خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین مقصدهای سفر با کودکان

travel with kids
تاریخ انتشار: 1403/1/4

هنگامی که صحبت از سفر می‌شود، به دنبال مقاصد جذاب می‌گردیم تا یک سفر بی‌نظیر را تجربه کنیم! حال اگر کودک داشته باشید، طبیعتاً هر کشوری برای سفر مناسب نیست. در این صورت است که به دنبال بهترین مقاصد رزرو تور و سفر با کودکان می‌گردید تا ببینید که کدام یک از آن‌ها برای شما مناسب هستند.

در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین کشورها برای سفر با کودکان بپردازیم تا از میان آن‌ها، یکی را برای سفرهای پیش‌روی خود انتخاب کنید.

بهترین کشورها برای سفر به کودکان

مقصدهای جذاب زیادی برای سفر وجود دارد اما کدام یک از آن‌ها بهترین انتخاب برای سفر با کودکان هستند؟ در این بخش به بررسی 14 مورد از بهترین مقصدها می‌پردازیم تا ببینید کدام یک می‌تواند یک انتخاب عالی باشد.

سفر به هند با کودک

سفر به هند

هند نام کشوری پهناور و پرجمعیت در جنوب قاره آسیا است که حدود 1.5 میلیارد نفر جمعیت دارد. این کشور پهناور، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری زیادی را در خود جای داده است و همین مسئله باعث شده تا به یکی از بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر با کودکان تبدیل شود. برای سفر به این کشور بزرگ پیش از هر چیزی باید ویزای هند تهیه کنید. پس از آن می‌توانید از زبان‌های مختلف، ادیان گوناگون، آداب و رسوم مختلف و… دیدن کنید.

جالب است بدانید که هند به کشور 72 ملت مشهور است و پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده، از آن بازدید کنید. بهترین زمان برای سفر به هند از مهر تا فروردین است؛ چرا که بهترین آب و هوای آن مربوط به این بازه زمانی است. سفر به هند به شرط آن که هزینه‌های خود را مدیریت کنید، یک سفر اقتصادی نسبت به کشورهای دیگر محسوب می‌شود و افراد با بودجه کم می‌توانند از آن بازدید کنند.

سفر به جزیره بالی

سفر به جزیره بالی - بهترین مقصدهای سفر با کودکان

نظرتان در مورد یک مقصد سفر که میان دو اقیانوس بزرگ قرار گرفته است، چیست؟ بالی یکی از جزایر دیدنی و شگفت‌انگیز است و جزء مجمع‌الجزایر کشور اندونزی محسوب می‌شود. این جزیره را می‌توان یکی از بهترین مقصدهای سفر با کودکان دانست. در  میان دو اقیانوس هند و آرام قرار گرفته است و به دلیل وجود سواحل بسیار زیبا شهرت زیادی پیدا کرده است. البته جزیره بالی دیدنی‌های زیادی دارد و تنها جاذبه‌های دیدنی‌اش، سواحل آن نیست.

برای سفر به بالی می‌توانید از تور بالی استفاده کنید و با خیالی آسوده یک سفر بی‌نظیر را همراه با کودکان خود تجربه کنید. بهترین زمان برای سفر به جزیره بالی، تابستان است تا بتوانید در هوای گرم و بدون بارندگی از تمام تفریحات این جزیره استفاده کنید. فراموش نکنید برای سفر به این جزیره نیاز به اخذ ویزای کشور اندونزی دارید.

سفر به اندونزی

سفر به اندونزی - بهترین مقصدهای سفر با کودکان

کشور اندونزی به خودی خود یکی از جاذبه‌های گردشگری و یکی از بهترین مقصدهای سفر با کودکان محسوب می‌شود! ایم کشور علاوه بر جزیره زیبای بالی، از 13000 جزیره نزدیک به هم تشکیل شده است و همین مسئله باعث شده تا بخش‌های دیدنی زیادی برای گردشگران داشته باشد. از شن‌های آتشفشان بالی تا شهر دیدنی جاکارتا همگی از جاذبه‌های سفر به اندونزی محسوب می‌شود.همچنین در این کشور دیدنی حیوانات بومی کمیابی مثل اژدهای کومودو وجود دارد که در هیچ کجای دنیا دیده نشده است.

برای سفر به این کشور به ویزای اندونزی نیاز دارید که البته برای راحت‌تر شدن کار خود، می‌توانید فرایند اخذ ویزا را به توریک بسپارید!

سفر به ایتالیا با کودکان

سفر به ایتالیا با کودکان

ایتالیا یکی از مقصدهای گردشگری جذاب در اروپا محسوب می‌شود! اگر برای بار اول بخواهید به اروپا سفر کنید، شاید سوالات زیادی در مورد کشور ایتالیا برایتان پیش بیاید. این کشور در جنوب قاره اروپا قرار گرفته است و آب‌های مدیترانه‌ای آن را فرا گرفته‌اند. دلایل زیادی برای سفر به این مقصد دیدنی وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا این کشور رتبه 5 پربازدیدترین کشور جهان را به خود اختصاص دهد.

برای سفر به این کشور نیاز به ویزای ایتالیا دارید تا بتوانید وارد مرزهای آن شوید. بهترین زمان برای سفر به ایتالیا بهار و تابستان است که بتوانید از تفریحات ساحلی آن هم نهایت بهره را ببرید.

کشور فرانسه مقصد محبوب کودکان

کشور فرانسه مقصد محبوب کودکان

فرانسه یکی از سفرهایی است که می‌توانید همراه با خانواده از آن لذت ببرید و آن را می‌توان یکی از بهترین مقصدهای سفر با کودکان دانست. هر سال گردشگران زیادی برای بازدید از فرانسه به این کشور می‌آیند و توانسته نظر آن‌ها را جلب کند. در این کشور جذاب و دیدنی جاذبه‌های زیادی وجود دارد که سفر چند روزه برای بازدید از همه آن‌ها کافی نیست! جذابیت آن به قدری زیاد است که مسافرانی که از آن بازدید کرده‌اند، برای بازدید دوباره از آن لحظه شماری می‌کنند.

جالب است بدانید در فرانسه می‌توانید از دیزنی‌لند بازدید کنید! در این محل که برای کودکان طراحی شده، بهترین تجهیزات سرگرمی و بازی برای کودکان وجود دارد. با گرفتن ویزای فرانسه می‌توانید یک سفر فراموش نشدنی برای کودکان خود رقم بزنید.

تجربه حیات وحش در کنیا

تجربه حیات وحش در کنیا

آفریقا همیشه پر از جاذبه‌های گردشگری مختلف بوده است و توانسته نظر گردشگران زیادی را به خود جلب کند. کنیا، یکی از کشورهایی است که در آفریقا قرار گرفته و دلایل زیادی برای بازدید آن وجود دارد. در این کشور بیش از 40 قبلیه مختلف زندگی می‌کنند که آداب و رسوم گذشته خود را حفظ کرده‌اند. در سفر به کنیا شانس دیدن 5 حیوان بزرگ در دنیا را دارید که در پارک ملی ماسایی مارا نگهداری می‌شوند.

فراموش نکنید که برای سفر به این کشور به ویزای کنیا نیاز دارید.

سفر به ترکیه

سفر به ترکیه - بهترین مقصدهای سفر با کودکان

ترکیه را همه می‌شناسید؛ کشوری در همسایگی ایران که هر سال گردشگران زیادی از ایران به آن سفر می‌کنند. خوب است بدانید که برای سفر به ترکیه نیازی به اخذ ویزای توریستی ندارید! هرگاه نام ترکیه می‌آید، همه ما دوست داریم چمدان خود را ببندیم و به این کشور زیبا و دیدنی سفر کنیم. اگر به دنبال بهترین مقصدهای سفر با کودکان هستید، شاید ترکیه هم بتواند در بین گزینه‌ها قرار بگیرد. این کشور به دلیل آن که نیم آسیایی و نیم اروپایی است، یک مقصد جذاب برای ایرانیان محسوب می‌شود! چرا که فرهنگ‌های اروپایی و مدرن هم در آن وجود دارد.

سفر با تور ترکیه نسبت به کشورهای اروپایی هزینه کمتری دارد. بهترین زمان برای سفر به آن، بهار است؛ چرا که آب و هوای آن خیلی گرم یا خیلی سرد نیست و سفر شما را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

سفری هیجان‌انگیز به دبی

سفری هیجان‌انگیز به دبی

دبی یکی از مقصدهای جذابی است که در طی سال آب و هوایی گرم و خشک دارد؛ این آب و هوا معمولاً ثابت هستند و تغییرات زیادی ندارند. در دبی که یکی از جاذبه‌های گردشگری مختلفی نظیر دهکده جهانی، شهربازی آی ام جی، آکواریوم لاست چمبرز، مجتمع دبی پارک اند ریزورت و… وجود دارد. بنابراین سفر به آن در زمان‌های مختلف می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. سفر به این شهر نیازمند اخذ ویزای دبی است که می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین با توریک پیش ببرید!

سفر به انگلستان با کودکان

سفر به انگلستان با کودکان

انگلستان یکی از سفرهای پرهزینه است اما تجربه آن می‌توانید همیشه در گوشه‌ای از ذهنتان باقی بماند. جاذبه‌های گردشگری و تفریحی مختلفی در این کشور دیدنی وجود دارد که هر کدام از آن‌ها می‌تواند نظر گردشگران زیادی را به خودش جلب کند. بهترین زمان برای سفر به این کشور بهار و تابستان است و بهتر است در فصل زمستان به دلیل سرمای زیاد هوا به این کشور سفر نکنید. اگر قصد دارید تابستان را درر انگلیس بگذرانید، بهتر است در زمستان سال قبل پروسه دریافت ویزای انگلیس خود را شروع کنید.

انگلستان از آن کشورهای جذابی است که افراد زیادی نه تنها برای سفر، بلکه با اهداف تحصیلی و کاری هم آن را برای زندگی انتخاب می‌کنند.

با کودکان به عمان سفر کنید!

با کودکان به عمان سفر کنید!

شاید در دهه‌های گذشته کشورهای عربی گزینه مناسبی برای سفر نبودند اما در یک دهه گذشته داستان فرق کرد! در حال حاضر کشورهای عربی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر محسوب می‌شوند و در آن‌ها، می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار دارد استفاده کنید. عمان یکی از همان کشورهایی است که در خلیج فارس قرار گرفته و به دلیل نزدیک بودن به ایران یک گزینه عالی برای سفر محسوب می‌شود.

در حال حاضر عمان یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا است و فرهنگ غنی دارد! دسترسی ایرانی‌ها هم به این کشور دیدنی بسیار راحت است. همین مسئله باعث شده تا عمان یکی از بهترین مقصدهای سفر با کودکان محسوب شود.

سفر به اسپانیا

سفر به اسپانیا - بهترین مقصدهای سفر با کودکان

تمام گردشگران به خوبی می‌دانند که اسپانیا یکی از بهترین مقصدهای سفر است و هر سال میلیون‌ها گردشگر به خود جذب می‌کند. این سرزمین دیدنی‌های طبیعی و تاریخی بسیار زیادی دارد و می‌تواند رضایت هر نوع سلیقه‌ای را کسب کند. در اسپانیا بهترین غذاهای دنیا وجود دارد و می‌توانید مزه اصیل بسیاری از غذاها را در این کشور بچشید. طبیعت آن هم بسیار زیبا است و شما می‌توانید از سواحل بسیار زیبای آن نهایت استفاده را ببرید.

بهترین زمان برای سفر به اسپانیا اواخر زمستان تا تابستان است که آب و هوای معتدلی دارد. در تابستان آب و هوا گرم و مربوط است و در زمستان هم نسبتاً سرد است. البته در فصل پاییز هم می‌توانید برای سفر به این کشور دیدنی برنامه‌ریزی کنید، چرا که آب و هوای معتدلی دارد.

فندلاند کشوری محبوب اما سرد!

فندلاند کشوری محبوب اما سرد!

یکی دیگر از بهترین مقصدهای سفر با کودکان، فنلاند است. این کشور زیبا و دیدنی جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی دارد و توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خود جلب کند. به خصوص برای افرادی که به تفریح و ورزش علاقه دارند! فنلاند در هر فصل جاذبه‌ها و زیبایی‌های خاص خود را دارد؛ البته حواستان باشد که زمستان این کشور بسیار سرد است.

یکی از مسائلی که راجع به فنلاند باید بدانید، این است که به دلیل دور از دسترس بودن، هزینه‌های سفر به آن زیاد است. اما با توجه به جذابیت‌های بسیار زیادی دارد که دارد، شاید یک بار بازدید از آن واقعاً ارزشش را داشته باشد.

کشور ایسلند

کشور ایسلند - بهترین مقصدهای سفر با کودکان

ایسلند نام یک کشور در شمال اروپا است که نسبت به کشورهای دیگر دست‌نخورده‌تر باقی‌مانده است. این کشور سالانه میلیون‌ها گردشگری از سراسر دنیا جذب می‌کند و ممکن است شما هم بخواهید در کنار کودکان خود به آن‌جا سفر کنید. در این کشور جاذبه‌های طبیعی زیادی وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تالاب یخی یوکولسارلون اشاره کرد. همچنین در آن چشمه‌های آب گرم میواتن و بلولاگن هم وجود دارد که می‌توانید در آن به استراحت بپردازید.

جاذبه‌های طبیعی این کشور بسیار زیاد هستند و شاید یک سفر چند روزه نتواند رضایت شما را جلب کند. وجود آبشارهای مختلف در این کشور باعث شده تا گردشگرانی که به طبیعت و جاذبه‌های طبیعی علاقه دارند، این کشور را به عنوان یکی از مقصدهای گردشگری در نظر بگیرند.

همچنین به دلیل قرار گرفتن در شمال اقیانوس اطلس، به راحتی می‌توانید تفریحات آبی را هم تجربه کنید. مثلاً می‌توانید با قایق و کشتی به وسط اقیانوس بروید و به تماشای شنای نهنگ‌های آن بپردازید. اگر به شفق‌های قطبی علاقه دارید، ایسلند گزینه بسیار مناسبی برای دیدن آن است. چرا که این کشور بیش از هر کشوری دیگری شانس دیده شدن شفق‌های قطبی را دارد.

سفر به سنگاپور با کودکان

سفر به سنگاپور با کودکان

یکی از هیجان‌انگیزترین سفرهایی که می‌توانید به همراه کودکان خود تجربه کنید، سفر به سنگاپور است! هر سال تعداد زیادی از ایرانی‌ها با اخذ ویزای سنگاپور برای بازدید از این کشور به آن سفر می‌کنند. حتی اگر یک تعطیلات کوچک هم باشد، ایرانی‌ها از آن استفاده می‌کنند تا این کشور زیبا را ببینند. سنگاپور به دلیل قرار گرفتن در موقعیت جغرافیایی مناسب یکی از مدرن‌ترین و ثروتمندترین کشورهای جهان است. همچنین جالب است بدانید که سنگاپور از 64 جزیره تشکیل شده است که هر کدام از آن‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند.

سنگاپور در تمام فصل‌های سال آب و هوای گرم و معتدلی دارد و برای سفر در هر زمانی مناسب است.

سفر به نروژ

سفر به نروژ - بهترین مقصدهای سفر با کودکان

نروژ به عنوان یکی از زیباترین کشورهای جهان شناخته می‌شود و جاذبه‌های طبیعی بسیار زیادی دارد. این کشور به دلیل داشتن مردم پر انرژی می‌تواند یک گزینه عالی از بهترین مقصدهای سفر با کودکان باشد. جالب است بدانید که در موزه کشتی وایکینگ‌ اسلو، کشتی‌های وایکینگ باقی‌مانده نگه‌داری می‌شود که می‌تواند شما را به عمق تاریخ ببرد.

زمستان نروژ بسیار طولانی است و سرمای آن می‌تواند شما را اذیت کند. بنابراین بهترین زمان برای سفر بهار و تابستان است.

سفر به بهترین مقصدهای گردشگری به همراه کودکان!

در دنیا مقصدهای گردشگری زیادی برای بازدید وجود دارد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند! بسیاری از افراد می‌خواهند به همراه خانواده و کودکان خود سفر خارجی را تجربه کنند. در این صورت انتخاب مقصد مناسب برای سفر با کودکان اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. در این مقاله تعدادی از مقصدهای محبوب سفر با کودکان را بررسی کردیم؛ شما برای سفر با کودکان خود کدام کشورها را پیشنهاد می‌کنید؟ در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *