خانه
بلاگ
حساب کاربری
قصد سفر داری؟ بی دردسر ویزا بگیر

فهرست مطالب

از این پاساژهای استانبول ارزون‌تر خرید کن!

از این پاساژهای استانبول ارزون‌تر خرید کن! - ارزان‌ترین پاساژهای استانبول
تاریخ انتشار: 1402/7/18

استانبول یکی از زیباترین شهرهای ترکیه است که هر ساله از توریست‌های زیادی استقبال می‌کند. از اصلی‌ترین دلایل افراد علاقه‌مند به دریافت تور استانبول، جاذبه‌های گردشگری و وجود ارزان‌ترین پاساژهای استانبول است. بسیاری از افراد برای خرید و تهیه لوازم خانه یا لباس‌های زیبا و باکیفیت اما ارزان این کشور به استانبول سفر می‌کنند. اگر می‌خواهید در کنار تماشای زیبایی‌های این شهر، خرید از ارزان‌ترین پاساژهای استانبول را از دست ندهید، توصیه می‌کنیم در ادامه مقاله با ما همراه شوید.

بهترین زمان خرید از مال‌های ارزان استانبول

قبل از آشنایی با مراکز خرید ارزان استانبول بهتر است بدانید که در برخی از ایام سال، پاساژهای معروف حراجی می‌گذارند و بهترین فرصت برای خرید لباس‌های باکیفیت و زیبا با بهترین قیمت ممکن، فراهم است. یکی از این ایام به روزهای نزدیک عید فطر و قربان مربوط می‌شود. حراج تابستانی نیز که از خردادماه تا مردادماه ادامه دارد از بهترین زمان‌ها برای خرید است. ضمن اینکه حراج سال نو میلادی یک هفته قبل از کریسمس تا اوایل ژانویه ادامه دارد.

لیست ارزان‌ترین پاساژهای استانبول

بهترین و ارزان‌ترین پاساژهای استانبول عبارتند از:

اوتلت اولویوم استانبول

اوتلت اولویوم استانبول - ارزان‌ترین پاساژهای استانبول

Olivium

مرکز خرید اولویوم در استانبول در میان توریست‌ها و به‌خصوص ایرانی‌ها، به‌ عنوان یک مرکز خرید ارزان شناخته می‌شود که می‌تواند تجربه خرید لذت‌بخشی را برای شما به ارمغان بیاورد. شما می‌توانید در این مرکز خرید اجناسی باکیفیت و با بهترین قیمت را خریداری کنید. همچنین سالن بولینگ، سالن سینما و مراکز بازی کودکان برای اوقات سرگرمی و استراحت در این پاساژ قرار گرفته‌اند.

این مرکز خرید حدوداً دارای ۱۳۰ مغازه از برندهای ترکیه و دیگر کشورهای اروپایی است که در آن می‌توانید برای هر سلیقه‌ای، انواعی از لباس‌ها، برندها و لوازم باکیفیت را با قیمت مناسب پیدا کنید.

مجتمع تجاری اوتلت اولیویوم استانبول، همیشه برای مشتریان خود تخفیفات خوبی در نظر می‌گیرد که میزان آن‌ها در اواخر هفته بیشتر هم می‌شود. سه‌شنبه یکی از روزهای هفته است که اجناس بسیار زیادی به حراج گذاشته می‌شوند و ازاین‌رو پیشنهاد می‌شود که سه‌شنبه‌بازار این مرکز خرید را از دست ندهید.

آدرس و ساعت کاری اوتلت اولویوم استانبول

اولیویوم در محله زیتون بورنو و خیابان مُعَمَر آکسوی قرار گرفته و ساعت کاری آن ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. برای رسیدن به این مرکز خرید می‌توانید ابتدا از ایستگاه تکسیم با مترو به ینی کاپی بروید و سپس در ایستگاه کازلی چشمه پیاده شوید. در آخر با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مقصد برسید.

لوکیشن اوتلت اولویوم استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید forum از مال‌های ارزان استانبول است. البته شاید برخی از افراد این مرکز خرید را جزو ارزان‌ترین‌ها ندانند، اما در زمان‌های حراج این پاساژ می‌تواند فرصت‌های مناسبی را برای داشتن یک تجربه خرید لذت‌بخش برایتان فراهم کند. اصولاً پاساژ فروم در اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد حراجی می‌گذارد.

مرکز خرید فروم استانبول بزرگ‌ترین مرکز خرید در ترکیه و اروپا بوده و امکان بازدید از تمام نقاط و مغازه‌های آن در یک روز دشوار است. در این مرکز خرید انواعی از پوشش‌های زنانه و مردانه در رنگ‌ها و طرح‌های جذاب و متنوع یافت می‌شود و با وجود حدود ۲۹۰ برند مختلف انتخاب‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید فروم استانبول

فروم استانبول در محله کوجا‌تپه قرار گرفته و ساعت کاری آن بین ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. برای رسیدن به این مرکز خرید می‌توانید در میدان تکسیم با مترو به ینی کاپی بروید و سپس با تغییر خط مترو به سمت ایستگاه فرودگاه آتاتورک بروید و بین راه در کوجاتپه پیاده شوید، در این صورت نزدیک فروم استانبول خواهید بود.

لوکیشن مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید کانیون مال - ارزان‌ترین پاساژهای استانبول

Canyon Mall

کانیون مال می‌تواند گزینه‌ای دیگر برای امکان خرید ارزان در استانبول باشد. این مرکز خرید در یک برج ۳۰ طبقه‌ای قرار دارد که ۱۶۰ فروشگاه را شامل می‌شود. در نگاه اول، کانیون مال مرکز خریدی شلوغ به نظر می‌رسد، اما لازم است بدانید که بیشتر افراد برای تماشای تئاتر، به این مکان مراجعه می‌کنند.

کانیون مال مجتمعی چندمنظوره با ۱۶۰ فروشگاه و مساحت ۳۷۵۰۰ مترمربع است که در آن پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، لوازم الکترونیکی، بدلیجات، عینک و ساعت در انواعی از برندهای محلی و بین‌المللی یافت می‌شود.
از برندهای پوشاک این مرکز خرید می‌توان به Ann Taylor، Harvey nichlos، Vakko، Swarovski، Tommy Hilfiger و Banana republic اشاره کرد. از برندهای لوازم‌خانگی هم می‌توان مادام کوکو، سیوت هوم، Esse و Zara home را نام برد. جهت تهیه لوازم الکترونیکی هم می‌توانید از برندهای اپل، سونی و سامسونگ خریداری کنید.
وجود سوپرمارکت بزرگ با انواعی از اقلام تازه و مرغوب و همچنین فروشگاه‌های اسباب‌بازی‌فروشی برای خرید انواع بازی‌های فکری و غیره نیز از دیگر امکانات مرکز خرید کانیون مال به شمار می‌روند.

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید کانیون مال

این مرکز خرید در منطقه شیلی، محله اسنپته و Büyükdüre قرار گرفته است و ساعت کاری آن ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. برای رسیدن به کانیون مال می‌توانید در میدان تکسیم سوار متروی شماره M2 شوید و در ایستگاه لونت پیاده شوید.

لوکیشن مرکز خرید کانیون مال

مرکز خرید بی اغلو ایش

مرکز خرید بی اغلو ایش از ارزان‌فروش‌ترین فروشگاه‌های معروف استانبول است که شامل فروش عمده و جزئی می‌شود. در مرکز خرید بی اغلو ایش می‌توانید انواعی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم الکترونیکی، بدلیجات و غیره را از برندهای مختلف مثل زارا، منگو، اچ اند ام، کوتون، ال سی وایکیکی، آدیداس، گوچی، نایک و دفکتو با بهترین قیمت‌ها خریداری کنید.

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید بی اغلو ایش

بی اغلو ایش در خیابان استقلال منتهی به میدان تکسیم قرار دارد و می‌توانید در میدان کسیم سوار تراموا شوید و در عرض چند دقیقه به مقصد برسید. ساعت کاری این مرکز خرید ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

آدرس مرکز خرید بی اغلو ایش

مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت استانبول - ارزان‌ترین پاساژهای استانبول

Viaport

از دیگر ارزان‌ترین پاساژهای استانبول، پاساژ ویاپورت است. ویاپورت امکان خرید ارزان را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. در این مال نسبتاً بزرگ که ۲۵۰ فروشگاه دارد، می‌توانید کالاهای بسیار شیک و زیبا را خریداری کنید. اگر در مدت‌زمان خرید خود احساس خستگی داشتید، می‌توانید کمی در کافه‌‌های زیبای آن استراحت کنید و چیزی برای خوردن سفارش دهید.

از جمله محصولات ویاپورت می‌توان به پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم الکترونیکی، مبل‌ها و دکوراسیون‌های جذاب و مطابق با مد بین‌المللی اشاره کرد.

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید ویاپورت در محله Yenişehir و خیابان Dedepaşa قرار دارد و به‌سادگی می‌توانید از طریق اتوبوس به آنجا برسید. İlaç Fabrikası نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به ویاپورت است که ۶۵۰ متر فاصله دارد و در مدت ۸ دقیقه شما را به مقصد می‌رساند. ساعت کاری ویاپورت از ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر بوده و روزهای شنبه و یکشنبه نیز تعطیل است.

لوکیشن مرکز خرید ویاپورت استانبول

مرکز خرید اپتیمیوم اوتلت

مرکز خرید Optimum Outlet در منطقه اعیان‌نشین آتاشهیر استانبول قرارگرفته است و احتمالاً فکر می‌کنید که نمی‌توان کالاها و اجناس ارزان‌قیمت را در آن پیدا کرد. این مرکز خرید، در این منطقه جزء مراکز خرید ارزان شناخته می‌شود. البته بهتر است به دنبال خرید کالاهای خیلی ارزان در این پاساژ نباشید.

این مرکز خرید شامل فروشگاه‌هایی با انواع کالاهای متنوع مثل لباس و کفش زنانه، مردانه و بچگانه، زیورآلات، لوازم آرایشی بهداشتی و لوازم الکترونیکی از برندهای معروف جهانی است.

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید اپتیمیوم اوتلت

اوتلت اپتیموم از جمله پاساژهای استانبول در بخش آسیایی است که در منطقه آتاشهیر و محله ینی صدرا قرار گرفته است. باتوجه‌به قرارگیری این مجتمع در نزدیکی بزرگراه تی‌ای‌ام، از تمام نقاط شهر به‌راحتی قابل‌دسترسی است. ساعت کاری آن هم ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است.

لوکیشن مرکز خرید اپتیمیوم اوتلت

مرکز خرید استار سیتی اوتلت

مرکز خرید استار سیتی اوتلت - ارزان‌ترین پاساژهای استانبول

Star City

مرکز خرید استار سیتی اوتلت از ارزان‌ترین پاساژهای استانبول است که می‌توانید در نزدیکی فرودگاه آتاتورک سری به آن بزنید. این مرکز خرید شامل تعداد زیادی فروشگاه و تنوع بالایی در دسته‌بندی محصولات است. در تمام این فروشگاه‌ها کالاهای متنوع شامل پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم‌خانگی و بسیاری از محصولات دیگر یافت می‌شود.

آدرس و ساعت کاری مرکز خرید استار سیتی اوتلت

استار سیتی اوتلت در منطقه Bahcelievle قرار دارد و ساعت کاری آن نیز ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است. برای رسیدن به این مرکز خرید می‌توانید با مترو از میدان تکسیم به ینی کاپی بروید سپس با تغییر خط مترو و استفاده از خط M1 به ایستگاه ینی بوسنا بروید. در آخر از طریق اتوبوس‌هایی با نوشته Starcity به اوتلت استار برسید.

لوکیشن مرکز خرید استار سیتی اوتلت

پاساژ اطلس استانبول

این پاساژ در خیابان پر جنب‌وجوش استقلال قرارگرفته است و زمان افتتاح آن به دهه ۱۸۷۰ میلادی برمی‌گردد. پاساژ اطلس از قدیمی‌ترین و ارزان‌ترین پاساژهای خیابان استقلال است که معماری سنتی و قدیمی دارد.

مرکز خرید اطلس، محلی تاریخی است که بیشتر شامل سوغات، جواهرات و محصولات نساجی می‌شود. البته باوجوداینکه بیشتر مردم برای خرید سوغات و زیورآلات به این پاساژ می‌روند؛ اما در آنجا لباس‌های باکیفیتی هم پیدا می‌شود.

آدرس و ساعت کاری پاساژ اطلس استانبول

محل این پاساژ میدان استقلال است که فاصله آن با تکسیم ۹ دقیقه پیاده‌روی است. ساعت کاری این مرکز خرید ۹ صبح تا ۹ شب در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه و ۱۰ صبح تا ۸ شب در روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه است.

لوکیشن پاساژ اطلس استانبول

استانبول مال

استانبول مال - ارزان‌ترین پاساژهای استانبول

Mall of Istanbul

 

از دیگر ارزان‌ترین پاساژهای استانبول، مرکز خرید Mall of Istanbul است که از مراکز خرید بسیار بزرگ به حساب می‌آید و شامل چهار طبقه می‌شود. احتمالاً برای خرید کالاهای ارزان در این پاساژ بزرگ باید زمان زیادی را اختصاص دهید. مراکز تفریحی مال آو استانبول نیز مانند شهربازی و سینما می‌توانند برای سرگرمی در کنار فروشگاه‌های متعدد اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورند.

این مرکز خرید شامل پوشاک، کیف، کفش، جواهرات، عطر، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم‌خانگی، لوازم دیجیتال، اسباب‌بازی‌ها و غیره است که در برندهای معتبر ترکی و بین‌المللی عرضه می‌شوند و در طبقات همکف، اول، دوم و سوم استانبول مال قرار دارند.

آدرس و ساعت کاری استانبول مال

آدرس: استانبول، باشاک شهیر، بلوار سلیمان دمیرل، محله ماحموت بی
رفتن به استانبول مال از میدان تکسیم کمی دشوار است و در عوض سرویس‌هایی رایگان در برخی نقاط شهر برای آن در نظر گرفته شده است. ساعت کاری این مرکز خرید هم در روزهای جمعه و شنبه ۱۰ تا ۲۲:۳۰ و در سایر روزهای هفته از ۱۰ تا ۲۲ است.

لوکیشن استانبول مال

جمع‌بندی

اگر می‌خواهید در کنار تهیه تور آنتالیا برای دریافت تور استانبول نیز اقدام کنید تا خریدهای مقرون‌به‌صرفه و ارزان‌قیمتی داشته باشید، می‌توانید از لیست ارزان‌ترین پاساژهای استانبول که ما در این مقاله معرفی کردیم، تعدادی را انتخاب کرده و سری به آن‌ها بزنید. مراکز خرید معرفی‌شده، فرصت‌های خرید استثنائی و ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. همچنین اگر فصد سفر به دیگر کشورها را دارید برای تهیه تور یا ویزا مانند تور بالی، تایلند و یا ویزای تایلند توریک در کنار شماست.

 

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *