خانه
بلاگ
حساب کاربری

نمایشگاه جیتکس دبی 2023 (GITEX)

نمایشگاه جیتکس 2023 (GITEX)؛ نمایشگاه فناوری دبی
تاریخ انتشار: 1402/7/19

جاذبه‌ها و دید‌نی‌های دبی تنها در برج‌ها و آسمان خراش‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های لوکس و سواحل اختصاصی و تفریحات هیجان‌انگیز آن خلاصه نمی‌شود. این شهر که به عنوان جذاب‌ترین مقصد توریستی در خاورمیانه نیز، شناخته می‌شود، سالانه میزبان نمایشگاه‌های متعددی در حوزه تکنولوژی و فناوری است که GITEX Global، یکی از آن‌ها است. نمایشگاه جیتکس، از 16 تا 20 اکتبر، در مرکز تجارت جهانی دبی، رهبران صنعت و علاقه‌مندان به فناوری را از سراسر جهان برای کشف پیشرفت‌های نوظهور در حوزه فناوری و چشم اندازهای دیجیتال را گرد هم می‌آورد. اگر شما هم به صنعت فناوری و محصولات دیجیتال علاقه دارید، در طول سفر یا اقامت خود در دبی، بازدید از نمایشگاه جیتکس را از دست ندهید!

پیشنهاد می‌شود: نمایشگاه اکسپو دبی

نمایشگاه جیتکس دبی، بزرگترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در جهان است که هر ساله در دبی برگزار می‌شود. این نمایشگاه فناوری بین 16 اکتبر تا 20 اکتبر 2023 در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد. نمایشگاه جیتکس بر تغییر شکل دنیای فناوری و در عین حال بحث در مورد فناوری‌های نوظهور تمرکز خواهد کرد و آخرین پیشرفت‌ها در صنعت فناوری و تکنولوژی و محصولات جدید شرکت‌های پیشرو در صنعت را به نمایش می‌گذارد. انتظار می‌رود gitex دبی بیش از 140000 بازدید کننده از سراسر جهان جذب کند! این نمایشگاه یک فرصت عالی برای ارتباط با مدیران شرکت‌های فناوری و کشف آخرین نوآوری‌ها در صنعت خواهد بود.در این مطلب از آژانس توریک، قصد داریم تا تاریخچه و نحوه برگزای این ایونت مهم را‌، به‌طور کامل برای شما عزیزان توضیح دهیم.

مباحث و جاذبه‌های نمایشگاه جیتکس

در این نمایشگاه در مورد فناوری‌های نوظهور بحث خواهد شد و محصولات جدید که ارائه می‌شود، صنعت فناوری را تغییر خواهد داد. در این ایونت تقریباً 100000 بازدیدکننده از 140 کشور جهان در GITEX 2023 شرکت خواهند کرد. همچنین بیش از 4500 غرفه‌دار برای نمایش پیشرفت‌های فناوری و ارائه محصولات جدید حضور خواهند داشت. در سال 2023، دبی با رویدادهای مرتبطی با فناوری همراه خواهد شد که دانش و اطلاعات مفیدی را به غرفه داران ارائه می‌دهد که می‌تواند تجارت آنها را دگرگون کند!

نمایشگاه فناوری دبی همچنین، نوآوری‌های جدید از شرکت‌های پیشرو جهان را به نمایش خواهد گذاشت. این نمایشگاه یک رویداد بی‌نظیر و هیجان‌انگیز برای افرادی خواهد بود که علاقه‌مند به آخرین فناوری و محصولات تکنولوژی است. این رویداد بستری عالی برای ایجاد ارتباط با شرکت‌های مطرح جهان و همکاری فراهم می‌کند. همچنین به بازدیدکنندگان این فرصت را می‌دهد تا آخرین روندهای صنعت فناوری را کشف کنند. شرکت‌کنندگان در نمایشگاه جیتکس دبی 2023، می‌توانند انتظار داشته باشند که بینش ارزشمندی از دنیای فناوری به‌دست آورند.

پیشنهاد می‌شود: نمایشگاه گلفود دبی (Gulfood)

بررسی اجمالی نمایشگاه فناوری جیتکس دبی

بررسی اجمالی نمایشگاه فناوری جیتکس دبیITEX Global 2023 یک پلتفرم منحصربه‌فرد است که آخرین نوآوری‌ها، محصولات و خدمات را در بخش‌های مختلف از جمله هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده، 5G، شهرهای هوشمند، روباتیک و غیره به نمایش می‌گذارد.  نمایشگاه جیتکس با سخنرانان مطرح از سراسر جهان، نمایش‌های زنده، فرصت‌های ایجاد ارتباط و شبکه سازی و کنفرانس‌های جذاب، تجربه‌ای همه جانبه را نوید می‌دهد که نحوه زندگی، کار و تعاملات، ‌یا حتی دنیای گیم را، متحول می‌کند.

در نمایشگاه جیتکس دبی همچنین “Metaverse Wonder”  نمایش داده می‌شود که متاورس را به گونه‌ای کاملاً جدید و منحصر به فرد به نمایش می‌گذارد. در این ایونت همچنین می‌توانید شاهد این باشید که Metaverse چه تغییراتی در صنایع مختلف، از ورزش گرفته تا بازی و مد و موسیقی ایجاد می‌کند. اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به صنعت تکنولوژی و فناوری هستید، با اخذ ویزای دبی از توریک و یا رزرو تور دبی بازدید از نمایشگاه GITEX Global 2023 را از دست ندهید.

محوریت نمایشگاه جیتکس دبی

نمایشگاه جیتکس در واقع پلی به سوی آینده است که بستری منحصر به فرد را برای شرکت کنندگان فراهم می‌کند تا دنیای در حال تکامل فناوری را، تجربه و کشف کرده و به آن شکل دهند. شما نیز با سفر به دبی در تاریخ برگزاری این نمایشگاه، به هزاران طرفدار فناوری بپیوندید تا آینده آن را تعریف کرده و شکل دهید.

اتفاقات جذابی که در نمایشگاه جیتکس دبی می‌افتد عبارتند از:

  • در این ایونت می‌توانید از طریق سخنرانی رهبران صنعت فناوری و بحث‌های میزگرد، بینش‌هایی به‌دست آورید که طیف گسترده‌ای از موضوعات از تحول دیجیتال تا فناوری‌های مخرب را پوشش می‌دهد.
  • در نمایشگاه جیتکس دبی همچنین می‌توانید محصولات جدید و پیشرفته را در مناطق نمایشگاهی تخصصی کاوش کنید که به حوزه‌هایی مانند فناوری آینده، هوش مصنوعی و رباتیک، شهرهای هوشمند، 5G، فناوری سلامت، واقعیت مجازی و متاورس، فین‌تک و موارد دیگر اختصاص دارد، جایی که برندها و استارت‌آپ‌های جهان، جدیدترین‌ محصولات خود را به نمایش می‌گذارند.
  • با شرکت در این ایونت می‌توانید بینش جدید از فناوری و تکنولوژی در آینده به‌دست آورید و از ایده‌های جدید استارتاپ‌ها مطلع شوید. این نمایشگاه جایی است که استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان پیشگام ایده‌های خود را مطرح می‌کنند، برای تامین مالی با یکدیگر رقابت می‌کنند و با سرمایه گذاران و شرکای جهانی ارتباط برقرار می‌کنند.
  • با سفر به دبی و بازدید از نمایشگاه جیتکس دبی 2023 می‌توانید شاهد آینده فناوری باشید که نوآوران و دانشجویان جوان خلاقیت و روحیه کارآفرینی خود را به نمایش می‌گذارند و پروژه‌ها و دستاوردهای خود را ارائه می‌کنند.
  • شما همچنین در این نمایشگاه قادر خواهید بود، در کنفرانس‌ها و‌ جلساتی که توسط کارشناسان صنعت فناوری و تکنولوژی برگزار می‌شود، شرکت کنید که طیف وسیعی از موضوعات از جمله فناوری‌های نوظهور، تحولات دیجیتال، امنیت سایبری، تجارت الکترونیک و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.
0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *