خانه
بلاگ
حساب کاربری
قصد شرکت در نمایشگاه دبی رو داری؟ برای اخذ ویزا کلیک کن

فهرست مطالب

نمایشگاه‌های دبی (معرفی ۱۰ نمایشگاه برتر)

نمایشگاه‌های دبی (معرفی ۱۰ نمایشگاه برتر)
تاریخ انتشار: 1402/10/30

سالانه نمایشگاه‌های مختلفی در شهر دبی برگزار می‌شوند که می‌توانند برای بسیاری از گردشگران جذاب باشند و توجه آنها را به خود جذب کنند. این نمایشگاه‌ها می‌توانند در حوزه‌های مختلفی مثل صنعت، تکنولوژی، خودروسازی و مواردی ازاین‌دست باشند. حضور در این نمایشگاه‌ها می‌تواند باعث شود که با افراد متخصص در حوزه‌های مختلف ارتباط بگیرید و حتی ایده‌ها و محصولات خود را در آنها به اشتراک بگذارید.

مهم‌ترین نمایشگاه‌های دبی

برخی از مهم‌ترین نمایشگاه‌هایی که در دبی برگزار می‌شوند عبارت‌اند از:

 

نمایشگاه فناوری دارویی دبی (Duphat)

نمایشگاه فناوری دارویی دبی (Duphat) - نمایشگاه‌های دبی

Duphat

نمایشگاه فناوری دارویی اولین ایونت فناوری و دارویی در خاورمیانه است که سالانه بسیاری از شرکت‌های مهم در حوزه داروسازی را به خود جذب می‌کند. این رویداد که میزبان برخی از شرکت‌های آفریقایی هم هست برای شرکت‌ها و افراد فعال در این حوزه اهمیت زیادی دارد و از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

حوزه فعالیت نمایشگاه Duphat

این نمایشگاه که از ۲۸ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است در حوزه داروسازی و فناوری‌های استفاده شده برای تولیددارو فعالیت می‌کند. این نمایشگاه در ابتدا برای حمایت از بازار محل دارو فعالیت می‌کرد؛ اما به‌مرورزمان گسترش پیدا کرد و توانست خود را به یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها در حوزه دارو تبدیل کند. تولیدکنندگان فرمول دارو، پخش‌کننده‌های آنها و مصرف‌کننده‌ها همگی می‌توانند در این نمایشگاه نقش داشته باشند.

مزایای برگزاری نمایشگاه Duphat

شرکت در نمایشگاه Duphat می‌تواند برای بازدیدکنندگان فعال در این حوزه فرصت‌های شغلی مناسبی را فراهم کند. علاوه‌برآن با شرکت در این نمایشگاه می‌توان از به‌روزترین پیشرفت‌ها در این حوزه مطلع شد. بیشتر از ۳۵۰ شرکت از ۷۳ کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و حدود ۳۰۰۰ کنفرانس را برگزار می‌کنند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه Duphat

این نمایشگاه در تاریخ‌های ۱۹ تا ۲۱ دی سال ۱۴۰۲ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (Arab health)

نمایشگاه تجهیزات پزشکی دبی (Arab health) - نمایشگاه‌های دبی

Arab health

این نمایشگاه بزرگ‌ترین نمایشگاه در تمام خاورمیانه می باشد و در رنکینگ نمایشگاه‌های پزشکی جهانی دارای جایگاه دوم است. شروع فعالیت این نمایشگاه از سال ۱۹۷۵ بوده است و بیشتر از ۴۰ غرفه در آن فعالیت می‌کنند. نمایشگاه Arab health توسط وزیران کشورهایی مثل فنلاند، عربستان و نیجریه بازدید می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است.

حوزه فعالیت Arab health

این نمایشگاه در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها فعالیت می‌کند که مهم‌ترین آن می‌تواند تجهیزات پزشکی باشد. از به‌روزترین و بهترین تجهیزات استفاده شده در حوزه پزشکی در این نمایشگاه پرده‌برداری می‌شود.

مزایای برگزاری نمایشگاه Arab health

سالانه بسیاری از فعالان حوزه پزشکی با اخذ ویزای دبی به این شهر سفر می‌کنند و در این نمایشگاه شرکت می‌کنند. بیشتر از ۱۰۰ هزار نفر در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و انواع کنفرانس‌های اختصاصی و عمومی در آن برگزار می‌شوند. بیشتر از ۴۰۰۰ اختراع و نوآوری در زمینه پزشکی هر ساله در این نمایشگاه برای عموم نمایش داده می‌شود و می‌توان با شرکت در آن از آخرین پیشرفت‌ها در این حوزه باخبر شد. امکان همکاری با سایر فعالان حوزه پزشکی هم در این نمایشگاه وجود دارد. در غرفه‌های این نمایشگاه معاملات چندمیلیون‌دلاری هم انجام می‌شوند و از نظر اقتصادی سود زیادی را تولید می‌کنند.

زمان و مکان برگزاری Arab health

این نمایشگاه در تاریخ ۹ تا ۱۲ بهمن سال ۱۴۰۲ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه گلفود دبی (Gulfood)

نمایشگاه گلفود دبی (Gulfood) - نمایشگاه‌های دبی

Gulfood

نمایشگاه گلفود دبی که در سال ۱۹۸۷ فعالیت خود را آغاز کرده است یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای غذا و نوشیدنی در جهان است که به مدت ۵ روز فعالیت می‌کند.

حوزه فعالیت Gulfood دبی

این نمایشگاه در زمینه غذا و نوشیدنی فعالیت می‌کند که افراد و شرکت‌های فعال در آن در ۸ زمینه مختلف محصولات خود را به نمایش درمی‌آورند. گوشت، لبنیات و محصولات ارگانیک تنها برخی از حوزه‌هایی هستند که در آنها فعالیت می‌شود. شرکت‌های بسیاری در سراسر جهان با تور دبی برای بازدید و شرکت در نماشگاه گلفود به این شهر سفر می‌کنند.

مزایای برگزاری نمایشگاه Gulfood

این نمایشگاه به تولیدکنندگان این فرصت را می‌دهد که محصولات مختلف خود را تبلیغ کرده و درآمدزایی کنند. بیشتر از ۵۰۰۰ تولیدکننده محلی و بین‌المللی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند که از ۱۲۰ کشور مختلف هستند و می‌توانند با برقراری ارتباط با یکدیگر فعالیت‌های خود را توسعه دهند. انواع مختلفی از رویدادها مثل میز برتر، تجارت الکترونیک و طعم‌های جهان در نمایشگاه گلفود برگزار می‌شوند که می‌توانند بازدیدکنندگان را سرگرم کنند و برای آنها جذابیت زیادی داشته باشند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه گلفود دبی

این نمایشگاه در تاریخ‌های ۳۰ بهمن تا ۴ اسفند سال ۱۴۰۲ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات دبی (GISEC)

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات دبی (GISEC) - نمایشگاه‌های دبی

GISEC

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات یکی دیگر از نمایشگاه‌های مطرحی است که در دبی برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند. این نمایشگاه توسط ارگان‌های مختلفی مثل شورای امنیت سایبری امارات، مرکز امنیت الکترونیک دبی و پلیس دبی حمایت می‌شود و از سطح بالایی برخوردار است.

حوزه فعالیت GISEC

این نمایشگاه در حوزه تکنولوژی و تولید ابزارها و تجهیزات فناورانه فعالیت می‌کند و می‌تواند گزینه خوبی برای افراد علاقه‌مند به فناوری باشد.

مزایای برگزاری نمایشگاه GISEC

در این نمایشگاه امکان اطلاع‌پیداکردن از جدیدترین تکنولوژی وجود دارد و بیشتر از ۸۰۰۰ نفر سالانه در آن به ارائه جدیدترین ابداعات خود می‌پردازند. در این نمایشگاه می‌توان برنامه‌های آموزشی مختلفی در حوزه تکنولوژی و فناوری اطلاعات را دریافت کرد و با کارآفرینان و متخصصان مختلف فعال در این حوزه ارتباط گرفت. بسیاری از شرکت‌ها دولتی و غیردولتی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و بستر مناسبی را برای پیشرفت ایجاد کرده‌اند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه GISEC

ابن نمایشگاه در تاریخ‌های ۴ تا ۶ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنعت توریسم دبی (ATM)

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنعت توریسم دبی (ATM) - نمایشگاه‌های دبی

ATM

نمایشگاه ATM از دیگر نمایشگاه‌های برگزار شده در شهر دبی است که متخصصین داخلی و خارجی فعال در حوزه گردشگری در آن فعالیت می‌کنند. این نمایشگاه توانسته است که در طول فعالیت خود قراردادهایی به ارزش مجموعاً بیشتر از ۵/۲ میلیارد دلار را برای حوزه گردشگری فراهم کند تعداد زیادی از علاقه‌مندان به صنعت توریسم را به خود جذب کند.

حوزه فعالیت نمایشگاه ATM

این نمایشگاه در حوزه گردشگری فعالیت می‌کند و اطلاعاتی مثل جاذبه‌های دیدنی مناطق مختلف دنیا، گزینه‌های اقامت در زمان سفر، تکنولوژی در سفر و مواردی ازاین‌دست را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

مزایای برگزاری نمایشگاه ATM

در این نمایشگاه می‌توانید با شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه گردشگری آشنا شوید و از جدیدترین ابداعات، تحقیقات و اطلاعات در این حوزه مطلع شوید. حضور در این نمایشگاه می‌تواند برای بازدیدکنندگان الهام‌بخش باشد و به آنها در بهبودبخشیدن کسب‌وکار خود کمک کند. کنفرانس‌های مفید و مختلفی هم در این نمایشگاه برگزار می‌شوند که جذابیت‌های خاص خود را دارند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه ATM

این نمایشگاه در تاریخ‌های ۱۷ تا ۲۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی دبی (IATF)

نمایشگاه بین‌المللی پوشاک و نساجی دبی (IATF) - نمایشگاه‌های دبی

IATF

نمایشگاه پوشاک و نساجی دبی یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های پارچه و پوشاک در دنیاست. امارات به‌عنوان سومین کشور واردکننده لباس در خاورمیانه سالانه هزینه زیادی را صرف پیشرفت این صنعت در کشور خود می‌کند. در این نمایشگاه انجمن پارچه و پوشاک دبی هم فعالیت می‌کنند و نظارت مستقیم بر برگزاری آن دارند.

حوزه فعالیت نمایشگاه IATF

ابن نمایشگاه در حوزه مد و پوشاک و همچنین فناوری‌های مختلف استفاده شده در تولید این محصولات فعالیت می‌کند. مصرف‌کنندگان، تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و افرادی که به حوزه پوشاک علاقه دارند می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند و محصولات و ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند. انواع شرکت‌ها و برندهای جهانی و مطرح در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و محصولاتی مثل پارچه، پوشاک، منسوجات خانگی و لوازم نساجی و خیاطی را ارائه می‌دهند.

مزایای برگزاری نمایشگاه IATF

در این نمایشگاه می‌توان با تولیدکنندگان لباس در کشورهای مختلفی مثل چین، هند، ژاپن، اندونزی و ترکیه ارتباط برقرار کرد و حتی به شرکت‌های اروپایی هم متصل شد. بیشتر از ۳۰۰۰ شرکت در این نمایشگاه برای حدود ۱۰۰ هزار بازدیدکننده خدمات ارائه می‌دهند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه IATF

این نمایشگاه در تاریخ‌های ۳۱ اردیبهشت تا ۲ خرداد سال ۱۴۰۳ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai)

نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai) - نمایشگاه‌های دبی

Index Dubai

نمایشگاه طراحی داخلی دبی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های فعال در این حوزه به شمار می‌رود و شرکت‌های مطرحی مثل ایکیا، بوش، سوئیس فکتوری و بسیاری از شرکت‌های داخلی و خارجی دیگر در آن محصولات خود را ارائه می‌دهند.

حوزه فعالیت نمایشگاه Index Dubai

این نمایشگاه در حوزه‌های مختلفی مثل معماری و طراحی داخلی، بازسازی خانه، دکوراسیون و نورپردازی فعالیت می‌کند و بیشتر از ۶۰۰ شرکت در آن سالانه حضور پیدا می‌کنند.

مزایای برگزاری نمایشگاه Index Dubai

کنفرانس‌های بسیار مفید و جذابی در نمایشگاه طراحی داخلی دبی برگزار می‌شوند که به‌روزترین محصولات و فناوری‌های موجود در این حوزه در آنها نمایش پیدا می‌کنند. درصورتی‌که در حوزه طراحی داخلی فعالیت می‌کنید می‌توانید با حضور در این نمایشگاه برای کسب‌وکار خود ایده‌های جدیدی را کسب کنید و فعالیت خود را بهبود ببخشید.

زمان و مکان برگزاری Index Dubai

ابن نمایشگاه در تاریخ‌های ۱۵ تا ۱۷ خرداد سال ۱۴۰۲ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه آب، انرژی خورشیدی و محیط‌زیست دبی (WETEX)

نمایشگاه آب، انرژی خورشیدی و محیط‌زیست دبی (WETEX) - نمایشگاه‌های دبی

WETEX

این نمایشگاه یکی دیگر از نمایشگاه‌های معروفی آیت که در دبی برگزار می‌شود و وزارت انرژی امارت هم از آن حمایت می‌کند. می‌توان گفت که این رویداد از معتبرترین نمایشگاه‌های جهان در حوزه انرژی است و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حوزه فعالیت نمایشگاه WETEX

این نمایشگاه در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که مهم‌ترین آنها شامل ارائه راه‌حل برای هوشمندسازی مصرف انرژی، انرژی‌های تجدیدپذیر، انرژی‌های حیاتی و پشتیبانی از آنها، انتقال انرژی و در نهایت مدیریت تولید و مصرف انرژی است.

مزایای برگزاری نمایشگاه WETEX

در این نمایشگاه می‌توان از جدیدترین تکنولوژی‌ها در حوزه تولید انرژی مطلع شد و با جدیدترین روش‌هایی که برای مدیریت تولید و مصرف انرژی ابداع شده‌اند آشنا شد. در بسیاری از غرفه‌های این نمایشگاه شرکت‌های مختلف به عقد کردن قراردادهای همکاری با سایر شرکت‌ها و تجار می‌پردازند و برای پیداکردن راه‌های جدید تولید انرژی پاک و تجدیدپذیر تلاش می‌کنند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه WETEX

این نمایشگاه در تاریخ‌های ۱۰ تا ۱۲ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خاورمیانه دبی (Beautyworld)

نمایشگاه لوازم آرایشی بهداشتی خاورمیانه دبی (Beautyworld) - نمایشگاه‌های دبی

Beautyworld

نمایشگاه Beautyworld از دیگر نمایشگاه‌های معروفی است که در دبی برگزار می‌شود و دارای اعتبار و محبوبیت زیادی در سراسر جهان است. در این نمایشگاه که از ۱۹ سال پیش فعالیت خود را شروع کرده است معتبرترین شرکت‌های فعال در حوزه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات خود را ارائه می‌دهند که این موضوع باعث شده کمتر رویدادی را بتوان از نظر اهمیت با این رویداد مقایسه کرد. در واقع این نمایشگاه دارای نقشی غیرقابل‌انکار در پیشرفت صنعت زیبایی است و از اهمیت زیادی برخوردار است.

حوزه فعالیت نمایشگاه Beautyworld

این نمایشگاه در حوزه صنایع آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند و انواع فروشنده‌ها، تولیدکنندگان، خرده‌فروشان، واردکنندگان، صادرکنندگان، برندها و عمده‌فروشی‌ها برای بهبود کسب‌وکار خود در آن شرکت می‌کنند.

مزایای برگزاری نمایشگاه Beautyworld

در این نمایشگاه که ۳ روز متوالی برگزار می‌شود بیشتر از ۱۳۰۰ شرکت فعال در صنعت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی محصولات خود را ارائه می‌دهند که این موضوع می‌تواند فرصت‌های شغلی زیادی را برای بازدیدکنندگان فراهم کند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه Beautyworld

این نمایشگاه در تاریخ‌های ۷ تا ۹ آبان سال ۱۴۰۳ تر مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

نمایشگاه اتومکانیکا دبی (Automechanika)

نمایشگاه اتومکانیکا دبی (Automechanika) - نمایشگاه‌های دبی

از دیگر نمایشگاه‌های برجسته در شهر دبی می‌توان به نمایشگاه اتومکانیکا اشاره کرد. این نمایشگاه از بزرگ‌ترین رویدادهایی به شمار می‌رود که در حوزه صنعت خودروسازی برگزار می‌شود و بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب می‌کند.

حوزه فعالیت نمایشگاه Automechanika

این نمایشگاه در ۸ حوزه مختلف صنعت خودروسازی فعالیت می‌کند که این حوزه‌ها عبارت‌اند از:

  • قطعات و اجزاء
  • الکترونیک و سیستم‌ها
  • لوازم جانبی و امکانات سفارشی
  • لاستیک‌ها و باطری‌ها
  • شست‌وشوی خودرو و مراقبت از آن
  • روغن‌ها و روان کارها
  • تعمیرات
  • بدنه و رنگ

مزایای برگزاری نمایشگاه Automechanika

در این نمایشگاه جدیدترین فناوری‌های مربوط به صنعت خودروسازی نمایش پیدا می‌کنند و افراد علاقه‌مند می‌توانند نهایت بهره را از اطلاعات ارائه شده ببرند. در این نمایشگاه ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان خودرو و تأمین‌کنندگان قطعات برقرار می‌شود و در نتیجه دست واسطه‌ها کوتاه می‌شود. علاوه‌برآن فرصت‌های زیادی برای افراد فعال در این صنعت ایجاد می‌شود تا بتوانند با یکدیگر همکاری کنند و کسب‌وکارهای خود را توسعه ببخشند.

زمان و مکان برگزاری نمایشگاه Automechanika

این نمایشگاه در تاریخ‌های ۲۰ تا ۲۲ آذر سال ۱۴۰۳ در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *