خانه
بلاگ
حساب کاربری

هتل‌های ایتالیا؛ رمانتیک‌ترین رویاها به حقیقت می‌پیوندند

هتل‌های ایتالیا؛ رمانتیک‌ترین رویاها به حقیقت می‌پیوندند
تاریخ انتشار: 1402/5/10

محل اقامت در سفر، موضوع بسیار مهم و قابل توجهی است. به همین خاطر اغلب مسافران، در سفر به کشور‌ها و شهر‌های مختلف، به دنبال هتلی مناسب برای اقامت هستند. کشور‌ ایتالیا که سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است، گزینه‌های اقامتی زیادی با امکانات مختلف دارد.

در بین هتل‌های ایتالیا، هم هتل‌هایی لوکس و بسیار شیک مربوط به قرون وسطی، و هم هتل‌های کوچک‌تر و مدرن‌تر وجود دارد. اگر در فکر سفر به این کشور هستید، و یا علاقه دارید تا با هتل‌های این کشور آشنا شوید، در ادامه این مطلب از آژانس توریک با ما همراه باشید تا به معرفی ۱۰ مورد از بهترین هتل‌های ایتالیا بپردازیم.

 

۱. گرند هتل فاسانو (Grand Hotel Fasano)

گرند هتل فاسانو (Grand Hotel Fasano) - هتل‌های ایتالیا

Grand Hotel Fasano

 

گرند هتل فاسانو، اولین هتل ایتالیا است که در این مطلب می‌خواهیم به معرفی آن بپردازیم. این هتل بزرگ در سواحل دریاچه گاردا در شمال ایتالیا قرار گرفته و در سال‌های گذشته و قبل از این که به عنوان هتل شروع به کار کند، اقامتگاه مخصوص شکار بود که در سال 1888 برای خانواده سلطنتی اتریش ساخته شده بود. در طول جنگ جهانی دوم، این ساختمان به یک بیمارستان نظامی تبدیل شد و اگرچه در آن زمان آسیب‌های فراوانی به آن وارد شد، اما ظاهر تاریخی و ریشه‌های نئوکلاسیک آن هنوز در آن نمایان است.

این هتل در طول تاریخ، پذیرای مهمانان مشهور و مهمی مانند فدریکو فلینی، شرلی معبد، و گوستاو کلیمت بوده است. چیزی که در مورد هتل فاسانو بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، سبک معماری منحصر به فرد آن است که مربوط به گذشته‌های دور ایتالیا می‌شود. هتل فاسانو از امکانات کاملی برخوردار بوده و  یک رستوران بسیار مشهور و محبوب به نام Il Fagiano دارد که توسط سرآشپز برجسته، Maurizio Bufi، اداره می‌شود. در این رستوران می‌توانید طعم اصیل ایتالیایی را بچشید و از غذاهای متنوع آن لذت ببرید.

 

 

۲. هتل کاستلو دی کاسل (Castello di Casole)

هتل کاستلو دی کاسل (Castello di Casole) - هتل‌های ایتالیا

Castello di Casole

 

توسکانی، منطقه‌ای زیبا در ایتالیا است که محبوبیت زیادی در میان گردشگران دارد. هتل کاستلو دی کاسل، یکی از بهترین هتل‌های ایتالیا است که در منطقه توسکانی و در نزدیکی شهر فلورانس و سی ینا قرار گرفته است. این هتل، هتلی بزرگ با امکانات متنوع است در بالای تپه، در میان انبوه درختان زیتون و انگور واقع می‌باشد. در اطراف این هتل، یک قلعه تاریخی مربوط به قرن 10 میلادی وجود دارد که به طور کامل بازسازی شده است.

این هتل، دارای دکوراسیونی تلفیقی از سنت و مدرنیته است که شامل ۴۱ اتاق با امکانات متنوع می‌باشد. بار و رستوران، اسپا و حمام‌های قدیمی از دیگر امکانات این هتل هستند.

اگر در فکر سفر به ایتالیای زیبا هستید و علاقه دارید تا در یکی از هتل‌های آن اقامت داشته باشید، شرکت گردشگری توریک شما را در این مسیر همراهی می‌کند. با مراجعه به توریک، می‌توانید ویزای ایتالیا را به ساده‌ترین شکل و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

 

 

۳. هتل لو سیرنوس (Le Sirenuse)

هتل لو سیرنوس (Le Sirenuse) - هتل‌های ایتالیا

Le Sirenuse

 

هتل Le Sirenuse، یکی دیگر از بهترین هتل‌های ایتالیا است که در امتداد ساحلی زیبا قرار دارد. این هتل در ابتدا ویلای تابستانی خانواده اشرافی سرسال در پوزیتانو بود. چهار خواهر و برادر در سال 1951 این خانه را با هشت اتاق و یک تراس بزرگ رو به دریا به روی مهمانان باز کردند. فرانکو سرسال که مسئول توسعه و نوسازی این هتل در دهه 1990 بود، یک جهانگرد و عکاس برجسته در ایتالیا نیز بود.

معماری این هتل، نکته قابل توجه و منحصر به فرد آن است. این هتل اتاق خواب‌هایی نه چندان بزرگ دارد که با کاشی‌های سنتی دیزاین شده‌اند. هر اتاق نیز یک بالکن مشرف به سمت ساحل و جزایز sirens دارد که مهمانان می‌توانند در آن، به صرف عصرانه و لذت بردن از منظره بپردازند. La Sponda، رستوران اصلی و معروف این هتل است که با 400 شمع دیزاین شده و یکی از بهترین مکان‌ها برای صرف غذا می‌باشد.

 

 

۴. هتل اسپلندید (Hotel Splendide Royal)

هتل اسپلندید (Hotel Splendide Royal) - هتل‌های ایتالیا

Hotel Splendide Royal

 

هتل اسپلندید، یکی از لوکس‌ترین و سلطنتی‌ترین هتل‌های ایتالیا است که می‌توان آن را بهترین هتل رم معرفی کرد. طراحی و دکوراسیون این هتل، بافت قدیمی خود را حفظ کرده و فضایی منحصر به فرد ایجاد کرده است. اتاق‌های هتل اسپلندید از امکانات رفاهی ویژه‌ای برخوردار هستند و اغلب آن‌ها دارای بالکنی مشرف به مناظر بسیار زیبای ایتالیا می‌باشند.

این هتل، یک رستوران بسیار مشهور و محبوب به نام میرابل دارد که میزبان افراد مشهور زیادی مانند نخبگان و هنرمندان بوده است. از دیگر امکانات ویژه این هتل می‌توان به سرویس مخصوص و ویژه‌ای که برای حمل و نقل در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد و آن‌ها را برای بازدید از مناطق دیدنی ایتالیا همراهی می‌کند، اشاره کرد.

 

 

۵. گرند هتل کانونتو دی آمالفی (Grand Hotel Convento di Amalfi)

گرند هتل کانونتو دی آمالفی (Grand Hotel Convento di Amalfi) - هتل‌های ایتالیا

Grand Hotel Convento di Amalfi

 

این هتل که یک هتل پنج ستاره لوکس است، بر روی لبه صخره‌ای در ساحل آمالفی قرار دارد. این بنا، در زمان‌های گذشته، یک صومعه سرا بود و قسمت‌هایی از آن به سال 1212 باز می‌گردد و از سال 1583 تا 1826، قبل از اینکه مجموعه به هتل تبدیل شود، خانه راهبان کاپوچین نیز بوده است. پس از این که این بنا به هتل تبدیل شد، در روزهای اولیه، یکی از هتل‌های مورد علاقه مسافران جهانگرد در تور‌های اروپا بود و در طول سال‌ها، افراد مشهوری مانند ویکتور هوگو، الیزابت تیلور و گرتا گاربو را نیز میزبانی کرده است.

مورد توجه‌ترین موضوع در مورد این هتل، رستوران مشهور آن یعنی رستوران Dei Cappuccini است که توسط سرآشپز برجسته کلودیو لانوتو اداره می‌شود و در آن غذاهای مدیترانه‌ای به همان سبک و سیاق سرو می‌شود. رستوران مشهور دیگر این هتل، La Locanda نام دارد که فضایی برای صرف ناهار در زیر آفتاب و در کنار استخر را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، این هتل هنوز محل یک صومعه‌ سرای قرن سیزدهمی و یک کلیسای مقدس کاتولیک است، به همین دلیل مکانی عالی برای عروسی نیز می‌باشد. قیمت هتل در ایتالیا، اگر ۵ ستاره باشد، بسته به امکاناتی که ارائه می‌دهد، زیاد است. این گرند هتل نیز از این قاعده مستثنی نیست و قیمت بالایی دارد.

 

ایتالیا یکی از مقاصد جذاب گردشگری برای تمامی افراد جهان به‌شمار می‌آید، برای اینکه با حداقل زمان ممکن، با حداکثر سرعت، تور ایتالیا را رزرو کرده و سفری خاطره‌انگیز به کشور ایتالیا داشته باشید، از خدمات آژانس گردشگری معتبر توریک بهره‌مند شوید!

 

 

۶. هتل اکسلسیور گالیا (Excelsior Hotel Gallia)

هتل اکسلسیور گالیا (Excelsior Hotel Gallia) - هتل‌های ایتالیا

Excelsior Hotel Gallia

 

هتل گالیا، یک هتل پنج ستاره و لوکس است که می‌توان آن را بهترین هتل میلان معرفی کرد. این هتل که در سال ۱۹۳۲ توسط Marco Piva طراحی و بازگشایی شد، نمادی از تاریخ میلان است که در طول سال‌ها فعالیت خود، میزبان مهمانان زیادی از سراسر جهان بوده است. هتل گالیا، معماری منحصر به فردی دارد که در آن، اصالت تاریخی بنا حفظ شده است. با توجه به پیشینه تاریخی که این بنا دارد، تحت حمایت موسسه هنرهای زیبای ایتالیا قرار گرفته است. این هتل لوکس، 235 اتاق و 51 سوئیت دارد که 5 سوئیت آن متعلق به اقامت معماران و طراحان معروف ایتالیا می‌باشد.

 

 

 

۷. هتل پرینسیپل دی ساویا (Hotel Principe di Savoia)

هتل پرینسیپل دی ساویا (Hotel Principe di Savoia) - هتل‌های ایتالیا

Hotel Principe di Savoia

 

هتل  Principe di Savoia را می‌توان یک نمونه از گران‌ترین هتل ایتالیا معرفی کرد. این هتل با ساختمان به سبک نئوکلاسیک خود، در سال 1927 در میدان جمهوری میلان افتتاح شد و در طول سال‌ها فعالیت خود، میزبان مهمانان شناخته شده‌ای مانند شاهزاده موناکو و پادشاه ادوارد هشتم، هنری فورد، چارلی چاپلین و مدونا بوده است.

اتاق‌های این هتل بسیار باشکوه هستند و با رنگ سبز و پارچه‌های لوکسی مانند مخمل، ساتن، و ابریشم دیزاین شده‌اند. این هتل دارای یک رستوران معروف و عالی به نام آکانتو است که توسط سرآشپز مطرح و برجسته، جوان الساندرو بوفلینو اداره می‌شود که منویی کامل از غذاهای کلاسیک ایتالیایی به روز را ارائه می‌دهد.

 

 

۸. هتل پلیچانو (Hotel Il Pellicano)

هتل پلیچانو (Hotel Il Pellicano) - هتل‌های ایتالیا

Hotel II Pellicano

 

داستان این هتل افسانه‌ای در سال 1965 آغاز شد، زمانی که یک خلبان بریتانیایی و همسر آمریکایی‌اش خانه‌ای بزرگ بر فراز دریا در نزدیکی پورتو ارکول ساختند و در آن، به میزبانی از مهمانان پرداختند. پس از خرید آن در دهه ۱۹۷۰ توسط مالک فعلی، روبرتو اسکیو، این هتل به هتلی بین‌المللی تبدیل شد و در طول این 50 سال از مهمانان زیادی از سراسر جهان میزبانی کرده است.

این هتل که ارزان‌ترین هتل ایتالیا در این لیست به شمار می‌آید، دارای 50 اتاق خواب دلباز است که بین ساختمان اصلی و شش کلبه، در میان درختان زیتون و سرو قرار گرفته و از معماری منحصر به فردی برخوردار است. استخر آب گرم، اسپا، و یک بوتیک که لباس‌های شنای فوق‌العاده شیک Eres را می‌فروشد، از دیگر امکانات این هتل هستند.

رستوران معروف این هتل، رستوران میشلین نیز، منویی کامل از غذاهای محلی و ستنی ایتالیا ارائه کرده و محلی عالی برای گذراندن یک عصر دل‌انگیز و صرف عصرانه می‌باشد.

 

 

۹. هتل دنیلی لاکچری کالکشن (Hotel Danieli, a Luxury Collection Hotel)

هتل دنیلی لاکچری کالکشن (Hotel Danieli, a Luxury Collection Hotel) - هتل‌های ایتالیا

Hotel Danieli, a Luxury Collection Hotel

 

هتل دنیلی، یک هتل بسیار لوکس و سلطنتی در شهر ونیز ایتالیا است که در مجاورت میدان زیبای سنت مارکو واقع می‌باشد. این هتل، ۳ ساختمان تاریخی دارد که هر یک مربوط به قرن‌های ۱۴، ۱۹ و ۲۰ میلادی هستند و به واسطه پل به یکدیگر متصل شده‌اند. این هتل امکانات کامل و ویژه‌ای را به مهمانان خود ارائه می‌دهد که در کم‌تر هتلی ارائه می‌شوند. اتاق‌های هتل، دارای معماری کلاسیک هستند که با رنگ‌های آبی، زرشکی و کرم و لوازم لوکس چوبی، دیزاین شده‌اند.

از امکانات هتل می‌توان به اینترنت، تلویزیون، فضای نشیمن و لابی، رستوران و مینی‌بار و حمام مرمرین به سبک ایتالیایی اشاره کرد. این هتل یکی از بهترین موقعیت‌ها را نیز در شهر ونیز دارد. چرا که به مناطق فرهنگی مانند موزه‌ها، میدان سنت مارک، پل معروف ریالتو و فرودگاه مارکوپولوی ونیز بسیار نزدیک است.

 

 

 

۱۰. هتل موناسترو سانتا روزا (Monastero Santa Rosa Hotel & Spa/Maurice Naragon)

هتل موناسترو سانتا روزا (Monastero Santa Rosa Hotel & Spa/Maurice Naragon) - هتل‌های ایتالیا

Monastero Santa Rosa Hotel & Spa Maurice Naragon

 

اگر رویای یک سفر ایتالیایی رمانتیک و ساحلی را در سر می‌پرورانید، این هتل می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای اقامت شما باشد. این هتل یک صومعه بازسازی شده متعلق به قرن هفدهمی را در خود جای داده است که در فاصله سه مایلی از آمالفی قرار دارد. هتل زیبای سانتا روزا دارای 20 اتاق و باغ‌های پلکانی است که بر فراز صخره، و استخری که به نظر می‌رسد بر روی دریا شناور است، قرار دارد.

مهمانان این هتل عاشق این هستند که در چهار سطح باغ‌های پلکانی آن قدم بزنند و از طبیعت زیبای آن لذت ببرند. اسپا، سونا و اتاق‌های بخار، استخر آبی، و تپیداریوم ( نوعی حمام رومی) از دیگر امکانات محبوب این هتل هستند. رستورانی در این هتل وجود دارد که علاوه بر غذاهای بی‌نظیر، اسفولیاتل (نوعی شیرینی صدفی شکل پف دار ایتالیایی) را طبق دستور اصلی راهبه‌ها درست می‌کند که طرفداران زیادی دارد.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *