خانه
بلاگ
حساب کاربری

بهترین رستوران‌های پاریس؛ خوشمزه سفر کن!

بهترین رستوران‌های پاریس
تاریخ انتشار: 1402/8/6

پاریس از بهترین شهرهای اروپایی است که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از طرفی لذت غذا خوردن در بهترین رستوران‌های پاریس برای مسافران می‌تواند به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل شود. شاید با خود فکر کنید که حتماً برای غذا خوردن در بهترین رستوران این شهر زیبا لازم است هزینه زیادی بپردازید؛ اما رستوران‌هایی نیز وجود دارند که هزینه غذا خوردن در آن‌ها چندان بالا نخواهد بود. ما در ادامه این مطلب، قصد داریم درباره بهترین رستوران‌های پاریس و شرایط آن‌ها صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

لیست بهترین رستوران‌های پاریس

 

رستوران بویون شغتیه گغاند بولواغ (Bouillon Chartier Grands Boulevards)

این رستوران معروف دارای سه شعبه است که محبوب‌ترین شعبه آن نزدیک به بلوار مونمارتر قرار دارد. این رستوران دو طبقه، فضایی بسیار صمیمی و گرم دارد و دکوراسیون جذاب آن باعث شده تا مورد توجه گردشگران قرار گیرد. البته دو شعبه دیگر این رستوران نیز جذاب هستند. از لحاظ قیمت غذا در رستوران بویون شغتیه نگران نباشید؛ زیرا اغلب غذاهای آن ارزان‌قیمت هستند. علاوه بر این، شما بعد از صرف یک وعده غذایی خوشمزه در این رستوران می‌توانید به سراغ مکان‌های دیدنی نزدیک آن مانند موزه شکلات، موزه گروین و کاخ گارنیه بروید. قیمت مناسب غذاهای این رستوران و نزدیکی آن به مکان‌های دیدنی پاریس، باعث شده تا جزو معروف‌ترین رستوران‌های پاریس شمرده شود.

 

رستوران بویون پیگل (Bouillon Pialle)

رستوران بویون پیگل (Bouillon Pialle) - بهترین رستوران‌های پاریس

 

دیگر رستوران معروف پاریس، رستوران بویون پیگل است که بر اساس نظر مشتریان جزو  معروف‌ترین رستوران‌های پاریس شناخته می‌شود. این رستوران دارای منوی ارزان‌قیمت است و لذیذترین غذاها را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. بیشترین تمرکز این رستوران روی سادگی، کیفیت بالا، رعایت سنت و قیمت مناسب غذاها است.

 

رستوران لو موریس (Le Meurice)

اگر به دنبال لوکس‌ترین رستوران پاریس هستید، رستوران لو موریس با دو ستاره میشلن می‌تواند انتخابی مناسب باشد. دکوراسیون جذاب و شیک این رستوران در رنگ‌های سفید و نقره‌ای است. شما می‌توانید بهترین غذاهای اروپایی کلاسیک را در رستوران لو موریس صرف کنید. در این رستوران برای مشاهده مراحل سرو غذا از نزدیک، میز مخصوص سرآشپز قرار داده شده است. صرف غذاهای باکیفیت دریایی و نوشیدنی‌های کلاسیک در این رستوران زیبا می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

 

رستوران آلنو پاریس (Alleno)

این رستوران قدیمی و زیبا را در سال 1789 افتتاح کرده‌اند و از معروف‌ترین رستوران‌های پاریس به شمار می‌رود. اگر به دوران‌های گذشته پاریس علاقه دارید، می‌توانید تجربه صرف بی‌نظیرترین غذاهای فرانسوی را در این رستوران زیبا تجربه کنید. این رستوران دارای سه ستاره میشلن است و سرآشپز آن برای پخت غذاها از آشپزی کلاسیک فرانسه الهام می‌گیرد.

 

رستوران اپیکور (Epicure)

رستوران اپیکور (Epicure) - بهترین رستوران‌های پاریس

 

از دیگر رستوران‌های معروف پاریس، رستوران اپیکور است که سه ستاره میشلن دارد. شما متناسب با تغییرات فصل می‌توانید از تالار غذاخوری تابستانی یا زمستانی آن استفاده کنید. در این رستوران بهترین غذاهای سنتی فرانسه با خلاقیت سرو می‌شوند. محبوبیت این رستوران باعث شده تا مشتریان برای صرف غذا از مدت‌ها قبل، وقت رزرو کنند.

 

رستوران ژول ورن (Jules Verne)

صرف یک وعده غذایی خوشمزه بر فراز برج ایفل می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد و خاطره آن را برای همیشه در ذهن شما نگه دارد. رستوران ژول ورن به‌ عنوان لوکس‌ترین رستوران پاریس در طبقه دوم این برج زیبا قرار گرفته است و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را برای گردشگران ایجاد می‌کند. تماشای دکوراسیون جذاب و مدرن رستوران که توسط پاتریک ژون انجام شده است، می‌‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. به‌علاوه، پنجره‌های تمام‌قد رستوران به شما اجازه تماشای چشم‌اندازهای زیبای پاریس را می‌دهد. این رستوران برای تهیه غذاهای لذیذ خود از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند.

 

رستوران لو سیل دو پغی (Le Ciel de Paris)

از دیگر معروف‌ترین رستوران‌های پاریس، رستوران لو سیل دو پغی است که غذاهای لذیذ آن با آشپزی سنتی فرانسوی انجام می‌شود. طراحی زیبای رستوران به شما اجازه می‌دهد تا گستره وسیعی از شهر زیبای پاریس را روبه‌روی خود ببینید. این رستوران جایی در طبقه 56 برج مونتپارنس قرار گرفته است و چشم‌اندازی بسیار زیبا را به نگاه‌های شما تقدیم می‌کند.

 

رستوران پیر گانییر (Pierre Gagnaire)

اگر به غذاهای جدید و خلاقانه علاقه دارید، رستوران پیر گانییر می‌تواند این فرصت را در اختیار شما قرار دهد. پیر گانییر به ‌عنوان لوکس‌ترین رستوران پاریس می‌تواند تجربه صرف بهترین غذاهای دنیا با تزئیناتی خلاقانه را به شما ارائه دهد. از دیگر نکات مثبت این رستوران می‌توان به دکوراسیون زیبای آن اشاره کرد.

 

رستوران لارپژ (LArpege)

رستوران لارپژ (LArpege) - بهترین رستوران‌های پاریس

 

این رستوران زیبا در منطقه Left Bank قرار دارد و در صرف بهترین غذاها بی‌نظیر عمل می‌کند. خلاقیت، هارمونی و استفاده از بهترین مواد اولیه باعث شده تا این رستوران سه ستاره میشلن را دریافت کند. مواد تازه برای پخت غذاهای رستوران از طریق باغ اختصاصی آن تأمین می‌شود. لارپژ از بهترین رستوران‌های پاریس است که توصیه می‌کنیم لذت غذا خوردن در این فضای دل‌نشین را در صورت سفر به پاریس از دست ندهید.

 

جمع‌بندی

ما در این مطلب در مورد بهترین رستوران‌های پاریس صحبت کردیم و به بررسی شرایط و امکانات فوق‌العاده آن‌ها پرداختیم. توصیه می‌کنیم که اگر موفق به دریافت ویزای پاریس شده‌اید، لذت صرف غذا در یکی از این رستوران‌های معروف را از دست ندهید. علاوه بر این، برای نوشیدن قهوه و شیرینی‌های خوشمزه این شهر زیبا توصیه می‌کنیم که به سراغ بهترین کافه‌های پاریس بروید و لحظاتی خوش را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

0 0
اشتراک گذاری

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *