خانه
بلاگ
حساب کاربری

اپلیکیشن‌های ضروری برای سفر به کانادا

اپلیکیشن‌های مهم برای سفر به کانادا
تاریخ انتشار: 1403/1/26

کانادا یکی از مقاصد محبوب برای مهاجران و گردشگران در سراسر دنیا شناخته می‌شود و سالانه افراد زیادی به‌قصد گردش یا مهاجرت به این کشور پیشرفته سفر می‌کنند. ورود به یک کشور جدید، چه به‌عنوان توریست و چه به‌عنوان مهاجر، همواره با چالش‌هایی روبه‌رو است؛ اما راهکارهایی برای پشت سر گذاشتن این چالش‌ها وجود دارند تا از سردرگمی افراد تازه‌وارد بکاهند. یکی از این راهکارها، وجود برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها است. در ادامه این مطلب به معرفی و بررسی اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به کانادا می‌پردازیم.

اهمیت استفاده از اپلیکیشن‌های مهم در کانادا

بعد از آنکه موفق به دریافت ویزای توریستی کانادا خود شدید، بهترین فرصت است تا از طریق آشنایی با اپلیکیشن‌های مهم در کانادا، کمی از سردرگمی‌های ابتدای ورود خود بکاهید. آشنایی با این برنامه‌ها و استفاده از آن‌ها می‌تواند تا حد چشمگیری استرس‌های شما را در هنگام ورود به یک کشور غریب کم کند. این اپلیکیشن‌ها می‌تواند به افرادی که به‌تازگی به کانادا مهاجرت کرده‌اند نیز کمک کند و شرایط بهتری را برای آن‌ها به وجود آورد.

لیستی از اپلیکیشن‌های کاربردی در کانادا

برنامه ArriveCan

برنامه ArriveCan

اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید به کانادا سفر کنید، نصب برنامه ArriveCan برای شما اجباری خواهد بود. شما حداقل ۷۲ ساعت قبل از ورود به کانادا باید این برنامه را نصب‌کرده و اطلاعات خود را در آن ثبت کنید. بعد از ارسال اطلاعات، رسیدی برای شما ایمیل می‌شود که نشان‌دهنده این است که اطلاعات خود را با موفقیت ارائه کرده‌اید. لازم است بدانید که این رسید صلاحیت شما را درباره وضعیت واکسیناسیون و معافیت از الزامات بهداشتی تأیید نمی‌کند.

برنامه Reebee

برنامه Reebee

اگر می‌خواهید از تخفیف‌های فروشگاه‌های اطراف خود باخبر شوید، برنامه Reebee بسیار کاربردی است. با خرید از فروشگاه‌های دارای تخفیف می‌توانید به وضعیت پس‌انداز پولی خود کمک کنید. زمانی که به این برنامه وارد شوید، می‌توانید از فروشگاه‌ها و کالاهای تخفیف‌دار آن‌ها باخبر شوید. همچنین فیلترهای پیشرفته برنامه به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی به جستجوی کالای موردنظر خود در فروشگاه‌ها بپردازید. برنامه flipp نیز مشابه برنامه ریبی است و می‌توانید آن را نصب کنید.

برنامه Google maps

برنامه Google maps

برای به‌دست‌آوردن اطلاعات دقیق درباره موقعیت جغرافیایی خود، می‌توانید از این برنامه کاربردی استفاده کنید. این برنامه یکی از اپلیکیشن‌های مهم نه تنها در کانادا، بلکه در جهان است که با کمک آن می‌توانید به جستجوی رستوران، بیمارستان، داروخانه یا دیگر ساختمان‌های مدنظرتان بپردازید. با ثبت مبدأ و مقصد خود در این برنامه، بهترین مسیر برای رسیدن به مقصد به شما نشان داده می‌شود.

برنامه Ritual

برنامه Ritual

اگر از عاشقان قهوه هستید، این برنامه برای شما بسیار مناسب خواهد بود. نزدیک‌ترین مکان‌هایی که برای خرید قهوه وجود دارد، در این برنامه به شما نشان داده می‌شود. همچنین امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد؛ به این صورت که بعد از پرداخت و آماده‌شدن قهوه، برای شما پیامی ارسال می‌شود تا برای تحویل، به محل موردنظر بروید.

برنامه Uber

برنامه Uber

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های کاربردی که برای سفر به کانادا باید از آن مطلع باشید، برنامه Uber بوده که همانند اسنپ در کشور خودمان است. با کمک این برنامه می‌توانید تاکسی اینترنتی بگیرید. بعد از انتخاب کلاس ماشین موردنظر و مسیر، مدت زمانی که طول می‌کشد تا ماشین به شما برسد، نشان داده می‌شود.

برنامه Rocketman

برنامه Rocketman

برای بررسی زمان اتوبوس‌ها، این برنامه بسیار کمک‌کننده است. Rocketman به شما نشان می‌دهد که اتوبوس بعدی چه زمانی به ایستگاه موردنظرتان می‌رسد. این برنامه کاربردی حمل‌ونقل عمومی می‌تواند به شما در انجام برنامه‌ریزی‌هایتان کمک کند.

برنامه Job Bank

برنامه Job Bank

اگر به دنبال کار در کانادا هستید، این برنامه می‌تواند به شما کمک کند. درصورتی‌که در موقعیت شغلی موردنظر تخصص و مهارت داشته باشید، می‌توانید برای آن اقدام کنید.

برنامه Toronto Cycling

برنامه Toronto Cycling

برای آگاهی از نزدیک‌ترین ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری این برنامه را نصب کنید. همچنین از تعداد دوچرخه‌های موجود در هر ایستگاه نیز باخبر ‌شوید. از طریق این برنامه می‌توانید از کالری سوزانده شده، سرعت، مسافت طی شده، میزان گاز گلخانه‌ای حذف شده و اطلاعاتی درباره مسیر باخبر شوید.

برنامه Airbnb

برنامه Airbnb

نصب این برنامه در اجاره‌خانه یا اتاق برای کوتاه‌مدت و با هزینه کم به شما کمک می‌کند. اگر به‌عنوان توریست به کانادا آمده‌اید و قصد اجاره مکانی را دارید، این برنامه برای شما مناسب خواهد بود.

برنامه Kijiji

برنامه Kijiji

این برنامه کاربردی شبیه به اپلیکیشن دیوار در ایران است و برای خریدوفروش و اجاره مسکن در کانادا می‌توانید از آن استفاده کنید. برای انجام آسان خریدهای خود حتماً این برنامه کاربردی را نصب کنید.

برنامه Transit App

برنامه Transit App

برای اطلاع از برنامه‌های خطوط مترو و اتوبوس در کانادا حتماً این برنامه کاربردی را نصب کنید. Transit App از اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به کانادا است که می‌تواند به شما در رفت‌وآمد راحت‌تر کمک کند.

اپلیکیشن Street Food Vancouver

اپلیکیشن Street Food Vancouver

برای اطلاع از موقعیت رستوران‌ها و فست‌فودهای نزدیک خود، اپلیکیشن Street Food Vancouver می‌تواند به شما کمک کند. از طریق این برنامه می‌توانید منوی رستوران‌های نزدیک به خود را نیز ببینید.

اپلیکیشن Weather Apps

اپلیکیشن Weather Apps

برای اطلاع از تغییرات جوی و بارش‌های ناگهانی در کانادا، این برنامه بسیار کاربردی خواهد بود. بهتر است قبل از خروج از خانه این برنامه را چک کنید و بدون نگرانی از منزل خارج شوید.

سخن پایانی

استفاده از اپلیکیشن‌های مناسب برای سفر به کانادا، بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند نیازهای خود را از ساده‌ترین راه ممکن در این کشور برطرف کنند. این برنامه‌ها می‌توانند اطلاعات مختلفی درباره رستوران‌ها، مسیریابی، حمل‌ونقل عمومی یا مکان‌های دیدنی در اختیار شما قرار داده و یک سفر لذت‌بخش را برایتان به وجود آورند. به نظر شما چه اپلیکیشن دیگری برای سفر به کانادا ضروری‌ست؟

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *