خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین هتل‌های چین؛ از گران‌ترین تا ارزان‌ترین

بهترین هتل‌های چین؛ از گران‌ترین تا ارزان‌ترین
تاریخ انتشار: 1402/2/13

کشور چین مقصدی پر از اکتشافات بالقوه با فرهنگی بسیار متفاوت از فرهنگ ما است. چین با 5000 سال فرهنگ و تاریخ، یکی از چشمگیرترین تمدن‌های جهان را داراست. چین که قبلاً یکی از چهار تمدن باستانی بود، از طریق تاریخچه غذا، فرهنگ چای، علم پزشکی، شعر و هنر، جشنواره‌ها و فستیوال‌های متعدد، یکی از غنی‌ترین فرهنگ‌های جهان را دارد و در طول تاریخ به عنوان یک قدرت جهانی شناخته شده است. چین دارای مناظر طبیعی زیبا و متنوعی است آنقدر که امروزه به یکی محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است. در این راهنما از آژانس توریک با معرفی بهترین هتل‌های چین برای اقامت در این کشور، همراه ما باشید!

 

 

۱. هتل The Ritz-Carlton Shanghai, Pudong

هتل The Ritz-Carlton Shanghai, Pudong - بهترین هتل‌های چین

The Ritz-Carlton Shanghai, Pudong

 

این هتل یکی از هتل‌های 5 ستاره چین است که همه شرایط لازم را برای اقامتی دلنشین در کرانه شرقی چین با خدمات جذاب، سالن اسپا و سالن‌های غذاخوری عالی را ارائه می‌دهد.  سالن استراحت روی پشت بام Alfresco Flair در طبقه 58 یکی از جذاب‌ترین مکان‌های شانگهای است.

 

۲. هتل Mandarin Oriental Pudong

اگرچه موقعیت مکانی ماندارین اورینتال در منطقه تجاری Lujiazui برای مدیران پرمشغله مناسب‌تر است، اما گردشگرانی که مایلند در این هتل اقامت داشته باشند، احتمالاً با اتاق‌های بزرگ‌ و فوق‌العاده مجلل، امکانات گسترده و خدمات عالی هتل شگفت زده خواهند شد. این هتل یکی از هتل‌های نسبتاً لوکس چین محسوب می‌شود که امکانات بی‌نظیری را به گردشگران ارائه می‌کند.

 

۳. هتل PORTMAN RITZ CARLTON SHANGHAI

هتل PORTMAN RITZ CARLTON SHANGHAI - بهترین هتل‌های چین

PORTMAN RITZ CARLTON SHANGHAI

 

پورتمن ریتز کارلتون یکی از بهترین هتل‌های چین است با 610 اتاق مهمان و سوئیت مجهز، 6 رستوران و سالن استراحت است که غذاهای محبوب چینی، ایتالیایی، ژاپنی و غربی را سرو می‌کند. استخر شنا، سالن بدنسازی، زمین اسکواش و راکتبال و دسترسی راحت به خرید در سطح جهانی از جمله مزایای این هتل لوکس هستند. اتاق‌های مهمان در این هتل دارای منظره‌ای از خط افق شهر شانگهای، دکوراسیون معاصر چینی، مبلمان و آثار هنری بی‌نظیر و امکانات حمام و دوش مجزا هستند.

 

 

 

۴. هتل The Peninsula Beijing

هتل The Peninsula Beijing - بهترین هتل‌های چین

The Peninsula Beijing

 

پس از بازسازی 101 میلیون پوندی، هتل The Peninsula Beijing بار دیگر در لیست لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل‌های چین قرار دارد و با فضای داخلی زیبا و جدید، خدمات عالی و هر امکانات رفاهی که می‌توانید تصور کنید را به مهمانان ارائه می‌‌دهد. این هتل لوکس مدرن با هنر، معماری و سبک چینی در فاصله کوتاهی از میدان تیان‌آن‌من پکن و ایستگاه راه‌آهن پکن قرار دارد و شامل 2 رستوران، اسپای چینی، استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام و مراکز خرید است.

 

۵. هتل Cours et Pavillons

به جز خود کاخ امپراتوری چین، به سختی می‌توانید اقامتگاهی جذاب‌تر و‌لوکس‌تر از این هتل پیدا کنید.  مالک این هتل قلب و روح خود را برای بازسازی این اقامتگاه و تبدیل آن به ویترینی باشکوه از تاریخ، زیبایی شناسی و طراحی چین فدا کرده است. اقامت در این هتل جذاب با معماری چینی می‌توانید تجربه بی‌نظیری از سفر شما به چین را رقم بزند.

 

۶. هتل Fairmont Peace Hotel

هتل Fairmont Peace Hotel - بهترین هتل‌های چین

Fairmont Peace Hotel

 

این هتل لوکس و جذاب که یکی از بهترین هتل‌های چین در شانگهای است، بسیار مجلل و مدرن است و با امکانات عالی که ارائه می‌دهد، خاطره یک سفر جذاب و به یاد ماندنی را برای شما ثبت می‌کند.

 

۷. هتل The middle house

میدل هاوس یکی دیگر از هتل‌های لوکس شانگهای چین است در نزدیکی جاده نانجینگ غربی واقع شده و مجموعه‌ای از رستوران‌های درجه یک، یک اسپای عالی و 111 اتاق و سوئیت بزرگ را ارائه می‌دهد. میدل هاوس یکی از گران‌ترین هتل‌های چین است که خدمات جذاب و متنوعی به شما ارائه می‌دهد، اما با این حال برای اقامت در این هتل باید هزینه زیادی را نیز پرداخت کنید.

 


پیشنهاد می‌شود: نمایشگاه گوانجو چین2024

 

 

۸. هتل The Shanghai EDITION

هتل The Shanghai EDITION - بهترین هتل‌های چین

The Shanghai EDITION

 

این هتل جذاب که در نزدیکی اسکله بوند واقع شده است، دو ساختمان جداگانه را شامل می‌شود که دارای 9 رستوران، بار و کلوب، و 145 اتاق مهمان با چشم اندازی خیره کننده است. اگر شما نیز ویزای چین خود را دریافت کرده‌اید و قصد دارید برای مدتی به چین سفر کنید، پیشنهاد ما اقامت در هتل The Shanghai EDITION است.

 

۹. هتل Wanda Reign on the Bund

گفته می شود Wang Sicong, پسر ثروتمندترین مرد چین، حدود 400 میلیون پوند برای جدیدترین هتل مجلل شانگهای هزینه کرده است. این هتل هفت ستاره با مجموعه‌ای از رستوران‌های جذاب و غذاهای لذیذ، اتاق‌های باشکوه OTT و چشم انداز شهر، قصد دارد با برج العرب جهان رقابت کند.

 

۱۰. هتل The Langham, Shanghai, Xintiandi

هتل The Langham, Shanghai, Xintiandi - بهترین هتل‌های چین

The Langham

 

این هتل که یکی از گران‌ترین هتل‌های چین است، در Xintiandi، محله شیکومن قدیمی با کوچه‌های شلوغ، ساختمان‌های کم‌ مرتبه و پشت بام‌های سفالی که به منطقه‌ای سرگرمی مدرن تغییر یافته است، واقع شده است و اتاق‌هایی بزرگ و جذاب و طیف وسیعی از امکانات رفاهی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

 

۱۱. هتل The PuXuan Hotel and Spa

این هتل با طراحی فوق‌العاده با سلیقه در DNA PuXuan، یک اقامتگاه جذاب و منحصر به فرد است که در پکن چین‌ واقع شده است. فضای داخلی  مینیمالیستی این هتل با استفاده از هنر چینی و رستوران‌های باکیفیت و غذایی عالی، تجربه یک سفر به یاد ماندنی را به شما به ارمغان می‌آورد.

 

۱۲. هتل BELLAGIO SHANGHAI

هتل BELLAGIO SHANGHAI - بهترین هتل‌های چین

BELLAGIO

 

هتل لوکس Bellagio که در ساحل رودخانه سوژو و در کنار پل تاریخی Waibaidu واقع شده است از جمله هتل‌های 5 ستاره چین است که مکان نمادین لاس وگاس را به رخ می‌کشد اما در عین حال تاریخ و سبک  شانگهای را در خود جای داده است. این هتل لوکس 162 اتاق و سوئیت مهمان هتل دارد که با مبلمان لوکس  کمد دیواری لوکس، تلویزیون ال ای دی 55 اینچی، استریو BOSE، دستگاه اسپرسوساز و حمام‌های ساخته شده از سنگ مرمر طراحی شده‌اند.

در این هتل لوکس گزینه‌های آشپزی متنوعی از جمله LAGO وجود دارد که توسط سرآشپز برنده جایزه جولیان سرانو متخصص در غذاهای اصیل ایتالیایی در فضایی معاصر به نمایش گذاشته شده است.  کافه بلاجیو یک فضای کلاسیک غذاخوری آمریکایی را با نوستالژی لاس وگاس را بازسازی می‌کند، و Lounge مکانی صمیمی برای نوشیدن کوکتل، و موسیقی زنده است.

 

۱۳. هتل Jing An Shangri-La

این هتل بزرگ که یکی از آسمان‌ خراش‌های شانگهای چین است، دارای موقعیت مکانی فوق‌العاده در مرکز شهر است که در نزدیکی  مرکز خرید عظیم Kerry Center واقع شده است. این هتل جذاب و لوکس در بین بیشتر گردشگران محبوب است و طیف وسیعی از امکانات رفاهی و خدمات عالی را به مهمانان خود ارائه می‌دهد.

 

۱۴. هتل Park Hyatt Hangzhou

هتل Park Hyatt Hangzhou - بهترین هتل‌های چین

Park Hyatt Hangzhou

 

Park Hyatt Hangzhou یک اقامتگاه مدرن چینی است که طبقات 79 تا 93 مرکز مالی جهانی شانگهای (SWFC) را به خود اختصاص داده است که با نام دیگر شهر مجتمع عمودی شناخته می‌شود.  SWFC 492 متری با 101 طبقه، در قلب منطقه تجاری Lujiazui در پودونگ، یکی از بلندترین ساختمان‌های جهان قرار دارد. سوئیت‌های این هتل به مساحت 55 تا 60 متر مربع هستند که چشم‌اندازی از رودخانه هوانگپو یا شهر را در قلب شانگهای ارائه می‌کنند.

این اقامتگاه مدرن چینی دارای اتاق‌های لوکس، اتاق رختکن و حمام و وان است و امکانات آن عبارتند از غذاخوری 24 ساعته، دستگاه اسپرسوساز در اتاق، تلویزیون صفحه تخت و دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان. این هتل یکی از بهترین هتل‌های چین است که تجربه‌ای جذاب و لوکس از اقامت در چین را به شما هدیه می‌دهد.

 

 

 

۱۵. هتل The PuLi Hotel And Spa

این هتل لوکس و پر زرق و برق در مرکز شهر شانگهای با امکانات رفاهی عالی است و اغلب مورد علاقه افرادی است که برای عکسبرداری از جلد مجلات،  لابی شیک مینیمال و یا بار لانگ این هتل را ترجیح می‌دهند.

 

۱۶. هتل Shangri-La Hotel Qufu

هتل Shangri-La Hotel Qufu - بهترین هتل‌های چین

Shangri-La Hotel Qufu

 

Shangri-La Qufu اولین هتل پنج ستاره‌ای است که در زادگاه کنفوسیوس افتتاح شد و دسترسی آسان به مناظر زیبای چین را ارائه می‌دهد.  این هتل که به پارک Yihe نزدیک است، دارای چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز رودخانه و یک کوکتل ‌لنج مجلل است و جزو ارزان‌ترین هتل‌های چین محسوب می‌شود.

 

۱۷. هتل Capella Shanghai, Jian Ye Li

با اقامت در Capella Shanghai، می‌توانید طعم زندگی سنتی شانگهای را در مسیرهای شیکومن تجربه کنید. این هتل جزو اقامتگاه‌های ویلایی چین است که با باغ‌های سرسبزی که دارد، برای اوقات فراغت گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. اگر قصد سفر به چین را دارید برای طی مراحل اخذ ویزای این کشور یا دیگر کشورها می‌توانید به وب سایت رسمی توریک مراجعه کرده و از کارشناسان این مجموعه راهنمایی بخواهید.

 

۱۸. هتل Mandarin Oriental Wangfujing

هتل Mandarin Oriental Wangfujing - بهترین هتل‌های چین

Mandarin Oriental

 

ماندارین اورینتال یکی از هتل‌های لوکس چین در پکن است که با مجلل‌ترین اتاق‌های مهمان و چشم‌اندازهای زیبا به شهر و یک کوکتل بار روی پشت‌بام، تجربه جذابی از سفر شما به چین را رقم می‌زند.

 

۱۹. هتل Bulgari Hotel Beijing

این هتل لوکس و ۵ ستاره، تکه‌ای از لا دولچه ویتا را به پکن می‌آورد و مناظر سبز کمیاب از پایتخت چین، خدمات کاریزماتیک و گشت شهری رایگان در یک مازراتی سفید رنگ را ارائه می‌دهد. با وجود همه جذابیت‌هایش، این هتل حس یک فضای گرم را القا می‌کند.

 

۲۰. هتل JW Marriott Hotel Chengdu

هتل JW Marriott Hotel Chengdu - بهترین هتل‌های چین

JW Marriott Hotel

 

JW Marriott Hotel جدیدترین هتل پنج ستاره چنگدو است که با امکانات رفاهی و تجاری متعدد، سالن استخر و اسپا و رستوران‌های مجلل، میزبان گردشگران خارجی است که برای سپری کردن اوقات فراغت خود،  شهر چنگدوی چین را انتخاب کرده‌اند.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *