خانه
بلاگ
حساب کاربری

لیست دیزنی‌ لندهای دنیا، شهربازی‌های متفاوت و جذاب

دیزنی لند
تاریخ انتشار: 1402/4/24

اتفاقات جدید و هیجان انگیز، نمایش‌ها و تفریحات جذاب، تنها بخشی از جاذبه‌های دیزنی لندهای سراسر جهان هستند که نمی‌توان آن‌ها را از دست داد! نمایش‌های دیزنی لند، تجربه‌ای جادویی و سورئال هستند که شما نیز می‌توانید بخشی از آن باشید. این نمایش‌ها بر اساس فیلم‌های محبوب دیزنی مانند شیر شاه، داستان اسباب بازی و همچنین شاهزاده خانم‌ها و کارتون‌های کلاسیک دیزنی هستند.

دیزنی لند‌های سراسر دنیا از جمله دیزنی لند پاریس، فلوریدا، شانگهای و توکیو میزبان نمایش‌ها، رویدادها و رژه‌های ویژه هستند که در جشن‌های هالووین و کریسمس برگزار می‌شود. علاوه بر این سایر رویدادها، تفریحات و نمایش‌هایی که در این پارک‌های اسرار آمیز برگزار می‌شوند، مورد علاقه بسیاری از گردشگران خارجی هستند.

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به داستان‌های اسرار آمیز و شخصیت‌های دیزنی علاقه دارید، بازدید از دیزنی لند در طول سفر خود به کشورهای مختلف، می‌تواند تجربه بی‌نظیر و به یاد ماندنی برای شما باشد! پس در این مطلب از آژانس توریک با ما همراه باشید.

 

تاریخچه ایجاد اولین دیزنی لند

والت دیزنی پس از بازدید از پارک‌های تفریحی با دخترانش در دهه 30 و 40 به توسعه و ساخت دیزنی لند فکر کرد. او در ابتدا به فکر ایجاد یک جاذبه گردشگری در کنار استودیوی خود در بربنک بود، اما متوجه شد که این مکان بسیار کوچک است. او بعدها در سال 1953 زمینی را در آناهیم خرید و در 17 ژوئیه 1955 از اولین اقامتگاه دیزنی لند آناهیم در کالیفرنیا رونمایی کرد.

دنیای والت دیزنی در نزدیکی اورلاندو، فلوریدا دومین پارک دیزنی بود که در 1 اکتبر 1971 ساخته و رونمایی شد. با محبوبیت و استقبال مردم از اولین دیزنی لاند ساخته شده، شعبه‌های متعددی از این سرزمین رویایی در جای جای مختلف جهان ساخته شد.

اما چه کشورهایی دیزنی لند دارند؟ دیزنی لند آناهیم کالیفرنیا، دنیای والت دیزنی اورلاندو، دیزنی لند پاریس، دیزنی لند توکیو، دیزنی لند هنگ کنگ و دیزنی لند شانگهای جزو مجموعه پارک‌های اسرار آمیز والت دیزنی در سراسر جهان هستند که در ادامه به معرفی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

 

دیزنی لند آناهیم، ​​کالیفرنیا

دیزنی لند آناهیم، ​​کالیفرنیا

 

یکی از قدیمی‌ترین، بزرگترین و جذاب‌ترین مجموعه پارک‌های والت دیزنی، دیزنیلند آناهیم است و اولین پارکی بود که توسط خود والت دیزنی ساخته شد. این پارک که در 17 جولای 1955 رونمایی شد، دارای 9 منطقه گردشگری جذاب، هتل‌های مجلل، و رستوران‌های درجه یک است و بهترین زمان بازدید از آن بین مارس و می یا سپتامبر و اکتبر می‌باشد.

خیابان اصلی، فانتزی لند، تومارو گلند، میکی تاون تاون و پارک ماجراجویی دیزنی کالیفرنیا، چندین منطقه مختلف را تشکیل می‌دهند که همگی دارای ویژگی‌های بی‌نظیر، سواری‌ها و جاذبه‌های منحصربه‌فردی هستند. در پارک ماجراجویی دیزنی لند کالیفرنیا، می‌توانید در یک ماموریت نجات بین کهکشانی به نگهبانان کهکشان بپیوندید و سپس به Incredicoaster بروید. در Fantasyland، می‌توانید به دنیای آلیس در سرزمین عجایب بروید و با The Mad Hatter، Tweedledee و Tweedledum و خرگوش سفید در سفری به زمان ملاقات کنید!

پارک اصلی دیزنی لند کالیفرنیا، پر از سواری‌های مسحورکننده، جاذبه‌ها و تجربه‌های فراموش ‌نشدنی است که تجربه بی‌نظیری از سفر شما به آمریکا و بازدید از این جاذبه اسرار آمیز خواهد بود.

 

 

 

دیرنی لند اورلاندو، فلوریدا

دیزنی لند اورلاندو، فلوریدا دومین پارک ساخته شده توسط والت دیزنی است. این دیزنی لند، جاذبه‌ها و سرگرمی‌های متنوع و بی‌نظیری دارد که تجربه لذت بخشی برای شما و فرزندانتان خواهد بود. در داخل این پارک اسرار آمیز، 6 پارک مختلف وجود دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن‌ها بازدید کرده و تفریحات آن را امتحان کنید.

ساحل بلیزارد و تالاب تایفون نیز از جمله جاذبه‌های محبوب این دیزنی‌ لند هستند. بهترین زمان برای بازدید از دیزنی لند اورلاندو فلوریدا ماه‌های ژانویه تا مارس و اواسط آگوست و دسامبر می‌باشد. همچنین تفریحات جذاب این دیزنی لند شامل موج سواری، غواصی، شنا، استخر موج و سایر دستگاه‌های بازی است.

 

دیزنی لند پاریس، فرانسه

دیزنی لند پاریس، فرانسه

 

پاریس، خانه یکی دیگر از جاذبه‌های بی‌نظیر هیجان و سرگرمی، یعنی دیزنی لند است. در بدو ورود به این پارک تمامی شخصیت‌های دیزنی و قصرهای آن‌ها را مشاهده خواهید کرد و آمریکای قرن نوزدهمی را در خیابان اصلی ایالات متحده آمریکا خواهید دید. در این پارک جذاب می‌توانید بر گاری‌های اسب و ماشین‌های قدیمی سوار شوید و تمامی نقاط دیزنی لند پاریس را کاوش کنید.

همچنین می‌توانید از آلیس و کلاهک دیوانه در Fantasyland و زیبای خفته در قلعه او دیدن کنید و از سواری در کوه بیگ تاندر که یکی از معروف‌ترین سواری‌های دیزنی لاند است، لذت ببرید. بهترین زمان برای بازدید از دیزنی لند پاریس اواسط هفته و از ماه‌های ژانویه تا ژوئن است. اگر شما نیز قصد دارید در طول سفر خود به فرانسه از این پارک اسرار آمیز و جذاب دیدن کنید، برای اخذ ویزای فرانسه می‌توانید از کارشناسان مجرب آژانس توریک کمک بگیرید.

 

دیزنی لند توکیو، ژاپن

توکیو نه تنها دیزنی لند بلکه دریای دیزنی را نیز در خود جای داده است. این پارک دارای 7 بندر مختلف است که شبیه مناطق توپوگرافی مختلف است و گزینه‌های زیادی برای گشت و گذار و تفریح در اختیار شما قرار می‌دهد. در دیزنیلند توکیو می‌توانید تالاب پری دریایی را مشاهده کنید و یا در جزیره اسرارآمیز به مرکز زمین سفر کنید.

دیزنی لند توکیو با دریای دیزنی، آن را به سومین پارک پربازدید جهان تبدیل کرده است. نمایش Legend of Mythica که در این دیزنی‌لند برگزار می‌شود، شما را به سفری جادویی می‌برد و نمایش Fantasmic با میکی و شیطنت‌هایش تجربه جذابی برای شما از خاطرات دوران کودکی خواهد بود.

بهترین زمان برای بازدید از دیزنی لاند توکیو، ژانویه تا فوریه و اوایل ژوئن می‌باشد. اگر شما نیز ویزای ژاپن خود را دریافت کرده‌اید و قصد سفر به این کشور را دارید، از دیزنی لند توکیو و نمایش‌ها و جاذبه‌های هیجان‌ انگیز آن غافل نشوید!

 

دیزنی لند هنگ کنگ

دیزنی لند هنگ کنگ

 

دیزنی ‌لند هنگ‌ کنگ که در سال 2005 رونمایی شد، یکی از کوچک‌ترین پارک‌های والت دیزنی است، اما هر ساله هزاران نفر را به خاطر جاذبه‌ها و سرگرمی‌های تخیلی، به خود جذب می‌کند. Toy Story Land با اسباب‌بازی‌های بزرگ‌ آن، چیزی است که در طول سفر خود به هنگ کنگ حتماً باید آن را ببینید.

نمایش میکی و مینی موس برادوی و آتش بازی در شب مطمئناً خاطره به یاد ماندنی برای شما خواهد بود. بهترین زمان برای بازدید از دیزنیلند هنگ کنگ، ماه‌های مارس، آوریل، اکتبر و نوامبر است. تماشای آبفشان‌های طبیعی در Grizzly Gulch، بازدید از Mystic Point و سواری‌های هیجان انگیز و خانه اشباح برخی از جذاب‌ترین کارهایی است که در طول بازدیذ خود از این دیزنی‌لند می‌توانید انجام دهید.

 

دیزنی لند شانگهای چین

دیزنی‌لند شانگهای چین، سرزمینی شگفت‌انگیز و جادویی، با جاذبه‌ها و ماجراجویی‌های مناسب برای کل اعضای خانواده است که تجربه‌ای به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر به دنبال هیجان هستید، قطار Seven Dwarf Mine با Snow White and the Seven Dwarfs شما را در اطراف پارک و معادن الماس می‌گرداند. در این پارک اسرار آمیز می‌توانید به نبرد دزدان دریایی کارائیب برای گنج غرق شده بروید و هجوم آدرنالین و ماجراجویی را در هر یک از سواری‌های هیجان انگیز دیزنی لند شانگهای احساس کنید.

با یک غذای خوب در Aurora، غذاهای اصیل آسیایی را در Crystal Jade تجربه کنید، یا در کافه خیابان، Il Paperino، از غذاهای لذیذ چینی بهره‌ند شوید. این دیزنی لند گزینه‌های بی‌شماری برای غذا. استراحت و تفریح و هیجان ارائه می‌دهد که می‌توانید تجربه بی‌نظیر برای تمامی بازدید کنندگان باشد.

اگر شما نیز قصد سفر به چین و بازدید از این پارک اسرار آمیز را دارید، برای دریافت ویزای چین می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید. شما همچنین می‌توانید برای اطلاع از نحوه دریافت ویزای سایر کشورها و شرایط مورد نیاز از این مجموعه گردشگری توریک راهنمایی بخواهید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *