچن است. شما در هر وعده‌ای از روز می‌توانید این رستوران را انتخاب کرده و از غذاهای متفاوت و متنوع آن، بهره‌مند شوید. سرآشپزهای فوق‌العاده معروفی در این رستوران مشغول به کار هستند که می‌توانند غذاهای ساده را با طعم و ظاهر متفاوت و جذابی، برای شما آماده کنند. به‌ صورت کلی اگر به دنبال یک رستوران حلال و خاص در مالدیو هستید که سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد، رستوران هتل کیچن یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه محسوب می‌شود.

 

جاست وج رستوران حلال در مالدیو، مخصوص گیاهخواران

جاست وج رستوران حلال در مالدیو، مخصوص گیاهخواران

 

اگر به دنبال یک رستوران مخصوص گیاهخواران در مالدیو هستید، توصیه می‌کنیم که رستوران جاست وج را در برنامه خود قرار دهید. این رستوران را می‌توانیم اولین نمونه کاملا گیاهی در مالدیو معرفی کنیم. تیم رستوران جاست وج تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا دیدگاه شما را نسبت به غذاهای گیاهی که ملایم و بی‌مزه هستند، به ‌صورت کامل تغییر دهد. نکته قابل ‌توجه این است که توانسته در این زمینه تا حد زیادی به موفقیت برسد و غذاهای هیجان‌انگیزی را برای وجیترین‌ها آماده کند.

 

آراگو رستوران حلال در مالدیو با پیشنهادهای هیجان انگیز

در جست‌وجوی رستوران حلال در مالدیو، توصیه می‌کنیم که رستوران آراگو را هم در فهرست خود قرار دهید. سرآشپز این رستوران تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با اعمال تغییرات آسیایی در انواع غذاهای مدرن اروپایی، مدل‌های متنوعی از غذا را به مشتریان ارائه دهد. منوی نوآورانه این رستوران یکی از شگفتانه‌های آن محسوب می‌شود که می‌تواند توجه شما را از همان ابتدا به سمت خود جلب کند. این منو به‌ صورت شخصی و برای فرد تنظیم شده است. در واقع، در این منو شما این امکان را دارید که فهرستی از مواد تشکیل‌دهنده دلخواه خود را انتخاب کنید تا در غذای شما گنجانده شوند. در این حالت می‌توانید از مواد غذایی غیر حلال به ‌صورت کامل دوری کرده و یک غذا مطابق با ذائقه خود بسازید.

 

کافه مرغ دریایی، رستورانی با ممنوعیت الکل

تنوع رستوران‌های اسلامی مالدیو بسیار گسترده بوده و شما مشکل چندانی در این زمینه نخواهید داشت. یکی دیگر از گزینه‌های قابل انتخاب در این راستا، کافه مرغ دریایی است. این کافه‌رستوران‌ را می‌توانیم یکی از بهترین‌های مالدیو بدانیم که در پایتخت آن یعنی ماله، واقع شده است. این کافه دارای منوی صبحانه هم بوده و شما می‌توانید برای هر سه وعده غذایی خود، به آن مراجعه کنید. نکته قابل‌ توجه در کافه‌رستوران مرغ دریایی، ممنوع بودن الکل در آن است. بر این اساس می‌توان با اطمینان خاطر با جمع‌های خانوادگی به این کافه‌رستوران رفته و اوقات خوشی را سپری کرد.

 

موراکا، یک رستوران حلال با چشم‌انداز فوق العاده از مالدیو

موراکا، یک رستوران حلال با چشم‌انداز فوق العاده از مالدیو

 

اگر به دنبال یک رستوران با چشم اندازه فوق‌العاده هستید که غذاهای جذاب و حلال به مهمانان خود عرضه کند، موراکا هم می‌تواند انتخاب خوب و به‌جایی در این راستا باشد. موراکا توانسته از جهات مختلف، امتیازات مثبتی از گردشگران خود دریافت کند. طراحی داخلی متفاوت و جذاب این رستوران می‌تواند در زمان غذا، آرامش و احساس فوق‌العاده‌ای را به شما القا کند. منوی غذاهای دریایی این رستوران فوق‌العاده بوده و شما این امکان را دارید که از غذاهای حلال آن بهره ببرید. تمام غذاها توسط سرآشپزان ماهر طبخ شده و عطر و طعم فوق‌العاده‌ای به همراه دارند.

 

سخن پایانی

امروزه تورهای مسافرتی خارجی متنوعی مانند تور بالی، تور تایلند و همچنین مالدیو و … ارائه شده که شما می‌توانند از آن‌ها استفاده کنید. یکی از مهم‌ترین نکته‌ای که در زمان سفر به این کشورها وجود دارد، پیدا کردن رستوران‌های حلال است. مالدیو یک کشور مسلمان بوده و شما امکان پیدا کردن رستوران‌های اسلامی مالدیو را دارید. علی‌رغم سرو الکل در بسیاری از این رستوران‌ها، شما می‌توانید از گوشت و غذاهای حلال در آن‌ها بهره ببرید. در بخش‌های قبلی به معرفی چند نمونه از این رستوران‌ها در مالدیو پرداختیم تا شما در طول سفر بتوانید با اطمینان خاطر از آن‌ها بهره ببرید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *