خانه
بلاگ
حساب کاربری

0 تا 100 هزینه سفر به سنگاپور در سال 1403

0 تا 100 هزینه سفر به سنگاپور در سال 1402
تاریخ انتشار: 1402/11/10

برآورد تقریبی هزینه سفر به سنگاپور یکی از مسائلی است که اغلب در حین برنامه‌ریزی برای خرید تور سفر، ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ما در این مقاله از توریک قصد داریم به این سؤال پاسخ دهیم که برای سفر به سنگاپور از ابتدا تا انتهای سفر به چه مقدار پول نیاز دارید؟ قبل از هرچیز باید بدانیم که واحد پول این کشور، دلار سنگاپور است و عوامل مختلفی بر هزینه سفر به سنگاپور تأثیر می‌گذارند.

هزینه سفر به سنگاپور چقدر است؟

هزینه سفر به سنگاپور شامل چه مواردی است و یک سفر اقتصادی یا لوکس به این کشور چقدر هزینه خواهد داشت؟

سنگاپور یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است که جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی دارد و سالانه افراد زیادی به منظور بازدید از این کشور برای اخذ ویزای سنگاپور درخواست می‌دهند. از مهم‌ترین مواردی که در طول هر سفر باید به آن توجه کرد، هزینه‌های مربوط به سفر است. بخشی از هزینه این سفر به تهیه تور سنگاپور، خرید بلیت رفت و برگشت و اقامت مربوط می‌شود؛ اما این همه هزینه‌ها نیست. مواردی مانند هزینه‌های حمل و نقل، خورد و خوراک، خرید، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و موارد دیگر بر هزینه‌های سفر به سنگاپور تاثیر می‌گذارند.

عوامل موثر بر هزینه سفر به سنگاپور

اینکه شما چه هدفی از سفر خود دارید، می‌تواند باعث تغییر هزینه‌ها شود. قبل از سفر به سنگاپور باید تمام هزینه‌های مربوط به هتل، رفت‌وبرگشت، گشت‌وگذار و تفریحات برآورد شود. محاسبه تقریبی هزینه‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه‌ریزی بهتری برای سفر خود داشته باشید. اگر قصد سفر به سنگاپور و دیگر کشورهای آسیایی مانند امارات، عمان، روسیه و موارد دیگر را دارید، می‌توانید برای اطلاع از شرایط تهیه تور و دریافت آن به وب‌سایت رسمی توریک مراجعه کنید.

هزینه اخذ ویزای توریستی سنگاپور

هزینه اخذ ویزای توریستی سنگاپور

اولین هزینه برای سفر به سنگاپور که باید آن را در لیست هزینه‌های خود قرار دهید به اخذ ویزای توریستی این کشور مربوط می‌شود. این هزینه بسته به تعداد روزهایی که می‌خواهید در این کشور بمانید، متغیر است. همچنین برای دریافت ویزای چند بار ورود یا مالتی نیز باید هزینه بیشتری بپردازید.

هزینه‌های مربوط به بلیت سفر

هزینه‌های خرید بلیت رفت‌وبرگشت را نیز باید در نظر بگیرید. شما می‌توانید با هواپیما به سنگاپور سفر کنید. هزینه سفر به سنگاپور بسته به نوع پروازی که انتخاب می‌کنید و ایرلاین مورد نظرتان متفاوت خواهد بود. شرکت‌های هواپیمایی بسیاری در زمینه ارائه بهترین پروازها به مسافران خود کمک می‌کنند. قیمت بلیت رفت‌وبرگشت سنگاپور با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است و از 28 میلیون تا 60 میلیون تومان متغیر خواهد بود.

عوارض خروج از کشور

از دیگر مواردی که باید در لیست هزینه‌های سفر به سنگاپور در نظر گرفت، می‌توان به هزینه عوارض خروج از کشور اشاره کرد. این هزینه را در بودجه‌بندی سفر همه افراد باید در نظر گرفت. در صورتی که اولین بار است به کشور خارجی می‌روید، باید مبلغ 400 هزار تومان عوارض بپردازید. مقدار عوارض برای سفر دوم برابر با 600 هزار تومان و در سفرهای بعدی 800 هزار تومان خواهد بود.

هزینه اقامت در سفر سنگاپور

هزینه اقامت در سفر سنگاپور

هزینه رزرو هتل و محل اقامت نیز باید در لیست هزینه‌های سفر به سنگاپور آورده شود. اگر می‌خواهید سفری راحت و با امکانات رفاهی مناسب داشته باشید، باید به کیفیت هتل و محل اقامت خود توجه کنید. در سنگاپور هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی با امکانات و کلاس مختلف وجود دارند. اگر می‌خواهید سفری اقتصادی داشته باشید، باید به سراغ اقامتگاه و هتل‌های سه ستاره بروید. هزینه هتل‌های سنگاپور بسته به انتخاب شما می‌تواند از شبی 50 دلار تا شبی 300 دلار متغیر باشد. البته متوسط هزینه‌ها با توجه به امکاناتی که هتل‌ها ارائه می‌دهند، متفاوت خواهد بود.

هزینه‌های حمل و نقل در سنگاپور

سیستم حمل و نقل عمومی سنگاپور تقریباً ارزان است و شما می‌توانید با هزینه‌های کمی به رفت و آمد در سطح شهر بپردازید. شهروندان برای کارت مترو یا اتوبوس باید ماهیانه 150 دلار بپردازند. در یک سفر یک هفته‌ای به سنگاپور و برای رفت و آمد در سطح شهر باید هزینه‌ای در حدود 100 دلار را درنظر بگیرید. در صورت استفاده از تاکسی یا کرایه خودرو، این هزینه بیشتر خواهد بود.

هزینه تفریحات سنگاپور

هزینه تفریحات سنگاپور

به طور قطع بازدید از جاذبه‌های گردشگری سنگاپور بخش مهمی از سفر شما به این کشور است. در سنگاپور شما می‌توانید جاذبه‌های گردشگری طبیعی بسیاری را پیدا کنید که رایگان هستند. با این حال مکان‌های بسیار دیگری وجود دارند که برای بازدید از آن‌ها باید بلیت تهیه کنید؛ بنابراین هزینه لازم برای بازدید از این مکان‌ها را در بودجه‌بندی هزینه‌های سفر خود به سنگاپور در نظر بگیرید. هزینه بازدید از تعدادی از تفریحات سنگاپور به شرح زیر است:

  • سافاری شب: 20 دلار
  • آکواریوم A سنگاپور: 43 دلار
  • پارک استودیو یونیورسال سنگاپور: 80 دلار
  • گاردنز بای د بی: 20 دلار
  • باغ وحش سنگاپور: 45 دلار
  • موزه هنر و علم: 24 دلار
  • موزه بستنی: 48 دلار
  • موزه مادام توسو: 33 دلار
  • تله کابین آسمان‌پیمای سنگاپور: 28 دلار
  • اسکای پارک مارینا بی سندز: 30 دلار

هزینه رستوران و غذا در سنگاپور

هزینه غذا و خورد و خوراک بخشی از هزینه‌های سفر به سنگاپور است که باید پولی را برای آن کنار گذاشته باشید. البته هزینه غذا در سنگاپور می‌تواند برای شما اقتصادی یا گران باشد و این کاملاً بستگی به انتخاب منو و رستوران از سوی شما خواهد داشت؛ اینکه غذای خود را در رستوران‌های محلی و کوچک صرف کنید یا به سراغ غذاهای خیابانی بروید. هزینه هر وعده غذا برای شما بین 4 تا 6 دلار خواهد بود.

هر وعده غذا در رستوران‌های زنجیره‌ای مانند مک‌دونالد، هزینه‌ای برابر با 7 دلار دارد. همچنین برای صرف غذا در رستوران‌های درجه یک، باید هزینه‌ای بین 20 تا 40 دلار بپردازید. به‌ طور کلی در یک سفر هفت روزه به سنگاپور باید برای خرید غذای خود، هزینه‌ای بین 100 تا 500 دلار درنظر گرفته باشید.

چه فصلی به سنگاپور سفر کنیم؟ تأثیر زمان سفر در هزینه

یکی دیگر از پارامترهایی که در هزینه‌های سفر به سنگاپور تأثیر دارد، زمان سفر است. زمان سفر در هزینه تمام مسافرت‌ها تأثیر می‌گذارد. اگر می‌خواهید سفری اقتصادی به سنگاپور داشته باشید و هزینه‌های سفر برایتان کم‌تر باشد، می‌توانید برای تهیه تور سنگاپور در زمانی که گردشگران کمی به این کشور سفر می‌کنند، اقدام کنید. در اغلب موارد، تعداد گردشگران در اواخر تابستان کم‌تر است و می‌توان بهترین هتل‌ها را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کرد. در هنگام برگزاری رویدادهای مهم مانند سال نو چینی، جشنواره‌های بین‌المللی و سنتی و کریسمس، هزینه سفر به سنگاپور به طور قابل ‌توجهی افزایش می‌یابد. توصیه می‌کنیم برای برنامه‌ریزی بهتر قبل از سفر، راهنمای جامع سفر به سنگاپور را مطالعه کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *