خانه
بلاگ
حساب کاربری

6 تا از لوکس‌ترین هتل‌های جهان برای سفری لاکچری

6 تا از لوکس‌ترین هتل‌های جهان برای سفری لاکچری
تاریخ انتشار: 1402/10/19

لذت اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های جهان بر کسی پوشیده نیست. همه ما می‌دانیم که هتل‌های 5 ستاره، بهترین هتل‌ها با امکاناتی بسیار عالی هستند؛ اما در این میان، برخی از آن‌ها پا را فراتر از یک هتل پنج ستاره معمولی گذاشته‌اند؛ به ‌طوری که لوکس بودن آن‌ها کاملا مشهود است. البته که هتل‌های لوکس در دسته گران‌ترین هتل‌ها قرار دارند و همه افراد نمی‌توانند از پس بودجه آن‌ها برآیند. برای آشنایی با لوکس‌ترین هتل‌های جهان و ویژگی‌های آن‌ها در ادامه با ما همراه شوید.

هتل برج العرب دبی؛ از لوکس‌ترین هتل‌های جهان

هتل برج العرب دبی؛ از لوکس‌ترین هتل‌های جهان

Burj Al Arab

همه ما می‌دانیم که دبی یکی از لوکس‌ترین شهرهای دنیا به شمار می‌رود و برخی افراد در هنگام تهیه تور دبی به دنبال اقامت در لوکس‌ترین هتل دبی هستند. هتل برج العرب دبی یکی از مجلل‌ترین هتل‌های جهان است که برای اقامت چندروزه در آن، باید پول زیادی داشته باشید. چیزی که این هتل را منحصربه‌فرد کرده، معماری خاص و بی‌نظیر آن است. از برترین امکانات هتل برج العرب می‌توان به ناوگان با راننده، هلی‌کوپتر، زمین تنیس معلق و عالی‌ترین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها اشاره کرد. در صورتی ‌که قصد دارید در این هتل گران‌قیمت چند روزی را اقامت داشته باشید، می‌توانید برای رزرو تور از طریق سایت توریک اقدام کنید. کارشناسان توریک به شما درباره نحوه دریافت ویزای دبی نیز پاسخ خواهند داد.

هتل وستین اکسلسیو رم ایتالیا

هتل وستین اکسلسیو رم ایتالیا - لوکس‌ترین هتل‌های جهان

Westin Excelsior

بیشتر افراد بعد از دریافت ویزای ایتالیا ترجیح می‌دهند که اول به پایتخت این کشور یعنی رم سفر کنند. رم شهری زیبا و رویایی است که بازدید از آثار تاریخی آن می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. یکی از لوکس‌ترین هتل‌های جهان واقع در شهر رم، هتل وستین اکسلسیو رم است که از مجلل‌ترین هتل‌های قدیمی جهان به شمار می‌شود. اقامت در هتل‌های لوکس این شهر زیبا می‌تواند حسی بسیار لذت‌بخش و خوشایند برای شما داشته باشد. نکته جالبی که در رابطه ‌با هتل وستین اکسلسیو وجود دارد، این است که با وجود حفظ ظاهر قدیمی، در بخش‌های مختلف آن می‌توان شاهد به‌کارگیری تکنولوژی‌های مدرن بود. تعدادی از امکانات این هتل شامل حمام بخار، سونا، اتاق تناسب‌اندام خصوصی، جکوزی و اتاق غذاخوری فوق‌العاده لوکس است. اگر به دنبال سفری رویایی به رم هستید، می‌توانید پنت‌هاوس این هتل را برای اقامت خود انتخاب کنید که دارای گل‌کاری‌ها و طراحی‌های بسیار زیبایی است.

گرند هایت هتل فرانسه

گرند هایت هتل فرانسه - لوکس‌ترین هتل‌های جهان

Grand Hyatt

یکی دیگر از گران‌ترین هتل‌های جهان، هتل گرند هایت فرانسه است که اتاق‌های آن منظره‌ای روبه‌ دریا دارند. این هتل به دلیل قرارگیری در نوار ساحلی طرفداران بسیاری دارد. شما بعد از آنکه موفق به دریافت ویزای فرانسه شدید، می‌توانید سفری به شهر کن فرانسه داشته باشید و چند روزی را در این هتل لوکس و منحصربه‌فرد مستقر شوید. شنیدن آواز مرغ‌های دریایی در کنار ساحل و در ابتدای روز می‌تواند بسیار خوشایند باشد که با اقامت در اتاق‌های این هتل نصیبتان خواهد شد. رستوران زیبای هتل گرند هایت از مهمانان خود با سرو انواع غذاهای بین‌المللی پذیرایی می‌کند.

هتل کاپلا سنگاپور

هتل کاپلا سنگاپور - لوکس‌ترین هتل‌های جهان

Capella

یکی دیگر از لوکس‌ترین هتل‌های جهان، هتل کاپلا سنگاپور است. اگر می‌خواهید با رزرو تور سنگاپور، سفری لوکس داشته باشید، هتل کاپلا می‌تواند بهترین گزینه در هنگام تهیه تور باشد. خانه بسیاری از افراد ثروتمند سنگاپور در جزیره سنتاسو قرار دارد، یعنی جایی که هتل کاپلا قرار گرفته است. اتاق‌های این هتل، نمایی فوق‌العاده از جنگل و استخرهای روباز را دارند. برای رسیدن به جزیره سنتوسا باید فاصله‌ای 20 دقیقه‌ای از مرکز شهر سنگاپور را طی کرد. این هتل فضایی رمانتیک و امکاناتی بسیار لوکس را شامل می‌شود. فراموش نکنید که برای سفر به این کشور نیاز به اخذ ویزای سنگاپور دارید.

هتل گورینگ انگلیس

هتل گورینگ انگلیس - لوکس‌ترین هتل‌های جهان

Goring

اغلب افراد بعد از آنکه موفق به دریافت ویزای انگلیس شدند، این سؤال در ذهنشان مرور می‌شود که بهترین هتل انگلیس کدام است؟ اگر منظورتان از بهترین هتل، لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل انگلیس است، قطعاً هتل The Goring بهترین انتخاب خواهد بود. این هتل تنها 800 متر با کاخ باکینگهام فاصله دارد و اغلب نجیب‌زادگان و افراد اشرافی در آن اقامت می‌کنند. این هتل را در سال 1910، فردی به نام اتو ریچارد گورینگ افتتاح کرده است و هم‌اکنون توسط افراد باقی‌مانده از این نسل، اداره می‌شود. از جمله امکانات این هتل لوکس می‌توان به وجود کامپیوتر، آیپد، باشگاه بدن‌سازی، کنسول بازی پلی استیشن و ایکس باکس، اتاق هایپو آلرژیک و موارد دیگر اشاره کرد.

هتل امارات پالاس ابوظبی

هتل امارات پالاس ابوظبی - لوکس‌ترین هتل‌های جهان

Emirates Palace

هتل امارات پالاس ابوظبی بالاترین جایگاه در فهرست گران‌ترین هتل‌های جهان را به خود اختصاص داده است. شاید باورتان نشود که بیش از سه میلیارد دلار برای ساخت این هتل مجلل خرج کرده‌اند. معماری بی‌نظیر و امکانات خاص و منحصربه‌فرد باعث شده تا این هتل در لیست مجلل‌ترین هتل‌های جهان قرار بگیرد. امارات پالاس شامل 400 اتاق و 40 سوئیت بسیار مجلل می‌شود. امکاناتی مانند ساحل ماسه‌ای، آبگرم مجلل، تزئیناتی زیبا با سنگ‌های مرمر و تعداد زیادی استخر و چشمه باعث شده تا این هتل، از خاص‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های جهان محسوب شود. با تماشای هتل امارات پالاس از دور احساس می‌کنید که با قصری زیبا و متعلق به ثروتمندترین پادشاهان جهان روبه‌رو هستید. برای یک شب اقامت در این هتل باید هزینه‌ای بسیار زیاد و نزدیک به 1800 دلار پرداخت کنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *