خانه
بلاگ
حساب کاربری

کریسمس در تایلند؛ جشن‌های گرم زمستانی!

کریسمس در تایلند؛ جشن‌های گرم زمستانی!
تاریخ انتشار: 1402/10/3

کریسمس زمانی برای شادی، لذت بردن و همچنین داشتن اوقاتی عالی برای سفر و گشت و گذار است. اگرچه کریسمس در تایلند به عنوان یک جشن سنتی برگزار نمی‌شود، اما یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای بازدید در طول کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی است. اگر چه تایلند یک کشور بودایی است، اما به دلیل تعداد بالای مسافرانی که از کشورهای خارجی به آن سفر می‌کنند، کریسمس به شکل جذاب و منحصر به فردی جشن گرفته می‌شود. از تزیینات چراغ‌ها در هتل‌ها و مراکز خرید گرفته تا درخت‌های کریسمس در خیابان‌های شهر و موسیقی‌های زنده، کریسمس در تایلند تجربه به یاد ماندنی برای شما خواهد بود!

 

چرا در کریسمس به تایلند سفر کنیم؟!

در حالی که در تمامی ماه‌های سال می‌توانید به تایلند سفر کنید و از شهرها و جزایر زیبای آن و آب و هوای معتدل لذت ببرید، اما کریسمس در تایلند با تخفیفات جذاب، آب و هوای معتدل، جشن‌های شبانه در بارها و تفریحات آبی مهیج، سفر خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

خریدهای کریسمس

خریدهای کریسمس در تایلند

بزرگترین چالشی که ما اغلب در طول کریسمس با آن روبرو هستیم این است که هدایایی مناسب برای عزیزانمان بخریم و مطمئن شویم که آنها را دوست دارند. مراکز خرید تایلند بسیار متنوعند و شما در طول سفرتان می‌توانید صنایع دستی و سوغاتی‌های تایلند را با تخفیفاتی باور نکردنی خریداری کنید.  ​بازارهای معروف تایلند برای خرید کریسمس شامل بازار پراتونام و بازار چاتوچاک هستند.

 

سواحل زیبا

زمان آن فرا رسیده است که کریسمس برفی را با سواحل آفتابی و آب‌های زلال تایلند عوض کنید! بازدید از این سواحل آرام یکی از بهترین کارهایی است که می‌توان در تایلند در طول کریسمس انجام داد. کریسمس را در میان امواج اقیانوس و درختان نخل و هوای معتدل و نسیم خنک بگذرانید و در بهترین سواحل کربی قدم بزنید! سواحل معروفی که کریسمس در تایلند را می‌توانید در آن‌ها بگذرانید، شامل ساحل شن سفید، ساحل چاونگ و ساحل بطری است.

 

کافه‌ها و بارهای جذاب

کافه‌ها و بارهای جذاب - کریسمس در تایلند

جشن کریسمس خود را در بانکوک و بارهای جذاب آن آغاز کنید. جاده Khaosan که پر از بارها و کافه‌های متعدد است، در تمام شب باز هستند و مسافران و گردشگران تا صبح می‌توانند از جشن و موسیقی و نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های بی‌نظیر لذت ببرند. برخی از معروف‌ترین بارهای تایلند که می‌توانید کریسمس را در آن‌ها جشن بگیرید Khaosan Pub Crawl، Bangkok Pub Crawl می‌باشد.

 

غذای اصیل تایلندی

هنگام جشن کریسمس در تایلند، از غذاهای اصیل تایلندی لذت ببرید. بسیاری از بهترین هتل‌ها در تایلند وجود دارند که منوی ویژه کریسمس را تهیه می‌کنند و بهترین غذاهای شرقی را برای شما سرو می‌کنند. در رستوران‌های شیک Udon Thani که در سراسر جهان مشهورند، منتظر غذاهای خوش‌طعم باشید و از کریسمس خود در تایلند لذت ببرید. بهترین رستوران‌های تایلند که در طول کریسمس منوهای جذابی را ارائه می‌دهند، شامل ماندارین اورینتال و بیسترو 33 هستند.

 

بودجه مناسب

همه ما می‌دانیم که کریسمس یک فصل تعطیلات گران قیمت است که اساساً به بودجه زیادی نیاز دارد. کریسمس در تایلند یک راه عالی برای جشن گرفتن تعطیلات سال نو با بودجه مناسب و تجربه‌ای متفاوت است.

 

آب و هوای معتدل

آب و هوای معتدل - کریسمس در تایلند

اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که زمستان‌های سرد و طولانی را دوست ندارید اما به جشن‌ کریسمس و سال نو علاقه دارید، با رزرو تور تایلند از آژانس گردشگری توریک می‌توانید کریسمس را در آب و هوای معتدل گرمسیری جشن بگیرید، در کنار سواحل زیبا قدم بزنید و از نسیم خنک و طبیعت بکر تایلند لذت ببرید.

 

بهترین شهرهای تایلند در کریسمس

کریسمس در تایلند بدون شک تجربه‌ای متفاوت و خاطره انگیز برای شما خواهد بود که می‌توانید در آب و هوای معتدل این کشور، طبیعت بکر و دست نخورده تایلند را کشف کنید، در بازارهای شناور کاوش کنید، طعم لذیذ غذاهای تایلندی را بچشید و با تاریخ و فرهنگ دیرینه این کشور بیشتر آشنا شوید. اگر شما هم ویزای تایلند را دریافت کرده‌اید و قصد دارید کریسمس را در این کشور بگذرانید، می‌توانید در شهرهای توریستی آن اقامت داشته باشید:

 

بانکوک

کریسمس در بانکوک

بانکوک

تور بانکوک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گذراندن کریسمس است. بانکوک در ماه دسامبر با تزیینات زیبا و چشم نواز و هتل‌های هیجان انگیز و مراکز خرید لوکسی که دارد، بهترین مکان برای جشن گرفتن کریسمس در تایلند است. علاوه بر این‌ها، بانکوک همچنین میزبان بازار‌های روباز، آخر هفته و شناور است. این بازارها مکانی عالی برای خرید هدایای کریسمس برای دوستان و خانواده و لذت بردن از یک وعده غذایی بی‌نظیر هستند. همچنین افرادی که مایل به شرکت در مراسم مذهبی هستند می‌توانند در اکثر کلیساهای مسیحی که در شب کریسمس در بانکوک باز می‌شوند شرکت کنند.

 

چیانگ مای

کریسمس در چیانگ مای

چیانگ مای

چیانگ مای که در شمال تایلند واقع شده است، در ماه دسامبر گزینه‌های متعددی برای جشن کریسمس به شیوه‌ای سلطنتی ارائه می‌کند. بسیاری از مراکز خرید سرودهای کریسمس را پخش می‌کنند و هتل‌ها‌ هم برای کریسمس و هم برای سال نو جشن‌های ویژه‌ای را برگزار می‌کنند. همچنین تعدادی از بارها و رستوران‌ها منوهای ویژه‌ای را برای کریسمس ارائه می‌کنند.

 

پوکت

کریسمس در پوکت

پوکت

اگر نمی‌دانید که کریسمس را در کجای تایلند بگذرانید، پوکت باید در صدر لیست شما باشد. اگر نمی‌خواهید در طول کریسمس برای سفر به مناطق عجیب و غریب هزینه کنید، پوکت بهترین مکان برای گذراندن کریسمس در تایلند است. با رزرو تور پوکت در طول کریسمس، می‌توانید در مهمانی‌ها و جشن‌های ساحل پاتونگ شرکت کنید، در هتل‌های لوکس آن اقامت داشته باشید و حتی معابد جزیره‌ای را کشف کنید. سفر به پارک ملی نیز یک راه سرگرم کننده برای گذراندن روز کریسمس در این شهر است. اگر به دنبال مقصدی متفاوت با آب و هوایی جذاب برای تعطیلات کریسمس هستید، علاوه بر شهرهای توریستی تایلند، می‌توانید تور کوالالامپور را از توریک رزرو کرده و کریسمس و جشن سال نو میلادی را در زیباترین شهر مالزی باشید!

 

پاتایا

کریسمس در پاتایا

پاتایا

یکی از شهرهای تفریحی معروف تایلند، پاتایا است که مقصدی جذاب برای زوج‌ها و خانواده‌ها به شمار می‌رود. پاتایا نه تنها برخی از زیباترین سواحل تایلند و دنیا را در خود جای داده است، بلکه مکانی عالی برای گشت و گذار و لذت بردن از غذاهای بی‌نظیر در طول کریسمس و اقامتگاه‌های شگفت انگیز و لوکس است. وقتی برای کریسمس تور پاتایا را رزرو می‌کنید، علاوه بر مهمانی‌ها و جشن‌های شبانه می‌تواند ورزش‌های آبی مانند موج سواری، جت اسکی، اسکی روی آب و غیره را نیز در آب‌های زلال آن تجربه کنید.

 

کو پنگان

کریسمس در کو پنگان

کو پنگان

شاید برای خیلی‌ها تعطیلات شلوغ در روزهای برفی چندان خوشایند نباشد و به دنبال مکانی آرام با آب و هوایی معتدل برای گذراندن تعطیلات خود باشند. با رزرو تور کو پنگان، به سواحل آرام در شمال جزیره بروید که بهترین مکان برای گذراندن کریسمس در تایلند در کنار عزیزانتان است. اگر مایل به شرکت در مراسم مذهبی کریسمس نیستید، می‌توانید در استراحتگاه Anantara Rasananda اقامت کنید و از تعطیلات آخر هفته آرامش‌بخش در کنار ساحل و نوشیدن کوکتل‌های عجیب لذت ببرید.

 

سوالات متداول کریسمس در تایلند

 آب و هوای معتدل و شگفت انگیز، مهمانی‌ها و جشن‌های جذاب، خیابان‌های شلوغ با تزئینات رنگارنگ و همچنین بازارها و مراکز خرید متنوع، کریسمس زمان شگفت انگیزی برای سفر به تایلند است.
شهرهای توریستی و مکان‌های جذاب زیادی وجود دارد که می‌توانید شب سال نو خود را در تایلند بگذرانید. در جشنواره فانوس در چیانگ مای شرکت کنید، سری به بارهای مشهور بانکوک بزنید و در مهمانی‌های ساحل سورین شرکت کنید.
 کریسمس ممکن است یک تعطیلات سنتی برای مردم محلی در تایلند نباشد، اما مانند بسیاری از کشورهای دیگر به شکل جذابی با تزیینات چراغانی، منوهای غذایی متنوع و موسیقی‌ها زنده جشن گرفته می‌شود و مورد علاقه بسیاری از گردشگرانی است که در ماه دسامبر به تایلند سفر می‌کنند.
0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *