خانه
بلاگ
حساب کاربری

لیست 10 هتل‌ برتر انگلیس + امکانات

10 تا از بهترین هتل‌های انگلیس
تاریخ انتشار: 1402/2/12

موضوع محل اقامت، یکی از موضوعات مهم در طول سفر بوده و مسافران همیشه به دنبال بهترین محل برای استراحت و گذراندن شب‌های خود در طی سفر هستند. به عبارت بهتر، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مولفه‌هایی که تجربۀ سفر ماندگار را برای ما به ارمغان می‌آورد، محل استراحت و خواب خوب و همراه با آسایش و راحتی است. کشور انگلستان، کشوری زیبا با هتل‌های متنوع و لوکس است که سالانه پذیرای تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان می‌باشد. اگر علاقه‌مند به آشنایی با بهترین هتل‌های انگلیس هستید و یا قصد سفر به این کشور را دارید، در این مقاله از آژانس توریک قصد داریم تا ده مورد از بهترین هتل‌های انگلیس با امکانات مناسب را معرفی و بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

۱. هتل Four Seasons

یکی از گران‌ترین هتل‌های انگلیس، هتل Four Seasons است که در پارک لین قرار دارد. با اقامت در این هتل، می‌توانید بهترین و لوکس‌ترین خدمات را دریافت کرده و اقامتی خاطره انگیز داشته باشید. در این هتل چشم‌اندازهایی از برج Big Ben، برج شارد و همچنین هاید پارک که بزرگ‌ترین پارک لندن و یکی از پارک‌های سلطنتی انگلستان به شمار می‌آید، به چشم می‌خورد.

در هتل Four Seasons، ۱۹۳ اتاق با امکانات کامل وجود دارد که تمام نیاز‌های مسافران را برآورده کرده و رضایت حداکثری آن‌‌ها را جلب می‌کند. در تمام اتاق‌های این هتل، امکاناتی چون تلویزیون،  WiFi، هواساز، صندوق امانات، حمام، مینی بار، تلفن، یخچال و دیگر امکانات وجود دارند. امکانات خارج از اتاق هتل نیز عبارتند از: باشگاه ورزشی، سالن اسپا، استخر رو باز، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، پارکینگ، رستوران، کافه و غیره.

 

۲. هتل Bovey Castle

هتل Four Seasons - بهترین هتل‌های انگلیس

Bovey Castle

 

هتل Bovey Castle، یکی از بهترین هتل‌های انگلیس است. این هتل باشکوه در پارک ملی دارتمور، واقع شده و از امکانات فراوان و خدمات عالی برخوردار است. موقعیت قلعه Bovey مشرف به تپه‌های جنگلی سرسبز در ضلع غربی پارک ملی دارتمور است که در آن، کلبه‌های سنگی قدیمی، جنگل‌های انبوه و دشت‌هایی با اسب‌های وحشی وجود دارند. شومینه‌های سنگی عظیم، راه‌پله‌های بلند، سقف‌های گچی آذین شده، پنجره‌های بزرگ و کاناپه‌های پر زرق و برق، بخشی از معماری داخلی این هتل هستند که جلوه‌ای خاص و کلاسیک به آن داده‌اند.

در داخل هتل، یک استخر آب گرم، اتاق بخار، سونا و باشگاه ورزشی و اسپای ESPA وجود دارد. در بیرون از هتل نیز، یک زمین بزرگ گلف، زمین تنیس، باشگاه تیراندازی با کمان و تفنگ، فضای سبز، سکوی هلیکوپتر و مسیر پیاده روی در کنار دریاچه وجود دارد. همچنین، می‌توان به فعالیت‌های مانند ماهیگیری، اسب‌سواری و بالون سواری نیز پرداخت. این هتل دارای 60 اتاق است که با رنگ‌های، خاکستری، سبز و صورتی دیزاین شده‌اند.

هر یک از اتاق‌ها دارای یک تلویزیون بزرگ، یخچال، چای ساز، غذاساز، گاوصندوق، حمام‌ و سرویس بهداشتی، دمپایی و روتختی هستند. همچنین 22 سالن غذاخوری نیز در محوطه این هتل وجود دارد. به طور کلی امکانات این هتل عبارتند از: بار، باشگاه ورزشی، زمین گلف، محل بازی کودکان، خشکشویی، پارکینگ، استخر، رستوران، سونا، جکوزی، زمین تنیس و WiFi.

 

۳. هتل The Goring

هتل The Goring - بهترین هتل‌های انگلیس

The Goring

 

هتل The Goring را می‌توان یکی از لوکس‌ترین و گران قیمت‌ترین هتل‌های انگلیس معرفی کرد که بیشتر محل اقامت افراد شناخته شده و نجیب زادگان می‌باشد. برای نمونه، خانواده میدلتون و دوشس کمبریج، شب قبل از عروسی سلطنتی خود در این هتل اقامت داشتند. چرا که علاوه بر لوکس بودن، این هتل فقط 800 متر با کاخ باکینگهام فاصله دارد. هتل The Goring، توسط اتو ریچارد گورینگ در سال 1910 افتتاح شد و تا به امروز نیز نسل به نسل توسط این خانواده اداره می‌شود. این هتل بعد از یک مرتبه بازسازی، کماکان سبک اشرافی و لوکس خود را مانند سال‌های ابتدایی فعالیت خود حفظ کرده است.

همین موضوع، این هتل را به یکی از گران‌ترین هتل‌های انگلیس تبدیل کرده است. هتل گورینگ طبق گفته ملکه الیزابت، یک هتل بسیار خاص و منحصربه‌فرد و یکی از بزرگ‌ترین‌ مکان‌های خصوصی لندن به شمار می‌آید. در این هتل تعداد بیشماری اتاق وجود دارند که مجهز به امکاناتی چون تلویزیون، چای‌ساز و قهوه‌ساز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، و تهویه هوا، لوازم دیجیتال مانند آیپد، آیپاد و کامپیوتر و غیره می‌باشد.

امکانات خارج از اتاق این هتل نیز عبارتند از:

 

  • باشگاه بدن‌سازی رایگان
  • صرافی
  • اجرای موسیقی زنده
  • کنسول بازی ایکس ‌باکس و پلی ‌استیشن
  • رستوران و Bar
  • خشکشویی و اتوشویی
  • اتاق هایپو آلرژیک و تسلط پرسنل به چند زبان مختلف.

تمامی این امکانات منجر شده تا مسافران اقامت داشته در این هتل، آن را هتلی با کلاس جهانی بالا معرفی کنند.

 

 

 

۴. هتل Padstow Townhouse

هتل Padstow Townhouse - بهترین هتل‌های انگلیس

Padstow Townhouse

 

Padstow، شهری قدیمی در انگلستان است که هتل Padstow Townhouse در بندر تاریخی آن قرار دارد. این هتل یک خانه قدیمی دنج مربوط به قرن هجدهم است که متعلق به یک سرآشپز به نام پل اینسورث بود. هتل Padstow Townhouse، در تمام این سا‌ل‌ها توانسته اصالت، زیبایی و حتی کیفیت خدمات خود را کما فی السابق حفظ کند. این هتل به دور از شلوغی‌ها در یک بندر قرار دارد و شش سوئیت با دیزاین منحصر به فرد و آثار هنری کمیاب و نسخه محدود از Magnus Gjoen در آن وجود دارند.

به طور کلی، در این هتل به طراحی داخلی توجه ویژه‌ای شده و جزئیات با دقت زیادی به کار برده شده‌اند. در این هتل، انتظار تمام امکانات رفاهی را داشته باشید، چرا که اتاق‌های این هتل از امکانات کاملی چون تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی، تلفون، اسپا و بسته‌های ارگانیکی برای مراقبت از پوست و غیره برخوردارند.

 

۵. هتل Shangri-La

هتل Shangri-La - بهترین هتل‌های انگلیس

Shangri-La

 

هتل شانگری لا یکی دیگر از بهترین هتل‌های انگلیس است که در منطقۀ شارد لندن قرار داشته و اولین هتل لندن به حساب می‌آید. هتل Shangri-La، یک هتل پنج ‌ستاره با بیشمار امکانات و خدمات مختلف است که بلندترین و شناخته شده‌ترین ساختمان اروپا محسوب می‌شود. با اقامت در این هتل، چشم‌ اندازی از مناطر دیدنی و معروف لندن، مانند رودخانۀ تایمز، برج پل، برج گرکین و غیره قابل تماشا هستند.

هتل شانگری لا، یکی از هتل‌های بسیار لوکس لندن به حساب آورده می‌شود که خدمات بسیار زیادی را به مسافران خود ارائه می‌دهد.امکانات اتاق‌های این هتل عبارتند از تلویزیون، دستگاه قهوه‌ساز و چای ساز، WiFi رایگان، حمام‌، سرویس بهداشتی، لوازم آرایشی Acqua di Parma و غیره.  همچنین در خارج از اتاق‌های این هتل نیز امکاناتی چون استخر، جکوزی و سونا نیز وجود دارند.

 

 

۶. هتل Rosewood London

هتل Rosewood London - بهترین هتل‌های انگلیس

Rosewood London

 

هتل Rosewood London، یک هتل پنج ستاره فوق لوکس در شهر لندن است که در محله تاریخی هلبرن واقع می‌باشد. علاوه بر امکانات بیشمار هتل Rosewood London، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل، نزدیک بودن به مکان‌های تاریخی شهر لندن مانند موزه بریتانیا و کلیسای جامع سنت پاول است. البته خود ساختمان این هتل نیز به واسطه تاریخی بودن آن و معماری زیبای قدیمی که دارد، یکی از مکان‌های دیدنی این شهر به حساب می‌آید.

هتل ۳۰۶ اتاقه رزوود در سال ۱۹۱۰ ساخته شده و از امکانات و خدمات قابل توجهی برخوردار است. از جمله بهترین امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به حمام و سرویس بهداشتی خصوصی، صندوق امانات، آرایشگاه، رستوران، کافه، اینترنت، تلویزیون و غیره اشاره کرد. این هتل برای علاقه مندان به هنر و تاتر نیز محل مناسبی برای اقامت است چرا که تا تئاتر‌های مشهور New London و Aldwych فاصله کمی دارد.

 

۷. هتل Corinthia

هتل Corinthia - بهترین هتل‌های انگلیس

Corinthia

 

هتل کورینتیا که در سال 1885 ساخته شده و در خیابان نورثامبرلند و میدان وایت هال در مرکز لندن، قرار دارد، یکی دیگر از هتل‌های برتر شهر لندن است که در سبک معماری ویکتوریایی ساخته شده و از هتل‌های پنج ‌ستاره و بسیار لوکس این شهر به شمار می‌آید. یکی از دلایل محبوبیت هتل Corinthia، نزدیکی آن به مکان‌های دیدنی شناخته شده شهر لندن مانند کاخ باکینگهام و برج لندن و همچنین مراکز خرید بزرگ و مشهور است.

این هتل را می‌توان جز ۵ هتل گران قیمت انگلستان معرفی کرد که مجهز به مدرن‌ترین امکانات رفاهی می‌باشد. دو رستوران معروف انگلیسی به نام‌های نورتال و ماسیمو مدیترانه‌ای نیز در این هتل وجود دارند که منوی خاص و منحصر به فردی را شامل می‌شوند. این هتل ۲۸۳ اتاق دارد که از امکانات آن‌ها می‌توان به مواردی چون، تلویزیون، صندوق امانات، فروشگاه، اینترنت رایگان، حمام، رستوران، کافه و پارکینگ اشاره کرد.

 

 

 

۸. هتل The Savoy

هتل The Savoy - بهترین هتل‌های انگلیس

The Savoy

 

هتل Savoy نیز یکی دیگر از مشهورترین هتل‌های انگلستان است که در سال 1889، تحت عنوان نخستین هتل لوکس انگلیس، راه اندازی شد. این هتل، با الهام از هتل‌های آمریکایی ساخته شده و به سرعت مورد توجه ستارگان سینما، سیاستمداران و همچنین افراد مشهور قرار گرفت.

علاوه بر امکانات مختلف و بی‌شمار هتل The Savoy، یکی دیگر از دلایل محبوبیت این هتل، نزدیکی آن به مراکز خرید و سالن‌های تئاترهای لندن است که محل خوبی برای اقامت افراد علاقه‌مند به خرید و تئاتر می‌باشد. هتل The Savoy، دارای 268 اتاق است که روزانه، مسافران زیادی مهمان آن هستند. به دلیل خدمات لوکسی که در این هتل ارائه می‌شود، بسیاری از هنرپیشگان، مقامات سلطنتی و افراد مشهور آن را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند.

از امکانات بی‌شمار این هتل می‌توان به مواردی چون تلویزیون، استخر، جکوزی، سونا، صندوق امانات، اسپا، اتاق سیگار، سالن ورزشی، هفت رستوران با منوی غذاهای رژیمی و غیره اشاره کرد.

 

۹. هتل Stafford

هتل Stafford - بهترین هتل‌های انگلیس

Stafford

 

هتل Stafford، نهمین مورد از بهترین هتل‌های انگلیس است که در شهر لندن و در میانه منطقۀ تاریخی جیمز قرار گرفته است. اتاق‌های هتل Stafford، اتاق‌هایی با طراحی و دیزاین خاص و مجلل است که امکانات و خدمات رفاهی زیادی را برای مسافران خود فراهم می‌کند. در هتل استافورد، می‌توان ترکیبی از معماری مدرن و قرون وسطایی را مشاهده کرد که جلوه‌ای زیبا را به نمایش گذاشته است.

در این هتل، یک بار آمریکایی نیز وجود دارد که در آن، مجموعه‌ای از آثار باستانی، کارد و چنگال‌های قدیمی و تصاویر امضا شده به وسیله مهمانان خاص و مشهوری که در این هتل اقامت داشته‌اند، به نمایش گذاشته شده‌اند. این هتل دارای تعداد زیادی اتاق است که از امکانات رفاهی مختلف آن‌ها می‌توان به روم سرویس، مینی بار، تهویه هوا، صدنوق امانات، تلویزیون، حمام، سرویس بهداشتی و غیره اشاره کرد. امکانات خارج از اتاق نیز عبارتند از: سالن ورزشی، سالن اجتماعات، اینترنت رایگان، بار، رستوران، کافه، خشکشویی و غیره.

 

 

 

۱۰. هتل Hub by Premier Inn London Spitalfields

هتل Hub by Premier Inn London Spitalfields - بهترین هتل‌های انگلیس

Hub by Premier Inn London Spitalfields

 

هتل Premier Inn، یکی از ارزان‌ترین هتل‌های انگلیس، اما با‌کیفیت و خوب است. این هتل، جز هتل‌های زنجیره‌ای Premier در شمال لندن است که از بهترین و زیبا‌ترین مناطق لندن می‌باشد، چرا که بسیاری از مکان‌های دیدنی انگلیس در این منطقه قرار دارند. جاذبه‌هایی چون خيابان Brick Lane. بازار اسپیتل فیلدز لندن و رستوران‌های مشهور.

اگرچه هتل Hub by Premier Inn، خدمات و امکانات رفاهی زیادی را ارائه می‌کند، اما در عین حال اجاره اتاق در آن بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است‌. از امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به مواردی چون، نور، روشنایی و دمای متعادل قابل کنترل، تلویزیون‌های هوشمند، WiFi و اینترنت رایگان، تلفن، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، روم سرویس و دیگر امکانات اشاره کرد.

 

0 2
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. احمد گفت:

    مطلب جالبی بود
    ما هتل w رفتیم که خیلی راضی بودیم