خانه
بلاگ
حساب کاربری

سفری رویایی در بهترین هتل‌های سنگاپور

سفری رویایی در بهترین هتل‌های سنگاپور
تاریخ انتشار: 1401/10/12

سنگاپور، شهری واقع در جنوب شرقی آسیا که یکی از زیباترین مقاصد گردشگری امروزه است. بهترین هتل های سنگاپور در همه جای شهر پراکنده شده اند. در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین هتل های سنگاپور را به شما معرفی کنیم.

قبل از هر چیزی باید بدانید که جهت مسافرت به سنگاپور، نیاز به گرفتن ویزای توریستی سنگاپور دارید.

 

هتل‌های لوکس سنگاپور

برخی از هتل های خوب سنگاپور را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم.

 

هتل کاپلا سنگاپور (Capella)

 

هتل کاپلا سنگاپور (Capella)

Capella

آدرس: 1 The Knolls Sentosa Island، سنگاپور 098297

یک تجربه 5 ستاره از جنگل های بارانی در قلب جزیره سنتوزا با Capella سنگاپور در انتظار شماست. این تفرجگاه در امتداد ۲ خانه ییلاقی استعماری بازسازی‌شده قرار دارد که قدمت آن‌ها به دهه ۱۸۸۰ بازمی‌گردد، با  فضای سرسبز آرام  و دریای چین جنوبی.

در این پناهگاه استوایی با 112 اتاق، سوئیت و ویلا کاملاً مجهز شگفت زده خواهید شد که برخی از آنها جکوزی خصوصی دارند!

برای آرامش، حتما یک ماساژ در اسپای Auriga رزرو کنید. می‌توانید روز خود را به کاوش در جزیره زیبای سنتوزا بگذرانید، یا برای کسانی که به دنبال هیجان هستند، استودیو یونیورسال سنگاپور تنها 15 دقیقه پیاده با شما فاصله دارد.

به غذاخوری چینی در Cassia بازگردید یا در مهمانی الهام گرفته از مدیترانه در The Knolls در یکی از بهترین هتل های لوکس سنگاپور لذت ببرید.

 

هتل دبلیو سنگاپور سنتوسا کاو (W SINGAPORE – SENTOSA COVE)

 

هتل دبلیو سنگاپور سنتوسا کاو (W SINGAPORE – SENTOSA COVE)

W SINGAPORE – SENTOSA COVE

 

آدرس: 21 اوشن وی، سنگاپور 098374

W Singapore – Sentosa Cove که به دلیل فضای داخلی شیک خود مشهور شده است یکی از بهترین هتل‌های سنگاپور است. این هتل در میان محیط ساحلی پرجنب‌وجوش سنتوسا، با عناصر طراحی پر جنب و جوش و آثار هنری عجیب و غریب توسط هنرمندانی مانند اندی وارهول مشخص می‌شود!

این هتل 240 اتاق و سوئیت رو به دریا و اسکله را ارائه می‌دهد که دارای امکانات رفاهی درجه یک و تخت W است.

پس از گذراندن یک روز در شهر شلوغ، با یک آب تنی در اواخر شب در استخر، خود را دوباره شارژ کنید. با امکانات فراوان، دریابید که چرا دبلیو سنگاپور مقصد نهایی سبک زندگی برای تجربه جزیره ای پر زرق و برق است.

 

 

هتل داکستون (DUXTON RESERVE)

 

هتل داکستون (DUXTON RESERVE)

DUXTON RESERVE

 

آدرس: 83 Duxton Rd، سنگاپور 089540

هتل رویایی Duxton Reserve قرن نوزدهمی، یک هتل Autograph Collection، ترکیبی متنوع از عناصر طراحی چینی، مالایی و اروپایی است که به طرز ماهرانه ای تحت دست با استعداد طراح مشهور بریتانیایی، Anouska Hempel بازسازی شده است.

چشم انداز متفکرانه آنوسکا را می‌توان در هر یک از 49 اتاق مهمان مشاهده کرد، جایی که تاریخ غنی آسیا و خلاقیت آنوسکا با هم تلاقی می کنند و اطمینان حاصل می‌کنند که هیچ دو اتاق دقیقاً یکسان نیستند.

اقامت خود در Duxton Reserve را با یک یا دو نوشیدنی در بار همنام Anouska تکمیل کنید، جایی که توجه دقیق به هر لیوان و بطری انجام می‌شود. نوشیدنی‌های مورد علاقه Anouska را از سرتاسر جهان میل کنید، در حالی که می‌نشینید و هر عنصر طراحی منحصربه‌فردی را تحسین می‌کنید که این مکان را شایسته نام آنوسکا می‌کند.

 

جی دبلیو ماریوت سنگاپور ساوت بیچ (JW Marriott Singapore South Beach)

 

جی دبلیو ماریوت سنگاپور ساوت بیچ (JW Marriott Singapore South Beach)

JW Marriott Singapore South Beach

 

آدرس: 30 Beach Road, سنگاپور 189763

در JW Marriott Singapore South Beach، یک اقامتگاه 5 ستاره که در نزدیکی شهر Suntec قرار دارد، لوکس پیچیده در انتظار شماست.

معماری معاصر با میراث بازسازی شده در این ملک ملاقات می‌کند، که سه ساختمان میراثی و دو ساختمان جدید را گرد هم می‌آورد! این هتل مجلل سنگاپور دارای 634 اتاق بزرگ است که با دکورهای هنرمندانه و حمام های مرمرین تزئین شده اند و منظره ای بی عیب و نقص از شهر دارند.

طیف وسیعی از امکانات را در اینجا دارید تا همه هیجانات خود را تخلیه کنید. استخر با منظره، درمان‌های آبگرم دلپذیر یا برنامه‌های فرهنگی غنی! اشتهای خود را با 9 گزینه غذاخوری، از جمله Akira Back مشهور، سیر کنید.

ما یک شب جاز زنده و یک نوشیدنی پیچیده در Cool Cats یا شامپاین و صدف در استخر ماهی را توصیه می‌کنیم!

 

بهترین هتل های سنگاپور از نظر دسترسی

دسترسی ساده هتل به مراکز گردشگری، یکی از مهمترین ویژگی های یک هتل خوب است. در ادامه چند تا از خوش مسیر ترین هتل ها را برای شما همراهان نام برده ایم:

 

هتل مکس‌ول (Maxwell Reserve)

 

هتل مکس‌ول (Maxwell Reserve)

Maxwell Reserve

 

آدرس: خیابان کوک 2، سنگاپور 078857

Maxwell Reserve در مرکز شهر پرهیاهو و پرجنب‌وجوش تانجونگ پاگار سنگاپور قرار دارد، جایی که تجارت، معاشرت، غذاخوری و تفریحات شبانه در مرکز توجه قرار دارند.

مهمانان می‌توانند محله چینی های غنی با معابد دلربا را کاوش کنند یا از سفری تاریخی در موزه ملی سنگاپور و موزه تمدن های آسیایی لذت ببرند.

پس از کاوش در اطراف شهر، در اتاق مجلل خود که توسط ژاک گارسیا مشهور طراحی شده است، استراحت کنید.

خود را در یک پالت غنی از سبز زمردی و قرمز یاقوتی غوطه ور کنید، که به هر یک از 138 اتاق و سوئیت به سبک اروپایی، ظرافتی التقاطی می‌بخشد.

 

هتل فولرتون بی (Fullerton Bay Hotel)

 

هتل فولرتون بی (Fullerton Bay Hotel)

Fullerton Bay

 

آدرس: 80 Collyer Quay، سنگاپور 049326

هتل فولرتون بی (یکی از بهترین هتل‌های سنگاپور) شما را دعوت می‌کند تا در هتل 100 اتاقی خود در کنار آب، که در مقابل افق شهر نمادین قرار گرفته است، شگفت زده شوید. آن‌ها چشم‌انداز بی‌نظیری از شهر یا ساحل خلیج مارینا ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید به راحتی در حالی که روز خود را در این هتل مجلل سنگاپور می‌گذرانید با شنای آرامش بخش در استخر پشت بام، ورزش در مرکز تناسب اندام، یا تماشای غروب خورشید در بار شیک لنترن روی پشت بام آن ها لذت ببرید.

برای ماجراجویان شهری، هتل تنها چند دقیقه با جاذبه‌های دیدنی از جمله باغ‌های خلیج و موزه تمدن‌های آسیا فاصله دارد. برای خرید یک روز کامل از خدمات شاتل رایگان در طول روز به مراکز خرید در Orchard Road لذت ببرید!

 

هتل شانگری لا (Shangri La Hotel)

 

هتل شانگری لا (Shangri La Hotel)

Shangri La

 

آدرس: 22 Orange Grove Road، سنگاپور 258350

پناهگاه گرمسیری هتل شانگری لا که تنها چند دقیقه از شلوغی جاده Orchard فاصله دارد، واقع شده است. با اقامت در یکی از سه بال متمایز هتل که دارای 792 اتاق و سوئیت می‌باشد، مهمان نوازی آسیایی پیشرو هتل را تجربه کنید! ۱۱ رستوران و امکاناتی مانند چی، اسپا، یک استخر روباز وسیع و یک باشگاه سلامت ۲۴ ساعته را داشته باشید. از دوستداران طبیعت دعوت می‌شود تا در باغ های سرسبز هتل، یک مکان نمایشی 15 هکتاری از زندگی گیاهی قدم بزنند.

حتماً از The Orchid دیدن کنید، یک گلخانه با ارتفاع هفت متر در فضای باز که زیبایی ارکیده های استوایی، گل ملی و پیشانی میراث طبیعی غرور آفرین سنگاپور را به نمایش می‌گذارد! خانواده‌ها می‌توانند در طبقه خانوادگی اختصاصی هتل راحت باشند، در حالی که بچه‌ها می‌توانند در کلوپ کودکان با مساحت 1872 متر مربع به بازی‌ بپردازند.

 

هتل ریتز-کارلتون سنگاپور (The Ritz-Carlton Singapore)

 

هتل ریتز-کارلتون سنگاپور (The Ritz-Carlton Singapore)

The Ritz-Carlton Singapore

 

آدرس: 7 Raffles Ave, سنگاپور 039799

با The Ritz-Carlton Singapore، از بهترین هتل های سنگاپور که توسط Travel & Leisure به عنوان برترین هتل سنگاپور در سال 2017 انتخاب شد، از نهایت تجربه شهری لوکس لذت ببرید. 608 اتاق و سوئیت مهمان این ملک دارای منظره پانوراما از خلیج نمادین مارینا، رودخانه سنگاپور یا خط افق مسکونی سنگاپور هستند.

سفری بصری را در مجموعه هنرهای معاصر 4200 قطعه ای هتل آغاز کنید! از تجربیات فرهنگی تا یک روز تفریحی خانوادگی را انتخاب کنید، زیرا هتل به خوبی در مجاورت جاذبه‌هایی مانند The Esplanade یا موزه ArtScience قرار دارد.

 

هتل دی واگابند کلاب (The Vagabond Club by Tribute Portfolio Hotels)

 

هتل دی واگابند کلاب (The Vagabond Club by Tribute Portfolio Hotels)

The Vagabond Club by Tribute Portfolio Hotels

 

آدرس: 39 Syed Alwi Rd, 207630 سنگاپور

The Vagabond Club by Tribute Portfolio Hotels که در ساختمان میراث هنری دهه 1950 واقع شده است، خانه هنر سنگاپور است.

The Vagabond Club که توسط طراح فرانسوی تحسین شده ژاک گارسیا طراحی شده است، یک تجربه منحصر به فرد با الهام از هنر و جذابیت اصیل دنیای قدیمی را ارائه می‌دهد، جایی که فلسفه ژاک “همه چیز بیش از حد” در مرکز همه چیز قرار دارد.

سبک آرت دکو منحصر به فرد ژاک را می‌توان در هر یک از 41 اتاق مهمان مشاهده کرد. در نور طبیعی، هر اتاق با دقت به سبک شیک پاریسی طراحی شده است تا نهایت آرامش را تجربه کنید، و شما می‌توانید تضمین کنید که هیچ دو اتاقی شبیه هم نیستند.

The Vagabond Club که در میان مناطق میراثی کامپونگ گلم و هند کوچک واقع شده است، در یک قدمی جاذبه‌های اصلی سنگاپور مانند خلیج مارینا و رودخانه سنگاپور قرار دارد.

برای لذت بردن از بهترین غذاها نیازی به پرسه زدن ندارید، در واقع، باشگاه Vagabond اکنون خانه یکی از رستوران های چینی مدرن مورد علاقه سنگاپور، Yellow Pot است.

 

ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental)

 

ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental)

Mandarin Oriental

 

آدرس: 5 Raffles Ave, سنگاپور 039797

ماندارین اورینتال یکی از هتل های خوب سنگاپور است که در منطقه تجاری مارینا بی واقع شده است. نقوش شرقی مکمل اثاثیه ظریف و ابریشمی در اتاق‌ها و سوئیت‌های بزرگ آن‌ها با پنجره‌های کف تا سقف است.

با این حال، مکان بهتری برای تماشای منظره، استخر روباز معروف آنها است که با کابانای خصوصی و منظره ای قابل توجه از افق شهر پوشیده شده است!

برای کاوش در جاذبه‌های پرجنب‌وجوش مانند گالری ملی و جاده باغ، موقعیت مناسبی پیدا کنید، یا از محله‌ی جذاب Tiong Bahru که مملو از بوتیک‌های مستقل است، بازدید کنید.

 

هتل رجیس سنگاپور (REGIS SINGAPORE)‎‎

 

هتل رجیس سنگاپور (REGIS SINGAPORE)‎‎

REGIS SINGAPORE

 

آدرس: 29 Tanglin Road, سنگاپور 247911

The St. Regis سنگاپور نفیس در منطقه سفارت سنگاپور واقع شده است و یکی از بهترین هتل های سنگاپور است! اتاق‌ها و سوئیت‌های پیچیده آن‌ها ترکیبی از پارچه‌های شاداب، آثار هنری اصلی و زیبا را در اطراف ارائه می‌دهند. یکی از مکان‌هایی که باید در مجاورت آن کاوش کرد، میراث جهانی یونسکو در باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور است.

سفری اپیکوری را با طیف گسترده ای از گزینه های غذاخوری در اینجا آغاز کنید! غذاهای فرانسوی را در Brasserie Les Saveurs میل کنید، یک تجربه کلاسیک ایتالیایی در LaBrezza، یا خود را با غذاهای نوآورانه کانتونی در یان تینگ برنده جایزه، سیر کنید!

علاوه بر این، در اسپای انحصاری Remède استراحت کنید یا از خدمات باتلر 24 ساعته سنت رجیس لذت ببرید!

 

هتل چهار فصل سنگاپور (Four Seasons Singapore)

 

هتل چهار فصل سنگاپور (Four Seasons Singapore)

Four Seasons Singapore

 

آدرس: 190 Orchard Blvd, 248646 سنگاپور

Four Seasons Singapore در امتداد بلوار ارچارد آرام و پر درخت، شما را به 225 اتاق تازه بازسازی شده خود دعوت می‌کند، از جمله چهار سوئیت با موضوع آسیایی!

از خانواده ها گرفته تا مسافران تجاری، انتظار داشته باشید که در فضای داخلی مجلل و نور طبیعی فراوان از طریق پنجره های کف تا سقف لذت ببرید.

بعدازظهر خود را به استراحت در کنار استخر روی پشت بام در طبقه بیستم بگذرانید که مناظری پانوراما از افق شهر ارائه می‌دهد.

در اسپا Four Seasons از تجربه‌ای عالی برای بازسازی لذت ببرید، یا در طیف وسیعی از گزینه‌های غذاخوری در هتل، از جمله جیانگ نان چون که ستاره‌دار میشلن است، شراب بنوشید و غذا بخورید.

از ارزان‌ترین تا گران‌ترین هتل سنگاپور

قیمت هتل‌های سنگاپور و به طور کل هزینه هتل در سنگاپور بسیار متفاوت است. در صورتی که قصد دارید نرخ هتل های سنگاپور را بدانید، ما در ادامه لیستی از ارزان ترین هتل سنگاپور تا گران ترین هتل سنگاپور را آورده ایم.

در صورتی که به دنبال هتل ارزان در سنگاپور هستید، این لیست را مطالعه کنید:

 

  • هتل the vagabond club با شروع قیمت از 130 دلار آمریکا
  • هتل جی دبلیو ماریوت سنگاپور با شروع قیمت از 223 دلار آمریکا
  • هتل cuxton reserve با شروع قیمت از 230 دلار آمریکا
  • هتل Maxwell reserve با شروع قیمت از 230 دلار آمریکا
  • هتل شانگری لا با شروع قیمت از 255 دلار آمریکا
  • هتل 4 فصل با شروع قیمت از 256 دلار آمریکا
  • هتل سنت رجیس با شروع قیمت از 281 دلار آمریکا
  • هتل wsingapore_sentosa cove با شروع قیمت از 281 دلار آمریکا
  • هتل the ritz_carlton Singapore با شروع قیمت از 291 دلار آمریکا
  • هتل ماندارین اورینتال با شروع قیمت از 291 دلار آمریکا
  • هتل فولرتون بی با شروع قیمت از 433 دلار آمریکا
  • هتل کاپلا سنگاپور با شروع قیمت از 512 دلار آمریکا

نتیجه گیری

بهترین هتل‌های سنگاپور را را هم مرور کردیم. شما می‌دانید که برای سفر به سنگاپور نیاز به اخذ ویزا توریستی دارید.

توریک همراه شماست تا شما را در گرفتن ویزاهای مختلف از جمله ویزای توریستی سنگاپور، ویزای توریستی دبی و… به طور کامل راهنمایی کند.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *