خانه
بلاگ
حساب کاربری

ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان: یک سفر به دل تاریکی

ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان: یک سفر به دل تاریکی - توریک

ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان در چه کشورهایی واقع شده‌اند؟ علاوه بر جاذبه‌های طبیعی و‌ گردشگری مانند جنگل‌ها و باغ‌ها، بناهای تاریخی جذاب، موزه‌ها، خیابان‌های مشهور و … جاذبه‌های دیدنی بسیاری نیز وجود دارند که کمتر کسی در جهان از آن‌ها بازدید می‌کنند. این مکان‌ها که در سراسر دنیا پراکنده‌اند، هر یک داستان اسرار آمیزی دارند که ترس و هیجان را در وجود شما بیدار می‌کنند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که دوس دارید این مکان‌ها را از نزدیک ببینید و با داستان آن‌ها آشنا شوید، در ادامه مطلب ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان با آژانس توریک همراه باشید.

 

۱. قلعه Chateau Miranda؛ بلژیک

قلعه Chateau Miranda؛ بلژیک - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Chateau Miranda

 

این قلعه یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان است که در بلژیک قرار دارد و پس از اینکه خاندان لیدکرک – بوفورت در این قلعه سکونت داشتند، و پس از انقلاب بزرگ فرانسه، خالی از سکنه شد و از آن به عنوان مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپست استفاده شد. درباره قلعه Chateau Miranda، داستان‌های اسرار آمیز و ترسناکی وجود دارد که حاکی از وجود اشباح و ارواح و فعالیت آن‌ها در این قلعه است. اگر قصد سفر و گرفتن ویزای بلژیک را دارید و به جاذبه‌های گردشگری اسرارآمیز و ترسناک علاقه‌مند هستید، می‌توانید از این قلعه بازدید کنید.

 

 

 

۲. قبرستان Highgate؛ شمال لندن؛ انگلستان

قبرستان Highgate؛ شمال لندن؛ انگلستان - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Highgate

 

قبرستان Highgate یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کشور انگلستان است که داستان‌های متعددی درباره وجود ارواح در آن روایت می‌شود. این قبرستان محل دفن افراد مشهور تاریخ مانند کارل مارکس، داگلاس آدامز و … است اما فضای اطراف و صداهایی که در این منطقه شنیده می‌شود، حاکی از وجود ارواح سرگردان است.

اگر در میان این گورستان قدم بزنید، حتما ارواح سرگردان را خواهید دید! روح پیرزنی که در جستجوی کودکان خود است و یا ارواح راهبه‌ای که یکدفعه ناپدید می‌شوند، از جمله داستان‌هایی هستند که توسط بازدیدکنندگان این‌ گورستان روایت می‌شوند، بنابراین بهتر است هرگز به تنهایی به این مکان وارد نشوید.

 

 

۳. بیمارستان هیلز واورلی (Waverly Hills Sanatorium)

بیمارستان هیلز واولی (Waverly Hills Sanatorium) - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Waverly Hills Sanatorium

 

بیمارستان هیلز واولی یکی دیگر از ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان است که در ایالت جنوبی جفرسون در کنتاکی قرار گرفته است. این بیمارستان در سال‌های اولیه که احداث شد، به صورت دو طبقه بود که در آن از بیمارانی که مبتلا به سل بودند، مراقبت می‌شد. از آنجاییکه در آن سال‌ها ایالت کنتاکی بیشترین نرخ مرگ و میر را به علت سل به خود اختصاص داده بود، تصمیم بر این شد که فضای بیمارستان را گسترش دهند.

این بیمارستان به دلیل فراگیر شدن بیماری سل و مرگ و میر ناشی از آن به بیمارستان مرگ سفید تبدیل شد. در آن سال‌ها حدودا 63 هزار بیمار بر سل در این بیمارستان جان خود را از دست دادند. پس از اینکه درمان بیماری سل کشف شد، هیلز واولی به تیمارستان تبدیل شد و دقیقاً در همین حین بود که حوادث ترسناکی در این بیمارستان اتفاق افتاد. برخی از افرادی که از این تیمارستان بازدید می‌کردند، ادعا داشتند که سایه‌های مخوفی در قسمت‌هایی از این ساختمان دیده می‌شود.

همچنین اتاق شماره 502 یکی از ترسناک‌ترین قسمت‌های این بیمارستان شناخته می‌شود. در این اتاق سال‌ها قبل زنی بستری بوده که به بیماری سل مبتلا بوده است و خود را با سیم لامپ اتاقش دار زده بود. این بیمارستان یکی از ترسناک‌ترین و مخوف‌ترین مکان‌ها در ایالت کنتاکی آمریکا می‌باشد.

 

 

 

۶. عمارت مونت کریستو (Monte Cristo Homestead)؛ نیوساوت ولز؛ استرالیا

عمارت مونت کریستو؛ نیوساوت ولز؛ استرالیا - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Monte Cristo Homestead

 

عمارت مونت کریستو نیز یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان محسوب می‌شود که داستان‌های متعددی درباره آن وجود دارد. در واقع چیزی که این کلبه را وحشتناک جلوه می‌دهد، وقوع یکسری مرگ‌های غیرطبیعی است. كودکی که از پله‌های این کلبه سقوط کرد، خدمتکاری که به شکل وحشیانه‌ای به قتل رسید و پسری که در یک حادثه آتشسوزی مرد، نمونه‌هایی از داستان‌های مرگبار هستند که در این امارت اتفاق افتاده‌اند. اگر شما نیز به تازگی ویزای توریستی استرالیا را دریافت کرده‌اید و می‌خواهید از جاذبه‌های متعدد و ترسناک این کشور بازدید کنید، می‌توانید عمارت مونت کریستو را از نزدیک ببینید.

 

 

۷. زندان ایالت شرقی (Eastern State Penitentiary)

زندان ایالت شرقی (Eastern State Penitentiary) - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Eastern State Penitentiary

 

در همه زندان‌های سراسر جهان، افرادی که جرائم سنگینی را مرتکب می‌شوند، به اتاقی کوچک و بدون پنجره که سلول انفرادی نامیده می‌شود، فرستاده می‌شوند. طبق گفته روانشناسان این یکی از دردناک‌ترین شکنجه‌های انسانی است چرا که با هیچ فرد دیگری ارتباطی ندارد که این امر در دراز موجب اختلال‌های روانی متعددی در زندانیان می‌شد. زندان ایالت شرقی واقع در ایالت فیلادلفیا، یکی از مخوف‌ترین زندان‌های دنیاست که در آن زمان با شکنجه‌های سنگین در سلول‌های انفرادی مشهور بود. داستان‌های عجیب و ترسناکی در باره سلول‌های انفرادی این زندان وجود دارد که شنیدن آن‌ها تمام وجود ما را پر از حس ترس و وحشت می‌کند.

زندان ایالت شرقی در واقع اولین زندان در سراسر جهان بود که از سلول‌های انفرادی برای تنبیه و شکنجه زندانیان با جرائم سنگین استفاده کرده است. زندانیانی که برای مدت طولانی در سلول‌های انفرادی بودند، دچار توهماتی می‌شدند و به کارهای خطرناک‌تری دست می‌زدند. حوادث عجیبی و ترسناکی درباره این زندان وجود دارد و اگر می‌خواهید بیشتر در رابطه با حوادث این زندان مخوف آشنا شوید، بهتر است آن را از نزدیک ببینید.

 

 

 

۸. جزیره هاشیما ژاپن

جزیره هاشیما ژاپن - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Hashima

 

جزیره هاشیمای یکی دیگر از ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان است که در ژاپن واقع شده است. این جزیره در زمان‌های نسبتا دور یکی از معادن زغال سنگ بوده است اما اکنون به جزیره ارواح و جادوگران معروف است. جزیره هاشیمای ژاپن یکی از جزایر خالی از سکنه است که روایت‌های ترسناک متعددی درباره آن وجود دارد و اکنون به عنوان شهر ارواح شناخته می‌شود. با اخذ ویزای ژاپن و سفر به این منطقه می‌توانید صدای زوزه ارواح را بشنوید و از ساختمان‌های قدیمی و ترسناک آن دیدن کنید!

 

 

 

۹. قلعه امیدواری؛ شهر کیپ تاون، آفریقای جنوبی

قلعه امیدواری؛ شهر کیپ تاون، آفریقای جنوبی - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Castle of Good Hope

 

صداهای عجیب و غریب، سایه‌های مخوف، ساختمان‌های قدیمی و روایت‌های مختلفی از وجود اشباح اغلب در همه کشورها وجود دارد که باعث ترس و وحشت بسیاری از افراد می‌شود. قلعه امیدواری نیز یکی از این مکان‌هاست که جزو ترسناک‌ترین جاهای دنیا شناخته می‌شود. این قلعه در آفریقای جنوبی و در کیپ تاون واقع شده است که افراد بومی این منطقه از گذشته تا به اکنون شاهد وجود ارواح و صداهای عجیب و غریب در این قلعه بوده‌اند.  اگر ویزای آفریقای جنوبی

را دارید و قصد دارید به تایوان سفر کنید، بهتر است از نزدیک این قلعه را ببینید!

 

۱۰. برج لندن

برج لندن - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Tower of London

 

برج لندن یکی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری انگلستان است که بیش از 900 سال از ساخت آن می‌گذرد. طبق گفته مورخان علت شهرت این برج اعدام‌ها، قتل‌ها و شکنجه‌هایی است که در چندین هزار سال قبل در این منطقه صورت گرفته است و همچنان ارواح این افراد در این برج حضور دارند. ارواحی که در برج لندن حضور دارند، متعلق به افراد مشهوری است که در گذشته در این برج زندگی می‌کرده‌اند.

در این میان ارواح توماس بکت که اسقف اعظم کانتربری بود، نیز دیده می‌شود که طبق گفته بومیان این محله، چندین بار نزدیک قلعه دیده شده است. یکی دیگر از معروف‌ترین ارواحی که در این برج دیده شده، متعلق به ملکه بولین است که در سال 1535 اعدام شده و سر او از بدنش جدا شد. گفته می‌شود که روح بی سر او در این برج سرگردان است. مهمترین موضوعی که موجب قرار گرفتن این برج در لیست ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان شده است، اعتقاد مردم محلی است که حس کنجکاوی را در بیشتر گردشگران برانگیخته است.

 

 

 

۱۱. قلعه نفرین شده Château de Brissac؛ فرانسه

قلعه نفرین شده Château de Brissac؛ فرانسه - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Château de Brissac

 

قلعه Château de Brissac یکی از ترسناک‌ترین جاهای دنیا در فرانسه است که از آن به عنوان قلعه نفرین شده نیز یاد می‌شود. طبق گفته فرانسویان، این قلعه به قلعه ارواح تبدیل شده و صداهای عجیبی به خصوص در هنگام شب از آن به گوش‌می‌رسد. در این قلعه ارواحی با اسم بانوی سبز پوش وجود دارد که نباید به چهره آن نگاه کرد، چرا که در این صورت سرنوشتی شوم در انتظار شما خواهد بود.

این قلعه با دیوارهای اسرار آمیز و صداهای عجیب و غریبی که از آن شنیده می‌شود، به یکی از ترسناک‌ترین جاذبه‌های دیدنی در دنیا تبدیل شده است. اگر شما نیز قصد سفر به فرانسه و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آن را دارید، برای دریافت ویزا و گرفتن وقت سفارت فرانسه می‌توانید به وب سایت رسمی توریک مراجعه کرده و از کارشناسان این مجموعه کمک بخواهید.

 

 

۱۲. تپه صلیب‌ها؛ لیتوانی

تپه صلیب‌ها؛ لیتوانی - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Hill of Crosses

 

تپه صلیب‌ها بکی دیگر از جاذبه‌های ترسناک است که در لیتوانی واقع شده است. این تپه با هزاران صلیب مقدسی که دارد، به یک مکان مرموز و اسرار آمیز تبدیل شده و توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است. اما با این حال افرادی که از این منطقه بازدید می‌کنند، اظهار دارند که سایه‌هایی را می‌بینند و صداهای عجیبی را می‌شنوند و همین موضوع باعث شده که این مکان به یکی از ترسناک‌ترین جاهای دنیا تبدیل شود.

 

 

۱۳. ایستگاه راه ‌آهن کنفرانس؛ اسپانیا

ایستگاه راه ‌آهن کنفرانس؛ اسپانیا - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Estación de Madrid Atocha

 

ایستگاه راه آهن کنفرانس واقع در اسپاتیت، نقش بسیار مهمی در سیستم حمل و نقل بین المللی این کشور داشت، اما پس از وقوع یک سانحه در سال 1970، این ایستگاه فعالیت خود را متوقف کرد و از آن زمان تا به امروز نیز هیچگونه فعالیتی در این ایستگاه صورت نگرفته است. طبق گفته های بومیان این منطقه، ایستگاه راه آهن کنفرانس امروزه به یک مکان خرابه تبدیل شده که ارواح سرگردانی در آن حضور دارند. ایستگاه راه آهن کنفرانس اسپانیای یکی از  ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کرده است.

 

 

 

۱۴. جنگل‌های آئوکیگاهارا در ژاپن

جنگل‌های آئوکیگاهارا در ژاپن - ترسناک‌ترین جاذبه‎های جهان

Aokigahara Forest

 

جنگل‌های متراکم و انبوه و سرسبزی که در ژاپن هستند و در تبلیغ‌های تلویزیونی مناطقی جذاب به نظر می‌رسند، فریبی بیش نیستند. جنگل‌های آئوکیگاهارا یکی از ترسناکترین جاذبه‌های گردشگری در جهان هستند که بسیار مرموز و ترسناک بوده و همه افرادی که از این جنگل بازدید کرده‌اند، به طرز وحشتناکی به قتل رسیده و یا خودکشی کرده‌اند. این جنگل‌ها جزو مناطق نفرین شده در ژاپن هستند و اغلب کسی جرئت نمی‌کند به تنهایی وارد این منطقه شود. اگر درباره این جنگل‌ها کنجکاوید و می‌خواهید از نزدیک آن را ببینید، بهتر است به صورت گروهی از آن بازدید کنید و پلیس را در جریان بگذارید!

 

 

۱۵. شهر زیردریایی؛ شی چنگ؛ چین

شهر زیردریایی؛ شی چنگ؛ چین - ترسناک‌ترین جاذبه‌های جهان

Ancient city china immersion

 

شهر زیردریایی شی چنگ واقع در چین یکی از مشهورترین جاذبه‌های ترسناک در دنیاست که قدمت آن به بیش از 1400 سال می‌رسد. پس از اینکه ایستگاه برق آبی رودخانه شین ساخته شد، کل شهر در دریاچه کیاندائو غرق شد و چیزی از آن باقی نماند. امروزه نیز از این شهر به عنوان یکی از اسرار آمیزترین جاذبه‌های گردشگری در چین یاد می‌شود. اگر شما نیز قصد سفر به چین و بازدید از این شهر دریایی اسرار آمیز را دارید، برای دریافت ویزای چین می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کنید.

 

 

۱۶. بازار جادوگری توگو؛ آفریقا

بازار جادوگری در توگوی آفریقا یکی از ترسناک‌ترین و مخوف‌ترین بازارهای جهان است که در آفریقا واقع شده است. در این بازار تمامی وسایل لازم برای جادوی سیاه موجود است. Lome Bazaar یکی از مخوف‌ترین جاذبه‌های کشور توگو است که در آن لاشه حیوانات کشته شده و اسکلت آن‌ها و سایر ابزارهای جادوگران قدیم به فروش می‌رسد.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *