خانه
بلاگ
حساب کاربری

10 ایده مناسب برای کسب و کار در دبی

10 ایده مناسب برای کسب و کار در دبی
تاریخ انتشار: 1401/12/16

دبی را باید یکی از شهرهای آسیایی دانست که اقتصاد پویایی دارد. درجه رفاه اجتماعی هم در این شهر بالاست و مالیات بر درآمد هم‌ معنی ندارد. از طرف دیگر اکثر ساکنین این شهر درآمدشان بیشتر از تامین نیازهای اولیشان است و به همین دلیل برای تفریح، گردش و چیزهای دیگر به راحتی پول خرج می‌کنند.

درحال حاضر اقتصاد امارات بیشتر برپایه نفت و صنعت گردشگری می‌چرخد اما مسئولین این کشور بدشان نمی‌آید این اقتصاد را چندبعدی کنند و سرمایه‌های خارجی را هم به سمت خودشان بکشانند. بنابراین شهر دبی را باید جای مناسبی برای سرمایه‌گذاری و راه‌ انداختن کسب و کار دانست. به همین دلیل تعداد زیادی از ایرانیان به دنبال گرفتن ویزای دبی هستند تا بتوانند این سرمایه‌گذاری را انجام دهند.

اما هر شهر و دیاری مناسبات مخصوص به خودش را دارد. خصوصا اگر در آن شهر غریب هستید و می‌خواهید کسب و کاری راه بندازید، باید ابتدا اطلاعات کافی درباره شرایط و ویژگی‌های آن شهر بدست آورید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در این مطلب قصد داریم ۱۰ ایده مناسب راه‌اندازی کسب و کار در دبی را بررسی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید یا می‌خواهید کسب و کار خود را در دبی راه بیندازید و به دنبال اخذ ویزای توریستی آن هستید؛ با توریک تا انتهای این مطلب همراه باشید.

قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن!

۱. جواهرات فروشی، یک بیزینس موفق در دبی!

جواهرات فروشی، یک بیزینس موفق در دبی!

Dubai jewelry store

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید در دبی راه بیاندازید، جواهرات فروشی است. ریسک موفق نشدن بیزینس طلا در دبی پایین است زیرا جواهرات در دبی همیشه مشتری‌های خودش را دارد و از آنجایی که درآمد و سطح زندگی بیشتر مردم این کشور بالاست، زیاد جواهرات می‌خرند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بزرگ‌ترین بازار جواهرات دنیا در دبی قرار دارد. هم در فرهنگ عرب استفاده از زیورآلات و طلا برای زنان جایگاه ویژه‌ای دارد و هم سطح درآمدشان بالاست. این دو مساله باعث می‌شود که جواهرات فروشی شغل مناسبی در دبی است.

۲. آرایشگاه زنانه، کسب و کاری برای خانم‌ها و آقایان

آرایشگاه زنانه، کسب و کاری برای خانم‌ها و آقایان

Women’s hair salon in Dubai

بیزینس آرایشگاه زنانه در دبی هم درآمد زیادی دارد. بنابراین اگر سرمایه کافی دارید و تخصصتان هم در این زمینه است، دبی شهر مناسبی برای تاسیس یک آرایشگاه محسوب می‌شود. کارتان را حتی می‌توانید با اجاره یک سالن کوچک و استخدام چند نیروی کار آغاز کنید. البته لازم است که حتما قبل از شروع باید تخصص خود را به حد عالی برسانید تا بتوانید در بازار رقابت کنید.

در کشور امارات ایونت‌های آرایشی مختلفی برگزار می‌شود و به همین دلیل با شرکت در این ایونت‌ها هم به‌راحتی می‌توانید هم لینک‌های کاری جدید پیدا کنید و هم با متدهای جدید آشنا شوید و خود را به‌روز نگه‌ دارید. بنابراین موفق شدن در این کار، سخت نیست فقط کافی است تلاشتان را بیشتر کنید.

۳.  بیزینس مشاور املاک در دبی

مشاور املاک در دبی

Dubai real estate consultant

کسب و کار مشاور املاک یکی دیگر از کارهایی است که در دبی می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد. سرمایه‌گذاری روی بیزینس ملک در دبی به دلیل سطح بالای درآمد مردم در دبی امر رایجی است بنابراین اگر در کار املاک تخصص و استعداد دارید می‌تواند شغل مناسبی برایتان در دبی باشد. شما می‌توانید با تنظیم یکی دو قرارداد بزرگ در طول ماه به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

پیشنهاد می‌شود: تفریحات رایگان دبی!

۴. صنعت طراحی لباس در امارات

صنعت طراحی لباس در امارات

Dubai dress design

از آنجایی که کشور امارات در صنعت مد و پوشاک فعالیت زیادی دارد و در دنیا مطرح است، سرمایه‌گذاری در این صنعت هم می‌تواند بسیار سودآور باشد. البته کار در صنعت طراحی لباس، خصوصا در کشوری همچون امارات، همانطور که سودآور است بسیار هم ریسک دارد. زیرا اگر نتوانید به روز باشید و در بازار رقابت کنید امکان شکستتان وجود دارد.

رشته طراحی لباس در دانشگاه‌های امارات هم تحصیل می‌شود. یعنی شما می‌توانید حتی دوره تحصیلیتان را در این کشور بگذرانید و بعد وارد چرخه کاری شوید. اگر بتوانید در این شغل پیشرفت کنید درآمد خوبی خواهید داشت. ثروتمندان دبی هزینه زیادی برای مد و فشن می‌پردازند.

۵. راه اندازی باشگاه ورزشی

باشگاه ورزشی - کسب و کار در دبی

Dubai Sports Club

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید در امارات روی آن سرمایه‌گذاری کنید، تاسیس باشگاه ورزشی است. اگر بتوانید یک باشگاه مجهز با امکانات و مربی‌های عالی تاسیس کنید حتما درآمد خوبی از آن به دست خواهید آورد. امروزه داشتن لایف استایل سالم برای مردم اهمیت پیدا کرده است و بیشتر باشگاه رفتن را در برنامه زندگی خود قرار می‌دهند.

۶. صنعت توریسم، از اصلی‌ترین بیزینس‌های دبی

صنعت توریسم، اصلی‌ترین بیزینس‌های دبی

Dubai tourism industry

شغل دیگری که می‌توانید برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید، کار در صنعت توریسم است. کشور امارات زیرساخت‌های گردشگری بسیار قوی‌ای دارد و سالانه میلیون‌ها گردشگر خارجی وارد آن می‌شوند. بنابراین اگر در زمینه توریسم سرمایه‌گذاری کنید حتما به سود خواهید رسید.

گردشگران زمانی که پا به این کشور می‌گذارند، می‌دانند که هر جاذبه و تفریحی را که بخواهند می‌توانند در آن پیدا کنند. حتی می‌توانند وسط بیابان اسکی کنند بنابراین ورود میلیون‌ها گردشگر به این کشور در طول سال طبیعی است. یقینا داشتن کمی خلاقیت در این زمینه شما را به درآمدهای بالا خواهد رساند.

۷. صنعت پزشکی در دبی

صنعت پزشکی در دبی - کسب و کار در دبی

Dubai medical industry

امارات به طورکلی به افرادی که در رشته پزشکی و شغل‌های مربوط به آن کار می‌کنند، نیاز دارد. بنابرین اگر پزشک هستید یا در یکی از رشته‌های پیراپزشکی کار می‌کنید، می‌توانید کارتان را دبی توسعه دهید و هم از نظر شغلی هم از نظر درآمد به پیشرفت برسید. حتی برای شروع می‌توانید در یک بیمارستان کار پیدا کنید و بعدها کارتان را توسعه ببخشید. البته در کشورهای دیگر هم از حضور پزشکان و کادر درمان استقبال می‌شود مثلا پزشکان زیادی از ایران برای دریافت ویزای توریستی کانادا و تبدیل ویزای توریستی به کاری در کانادا اقدام می‌کنند.

۸. کافه و کافه تریا

کافه و کافه تریا - کسب و کار در دبی

Cafes and cafeterias in Dubai

سرمایه‌گذاری بعدی که می‌توانید در دبی روی آن فکر کنید، تاسیس یک کافه است. درواقع کافه‌داری در اکثر نقاط جهان یک سرمایه‌گذاری سودآور است زیرا یکی از تفریحاتی که اکثر جوان‌ها در اکثر نقاط جهان در اوقات فراغتشان انجام می‌دهند، رفتن به کافه و معاشرت با دوستان است. حتی بسیاری از جلسات کاری هم در فضای کافه برگزار می‌شود. بنابراین اگر قصد راه‌اندازی کسب و کار در دبی را دارید، تاسیس کافه هم یک گزینه مناسب برایتان خواهد بود.

۹. صنعت هتل‌داری

صنعت هتل‌داری - کسب و کار در دبی

Dubai hotel industry

هتل‌داری نیز شغل پردرآمدی در کشور امارات است. از آنجایی که گردشگری در این کشور رونق خوبی دارد، حتی اگر سرمایه خود را در راه تاسیس یک اقامتگاه یا هتل کوچک خرج کنید، امکان موفقیتتان بالاست. توجه داشته باشید که چون در امارات هتل‌های پر امکانات فراوانی وجود دارد برای اینکه بتوانید در این بازار رقابت کنید باید حداقل در یک ویژگی منحصر به فرد باشید و امکاناتتان هم در حد عالی باشد.

۱۰. شیرینی فروشی، کسب و کاری موفق در دبی

شیرینی‌ فروشی و قنادی هم شغل پردرآمدی در دبی است. شما به راحتی می‌توانید برای چنین کاری مجوز دریافت کنید و شیرینی هم که همه جا طرفداران خود را دارد. البته از آنجایی که بهترین قنادی‌ها و شیرینی فروشی‌ها در این شهر وجود دارد، برای موفق شدن باید بهترین باشید.

کلام آخر

در این مطلب درباره 10 کسب و کاری که می‌توانید در دبی راه بیاندازید حرف زدیم. از آنجایی که بسیاری از افراد دبی را برای سرمایه‌گذاری و شروع زندگی شغلی خود انتخاب می‌کنند، اگر شما هم جزو این افراد هستید، این مقاله شاید بتواند به شما هم ایده‌هایی برای انتخاب کسب و کار بدهد. اگر شغل دیگری می‌شناسید که می‌‎تواند در این لیست قرار بگیرد، آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید. امید است این مطلب برایتان مفید باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

0 1
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. Mogsen گفت:

    سلام بنده ۳۱ ساله هستم و ۱۳ سال سابقه کار در شیرینی فروشی رو دارم هم تر کاری هم خشک کاری . اگه برام کار سراغ دارین راهنمایی کنید ممنون میشم