خانه
بلاگ
حساب کاربری

نمایشگاه گلفود دبی (Gulfood 2024)

نمایشگاه گلفود دبی (Gulfood 2023)
تاریخ انتشار: 1401/10/11

نمایشگاه گلفود دبی مشهورترین رویداد بین‌المللی است که بر فرآوری غذا و نوشیدنی در منطقه MEASA تمرکز دارد. این نمایشگاه تجاری فرصتی عالی برای معرفی و تبلیغ محصولات جدید بازار را ارائه می‌دهد و رشد به شرکت‌های جدید در حال ظهور در صنعت کمک می‌کند. دوره جدید این نمایشگاه در تاریخ 19 الی 23 فوریه مصادف با 30 بهمن تا 4 اسفند 1402برگزار خواهد شد و قرار است میزبان بیش از 5000 غرفه‌دار باشد و گستردگی شرکت‌کنندکان آن به 120 کشور می‌رسد. در ادامه این مطلب سیر تا پیاز را درباره این نمایشگاه بررسی خواهیم کرد؛ پس با آژانس توریک همراه باشید.

قصد سفر به دبی رو داری؟ همین حالا برای ویزای امارات اقدام کن!

نمایشگاه گلفود دبی 2024

نمایشگاه گلفود دبی 2023

 

به بزرگ‌ترین رویداد سالانه غذا در جهان خوش آمدید. در بازاری که ارزش آن بیش از ۵ تریلیون دلار در سطح جهان است، فرصت‌های تجاری بسیار زیاد پیش روی شما گسترده می‌شود که البته چالش‌های آن نیز به مراتب زیاد است. برای رشد، باید چابک بمانید و جدیدترین محصولات را از رقابتی‌ترین تامین کنندگان مجهز به دانش زمان، از قیمت گذاری صنعت و روندهای آتی تهیه کنید.
به همین دلیل است که جشنواره GULFOOD 2024 پله ترقی شما برای کسب و کار جدید مواد غذایی در بازارهای تثبیت شده، در حال توسعه و نوظهور به شمار خواهد رفت.فقط در این‌جا می توانید به بیش از ۵۰۰۰ تامین کننده محلی، منطقه‌ای و بین‌المللی از ۵ قاره دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که قیمت‌های جهانی در اینجا تعیین می‌شوند.

نمایشگاه گلفود 2024 در تاریخ 19 الی 23 فوریه مصادف با 30 بهمن تا 4 اسفند 1402 در شهر زیبای دبی برگزار می‌شود. در این نمایشگاه تجارت واقعی غذا اتفاق می‌افتد و به نظر می‌رسد ایده‌های این دوره متفکرانه‌تر و خلاقانه‌تر از دوره‌های قبلی است. این نمایشگاه 5 روزه فرصت مناسبی برای تامین کنندگان، توزیع‌کنندگان و خرده فروشان موادغذایی فراهم کرده است که بتوانند با هم ارتباط برقرار کننده و تجارت خود را گسترش دهند. معمولا جدیدترین ایده‌ها و تولیدات موادغذایی به نمایش در می‌آید.

پیشنهاد می‌شود: نمایشگاه جیتکس 2023 (GITEX)

در نمایشگاه Gulfood دبی چه مواردی ارائه می‌شود؟

Gulfood دبی شامل هشت بخش غذا و نوشیدنی است که گوشت، لبنیات و محصولات ارگانیک با کیفیت بالا را از تامین کنندگان، تولید کنندگان و توزیع کنندگان ملی و بین المللی ارائه خواهد کرد. شرکت‌کنندگان می‌توانند در مستر کلاس‌های مختلف آشپزی که در این نمایشگاه برگزار می‌شود، شرکت کنند و از رویدادها و مراسم‌های دیگر مانند میز برتر، تجارت الکترونیک، گلفود صفر زباله، طعم‌های جهان و جام آبجو و نوشیدنی‌های متفاوت بازدید نمایند.

این نمایشگاه همچنین میزبان مراسم افتخاری، از جمله جوایز نوآوری و برنامه استارت‌آپ است که کنفرانس‌هایی را با موضوعات آموزش ضرورت صنعت ارائه می‌دهد. گلفود از زمان تأسیس خود در سال ۱۹۸۷ تاکنون، بزرگترین رویداد سالانه منبع یابی F&B (مخفف کلمه‌‌های food and beverage) در سطح جهان است که متخصصان F&B (f&b به معنای غذا و نوشیدنی) را برای ۵ روز نمایش، بحث و تبادل نظر و معاملات تجاری گرد هم می‌آورد. بیش از ۵۰۰۰ شرکت محصولات و خدمات خود را در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی (DICEC) به نمایش می‌گذارند.

زمان برگزاری نمایشگاه گلفود دبی

 

  • از 19 تا 23 فوریه 2024 مصادف با 30 بهمن تا 4 اسفند 1402
  • محل برگزاری: مرکز تجارت جهانی دبی
  • شهر: دبی
  • کشور: امارات متحده عربی
  • اطلاعات بیشتر: gulfood.com

چه کسانی در Gulfood 2024 دبی شرکت می‌کنند؟

نمایشگاه Gulfood دبی بازدیدکنندگان و غرفه داران را از تمام بخش‌های صنعت غذا و نوشیدنی دعوت می‌کند. در نمایشگاه دبی (food and beverage) ، می‌توانید با تولیدکنندگان، متخصصان تغذیه، سرآشپزهای معروف، صاحبان هتل‌ها و رستوران‌ها، غذاخوری‌ها، مقامات دولتی و تهیه غذا و رسانه‌های تخصصی ملاقات کنید.

در GULFOOD 2024 چه خواهیم دید؟

در GULFOOD 2023 چه خواهیم دید؟

هشت بخش اصلی نمایشگاه گلفود دبی، تصویری جهانی از صنعت را نشان می‌دهد. شرکت کنندگان در زمینه نوشیدنی‌ها، لبنیات، چربی‌ها و روغن‌ها، سلامت، تندرستی و کم مصرف کردن گوشت و مرغ، برندهای پاور، حبوبات، غلات و همچنین غذاهایی با استاندارد جهانی از آخرین دستاوردها استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، Gulfood دارای ویژگی برجسته مانند Discover Zone برای محصولات اخیراً معرفی شده، YouthX و Gulfood Innovation Summit است. این اجلاس به موضوعاتی مانند غذای‌های جدید در آینده، صدور مجوز، چشم انداز بازارهای خارجی، فناوری جدید و رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد. یکی دیگر از ویژگی‌های برجسته گلفود دبی کنفرانس Gulfood Inspire با بیش از ۲۰۰ سخنران و پنج روز پر محتوای جذاب و ضروری برای جامعه شرکت‌های غذا و نوشیدنی است.

در نمایشگاه گلفود 2024 چه غرفه‌هایی وجود دارد؟

  • انواع نوشیدنی
  • لبنیات
  • چربی و روغن
  • سلامتی
  • غلات
  • گوشت و مرغ

لیست ‌هتل‌های نزدیک نمایشگاه گلفود دبی

در ادامه به بررسی هتل‌های نزدیک به مرکز تجارت جهانی دبی(محل برگزاری نمایشگاه گلفود) می‌پردازیم:

  • هتل Millennium Plaza Downtown: در فاصله ۱.۲ کیلومتری از مرکز تجارت جهانی دبی
  • هتل The Tower Plaza Dubai: در فاصله ۱.۵ کیلومتری از مرکز تجارت دبی
  • هتل Fairmont Dubai: با فاصله ۴۸۰متری از نمایشگاه گلفود دبی
  • هتل Gevora The Tallest In The World: دارای فاصله ۲کیلومتری از محل برگزاری نمایشگاه گلفود دبی
  • هتل Rose Rayhaan By Rotana: در فاصله ۲.۲ کیلومتری با محل نمایشگاه

کلام آخر

در این مطلب درباره نمایشگاه گلفود 2024 صحبت کردیم و اطلاعات مربوط به آن شامل تاریخ و زمان برگزاری، محل برگزاری، موضوعات و… را بررسی کردیم. اگر قصد دارید در این نمایشگاه شرکت کنید، می‌توانید ویزای دبی را از وبسایت توریک دریافت نمایید. همان‌طور که در بخش بالا در مورد چگونگی دریافت ویزا توریستی گفتیم، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز به صورت آنلاین درخواست ویزای خود را ثبت کنید.

در روند اخذ ویزا هر جا که سوال یا ابهامی برایتان پیش آمد می‌توانید آن را با کارشناسان ویزای دبی ما در میان بگذارید. مشاورین توریک به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات و ابهامات شما خواهند بود. شما می‌توانید از طریق شماره‌های روی وبسایت و یا چت آنلاین با ما در ارتباط باشید.

0 2
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. نازنین بحرانی گفت:

    سلام من چگونه میتوانم ثبت نام برای ورود به نمایشگاه غذا و نوشیدنی 2024 دبی انجام دهم