خانه
بلاگ
حساب کاربری

هزینه سفر به انگلستان 2024

هزینه سفر به انگلستان
تاریخ انتشار: 1402/1/30

انگلستان، کشوری زیبا با جاذبه‌های گردشگری متنوع است که هر ساله، علاقه‌مندان زیادی از سراسر جهان به این کشور سفر کرده و از جاذبه‌های آن دیدن می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که هنگام سفر به این کشور مورد توجه قرار می‌گیرد، هزینه سفر به انگلستان است. انگلستان کشور گران قیمتی است و سفر به آن می‌تواند هزینه‌ زیادی داشته باشد. اگر شما هم از علاقه مندان سفر به این کشور زیبا هستید و می‌خواهید از هزینه سفر به انگلستان و مسائل مربوط به آن اطلاع پیدا کنید، در ادامه این مقاله از آژانس توریک با ما همراه باشید.

 

 

آشنایی با کشور انگلستان

انگلستان، بزرگترین و پرجمعیت‌ترین کشور تشکیل دهنده پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی است که در شمال غربی اروپا واقع شده است. انگلستان در طول قرن دهم به یک کشور متحد تبدیل شد و نام خود را از Angles، یکی از چند قبایل آلمانی که در قرن پنجم و ششم در این قلمرو ساکن شدند، گرفته است. انگلستان در میان تأثیرگذارترین مراکز توسعه فرهنگی جهان قرار دارد. این کشور محل پیدایش زبان انگلیسی و کلیسای انگلستان است و همچنین اساس سیستم‌های حقوقی بسیاری از کشورها را تشکیل می‌دهد.

تاریخ این منطقه پربار است و پیشینه ادبی، سیاسی و فرهنگی این کشور به قرن‌ها قبل برمی‌گردد. انگلستان یک مقصد سفر محبوب برای علاقه‌مندان به تاریخ یا ادبیات است. این منطقه از این جهت متنوع است که شهرهای تاریخی، دهکده‌های عجیب و غریب و حومه شهر زیبا دارد. بسیاری از مردم جهان، از شهر لندن به عنوان مرکزی برای کاوش در تمام اروپا استفاده می‌کنند زیرا پروازهای بین المللی به این شهر از ارزان‌ترین پروازهای منطقه هستند.

سفر در سراسر کشور انگلستان نسبتاً آسان است، اگرچه ممکن است بسیار گران باشد. چرا که قطارها بسیاری از نقاط کشور را به هم وصل می‌کنند. اتوبوس‌ها هم در سراسر کشور دائماً در حال تردد هستند و اگرچه به اندازه اتوبوس‌های ایتالیا یا آلمان راحت نیستند، اما هنوز گزینه‌ای قابل اعتماد و تا حدی مقرون به صرفه هستند. اگر می‌خواهید زمان زیادی را در سطح شهر بگذرانید، بهترین کار این است که یک ماشین اجاره کنید. اگرچه قیمت‌ها می‌توانند بالا باشند، اما مزیت آن این است که امکان رفتن به مناطقی که با وسایل حمل‌ونقل عمومی در دسترس نیستند را فراهم می‌کند.

کشور انگلستان، با استانداردهای اروپایی به عنوان یک مقصد سفر گران‌قیمت شناخته می‌شود. لندن، گران‌ترین شهر کشور انگلستان است. اگر می‌خواهید هزینه‌های خود را به هنگام سفر به انگلیس کاهش دهید، از مناطق دیگر در سراسر بریتانیا بازدید کرده و زمان کمتری را در لندن بگذرانید. برای سفر به انگلستان، باید یک برنامه‌ریزی کلی و دقیق داشته باشید و پیش از سفر جوانب مختلف آن را سنجیده و هزینه سفر به انگلیس را نیز بسنجید. دو موضوعی که در برآورد هزینه‌های سفر به انگلستان باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشید، سبک سفر و عادات شخصی خودتان است.

 

 

 

هزینه حمل و نقل در انگلستان

هزینه حمل و نقل در انگلستان

 

هزینه استفاده از تاکسی در بریتانیا به طور قابل توجهی بیشتر از حمل و نقل عمومی است. مسافران به طور متوسط ​​روزانه 23 پوند برای هر نفر برای حمل و نقل محلی در بریتانیا هزینه می‌کنتد. هزینه حمل و نقل بین شهرها  در بریتانیا نیز بر اساس هزینه‌های مسافران گذشته، به طور متوسط ​​51 پوند است. طبیعتا قیمت ها بر اساس طول مسیر، نوع حمل و نقل استفاده شده و تاریخ متفاوت خواهند بود.

می‌توانید در این کشور، اتومبیل نیز اجاره کنید که قیمت اجاره نیز به تاریخ، نوع ماشین، موقعیت مکانی و سن شما بستگی دارد. چندین شرکت اتوبوسرانی مختلف در سراسر کشور در دسترس هستند. اتوبوس‌ها معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار بوده و معمولاً طبق برنامه حرکت می‌کنند. با استفاده از اتوبوس برای رفت و امد در سطح شهر، می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید.

خطوط اتوبوسرانی انگلستان coach نام دارند و برای تردد به نقاط مختلف کشور، انتخاب بسیار مناسبی هستند. در وهله اول، برای اینکه بتوانید از وسایل حمل و نقل عمومی انگلستان استفاده کنید، باید یک کارت Visitor Oyster تهیه کنید. یکی دیگر از روش‌های تردد در انگلیس، استفاده از مترو است. هزینه بلیط مترو حدودا ۴٫۹۰ پوند (۶٫۲۵ دلار) است. اما در صورتی که از کارت Visitor Oyster خود برای پرداخت هزینه مترو استفاده کنید، در زمان‌های شلوغ مترو ۲٫۹۰ پوند (۳٫۷۰ دلار) و در زمان‌های خلوت نیز تنها ۲٫۴۰ پوند (۳٫۰۷ دلار) پرداخت خواهید کرد.

ارزان‌ترین شیوه سفر به تمام مکان‌های انگلستان، استفاده از Megabus است که کرایه آن از یک پوند (۱٫۳۰ دلار) شروع می‌شود. در انگلیس دو سرویس تاکسی مختلف وجود دارند که شامل تاکسی‌های درون‌شهری با کرایه ۶ پوند (۷٫۶۵ دلار) و تاکسی‌های اینترنتی Uber که قیمت بیشتری دارند، می‌شود.

 

هزینه خورد و خوراک در انگلستان

هزینه خورد و خوراک در انگلستان

 

در حالی که قیمت وعده‌های غذایی در بریتانیا می‌تواند متفاوت باشد، اما متوسط ​​هزینه غذا در بریتانیا 30 پوند در روز است. بر اساس برآورد هزینه‌های مسافران قبلی، هنگام صرف غذا در بریتانیا، یک وعده غذایی متوسط ​​باید حدود 12 پوند برای هر نفر هزینه داشته باشد. قیمت صبحانه معمولاً کمی ارزان‌تر از ناهار یا شام است. قیمت صرف غذا در رستوران‌های لوکس در بریتانیا، اغلب از قیمت رستوران‌های فست فودی یا غذاهای خیابانی بالاتر است.

 

هزینه سرگرمی و گشت و گذار در انگلستان

همان طور که گفته شد، در انگلستان، مکان‌های زیادی از جمله موزه‌های تاریخی و دیدنی وجود دارند که گردشگران برای تفریح و گذر اوقات، از آن‌ها بازدید می کنند. سرگرمی‌ها و فعالیت‌ها در بریتانیا معمولاً به طور متوسط ​​​​22 پوند برای هر نفر در روز بر اساس برآورد هزینه‌های مسافران قبلی هزینه دارد. این شامل هزینه‌های پرداخت شده برای خرید بلیط ورودی به موزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری، نمایشگاه‌ها و سایر هزینه‌های گشت و گذار می‌شود.

بازدید از اماکن‌ تاریخی انگلستان هم نیازمند پرداخت هزینه است. برای مثال، اگر قصد بازدید از کاخ ملکه الیزابت و خاندان سلطنتی انگلستان که کاخ باکینگهام نام دارد را دارید، می بایست حدود ۳۷ پوند (۴۷ دلار) پرداخت کنید. برج لندن نیز از دیگر مکان‌های دیدنی انگلیس است که گردشگران زیادی به آن علاقه دارند. برج لندن، یک قلعه قدیمی و سلطنتی است که در زمان‌های گذشته، یک قلعه دفاعی و محل نگهداری زندانیان بوده است. بازدید از این برج، حدود ۱۸٫۳۰ پوند هزینه دارد.

 

 

 

هزینه های اقامت در انگلستان

هزینه های اقامت در انگلستان

 

فرقی ندارد به کدام کشور سفر کنید، در هر صورت باید مکانی مناسب برای اقامت خود داشته باشید. هزینه مکان اقامت در انگلیس، از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. محاسبه هزینه محل اقامت به مولفه‌های مختلفی بستگی دارد. از جمله زمان اقامت، تعداد روزهای اقامت، نوع اقامتگاه، امکانات ویژه‌ آن، تعداد افرادی که قصد اقامت دارند و غیره. گزینه های مختلفی مانند هتل، اجاره آپارتمان و هاستل، برای اقامت در انگلیس وجود دارند که در ادامه، هزینه‌های مربوط به هر یک را بیان خواهیم کرد.

 

۱. اقامت در هاستل

اقامت در هاستل‌ها، انتخاب خوبی برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر به انگلستان است. این هاستل‌ها، از امکاناتی مانند اینترنت رایگان، صبحانه، تلویزیون و غیره بهره مند هستند. به هنگام رزرو هاستل در انگلیس، توجه داشته باشید که اغلب این اقامتگاه‌ها در مراکز شهر واقع ‌شده‌ و کم‌تر هاستلی را می‌توان در شهرهای کوچک انگلیس پیدا کرد. قیمت اجاره هاستل در انگلیس به ازای یک شب، حدود ۱۰ تا ۴۰ پوند (۱۳ تا ۵۲ دلار) است.

 

۲. اقامت در هتل‌

اگر علاقه دارید تا یک اتاق خصوصی در طول مدت اقامت در انگلستان داشته باشید، رزرو هتل، گزینه بهتری است. قیمت رزرو اتاق در هتل‌های انگلستان از ۵۰ پوند (۶۴ دلار) آغاز شده و مطابق امکانات مختلفی که شامل می‌شود، ممکن است این قیمت افزایش یابد.

 

۳. اقامت در آپارتمان‌

گزینه دیگری نیز برای اقامت در انگلیس وجود دارد که آن اجاره آپارتمان و سوئیت است. اگر می‌خواهید که در طول سفر، خانه‌ای با امکانات کامل در اختیار داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم آپارتمان اجاره کنید. آپارتمان‌های اجاره‌ای کشور انگلیس بسیار متنوع هستند که طبق سلیقه شخصی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. قیمت اجاره آپارتمان در انگلیس، حدود ۳۵ تا ۸۰ پوند (۴۶ تا ۹۰ دلار) است. سفر به انگلستان پیش از فراهم کردن محل اقامت، نیازمند دریافت ویزا و گرفتن وقت سفارت است که توریک، در این مسیر شما را همراهی می‌کند.

 

 

 

جمع‌بندی هزینه‌های سفر به انگلستان

به طور کلی، میانگین قیمت یک سفر 7 روزه به انگلیس، 1245 دلار برای یک نفر، 1928 دلار برای دو نفر و 2382 دلار برای یک خانواده 4 نفره است. میانگین هزینه های پرواز از سراسر جهان به انگلستان (از همه فرودگاه‌ها) بین 714 تا 1222 دلار برای هر نفر برای پروازهای اقتصادی و 2242 تا 3837 دلار برای پرواز‌های فرست کلاس است. بسته به فعالیت‌ها، توصیه می‌کنیم برای حمل و نقل و لذت بردن از رستوران‌های محلی، 42 تا 86 دلار برای هر نفر در روز بودجه اختصاص دهید.

مسافران در سال‌های گذشته، به طور متوسط ​​30 پوند (37 دلار) برای صرف وعده‌های غذایی در یک روز و 23 پوند (29 دلار) برای حمل و نقل در سطح کشور هزینه کرده‌اند. همچنین، میانگین قیمت هتل در بریتانیا نیز برای دو نفر 120 پوند (149 دلار) است. بنابراین، یک سفر دو نفره به مدت یک هفته به انگلستان به طور متوسط ​​1708 پوند (2109 دلار) هزینه در بر خواهد داشت. روزهایی از سال وجود دارند که بنا به دلایلی، هزینه‌های سفر کاهش پیدا می کنند. ارزان‌ترین تاریخ‌ها برای بازدید از انگلستان، معمولاً از 8 ژانویه تا 25 مارس، 23 آوریل تا 20 مه، 24 سپتامبر تا 9 دسامبر و اوایل اکتبر است.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *