خانه
بلاگ
حساب کاربری

 بهترین هتل‌های آنتالیا؛ دعوت به دنیایی از رفاه و آرامش

 بهترین هتل‌های آنتالیا؛ دعوت به دنیایی از رفاه و آرامش
تاریخ انتشار: 1402/5/11

بهترین هتل‌های آنتالیا برای اقامت کدام است؟ آنتالیا یکی از جذاب‌ترین شهرهای ترکیه با کوه‌های سرسبز و دریای درخشان مدیترانه است که نیاز به اخذ ویزای توریستی هم ندارد و همواره در لیست سفر ما ایرانیان قرار دارد. آنتالیا که به خاطر هتل‌ها و استراحتگاه‌های فوق‌العاده شیک، سواحل شنی و شهر قدیمی افسانه‌ای خود معروف است، مقصد مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و خرید تور شماست!  آنتالیا دارای انواع هتل‌های پنج ستاره لوکس و هتل بوتیک‌های جذاب است که امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی را به مسافران ارائه می‌دهند. اگر شما نیز قصد دارید تعطیلات خود را در این شهر رویایی بگذرانید، در این مقاله از توریک با معرفی بهترین هتل‌های آنتالیا همراه ما باشید.

هتل Akra

هتل Akra -  بهترین هتل‌های آنتالیا

Akra

اگر می‌خواهید در طول سفر خود به آنتالیا، تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در این شهر جذاب و توریستی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما هتل پنج ستاره آکرا است. این هتل با پنجره‌هایی رو به دریا و امکانات تفریحی و رفاهی متنوع، یک مکان جذاب برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت شما خواهد بود. این هتل همچنین دارای یک سالن بدنسازی با تجهیزات پیشرفته و مربی‌های خصوصی و همچنین یک اسپای مجلل است که می‌توانیپ خدمات ماساژ را دریافت کنید. هتل Akra که یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره آنتالیا است، چهار رستوران مختلف دارد که طیف متنوعی از غذاهای دریایی و بین المللی را سرو می‌کند که برای هر ذائقه‌ای مناسب است. این هتل همچنین دارای دو سالن فوق العاده شیک با تجهیزات بار است که خوشمزه‌ترین کوکتل‌ها را آماده می‌کنند. اتاق‌های مهمان مجلل، ساحل خصوصی، استخر‌های بزرگ، دوچرخه رایگان و چندین زمین ورزشی و همچنین رستوران‌های شیک، این هتل را به جذاب‌ترین مکان برای اقامت مسافران و به خصوص ما ایرانیان تبدیل کرده است.

هتل IC Hotels Airport

هتل IC Hotels Airport -  بهترین هتل‌های آنتالیا

IC Hotels Airport

IC Hotels Airport یکی دیگر از بهترین هتل‌های آنتالیا با معماری بی‌نظیر و ویوی جذاب است که تنها 10 دقیقه از مرکز شهر فاصله دارد. یکی از امکانات محبوب این هتل، استخر بسیار بزرگ آن است که با درختان سر به فلک کشیده نخل احاطه شده است، صندلی‌های لوکس و کابانای سایه‌دار که می‌توانید در آن‌ها استراحت کنید و از نوشیدن کوکتل‌های تابستانی لذت ببرید. محوطه این هتل لوکس پوشیده از چمن‌های سرسبز، پرچین‌ها، درختان و گل‌ها است که مکانی فوق‌العاده را برای گردش در طبیعت برای شما فراهم می‌کند. در این هتل پنج ستاره می‌توانید تجربه یک زندگی لوکس را داشته باشید؛ از ماساژهای سالن‌ اسپا این هتل بهره‌مند شوید، از سالن بدنسازی هتل برای ورزش کردن استفاده کنید و طعم لذیذ غذاهای بین المللی را در رستوران آن بچشید.

هتل Nox Suite

هتل Nox Suite -  بهترین هتل‌های آنتالیا

Nox Suite

هتل  Nox Suite که در لارا، یکی از آرام‌ترین بخش‌های آنتالیا قرار دارد، مکانی مدرن و جذاب برای  اقامت شما خواهد بود. اگر تور آنتالیا را برای تمام اعضای خانواده خود رزرو کرده‌اید، می‌توانید در سوئیت‌های بزرگ این هتل اقامت داشته باشید. تمامی  سوئیت‌های این هتل با رنگ‌های آبی تیره، ارغوانی، و چوب رز با رنگ‌های شاد زرد تزئین شده‌اند و معماری شیک و امروزی دارند. همه سوئیت‌ها دارای آشپزخانه‌ای به سبک آمریکایی و اجاق گاز، یخچال، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی هستند که می‌توانید غذاهای خوشمزه ترکی را خودتان درست کنید. علاوه بر این‌ها این مجموعه هتل دارای یک بوفه اختصاصی است که غذاهای محلی را سرو می‌کند. همچنین کافه‌ها، بارها و رستوران‌ها در فاصله کوتاهی از این هتل قرار گرفته‌اند که می‌توانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

هتل لوکس Akra V

هتل لوکس Akra V -  بهترین هتل‌های آنتالیا

Akra V

اگر جزو افرادی هستید که معمولاً با حیوان خانگی خود سفر می‌کنید و به دنبال مکانی مناسب برای اقامت خود در آنتالیا هستید، پیشنهاد ما به شما هتل Akra V است! این هتل یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا بوده که از حیوانات خانگی شما نیز میزبانی می‌کند. اتاق‌های هتل Ankara V ساده اما خیره کننده هستند که با دیوارهای کم رنگ، پارکت‌های چند لایه، و پنجره‌های بزرگ رو به دریا طراحی شده‌اند تا تجربه‌ای جذاب از اقامت در آنتالیا را به شما هدیه دهند. تمامی اتاق‌های این هتل دارای تخت‌های بزرگ، امکانات تهیه چای و قهوه، تلویزیون، مینی‌بار، و دسترسی به Wi-Fi هستند و شما به عنوان میهمان هتل آکرا وی به تمامی خدمات و امکانات هتل از جمله بارها، رستوران‌ها، اسپا و استخر دسترسی خواهید داشت.

بوتیک هتل APA

بوتیک هتل APA -  بهترین هتل‌های آنتالیا

APA

یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های آنتالیا، APA Boutique Hotel است که در میان کوه‌ها و طبیعیت جذاب آنتالیا قرار گرفته و مکان باشکوهی برای اقامت مسافران است. این بوتیک هتل که در Geyikbayırı واقع شده است، یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره آنتالیا است که خانه‌های ییلاقی مستقلی را برای اقامت ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید تجربه بهتری از سفر خانوداگی به آنتالیا داشته باشید، توصیه می‌کنیم  خانه ییلاقی لوکس این بوتیک هتل را رزرو کنید! سوئیت‌های لوکس این هتل دارای فضای بزرگ با طراحی داخلی جذاب، فضای نشیمن با مبل و شومینه، دو تخت دونفره با پرده‌های خصوصی، مینی بار و حمام و سونای خصوصی است که منظره جنگلی بی‌نظیری را برای شما ارائه می‌دهد. از جمله تفریحاتی که با اقامت در این هتل می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید، می‌توان به پیاده روی، کوهنوردی، دوچرخه سواری در کوهستان، یوگا و سافاری با جیپ اشاره کرد.

هتل Doubletree By Hilton

هتل DOUBLETREE BY HILTON -  بهترین هتل‌های آنتالیا

Doubletree By Hilton

این هتل که جزو گرانترین هتل آنتالیا محسوب می‌شود، در قلب آنتالیا و در نزدیکی ساحل و کالیچی قرار دارد و دارای جزئیات بسیار لوکسی است که تعطیلات شما را فوق العاده جذاب می‌کند. کافه‌ها و رستوران‌های این هتل از زیباترین کافه رستوران‌های شهر هستند که با مبلمان رنگارنگ و راحت و نورپردازی‌های مدرن طراحی شده‌اند. در طول اقامت خود در این هتل می‌توانید در کنار استخر کوکتل بنوشید و آفتاب بگیرید و شب خود را با طعم بی‌نظیر غذاهای ترکی و بین المللی در روف هتل بگذرانید. در اینجا می‌توانید از میان مجموعه‌ای از اقامتگاه‌ها، از اتاق‌های معمولی گرفته تا اتاق‌های کینگ، یکی را انتخاب کنید. هر انتخابی که در این هتل داشته باشید، به مبلمان با کیفیت، دکوراسیون شیک، وای فای رایگان و خدمات اسپا و بدنسازی و … دسترسی خواهید داشت. برای رزرو تور و هتل‌های آنتالیا و یا تور دبی و سایر کشورهای آسیایی و اروپایی و اطلاع از نحوه صدور ویزا می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و با کادر مجرب این مجموعه در تماس باشید.

هتل Sealife

هتل Sealife -  بهترین هتل‌های آنتالیا

Sealife

هتل Sealife یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در آنتالیا است به خصوص اگر با خانواده و با کودکان خود سفر می‌کنید. این هتل مملو از امکانات مناسب برای خانواده‌هاست و به گونه‌ای طراحی شده که کودکان را در تمام ساعات شبانه روز سرگرم کند. ساحل جذاب کنیالتی تنها یک دقیقه با هتل فاصله دارد و اگر سفر خود را برای روزهای تابستانی برنامه ریزی کرده‌اید، هتل Sealife انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. اگر می‌خواهید در طول سفر خود به آنتالیا برای مدتی از فرزندان کوچک خود برای مدتی دور شوید و به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید از خدمات نگهداری از کودکان هتل استفاده کنید. در این هتل لوکس همچنین می‌توانید به خدمات سالن اسپا نیز دسترسی داشته باشید. رستوران این هتل نیز یکی از برترین رستوران‌های آنتالیا است که غذاهای ترکی و مدیترانه‌ای را در فضایی جذاب سرو می‌کند که می‌توانید طعم بی‌نظیر غذاهای متنوع جهان را امتحان کنید! اگر قصد دارید تعطیلات خود را در ترکیه بگذرانید برای رزرو تور استانبول و آنتالیا و همچنین اقامتگاه‌های لوکس، می‌توانید از کارشناسان مجموعه گردشگری توریک راهنمایی بگیرید.

هتل Crowne Plaza

هتل Crowne Plaza -  بهترین هتل‌های آنتالیا

Crowne Plaza

در میان یکی از پرزرق و برق‌ترین و عجیب‌ترین ساختمان‌های کنار ساحل، Crowne Plaza Antalya را خواهید دید. یک هتل پنج ستاره مجلل که تجربه‌ای بسیار لوکس از اقامت در آنتالیا را به شما ارائه می‌دهد.  Crowne Plaza یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا با یک استخر روباز بزرگ با یک منطقه آفتاب‌گیری، استخر سرپوشیده گرم و دو مرکز اسپا است که حمام بخار، سونا، آب درمانی و ماساژ را ارائه می‌دهند. همچنین دو مرکز تناسب اندام با  تجهیزات متنوع در این هتل وجود دارد که در طول اقامت خود می‌توانید از امکانات آن بهره‌مند شوید.

رستوران این هتل برای صبحانه، ناهار و شام باز است که می‌توانید طعم بی‌نظیر غذاهای ترکی و بین المللی را بچشید. برای رزرو این هتل پنج ستاره و یا ارزان‌ترین هتل آنتالیا به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کنید.

هتل Porto Bello Resort

هتل Porto Bello Resort -  بهترین هتل‌های آنتالیا

Porto Bello Resort

هتل پورتو بلو ریزورت و اسپا، یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره آنتالیا است که تنها چند قدم با ساحل کنیالتی فاصله دارد و چه به صورت خانوادگی و چه به صورت تنها به آنتالیا سفر کنید، لحظات شگفت انگیز و جذابی را در این هتل خواهید داشت. در این هتل سه رستوران وجود دارد که می‌توانید از بین غذاهای محلی و بین المللی، بسته به ذائقه خود هریک را انتخاب کنید. در این هتل همچنین یک استخر روباز بزرگ برای بزرگسالان و یک استخر با سرسره‌های مارپیچ طراحی شده است که می‌توانید در روزهای گرم تابستان اوقات خوشی را در آن‌ها تجربه کنید.

اتاق‌های هتل Porto Bello Resort  با رنگ‌های روشن،فضای بزرگ و چشم‌اندازهای دریا طراحی شده‌اند که امکانات رفاهی بسیاری را به مسافرین ارائه می‌دهند. اگر شما نیز به دنبال یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا برای اقامت خود هستید، پیشنهاد ما به شما این هتل لوکس و جذاب است!

هتل Leslion Luxury

هتل Leslion Luxury -  بهترین هتل‌های آنتالیا

Leslion Luxury

یکی از منحصر به فردترین و بهترین هتل‌های آنتالیا، هتل لوکس لسلیون با اتاق‌های خیره کننده با تم عثمانی است. تمامی اتاق‌های این هتل با تخت‌خواب‌های مجلل با جزئیات آبی سلطنتی، پرده‌های لوکس و لوسترهای درخشان طراحی شده است. همچنین تمامی اتاق خواب‌ها برای راحتی بیشتر مسافران دارای عایق صدا هستند. برخی از اتاق‌های این هتل فضای بزرگتری نسبت به سایر اتاق‌ها دارند،  بنابراین اگر قصد دارید مدت طولانی‌‌تری در آنتالیا اقامت کنید،  توصیه می‌کنیم یکی از اتاق‌های دلوکس این هتل را رزرو کنید. این اتاق‌ها بسیار بزرگ‌تر از سایر اتاق‌ها هستند و مناظر فوق‌العاده‌ای از شهر را به نمایش می‌گذارند. هتل لوکس لسلیون در مرکز شهر آنتالیا و در فاصله کوتاهی از ساحل واقع شده است و اگر بخواهید سفر خود را به کاوش در یک شهر چند صد ساله بگذرانید و یا در ساحل استراحت کنید، بهترین انتخاب برای شما خواهد بو‌د. اگر شما نیز قصد دارید تعطیلات تابستانی خود را در آنتالیا بگذرانید، برای رزرو تور و لوکس‌ترین هتل‌ها و یا بهترین هتل‌های 3 ستاره آنتالیا می‌توانید به وب سایت گردشگری توریک مراجعه کرده و از کارشناسان مجرب این مجموعه راهنمایی بخواهید.

هتل The Land of Legends Kingdom

هتل The Land of Legends Kingdom -  بهترین هتل‌های آنتالیا

The Land of Legends Kingdom

اگر قصد دارید در طول تعطیلات خود در آنتالیا از پارک Land of Legends دیدن کنید، باید در هتل Kingdom Land of Legends اقامت داشته باشید. این هتل یکی از بهترین هتل‌های آنتالیا با امکانات تفریحی و رفاهی جذاب برای کودکان و بزرگسالان است.  همه اتاق‌های این هتل با رنگ‌های جذاب تزئین شده و شخصیت‌های کارتونی روی دیوارها نقاشی شده‌اند. در طول اقامت خود در این هتل بیشتر احساس می‌کنید که شب را در صفحات یک کتاب مصور می‌گذرانید تا یک هتل! شما همچنین در طول اقامت خود می‌توانید نمایش‌های شبانه جذاب را نیز از بالکن اتاق خود تماشا کنید. یکی از بهترین قسمت‌های هتل لند اف لجندز این است که در رستوران و منطقه خرید در محوطه این هتل قرار دارد و می‌توانید به رستوران‌ها و بارهای شیک و بوتیک‌های لوکس دسترسی داشته باشید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *