خانه
بلاگ
حساب کاربری

تنها کجا سفر کنیم؟ بررسی بهترین مقاصد سفر انفرادی

تنها کجا سفر کنیم؟ بررسی بهترین مقاصد سفر انفرادی
تاریخ انتشار: 1402/6/22

فرقی نمی‌کند تنها باشیم یا با اعضای خانواده و دوستان، سفر کردن در هر شرایطی لذت‌بخش و جذاب است. اما حتماً شما هم قبول دارید که به تنهایی سفر کردن علاوه بر حس استقلالی که به فرد می‌دهد، می‌تواند تجربیات زیادی را نیز برای فرد به همراه داشته باشد. تنهایی سفر کردن احساس توانمندی به فرد داده و فرصت‌هایی برای تفکر، کشف خود و دوستی‌های جدید را برای فرد فراهم می‌کند.

انتخاب مقاصدی از بین بهترین مقاصد سفر انفرادی، موضوع مهمی در سفر کردن به تنهایی است که انتخاب درست می‌تواند یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های زندگی را برای فرد رغم بزند. بنابراین در این مقاله تصمیم گرفتیم تا فهرستی از کشورهای ایده‌آل که بهترین مقاصد سفر انفرادی هستند را تهیه کرده و با شما به اشتراک بگذاریم. اگر قصد سفر کردن به تنهایی را دارید، با ما در ادامه این مطلب از آژانس توریک همراه باشید.

 

ایسلند، مقصدی مناسب برای سفر انفرادی

اولین مورد از لیست بهترین مقاصد برای سفر تنهایی، ایسلند است. ایسلند مکانی است که بسیاری از مسافرانی که علاقه‌مند به سفر تنهایی هستند، آن را در برنامه سفر خود قرار می‌دهند. اگر تنهایی و زمانی برای فکر کردن چیزی است که در سفرتان به دنبال آن هستید، هاله ماورایی این جزیره در اقیانوس اطلس شمالی، بستری عالی را برای تنها ماندن و خلوت با خود فراهم می‌کند.

زیبایی‌ها و سکوت این جزیره می‌توانند چشمه‌های الهام را در شما جوشانده و به شما کمک کند تا از تنهایی خود نهایت لذت را ببرید. هیچ کشوری در جهان مانند ایسلند خلوت و‌ سکوت زیبایی ندارد. مردم ایسلند نیز به طرز شگفت‌انگیزی خونگرم هستند، به این معنی که شما در طول سفر خود هرگز از یک مکالمه خوب بی‌بهره نخواهید بود.

 

به آمریکای جنوبی تنها سفر کنید!

به آمریکای جنوبی تنها سفر کنید!

 

آمریکای جنوبی، دومین مقصد مناسب برای سفر تنهایی است که در این مقاله جای می‌گیرد. جاذبه‌های دیدنی در امریکای جنوبی بی‌نهایت هستند، به همین دلیل به خوبی می‌توانید از زمان تنهایی خود بدون احساس تنهایی بهره‌مند شوید. در این کشور، چیز‌های زیادی برای کشف وجود دارند، از کوه‌های مرتفع گرفته تا بنا‌های باستانی و جنگل‌های سر‌سبز که همه و همه می‌توانند اوقات تنهایی شما را به خوبی پر کنند.

آمریکای جنوبی بیش از چیزی که فکر می‌کنید، برای مسافران تنها مناسب است چرا که مسیر گرینگو، که محبوب‌ترین مقاصد این قاره را در مسیر عمودی خود جای داده است، مکانی دائمی و همیشگی برای مسافران تنها است تا با سایر گردشگران و مسافران تنها از دیگر نقاط جهان، به گفت‌و‌گو و معاشرت بپردازند.

 

 

سن دیگو، ایالات متحده آمریکا

اگر هنوز برایتان سوال است که تنها کجا سفر کنیم؟! گزینه‌های زیادی برای اینکه کجا بروید و چه کاری انجام دهید در سن دیگو وجود دارد. گردشگران می‌توانند در ساحل پاسیفیک حمام آفتاب گرفته و موج‌سواری کنند، سپس به خرید بروند و از نزدیک از فوک‌ها و شیرهای دریایی در لا جولا دیدن کنند یا از زندگی شبانه در محله تاریخی گسلمپ لذت ببرند.

اگر عاشق کمیک هستید، حتماً سفر انفرادی خود را برای ماه ژوئیه برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید در برنامه بزرگ و جالب Comic-Con International که بزرگ‌ترین همایش سالانه اختصاص داده شده به کمیک و فرهنگ پاپ در ایالات متحده است، شرکت کنید. در عین حال، دوستداران فضای باز می‌توانند در حین پیاده‌روی تنهایی در پارک ایالتی و پارک بزرگ بالبوآ سن دیگو، از آفتاب کالیفرنیا نیز لذت ببرند.

 

سفر به سیدنی، استرالیا

سفر به سیدنی، استرالیا - سفر انفرادی

 

کشور استرالیا که ممکن است دریافت ویزای استرالیا و سفر به آن کمی سخت به نظر برسد، جاذبه‌های معروف جهانی زیادی را در خود جای داده است که آن را به مکانی عالی برای تعطیلات انفرادی تبدیل کرده‌اند. در سیدنی می‌توانید بندر سیدنی را کاوش کرده و در سواحلی مانند سواحل Bondi، Manly یا Cronulla موج‌سواری کنید. کسانی که علاقه‌مند به پیاده‌روی انفرادی هستند، می‌توانند به باغ گیاه‌شناسی سلطنتی که روزانه تورهای رایگان ارائه می‌دهد، رفته یا پیاده‌روی ساحلی Bondi to Coogee را امتحان کنند.

از دیگر دیدنی‌های برتر این شهر می‌توان به خانه اپرای نمادین سیدنی، موزه ملی دریایی استرالیا و موزه زمین کریکت سیدنی اشاره کرد که می‌توانند سفر انفرادی خاطره‌انگیزی را برای شما رقم بزنند.

 

رم، ایتالیا؛ مقصدی مناسب برای سفر انفرادی

سفر به شهر رم در کشور ایتالیا، حتماً باید در لیست سفر‌های تنهایی‌تان قرار گیرد! شهر رم، خانه آثار هنری مشهور جهان، کولوسئوم معروف و شهر واتیکان، کوچکترین ایالت مستقل در جهان و مقر کلیسای کاتولیک روم است. ایتالیایی‌ها تمایل دارند انگلیسی صحبت کنند و عموماً مردمی خونگرم و دوستانه هستند که این موضوع به هنگام سفر انفرادی، مسیر معاشرت و پیدا کردن دوست را برای شما آسان و هموار می‌کند.

نشستن در مرکز شهر در اطراف مکان‌های محبوب رم مانند Trastevere و چندین گزینه مناسب برای اقامت، مانند هتل الف رم یا هتل نیلی رم و همچنین سنت جورج در Via Giulia که یکی از زیباترین خیابان‌های رم است، همه و همه سفر تنهایی شما را لذت‌بخش و خاطره‌انگیز می‌کنند. البته شما با رزرو تور ایتالیا دیگر دغدغه اقامت و هتل ندارید!

 

سویا، اسپانیا

سویا، اسپانیا - سفر انفرادی

 

اسپانیا و شهر‌هایش، برای عده‌ای بهترین مقصد برای سفر انفرادی به شمار می‌آید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای چشیدن طعم کشور اسپانیا، یک سفر انفرادی به سویا، پایتخت منطقه خودمختار اندلس این کشور، برنامه‌ریزی کنید. بهترین و دیدنی‌ترین مناظر شهر سویا مانند کلیسای جامع سویا، برج‌های توره دل اورو و لا گیرالدا، و پارک آلامدا د هرکول که در قلب مرکز شهر قرار دارند، می‌توانند سفر تنهایی شما را خاطره‌انگیز و به یاد ماندنی کنند.

در سویا، پس از غروب خورشید، صحنه‌هایی از شب زنده‌داری ‌و زیست شبانه در محله‌های آلامدا و تریانا به چشم می‌خورند که حتماً برای کسانی که سفر انفرادی داشته‌اند می‌تواند لذت‌بخش باشد.

 

تایلند، طبیعت منحصربفرد

بسیاری از وبلاگ‌نویسان سفر، کشور تایلند، از جمله شهر شلوغ و پر جنب و جوش بانکوک را به عنوان مقصدی امن برای سفر انفرادی، معرفی می‌کنند. در پایتخت تایلند، گردشگران می‌توانند مناظر دیدنی زیادی مانند کاخ بزرگ تایلند و خیابان خائو سان که مرکز غذا‌های محلی و بومی تایلند است را تماشا کنند.

در تایلند، می‌توان ترکیبی از فرهنگ‌های مختلفی از کشورهای هند، چین، کامبوج و سایر کشور‌های آسیای جنوب شرقی را مشاهده کرد که این می‌توان‌ تجربه لذت‌بخشی باشد. جزایر تایلند و زیبایی‌های آن‌ها که در واقع این کشور را به یکی از بهترین مقاصد سفر انفرادی تبدیل کرده‌اند، یکی از دلایلی است افراد بدون توجه به قیمت ویزای تایلند، آن را در لیست سفر انفرادی خود قرار می‌دهند.

 

 

مقصد بعدی، سنگاپور

مقصد بعدی، سنگاپور - سفر انفرادی

 

خیابان‌های روشن و سیستم حمل و نقل عمومی ایمن، سنگاپور را به یکی از گزینه‌های سفر انفرادی برای گردشگران  تبدیل کرده و منجر شده تا سالانه هزاران نفر از سراسر جهان برای دریافت ویزای سنگاپور اقدام کنند. علاوه بر این، مراکز خرید فراوان، تفریحات شبانه و جاذبه‌های متمرکز بر طبیعت این کلان شهر مدرن، مسافرانی را با علایق متفاوت به این کشور جذب می‌کنند.

در سفر به سنگاپور، می‌توانید محله‌هایی مانند لیتل ایندیا و محله چینی‌ها را پیاده کاوش کنید یا از بوتیک‌های Orchard Road و فروشگاه‌های متنوع آن خرید کنید. همچنین می‌توانید در باغ‌های گیاه‌شناسی سنگاپور، باغ‌های کنار خلیج یا جزیره‌ای دور از ساحل قدم زده و از تنهایی خود لذت ببرید.

 

تورنتو، کانادا

شهر کانادایی تورنتو که در 100 مایلی شمال بوفالو، نیویورک واقع شده است، دیگر مقصد عالی برای سفر انفرادی است. تورنتو جاذبه‌های زیادی مانند برج CN (یکی از بلندترین برج‌های جهان با ارتفاع تقریبی 1815 فوت)، میدان یونگ دونداس، مرکز سی اف تورنتو ایتون و باغ وحش تورنتو را در خود جای داده است که بازدید از آن‌ها می‌تواند سفر تنهایی شما را خاطره‌انگیز کند.

اگر علاقه دارید تا ساعاتی را در مکانی خلوت و ساکت پیاده‌روی کنید و از فضای باز لذت ببرید، پیشنهاد ما جزیره مرکزی تورنت‌ است که در فاصله کمتر از 3 مایلی جنوب مرکز شهر قرار دارد. High Park که بزرگ‌ترین پارک عمومی تورنتو است نیز گزینه مناسب دیگری برای پیاده‌روی انفرادی می‌باشد.

 

بالی، اندونزی

بالی، اندونزی - سفر انفرادی

 

آخرین مورد از مکان‌هایی که در لیست بهترین مقاصد سفر انفرادی قرار گرفته و معرفی می‌شود، جزیره زیبای بالی است. بالی، جزیره‌ای بکر و زیبا در کشور اندونزی است که در محل تلاقی دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند واقع می‌باشد. آب‌و‌هوای جزیره بالی، اصلی‌ترین ویژگی محبوب و معروف این جزیره است که در کنار دیدنی‌های دیگری که دارد، آن را به یک مقصد عالی سفر انفرادی تبدیل می‌کند.

بنای تانا لات، قلعه اُلوواتا، منطقه بساکی، شالیزارهای پلکانی، جزیره لووینا، جنگل اوبود مانکی و غیره، همه و همه مکان‌هایی در بالی هستند که پیشنهاد می‌کنیم بازدید از آن‌ها را حتماً در تور بالی خود جای داده و سفری خاطره‌انگیز و لذت‌بخش را برای خود رقم بزنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *