خانه
بلاگ
حساب کاربری

هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی دبی

هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی دبی
تاریخ انتشار: 1402/7/30

دبی شهری زیبا، جذاب و پرطرفدار برای بسیاری از مردم در سراسر جهان است که سالانه افراد زیادی برای داشتن سفری زیبا و خاطره‌انگیز به این شهر اقدام می‌کنند. تعداد زیادی از افراد عاشق نگهداری حیوانات خانگی هستند، اما می‌دانیم که بسیاری از هتل‌ها اجازه ورود حیوانات خانگی را به مجموعه خود نخواهند داد. حال این سؤال برای علاقمندان حیوانات خانگی و سفرهای دبی پیش می‌آید که هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی دبی کدام‌اند؟ بهتر است هنگام دریافت تور دبی هیچ نگرانی نسبت به این مسئله نداشته باشید؛ زیرا هتل‌های بسیاری در این شهر اجازه ورود حیوانات را می‌دهند. ما در ادامه این مطلب هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی دبی را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

ورود حیوانات به کدام هتل‌های دبی مجاز است؟

ورود حیوانات به هتل در دبی مسئله‌ای است که برای بسیاری از مسافرانی که موفق به اخذ ویزای دبی شده‌اند، اهمیت دارد. از این رو ما در این بخش، لیستی از هتل‌هایی که اجازه ورود حیوانات خانگی را می‌دهند، معرفی خواهیم کرد:

 

‍۱. هتل دوناتلو

هتل دوناتلو - هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی دبی

Donatello Hotel

 

این هتل در دبی مارینا واقع ‌شده است و طراحی بسیار زیبا و شیکی دارد. هتل دوناتلو به شما اجازه ورود حیوان خانگی عزیزتان را خواهد داد؛ تنها باید برای آن از قبل هماهنگ کنید. امکانات بی‌نظیر این هتل می‌تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما فراهم آورد که از جمله آن‌ها می‌توان به سالن بزرگ ورزشی و اتاق‌های بسیار زیبا و عالی اشاره کرد. ضمن اینکه هتل دوناتلو به مرکز خرید امارات بسیار نزدیک است.

 


پیشنهاد می‌شود: بهترین‌ هتل‌های دبی

 

۲. هتل ایندیگو دبی داون تاون

این هتل از دسته هتل‌های مجاز برای ورود حیوانات در دبی است که همه‌چیز را برای این خدمات در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله امکاناتی که برای حیوانات خانگی در این هتل وجود دارد، می‌توان به غذای مخصوص، جای خواب و اسباب‌بازی برای سگ‌ها و گربه‌ها اشاره کرد. هتل indigo به ‌عنوان یک هتل 5 ستاره بی‌نظیر می‌تواند اوقات خوشی را برای مسافران علاقمند به حیوانات خانگی رقم بزند.

 

۳. دلتا هتل

دلتا هتل از دیگر هتل‌های مناسب برای حیوانات خانگی است که به‌راحتی  اجازه ورود حیوانات خانگی را می‌دهد. البته در ازای اجازه ورود حیوان خانگی، مبلغی را از شما دریافت خواهد کرد. از امکانات دلتا هتل برای حیوانات می‌توان به آسانسور مجزا، علامتی برای نشان دادن حیوان خانگی در این اتاق است و شرایط فوق‌‌العاده دیگر برای آن‌ها اشاره کرد. این هتل که از زیرمجموعه‌های برند ماریوت است، در ساحل جمیرا قرار دارد و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

۴. هتل جا حتا فورت

هتل جا حتا فورت - هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی دبی

Ja Hatta Fort Hotel

این هتل در نزدیکی بخش‌های کوهستانی دبی و مجموعه تفریحی حتا قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد تا سگ و گربه خود را همراه با خود به هتل بیاورید. البته باید مبلغی را برای تجهیزات و غذای مصرفی حیوان بپردازید. از امکانات این هتل برای شما می‌توان به کلاس‌های یوگا، تیراندازی، طبیعت‌گردی، استخرهای رو به طبیعت، زمین گلف و فضای بزرگ و سرسبز آن اشاره کرد. پخش فیلم در استخر هتل از امکانات جذاب آن است که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

۵. هتل ویدا امارات هیلز

روبه‌روی این هتل نمایی بسیار جذاب از سرزمین‌های سرسبز و پر از گل است که تماشای آن‌ها بسیار لذت‌بخش خواهد بود. در این هتل برای نگهداری حیوانات خانگی، طبقاتی در نظر گرفته ‌شده است. حتی یکی از رستوران‌های آن، مخصوص کسانی است که حیوانات خانگی به همراه دارند. البته پرداخت مبلغی برای حیوان خانگی عزیز خود را در این هتل زیبا نباید فراموش کنید.

 

 

 

۶. هتل دابل تری بای هیلتون

این هتل از دیگر هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی دبی است که اجازه ورود حیوان خانگی با نهایت 10 کیلوگرم وزن را می‌دهد و در ازای ورود آن باید مبلغی را پرداخت کنید. البته مطمئن باشید که در برابر پرداخت این مبلغ، وسایل مخصوصی در اختیار حیوان خانگی عزیز شما قرار داده می‌شود. این مجموعه از زیرمجموعه‌های هتل هیلتون است که روفتاپ بزرگ آن همراه با استخر به شما اجازه لذت بردن از مناظر زیبای شهر را می‌دهد. این مکان می‌تواند از بی‌نظیرترین اقامتگاه‌های خانگی دبی باشد.

 

۷. هتل 25 ساعت وان سنترال

هتل 25 ساعت وان سنترال - هتل‌های دوستدار حیوانات خانگی دبی

25 Hour One Central Hotel

 

هتل 25 ساعت وان سنترال از دیگر هتل‌های دبی مناسب برای حیوانات خانگی است که بودن در آن برای علاقمندان به هنر، کتاب و حیوانات خانگی بسیار لذت‌بخش است. تمام واحدهای هتل، امکانات لازم را برای نگهداری سگ یا گربه در اختیارتان قرار می‌دهد. بودن در فضای خاص و زیبای هتل، حس بسیار لذت‌بخشی را به شما خواهد داد. لابی با کتابخانه‌ای بزرگ، یک استخر فوق‌العاده و امکان تماشای موزه آینده به ‌عنوان نمای هتل، از امکانات خاص آن است.

 

جمع‌بندی

سفر به دبی همراه با حیوان خانگی برای افراد علاقمند به حیوان می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد؛ البته به‌شرط آن‌که امکان اقامت خود و حیوان عزیزتان در هتلی بی‌نظیر وجود داشته باشد. ما در این مقاله، لیستی از بهترین هتل‌های دبی که به شما اجازه نگهداری حیوان خانگی می‌دهند را آورده‌ایم. آژانس مسافرتی توریک با سال‌ها تجربه در برگزاری بهترین تورهای آسیایی و اروپایی، پیشنهادات جذاب زیادی برای سفرهای طبیعت‌گردی یا لاکچری برای شما دارد، پس فرصت را از دست ندهید!

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *